MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 58 of 58
  1. #51
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    holland
    Posts
    114
    vCash
    126000

    Default

    Alistair domineerde fabricio toen ook al, alleen hield hij zich niet aan zijn eigen gameplan(keep it standing).
    Denk dat dat deze keer geen probleem wordt en alistair gaat winnen op een goed getimde combo incl Uberknee.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    519
    vCash
    137714

    Default

    Dit moet Allistair wel staand kunnen houden denk ik en dan word het een dikke KO of vanuit een mooie combinatie of vanuit de clinch als Fabricio een shoot wil maken oid, ik zie Alli niet zo snel Fabricio subben maar daarintegen zie ik Fabricio ook niet zo snel de takedown maken.

    Al met al moet Alli deze rematch kunnen pakken!

    Deze man is zo gefocused dat gaat wel goed komen
    Joe Daddy Stevenson ''Luke i am your father''


  3. #53
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ondiep View Post
    Dit moet Allistair wel staand kunnen houden denk ik en dan word het een dikke KO of vanuit een mooie combinatie of vanuit de clinch als Fabricio een shoot wil maken oid, ik zie Alli niet zo snel Fabricio subben maar daarintegen zie ik Fabricio ook niet zo snel de takedown maken.

    Al met al moet Alli deze rematch kunnen pakken!

    Deze man is zo gefocused dat gaat wel goed komen
    Gefocused zijn alle deelnemers aan het toernooi da's geen argument.

  4. #54
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Wat heerft die Werdum opeens praatjes. Verzint opeens allemaal nieuwe technieken. Zou Brock wel verslaan zonder ooit een stoot uit te delen... blablabla.

    Het is hier al vaker gezegd. Werdum is goed om de grond maar niet zo goed van het iemand naar de grond toe krijgen. Gaat hij voor een halfbakken takedown dan krijgt hij met de knietjes van Overeem te maken. Stand zou Ali hem al helemaal moeten hebben.
    Het blijft mma en geen grappeling wedstrijd. In de de overgang is Overeem zeer gevaarlijk voor je het weet loop je op een knietje of stoot. Zoals het ging bij Duffy.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  5. #55
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    268
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ger Maan View Post
    Maandagavond om 18:00 uur zijn Fabricio Werdum, Josh Barnett en Scott Coker te gast bij Ariel Helwani in "The MMA Hour" om over de Strikeforce HW Grand Prix te praten.

    http://www.mmafighting.com/2011/01/1...dt-walker-vol/http://www.mmafighting.com/2011/01/1...dt-walker-vol/
    De show is nu LIVE te volgen.

  6. #56
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    holland
    Posts
    114
    vCash
    126000

    Default

    intro van eerste gevecht: http://www.youtube.com/watch?v=zWvfy017a7w

  7. #57
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by superfreak View Post
    Wat heerft die Werdum opeens praatjes. Verzint opeens allemaal nieuwe technieken. Zou Brock wel verslaan zonder ooit een stoot uit te delen... blablabla.

    Het is hier al vaker gezegd. Werdum is goed om de grond maar niet zo goed van het iemand naar de grond toe krijgen. Gaat hij voor een halfbakken takedown dan krijgt hij met de knietjes van Overeem te maken. Stand zou Ali hem al helemaal moeten hebben.
    Het blijft mma en geen grappeling wedstrijd. In de de overgang is Overeem zeer gevaarlijk voor je het weet loop je op een knietje of stoot. Zoals het ging bij Duffy.
    Idd. Hier zie je wat Alistair moet doen om Werdum het zwijgen op te leggen:
    http://www.youtube.com/watch?feature...WBOIlJVY#t=37s


  8. #58
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    19
    vCash
    126000

    Default

    staat mma hour van gister al ergens online?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •