MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 41

Thread: De Badr Topcis

  1. #1
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default De Badr Topcis

    Ok, kan het niet laten...

    Beste forumleden,

    Badr heeft fouten gemaakt, zijn comeback staat echt niet garant voor verandering, wie weet flikt hij dit over 6 maanden weer ( Wat is dus totaal niet hoop ) Of misschien doet hij het helemaal niet meer.

    Hoop dat rust hem goed heeft gedaan, zo niet.. Maybe een cursus volgt wat hem hierbij zal helpen.
    In ieder geval iets dat hem doet veranderen.

    Ik merk dat Badr topics altijd uit de hand lopen, het eindigt of met een ''slotje''
    Of ruzie met elkaar ( wat niet goed aanvoelt ) of beledigingen jegens Badr.

    Maar om iedere keer maar weer die fouten naar voren te halen worden we allemaal niet wijzer van, het wordt in mijn optiek een beetje vervelend.

    Hij is tot 2 keer toe de mist in gegaan, natuurlijk mag je daar over filosoferen of disussieren ( daar is immers een forum voor )
    Maar er worden allerlei vergelijkingen gemaakt, de één maakt het nog bonter als de ander. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat dit uit de hand kan gaan lopen. Binnen de kortste keren zijn we vechters aan het beledigen, dit zeg ik niet omdat Badr één van mijn favoriete vechters is.

    Ik hou er gewoon niet van om vechters naar beneden te halen, ondanks de fouten die ze maken ( geldt ook b.v als het gaat om Alistair etc ), wie zijn wij ? Wij mensen maken dagelijks fouten. De één groter als de ander.

    Hiermee wil ik Badr z'n fout absoluut niet goed praten, wat hij heeft gedaan is natuurlijk van de zotte & het mag & moet niet gekker worden.

    Laten we maar even afwachten & laat Badr maar weer eens bewijzen of die lange rust hem echt goed heeft gedaan.
    Dit echt het enige wat wij ( fans, haters, neutrale kickbox - fans ) kunnen doen.

    Want om steeds maar dieper te gaan in de haat of stof omtrent Badr gaan we aan elkaar lopen irriteren & wordt het een zooitje in de Badr topics.

    Nogmaals, ik spreek uit ervaring, hoop echt dat jullie me begrijpen.

    Groetjes,

    Daniel.
    Last edited by Irishrover; 21-01-2011 at 00:34.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    X2

    (maar ik ben bang dat je betoog tegen dovemansoren is gericht irish)

  3. #3
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    ik begrijp je!
    ik vind dat de badr topics steeds beter gaan juist.. er beter word gediscuseerd en minder word beledigd.
    en of de een de ander zn mening nou begrijpt daqt maakt niet uit zolang we elkaars mening maar respecteren.

  4. #4
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bartju View Post
    ik begrijp je!
    ik vind dat de badr topics steeds beter gaan juist.. er beter word gediscuseerd en minder word beledigd.
    en of de een de ander zn mening nou begrijpt daqt maakt niet uit zolang we elkaars mening maar respecteren.
    De ene mening is harder als de ander, je mening geven mag ( Dat is je goed recht )

    Hoop alleen dat men het onderbouwd & minder beledigend is. ( jegens de persoon & Badr zelf )
    Waardoor we elkaars mening zullen respecteren.

  5. #5
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    X2

    (maar ik ben bang dat je betoog tegen dovemansoren is gericht irish)
    I hear ye, but just giving it a try mate....

  6. #6
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    85
    vCash
    126000

    Default

    X3

  7. #7
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    I hear ye, but just giving it a try mate....
    I totally agree with you Australianrover!

  8. #8
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Mooi stukje Irishrover!

    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #9
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default



    leave Badr alone!

    zoiets?
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben niet echt fan van Badr, maar als vechter, is hij wel een echte hele goeie en hij moet echt terug in de K-1.

  11. #11
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb respect voor het feit dat je aankaart dat die discussies over Badr z'n gedrag vervelend zijn,maar vindt je verhaal een beetje Bullshit.(met de hoofdletter B) Dit is niks wat al niet eerder in andere topics voorbij is gekomen,en wederom is er een topic over Badr z'n gedrag gestart..

    Ook al formuleer je het netjes,het blijft een beetje de pot verwijt de ketel!

    Ben persoonlijk elke discussie over Badr zat,ik kijk graag naar de man omdat hij een fantastische kickbokser is,en gezien het feit hij inmiddels al een tijdje niet meer in de ring staat en dat hele verhaal inmiddels wel is besproken is,blijft er wat mij betreft gewoon weinig over om over te praten,want zoals hij bij mij overkomt is het (los vanzijn vechtsporttalent) niet bepaald iemand met een bijzonder persoonlijkheid.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    volgens mij is het hele verhaal wel duidelijk
    je hebt haters en niet haters en in elke topic is wel boven gekomen wat iedereen van badr vindt wat iedereen van elkaars mening vindt en dat sommigen hem graag weer in de ring zien en anderen weer niet.

  13. #13
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    love is in the air.............
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  14. #14
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    1.455
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Ok, kan het niet laten...

    Beste forumleden,

    Badr heeft fouten gemaakt, zijn comeback staat echt niet garant voor verandering, wie weet flikt hij dit over 6 maanden weer ( Wat is dus totaal niet hoop ) Of misschien doet hij het helemaal niet meer.

    Hoop dat rust hem goed heeft gedaan, zo niet.. Maybe een cursus volgt wat hem hierbij zal helpen.
    In ieder geval iets dat hem doet veranderen.

    Ik merk dat Badr topics altijd uit de hand lopen, het eindigt of met een ''slotje''
    Of ruzie met elkaar ( wat niet goed aanvoelt ) of beledigingen jegens Badr.

    Maar om iedere keer maar weer die fouten naar voren te halen worden we allemaal niet wijzer van, het wordt in mijn optiek een beetje vervelend.

    Hij is tot 2 keer toe de mist in gegaan, natuurlijk mag je daar over filosoferen of disussieren ( daar is immers een forum voor )
    Maar er worden allerlei vergelijkingen gemaakt, de één maakt het nog bonter als de ander. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat dit uit de hand kan gaan lopen. Binnen de kortste keren zijn we vechters aan het beledigen, dit zeg ik niet omdat Badr één van mijn favoriete vechters is.

    Ik hou er gewoon niet van om vechters naar beneden te halen, ondanks de fouten die ze maken ( geldt ook b.v als het gaat om Alistair etc ), wie zijn wij ? Wij mensen maken dagelijks fouten. De één groter als de ander.

    Hiermee wil ik Badr z'n fout absoluut niet goed praten, wat hij heeft gedaan is natuurlijk van de zotte & het mag & moet niet gekker worden.

    Laten we maar even afwachten & laat Badr maar weer eens bewijzen of die lange rust hem echt goed heeft gedaan.
    Dit echt het enige wat wij ( fans, haters, neutrale kickbox - fans ) kunnen doen.

    Want om steeds maar dieper te gaan in de haat of stof omtrent Badr gaan we aan elkaar lopen irriteren & wordt het een zooitje in de Badr topics.

    Nogmaals, ik spreek uit ervaring, hoop echt dat jullie me begrijpen.

    Groetjes,

    Daniel.
    Amen brother....
    can i kick it?....Yes you can!!

    Rob Kaman highlights

  15. #15
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    nice irishrover.

  16. #16
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Irish,

    Ik denk dat sommige mensen moeilijk kunnen omgaan met succes en verwachtingen...als ze zich dan ook nog omringen met mensen die alle 'fouten' door de vingers zien enzo...tja dan kan het goed mis gaan....
    Nu ik dit aan het schrijven ben, denk ik aan het incident met in de Arena met Gerges...

    De mensen om hem heen...die bescherming....hem behandelen alof hij de winnaar was.....ik vond dat storend om te zien....
    kan er wel een lang verhaal van maken, maar goed....heeft geen zin....de tijd zal het leren!
    Iedereen maakt fouten dus anderen veroordelen heeft totaal geen zin.

    Laten we de topics iig respectvol houden....kan me verder prima vinden in je post.


    grt

  17. #17
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    36
    vCash
    126000

    Default

    Het zal toch van de anabolen moeten afblijven die hebben grote invloed op zijn gedrag!
    Sommige kunnen ermee om gaan en hij dus niet!
    Maar als vechter altijd actie gegarandeerd, jammer van zijn gedrag
    Last edited by geneds; 21-01-2011 at 12:28.

  18. #18
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Ik doe zelf niet mee aan de Badr topics omdat ik het een ongewonnen strijd vind, plus, als ik heel eerlijk ben, interesseert 't me geen zier. Alstie terug komt om te vechten, leuk. Zo niet, dan niet.

    Jou mening over het 'vechters neerhalen', echter, ben ik 't niet zo mee eens. Wie zijn wij? Wij zijn fans. Iedere fan zoekt iets om te kunnen volgen, en te idoliseren. Naast dit, kunnen we lekker onze eigen kennis uitbuiten. Wat ik eigenlijk wil zeggen, is dat in dit soort discussies het niet direct om de persoon Badr Hari gaat, maar om de persoon die Badr Hari is naar de media toe. Showbizz is een keiharde wereld, en Badr is onderuit gegaan. Dit soort discussies horen daarbij.

  19. #19
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Ok, kan het niet laten...

    Beste forumleden,

    Badr heeft fouten gemaakt, zijn comeback staat echt niet garant voor verandering, wie weet flikt hij dit over 6 maanden weer ( Wat is dus totaal niet hoop ) Of misschien doet hij het helemaal niet meer.

    Hoop dat rust hem goed heeft gedaan, zo niet.. Maybe een cursus volgt wat hem hierbij zal helpen.
    In ieder geval iets dat hem doet veranderen.

    Ik merk dat Badr topics altijd uit de hand lopen, het eindigt of met een ''slotje''
    Of ruzie met elkaar ( wat niet goed aanvoelt ) of beledigingen jegens Badr.

    Maar om iedere keer maar weer die fouten naar voren te halen worden we allemaal niet wijzer van, het wordt in mijn optiek een beetje vervelend.

    Hij is tot 2 keer toe de mist in gegaan, natuurlijk mag je daar over filosoferen of disussieren ( daar is immers een forum voor )
    Maar er worden allerlei vergelijkingen gemaakt, de één maakt het nog bonter als de ander. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat dit uit de hand kan gaan lopen. Binnen de kortste keren zijn we vechters aan het beledigen, dit zeg ik niet omdat Badr één van mijn favoriete vechters is.

    Ik hou er gewoon niet van om vechters naar beneden te halen, ondanks de fouten die ze maken ( geldt ook b.v als het gaat om Alistair etc ), wie zijn wij ? Wij mensen maken dagelijks fouten. De één groter als de ander.

    Hiermee wil ik Badr z'n fout absoluut niet goed praten, wat hij heeft gedaan is natuurlijk van de zotte & het mag & moet niet gekker worden.

    Laten we maar even afwachten & laat Badr maar weer eens bewijzen of die lange rust hem echt goed heeft gedaan.
    Dit echt het enige wat wij ( fans, haters, neutrale kickbox - fans ) kunnen doen.

    Want om steeds maar dieper te gaan in de haat of stof omtrent Badr gaan we aan elkaar lopen irriteren & wordt het een zooitje in de Badr topics.

    Nogmaals, ik spreek uit ervaring, hoop echt dat jullie me begrijpen.

    Groetjes,

    Daniel.

  20. #20
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    hahahaha shikoku win!

    @ irish broeder, zeer zeker mee eens!
    Home mtk-gym.nl


  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    ik geloof dat ik zulks in ieder f**king badr hari gerelateerd topic neer heb gezet (met minder woorden) ber ERG blij dat iemand er ook zo de schijt in heeft dat ie er een apart topic voor heeft gemaakt. aangezien ik - reps gaf voor de topics in kwestie, is het niet meer dan logish dat er een portie + jouw kant op komt.

  22. #22
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Badr misdroeg zich ook al zonder de anabolen begeleiding van Mike Teckandan zit in de aard van het beestje (foute aard dus)
    verder wordt Hari door zn omgeving totaal niet gecorigeerd al blijft hari in eerste instantie zelf de eerste verantwoordelijke voor zn daden.
    Ben in hart en nieren een Peter Aerts fan, maar toch als knokker als vechter mis ik Baddertje echt wel,hoop toch dat ie geestelijk sterker en meer uitgebalanceerd terug komt.
    En jongens en meisjes de Arena gaat niet door de K1 is zo goed als failliet en de burgemeester van A dam is tegen ons,het zijn zware tijden voor ons in kickboxland tizz te hopen dat Badr Hari ons weer mooie cleane partijen gaat laten zien een soort lichtpuntje aan het einde vd donkere tunnel.

    Osu

  23. #23
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Erm leuk en aardig allemaal maar ik vond het wel meevallen met de discussies om eerlijk te zijn. Alles is alweer tot in den treure uitgekauwd en in mijn beleving is het toch alweer een maandje stil omtrent Badr toch ? Ksnap niet zo goed waarom er juist nu een topic over gestart wordt.

    edit: o kijk es aan er staat er toch een, laatmaar weer dan kzal es een kijkje nemen

  24. #24

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Erm leuk en aardig allemaal maar ik vond het wel meevallen met de discussies om eerlijk te zijn. Alles is alweer tot in den treure uitgekauwd en in mijn beleving is het toch alweer een maandje stil omtrent Badr toch ? Ksnap niet zo goed waarom er juist nu een topic over gestart wordt.

    edit: o kijk es aan er staat er toch een, laatmaar weer dan kzal es een kijkje nemen
    Hmmm ik vind het eigenlijk wel goed Quote van Irishrover.... X2 Mate

    Facade, je bent toch niet bang dat jouw Overeemtje minder populaier word , nu er weeer gesproken word over Badr Hari ?... Nou geloof me, wen er alvast aan, Badr komt groot en sterk terug... Waar hopelijk veel mensen op hbben gewacht
    .. Ik vind dat we gewoon alles moeten vergeten, Badr Hari heeft aan zijn woord gehouden.. ( Jaarje weg gebleven) Dus ik heb er alle vertrouwen in, dat hij weer knallende partijen laat zien en dat op sportieve vlak..
    Last edited by AtlasLeeuw; 21-01-2011 at 15:32.

  25. #25
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    sinds wanneer ben ik voor Overeem dan ?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •