MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 26 to 50 of 120
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    wat een onzin van iemand die niet weet waarover hij praat. De blessure waar het nu over gaat heeft Saki tegen Ghita opgelopen. kwatserd
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Cave View Post
    Als ik de schilder vraag om mijn huis te schilderen op een bepaalde datum - en hij kan hier veel mee verdienen en bekender en dus meer gevraagd worden - en de schilder moet hiervoor kosten maken en zijn agenda vrij houden dan denk je toch niet dat de schilder dit allemaal op eigen risico doet? Als ik hem dan een week van te voren opbel en zeg dat het voorlopig niet doorgaat - en dat hij dus ook de komende tijd zijn agenda vrij moet houden omdat hij anders misschien niet mijn huis zou kunnen schilderen - dan kan hij de gemaakte kosten gewoon verhalen.
    Verhaaltje van je doet me denken aan enkele collega's die dachten dat ze in het najaar ook naar Afghanistan zouden gaan en in de zomer alvast een nieuwe auto aanschaften. Tja, de rest is geschiedenis. Wat ik ermee wil aangeven is dat veel mensen zich bij voorbaad rijk rekenen, terwijl er nog niets gebeurd is. En dat is niet alleen in de vechtsportwereld of zoals in jou voorbeeld.


    Quote Originally Posted by Cave View Post
    Maar aangezien dit het vechtsportwereldje is waar maar een paar promotors bepalen of je geld kunt verdienen zul je gewoon je bek moeten houden en moeten accepteren dat je genaaid bent en dat het einde van je ass rape voorlopig nog niet in zicht is.
    Klopt als een bus, niet de bonden maar de promotors bepalen altijd nog hoeveel ze vechters betalen en als dat niet gebeurt is er geen overkoepelende instantie om maatregelen te nemen.

  3. #28
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    wat een onzin van iemand die niet weet waarover hij praat. De blessure waar het nu over gaat heeft Saki tegen Ghita opgelopen. kwatserd
    Micha, niet meteen reageren als je ergens kritiek op GG leest, eerst even nadenken. Dat Saki door de pot tegen Ghita geblesseerd was weet iedereen al. Maar kennelijk ben jij van mening dat het een goed idee was om hem toch tegen Alistair te laten vechten én dat dit geen invloed heeft gehad op de blessure van Saki en daarmee dus ook geen invloed heeft gehad op de lengte van zijn herstelperiode. Fuck me, kerel, jij zit hier helemaal verkeerd op dit forum! Jij moet orthopedisch chirurg worden, met jouw medische inzicht moet dat wel een succes worden.

    Oh, en 'kwatserd' is met een 't' op het einde. Prutsert

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Verhaaltje van je doet me denken aan enkele collega's die dachten dat ze in het najaar ook naar Afghanistan zouden gaan en in de zomer alvast een nieuwe auto aanschaften. Tja, de rest is geschiedenis. Wat ik ermee wil aangeven is dat veel mensen zich bij voorbaad rijk rekenen, terwijl er nog niets gebeurd is. En dat is niet alleen in de vechtsportwereld of zoals in jou voorbeeld.
    Verschil is dat de missie naar Afghanistan nog verlengd moest worden en dus nog niet vaststond. De partij en deelname van Roche en Guidon aan een toernooi waar ze kans hadden op €150.000,- stond wel vast.
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  4. #29
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Surprise surprise!

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  6. #31
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    kwatserd
    Hahaha, touché
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  7. #32
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Cave View Post
    Verschil is dat de missie naar Afghanistan nog verlengd moest worden en dus nog niet vaststond. De partij en deelname van Roche en Guidon aan een toernooi waar ze kans hadden op €150.000,- stond wel vast.
    Missie was al gestopt, maar er waren mensen toegewezen voor het afwerktraject wat pas in de zomer zou starten en daarvan werd later pas de helft ingestrokken. De deelname van Roche en Guidon blijft toch gewoon staan, alleen de organisatie verplaatst het evenement naar een andere datum.

  8. #33
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    'Voorbaat' is ook met een 't', zoals in: de kosten gaan voor de baten uit...

    UG moet lekker doen waar ze zin in hebben, maar een beetje lullig is het wel naar de andere vechters. En ze diskwalificeren hun eigen toernooi er mee.

    Maar ik kan me er verder totaal niet druk om maken. Zo werkt het nou eenmaal maar al te vaak in ons vechtsportwereldje.

  9. #34
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    'Voorbaat' is ook met een 't', zoals in: de kosten gaan voor de baten uit...

    UG moet lekker doen waar ze zin in hebben, maar een beetje lullig is het wel naar de andere vechters. En ze diskwalificeren hun eigen toernooi er mee.

    Maar ik kan me er verder totaal niet druk om maken. Zo werkt het nou eenmaal maar al te vaak in ons vechtsportwereldje.
    Haha, Niels is ook wakker en scherp!

  10. #35
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Er is al een hoop gezegd maar ik wil dan ook graag even mijn zegje doen en ik hoop zo dat dit topic niet op slot gaat en verwijdert gaat worden maar ben er bang voor!


    Ik moet dit toch even kwijt want anders blijft het aan me vreten en mijn therapeut zegt dat ik dingen van me af moet schrijven, dus bij deze.
    Zijn jullie nu allemaal serieus? Dus dit is wat jullie er echt van vinden? Jammer, klote, zonde, het is niet anders. Maar we vinden wel allemaal dat het op tijd en top geregeld is? Ok. Blijkbaar ben ik een van de weinige wiens wenkbrauwen bij zo’n persbericht doen fronsen. De laatste tijd lijkt het wel steeds vaker als ik inlog op mixfight.nl, ik in een soort van Golden Glory Twilight Zone terecht kom. Iedereen lijkt hier wel gehersenspoeld en roept alleen maar: ‘Ja en amen en ik ben het er sowieso helemaal mee eens’. De Scientology Kerk aanhangers zijn een stelletje rebellen vergeleken met jullie! Een tijdje geleden kon je hier nog alles zeggen en wanneer iemand een zichtbare leugen postte, werden daar korte metten mee gemaakt en inhoudelijke discussies gevoerd. En dan maakte het niet uit of het nu vanuit het kamp M1 kwam, Golden Glory of It’s Showtime. Maar nu vindt iedereen het ‘ok’ dat er een gala wordt afgezegd omdat er één vechter geblesseerd is en zijn we blij dat het ‘op tijd’ bekend gemaakt wordt. Wat was dan niet op tijd? Dat iedereen zondag in Charleroi voor de ingang van de Spiroudome stond en dat er een briefje op de deur hing met een persbericht dat Saki te geblesseerd is?!


    Maar mocht je nog in de veronderstelling zijn dat het normaal is om op zo’n korte termijn en met zo’n reden een gala te annuleren, dan heb ik een wake-up call voor je: HET IS NIET NORMAAL! Een gala 9 dagen voor dato afzeggen is niet een normale gang van zaken en helemaal al niet goed geregeld! Ben je helemaal van de pot gerukt! Eerlijk is eerlijk, wanneer het een gevalletje van overmacht betreft, ok. Maar 1 vechter die geblesseerd is, is geen overmacht! Daar hoef je niet jarenlang voor gestudeerd te hebben. En hoe verkoop je dit aan de andere 31 vechters die op de matchmaking staan? In godsnaam, 1 vechter is geblesseerd en 31 vechters worden gepasseerd door de organisatie. Dan heb ik het nog niet eens over de trainers, verzorgers, helpers en de fans van de andere vechters!

    De reden die wordt gegeven is dat Saki te geblesseerd is om te vechten en (dit vind ik persoonlijk zeer denigrerend naar de andere vechters toe) gezien zijn unieke kickbox kwaliteiten en de enorme populariteit bij het publiek acht UG het onverstandig om het evenement zonder hem voort te zetten. Dus de andere deelnemers bezitten geen unieke kickboks kwaliteiten en zijn niet populair? Dat je een evenement om zo’n reden afzegt is al not done, nu geef je de andere vechters nog een sneer mee! En sinds wanneer is het een legitieme reden om een gala af te zeggen voor een vechter? Herinner me de vorige editie van United Glory en daar stonden namen op als Daley, Aoki en Zaromskis, Coenen en Sahin Kaas. Toen werd het gala ook niet afgezegd of verzet toen bleek dat deze vechters niet zouden aantreden. Zimmerman stond ook op de oorspronkelijke matchmaking, na zijn zware KO tegen Daniël Ghita ging het gala ook gewoon door. Dus behalve dat de reden niet legitiem is, is die ook nog eens niet waar. John Alessio was begin januari geblesseerd geraakt en in plaats van het evenement te verzetten, werd er een vervanger voor hem gezocht.

    Ben gewoon eerlijk en beledig de intelligentie niet van je fans en zeg gewoon waar het op slaat. Gewoon dat Saki de gedoodverfde kandidaat was (vanaf dag 1 al) en dat we het niet willen riskeren dat een andere vechter er met het geld van doorgaat. Want dat was toch de insteek? We beginnen een 8 mans toernooi met 4 vechters van ons, dan zal er zeker wel 1 of 2 de finale halen en winnen. We gokken op Saki want die maakt een geweldige progressie door en zal dit wel winnen. Geven we Saki een deel van de jackpot en zeggen we dat we de rest stoppen in het promoten en managen van hem bij andere organisaties en in de USA. maar dan is het wel balen als het niet zo loopt, want na ronde 1 was er nog maar 1 over en dan moet je daar je pijlen op richten. Dat kan, maar wanneer je je billen brandt, moet je ook op de blaren zitten. Ook al zijn het er een hoop, in dit geval misschien wel 150000!


    Maar het is niet normaal, het is niet goed geregeld en het is al helemaal niet netjes!

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    he adenane wanneer kom je weer een keertje meetrainen in Breda?

    Niet alleen Saki is geblesseerd maar ook Allessio maar daar lees je voor het gemak even over heen

  12. #37
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Jammer, maar een verstandige oplossing. Even wachten nu maar dan krijg je wel de vechters te zien waar je voor komt en je kaartje voor gekocht heb.

    Dit is een betere oplossing dan wat je soms ziet dat je van te voren een kaartje koop voor een grote show en als het zo ver is dan zijn de helft van de vechters plotseling niet meer op de matchmaking terug te zien.
    Dat kan, maar dit betreft niet de helft maar 1 vechter. Dus die vlieger gaat niet op! Tuurlijk, Alessio was ook geblesseerd dus gaat het feitelijk om 2 vechters maar om hem werd het gala niet verzet.

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Er worden nu dingen aangehaald die absoluut niet aan de orde zijn en betrekking hebben op de werkelijke reden van de verschuiving.
    Maarja mensen hebben altijd wel wat te zeiken hier op M.F., vooral over GG. (Afgunst...)
    Als Saki uiteindelijk niet gevochten had op 30 januari dan had men hierover lopen zeiken en lopen filosoferen.
    Nu kiest GG ervoor om Saki wel bij het gala te willen hebben door middel van verschuiving en dan is het nog niet goed.
    Tja, ik zeg altijd maar: 'tis maar waar je je druk om maakt'
    Voor mij is het in ieder geval een positief iets dat we Saki straks wel kunnen zien vechten tegen Roche met zijn babbels. ( filmpje youtube)
    Hopelijk zal Saki hem 'met z'n kontje achteruit' laten gaan!!

    Liefs Jamila
    De werkelijke reden is volgens jou dat Saki te geblesseerd is. Als Saki niet zou vechten dan loopt men te zeiken en verder te filosoferen. Het enige waar ze dan om zouden zeiken is dat Saki al geblesseerd was voor hij tegen Overeem vocht en dat het de schuld is van zijn management om hem toch te laten vechten. Maar daar is al zoveel over gezegd, dat wordt op een gegeven moment ook saai. En Roche heeft misschien wel babbels, maar hij was na 3 ronden echt wel de terechte winnaar tegen Zimmerman, dus in dit geval waren zijn babbels nog terecht ook!


    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Natuurlijk maken de vechters omkosten, maar het is Roche's eigen keuze om naar Thailand af te reizen om zich daar voor te bereiden. Vechters zijn tegenwoordig steeds meer ZZP'ers geworden en Roche neemt een risico om zich daar voor te bereiden. Kan me niet voorstellen dat hij dit soort omkosten met de promotor contractueel heeft vastgelegd
    Tuurlijk neemt Roche een risico door zich daar voor te bereiden. Maar hij is toch niet verantwoordelijk voor het roekeloos gedrag van Saki? Want daar komt het nu op neer. Door de blessure van Saki is er sprake van derving bij Roche. Bij wie kan hij dat declareren?

    Kijk, ik ben een liefhebber en ging er graag naar toe. Dus het maakt me niet uit of het GG is of iemand anders die het een week van te voren afzegt, het kan gewoon niet! Dit kan je gewoon niet verkopen aan je fans en achterban toe.

  13. #38
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    he adenane wanneer kom je weer een keertje meetrainen in Breda?

    Niet alleen Saki is geblesseerd maar ook Allessio maar daar lees je voor het gemak even over heen
    Ik kom graag nog een keertje mee trainen want heb het er altijd goed naar mijn zin. Maar daar gaat dit topic niet over en ik heb Alessio niet overgeslagen .

  14. #39
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Haha, Niels is ook wakker en scherp!


    Maar dat valt tegen. Was in de foto-thread al bezig iemand tegen te spreken die het gewoon met me eens was...

    edit: goede post, Adenane!

  15. #40
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Dit is gewoon pure competitievervalsing. Glory zal er alles aan moeten doen om niet de schijn van partijdigheid te wekken. Moet je voorstellen dat de K-1 zou worden verschoven omdat Kyotaro geblesseerd is. Dat mensen nog het lef hebben dat zij dit een nette oplossing vinden van Glory. Glory valt gigantisch door de mand met deze actie.
    Max. 400 x 125

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  17. #42
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    we zien je graag op een woensdag
    Ga je nu Adenane in elkaar laten slaan, omdat hij je er uit heeft geluld?

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Weet je wat me maar niet los laat terwijl ik deze drama parade weer zit te lezen?

    Er zijn hier meerdere threads te vinden op Mixfight.nl waarbij promoters en vechters worden verguisd omdat bijv. de fightcard zoals geadverteerd een dag van te voren wijzigde. Of de helft bij aankomst niet doorging, inclusief de hoofdpartij. Was allang bekend. Werd stil gehouden. Dat was niet waarvoor men zijn / haar goede geld zou hebben uitgegeven! Schande!

    Nu kondigt een promoter het tijdig aan, speelt open kaart en regelt restitutie van de kaartjes en dan is het ook niet goed?

    And I'm not buying the 150.000$ conspiracy theory either. De kans is namelijk altijd aanwezig in toernooivorm dat de buit naar een niet GG lid gaat. Als ze dit waterdicht hadden willen doen hadden er enkel GGers mee moeten mogen doen.
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  19. #44
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by knift View Post
    Op deze manier kan je als organisatie het nooit goed doen ze hebben imo een goede keus gemaakt en ze houden zich aan de line up dat is toch positief? ook voor de tegenstander die niet opeens voor een andere tegenstander staat.
    Wat een gelul.. toen Yvel gebleseerd uitviel in de Arena toen hij Alistair als tegenstander had heeft Simon toch ook niet het toernooi verzet?
    Imago van Saki word wel door de organisatie kapot gemaakt want iedere leek heeft de intentie wel door en dat het enkel om de pegels gaat.

    Waar het uiteindelijk altijd om gaat voor een promoter!
    I would rather live in a world where my life is surrounded by mystery than live in a world so small that my mind could comprehend it.

  20. #45
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb deze thread echt met stomme verbazing zitten lezen.
    WTF is er aan de hand met sommige mensen hier.
    Dat je een voorliefde hebt voor een bepaalde club, promotor of vechter dat kan ik heel goed begrijpen.
    Dat je dan sommige dingen niet geheel objectief kunt bekijken begrijp ik ook heel goed.

    Maar tot mijn grote verbazing zie ik gewoon dat mensen dit een `net bericht` vinden, en het er helemaal mee eens zijn dat het op deze manier word afgehandeld.

    Dit is een forum, dus ik hoop dat ik hier mijn ongezoute mening mag geven zonder consequenties.
    Ik vind dit te schandalig voor woorden dat het zo word afgehandeld.
    Omdat meneer Saki zwaar geblesseerd tegen Overeem de ring instapt met het risico op verergering van zijn blessure, hebben 31 vechters zich nu voor niets voorbereid en sommige zelfs andere aanbiedingen naast zich neergelegd.
    Ik vind dit werkelijk een schande.
    Niet alleen naar de vechters toe is het schandalig, maar ook naar de fans etc.
    2 vechters zijn geblesseerd en een heel gala moet worden verplaatst?
    Dit is de grootste nonsens die ik ooit gehoord heb.
    Zoals hierboven al werd aangehaald, Daley, Kaas en Aoki zouden ook vechten op een gala, is ook niet gebeurt, waarom is het gala toen niet verplaatst dan?

    Ik hoop dat een hoop mensen door deze misselijke actie van GG hun gala`s zullen boycotten.

    En dan nog die misselijke post van die Micha tegen Adenane, `we zien je graag op een woensdag`

    Gast wat laat jij je kennen zeg.

    Verbaal een fiks pak rammel gehad, en dan zoiets zeggen hahahahahahahahahahhahahahahahaha.
    Valt me echt tegen van je, in plaats van inhoudelijk op zijn post te reageren gedraag je je als puber die met zijn rug tegen de muur staat en probeert nog wat te redden door te zeggen `Kom op woensdag maar even sparren`
    Stoer hoor.

  21. #46
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Verhaaltje van je doet me denken aan enkele collega's die dachten dat ze in het najaar ook naar Afghanistan zouden gaan en in de zomer alvast een nieuwe auto aanschaften. Tja, de rest is geschiedenis. Wat ik ermee wil aangeven is dat veel mensen zich bij voorbaad rijk rekenen, terwijl er nog niets gebeurd is. En dat is niet alleen in de vechtsportwereld of zoals in jou voorbeeld.

    Is een vergelijking van zuig me lul natuurlijk. Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen ;-)
    I would rather live in a world where my life is surrounded by mystery than live in a world so small that my mind could comprehend it.

  22. #47
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mickey View Post
    Weet je wat me maar niet los laat terwijl ik deze drama parade weer zit te lezen?

    Er zijn hier meerdere threads te vinden op Mixfight.nl waarbij promoters en vechters worden verguisd omdat bijv. de fightcard zoals geadverteerd een dag van te voren wijzigde. Of de helft bij aankomst niet doorging, inclusief de hoofdpartij. Was allang bekend. Werd stil gehouden. Dat was niet waarvoor men zijn / haar goede geld zou hebben uitgegeven! Schande!

    Nu kondigt een promoter het tijdig aan, speelt open kaart en regelt restitutie van de kaartjes en dan is het ook niet goed?

    And I'm not buying the 150.000$ conspiracy theory either. De kans is namelijk altijd aanwezig in toernooivorm dat de buit naar een niet GG lid gaat. Als ze dit waterdicht hadden willen doen hadden er enkel GGers mee moeten mogen doen.

    Waarom je kansen verkleinen als je ze kan vergroten ;-) We praten hier over een zakelijke beslissing en niet anders!
    I would rather live in a world where my life is surrounded by mystery than live in a world so small that my mind could comprehend it.

  23. #48
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Mickey View Post
    Weet je wat me maar niet los laat terwijl ik deze drama parade weer zit te lezen?

    Er zijn hier meerdere threads te vinden op Mixfight.nl waarbij promoters en vechters worden verguisd omdat bijv. de fightcard zoals geadverteerd een dag van te voren wijzigde. Of de helft bij aankomst niet doorging, inclusief de hoofdpartij. Was allang bekend. Werd stil gehouden. Dat was niet waarvoor men zijn / haar goede geld zou hebben uitgegeven! Schande!

    Nu kondigt een promoter het tijdig aan, speelt open kaart en regelt restitutie van de kaartjes en dan is het ook niet goed?

    And I'm not buying the 150.000$ conspiracy theory either. De kans is namelijk altijd aanwezig in toernooivorm dat de buit naar een niet GG lid gaat. Als ze dit waterdicht hadden willen doen hadden er enkel GGers mee moeten mogen doen.
    De beste manier was geweest om zodra ze wisten dat saki niet mee kon doen dat in een persbericht naar buiten te brengen, aan te geven dat ze een andere vechter zoeken, en een restitutieregeling op te zetten voor de mensen die aangeven speciaal voor saki te komen. Dan had het hele gala gewoon door kunnen gaan.

    Je kunt mij niet vertellen dat dit een week vantevoren pas is afgeblazen; Vechters en begeleiders, zaalhuur, catering, licht/geluid, ringspeakers, beveiliging, parkeerwchters, schoonmakers. Het gaat om minimaal 100 man bij elkaar. Die gaan toch niet pikken dat er een week van tevoren wordt gezegd dat saki niet kan vechten dus dat ze het maar uit moeten zoeken ? Dan dien je toch gelijk een claim in ? Ik geloof niet zo in die conspiracy theorieen, maar dit klopt van geen kant.

  24. #49
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mickey View Post
    Weet je wat me maar niet los laat terwijl ik deze drama parade weer zit te lezen?

    Er zijn hier meerdere threads te vinden op Mixfight.nl waarbij promoters en vechters worden verguisd omdat bijv. de fightcard zoals geadverteerd een dag van te voren wijzigde. Of de helft bij aankomst niet doorging, inclusief de hoofdpartij. Was allang bekend. Werd stil gehouden. Dat was niet waarvoor men zijn / haar goede geld zou hebben uitgegeven! Schande!

    Nu kondigt een promoter het tijdig aan, speelt open kaart en regelt restitutie van de kaartjes en dan is het ook niet goed?

    And I'm not buying the 150.000$ conspiracy theory either. De kans is namelijk altijd aanwezig in toernooivorm dat de buit naar een niet GG lid gaat. Als ze dit waterdicht hadden willen doen hadden er enkel GGers mee moeten mogen doen.
    Ik hoop maar voor je dat je jezelf hebt weten te overtuigen.

  25. #50
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Mischa: Gee, Bas. What are we going to do tonight?
    Bas Boon: The same thing we do every night, Mischa. Try to take over the world.

    Beetje Pinky and the Brain gevoel bij dit hele verhaal. GG probeert de vechtsportwereld te veroveren, alleen is de uitvoering *wat* minder

    Het meeste is al gezegd, ben het wel met de strekking eensch, het is zeker niet "netjes", maar ja, shit happens.

    Wat ik wel echt positief vind, is dat ze iig proberen vechtsporten goed op de kaart te zetten. Zonder initiatief kom je in ieder geval nergens, hopelijk krijgen ze hun ideeen nog een keer voor elkaar, zal alleen maar goed voor de vechtsport zijn. IIG goed plannen, risico-analyse en niet teveel jezelf rijk rekenen vantevoren. succes next time.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •