MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 51 to 75 of 120
  1. #51
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by Mickey View Post

    Nu kondigt een promoter het tijdig aan, speelt open kaart en regelt restitutie van de kaartjes en dan is het ook niet goed?
    9 dagen van tevoren vind jij tijdig?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    273
    vCash
    126000

    Default En...dan....

    Buiten Micha's enorme stomme reacties als er dingen worden gepost die niet positief zijn over GG is het best leuk leesvoer. (na deze zin zal Micha eerst een reactie posten en de rest niet lezen ;-) ) Be that as it may..... Snap ik GG wel !!!! Je wilt natuurlijk dat de hoofdprijs naar je eigen vechter gaat. Dat is niet crimineel dat is logisch. Hoe het wordt gecommuniceerd is ronduit schandalig. Alsof GG ons er een plezier mee doet om het uit te stellen zodat IEEEEEEDEREEN helemaal toppie fit is. Yeah right.... elke vechter heeft altijd blessures. Kun je niet meedoen ....jammer. Het WK voetbal leggen we ook niet 2 maanden lam omdat Messie zijn enkel heeft gekneusd.....toch?

    In elk evenement is er een financieel gewin die men tot de laatste cent wil uitmelken. Dat is niet verkeerd dat is BUSINESS. Als ik het voor het zeggen had bij GG dan had ik ook gewild dat SAKI mee zou doen en de kans om het geld lekker dicht bij GG te houden te vergroten. Daarom zal het ook niet worden afgezegd als er een andere vechter geblesseerd raakt en alle GG vechters fit zijn, want dat is in de ogen van GG perfect .... en gelijk hebben ze. Dat je dan vervolgens een indianen verhaal de wereld in helpt om het allemaal niet zo te laten lijken en dat je het voor ons de fans doet is puur marketing. Denk je nu echt dat alles wat je hoort de waarheid is....... je wordt dagelijks door de media voorgelogen. Als het de mens tevreden stelt en je komt er mee weg dan is het vanuit business oogpunt een goede zet geweest. Kom op mensen we denken toch niet dat GG een bericht zoals dit zou plaatsen:
    -----------------------------------
    Beste allemaal,
    Wij van GG zijn er niet zeker van het maximale financieel uit dit gala te halen als Saki niet meedoet.
    Om onze kansen te vergroten verplaatsen we het gala zodat Saki wel mee kan doen, zodat wij de prijspot mee naar huis kunnen nemen. We snappen dat dit zakelijk besluit uw planning en die van de vechters die er voor trainden in de war schopt, maar het is ons gala en wij bepalen het en wij willen er ook een leuk centje aan overhouden. Wij weten dat dit op Mixfight.nl vragen zal oproepen en dat ons trouwe GG fans zullen denken dat wij dit hebben verzet zodat IEDEREEN blessure vrij mee kan doen als we het verzetten. Dat sommige vechters zich hebben voorbereid in het buitenland kan ons niet echt veel schelen wat wij hoeven daarvoor niet te betalen. Als het nu een vechter van ons was geweest dan ligt dit natuurlijk zoals u begrijpt heel anders.
    Het wordt hoe dan ook een leuk gala dus have a coke and a smile and shut the f#$k up. Over 2 weken zijn we het allemaal weer vergeten en is het weer oude jongens krentenbrood.
    Met vriendelijke groeten....... uw organisator
    ---------------------------------------

    Als ze dat hadden gepost hadden we nu ook flink staan te rampetampen hier. Dus aan de ene kan snap ik GG wel want het blijft een business en is het lullig voor de overige vechters. Aan de andere kant is het gewoon lame om een heel gala te schrappen voor een blessure die men al lang wist dat hij had. We weten of denken allemaal te weten hoe het zit en de discussies zijn leuk maar net zoals Mark Rutte de bezuinigingen voor het studeren niet zal aanpassen zal ook dit gala niet op de afgesproken datum plaatsvinden...... maar je mening geven mogen we allemaal en dat is waar een forum voor is.
    Fijn weekend allemaal !!!
    Last edited by BJJCORE; 22-01-2011 at 17:27.

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  4. #54
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Hahaha, mooi gesproken.
    Zijn er geen reserve gevechten? Want dan zou saki gewoon vervangen moeten worden.

  5. #55
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Deze hele toernooi verliest zijn credibility in mijn ogen. Gewoon een gg spel geworden waarbij ik diep in teleurgesteld ben. Ik had een betere en eerlijkere oplossing verwacht van GG. Eerst Groenhart naaien bij het vorige evenement en nu deze bullshit...

    Mensen, hoe kunnen jullie dit goedkeuren? GG, jullie zijn door deze acties niet beter dan M1.

    Osu

  6. #56
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    Lang en breed kunnen we filosoferen en discussiëren maar het feit staat gewoon dat Saki ver boven zichzelf is uitgestegen en een belangrijk onderdeel is geworden van het fundament van GG.
    Ga eens na, je hebt een ticket gekocht voor een concert met 3 van je idolen waarvan je grootste idool een week van te voren erg ziek is geworden.. Je kan dan kiezen om met een minder enthousiast gevoel naar het concert te gaan of als je dat kans hebt je grootste idool wel te kunnen zien maar dan op een latere datum en het concert optimaal kan beleven...
    Damn people waar kies je dan voor?
    Seriously, ik snap niet waarom er hier toch zoveel over word gesuggereerd en gefilosofeerd?
    JA, het is jammer voor nu, maar zoals reeds eerder gezegd ieder nadeel heeft zijn voordeel!
    En dat is dat jullie Saki straks zullen zien knallen!!
    Liefs Jamila

  7. #57
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Je kan dan kiezen om met een minder enthousiast gevoel naar het concert te gaan of als je dat kans hebt je grootste idool wel te kunnen zien maar dan op een latere datum en het concert optimaal kan beleven...
    We hebben het hier toch niet over Michael jackson of wel ? Ik geloof er echt geen reet van dat Saki de oorzaak is dat het niet door gaat.

  8. #58
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Lang en breed kunnen we filosoferen en discussiëren maar het feit staat gewoon dat Saki ver boven zichzelf is uitgestegen en een belangrijk onderdeel is geworden van het fundament van GG.
    Ga eens na, je hebt een ticket gekocht voor een concert met 3 van je idolen waarvan je grootste idool een week van te voren erg ziek is geworden.. Je kan dan kiezen om met een minder enthousiast gevoel naar het concert te gaan of als je dat kans hebt je grootste idool wel te kunnen zien maar dan op een latere datum en het concert optimaal kan beleven...
    Damn people waar kies je dan voor?
    Seriously, ik snap niet waarom er hier toch zoveel over word gesuggereerd en gefilosofeerd?
    JA, het is jammer voor nu, maar zoals reeds eerder gezegd ieder nadeel heeft zijn voordeel!
    En dat is dat jullie Saki straks zullen zien knallen!!
    Liefs Jamila
    Draait deze event dan alleen om Saki? Je suggureert eigenlijk dat de andere vechters/sportscholen en fans daarvan geen knip voor de neus waard zijn. En dat ze zonder Saki geen mooie gala kunnen voorschotelen aan de liefhebbers voor de sport. En dat is best een kwalijke zaak als ik jou argumentatie mag geloven. Door zo een persconferentie te plaatsen krijgt men door de promotor enkel een aversie jegens Saki toe. En dat is zonde van zo een mooie vechter.

    In mijn ogen is dit puur een zakelijke beslissing en heeft het niets met de sportiviteit van de sport te maken.

    En degene die anders hier beweren moeten zichzelf niet zo belachlijk maken.
    Last edited by uraeus; 22-01-2011 at 19:43.
    I would rather live in a world where my life is surrounded by mystery than live in a world so small that my mind could comprehend it.

  9. #59
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    273
    vCash
    126000

    Default inderdaad

    Saki is een fundament voor GG .... dus dat verklaard het al.
    De K-1 finale verzetten ze ook niet als Saki geblesseerd uitvalt 9 dagen voor het gala. Maar omdat Saki een fundament is van GG verplaatsen ze om wille van hem het hele gala omdat GG daar zelf het meeste belang bij heeft.
    Dit heeft ook niks te maken dat mensen tegen Saki zijn want daar gaat het niet om. Het gaat er om dat men zijn eigen vechters een voorkeursbehandeling geeft. Natuurlijk wil iedereen Saki zien vechten maar is het eerlijk tegenover de rest die zich zo lang hebben voorbereid en daar tijd en geld aan kwijt zijn geweest. Je moet je GG bril kunnen afzetten en er objectief naar kunnen kijken. Ik snap waarom GG dit doet en begrijp het vanuit een business oogpunt maar men moet nu niet de heilige Maria gaan spelen dat ze het zgn allemaal voor de fans doen.

  10. #60
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BJJCORE View Post
    Saki is een fundament voor GG .... dus dat verklaard het al.
    De K-1 finale verzetten ze ook niet als Saki geblesseerd uitvalt 9 dagen voor het gala. Maar omdat Saki een fundament is van GG verplaatsen ze om wille van hem het hele gala omdat GG daar zelf het meeste belang bij heeft.
    Dit heeft ook niks te maken dat mensen tegen Saki zijn want daar gaat het niet om. Het gaat er om dat men zijn eigen vechters een voorkeursbehandeling geeft. Natuurlijk wil iedereen Saki zien vechten maar is het eerlijk tegenover de rest die zich zo lang hebben voorbereid en daar tijd en geld aan kwijt zijn geweest. Je moet je GG bril kunnen afzetten en er objectief naar kunnen kijken. Ik snap waarom GG dit doet en begrijp het vanuit een business oogpunt maar men moet nu niet de heilige Maria gaan spelen dat ze het zgn allemaal voor de fans doen.
    Inderdaad ... het begint nu genant te worden
    I would rather live in a world where my life is surrounded by mystery than live in a world so small that my mind could comprehend it.

  11. #61
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    823
    vCash
    126000

    Default

    Mooie vergelijking jamilia, wat kansloos.

    En de meeste mensen vragen zich maar af hoe de sport echt main stream moet worden. Dit is namelijk een mooi voorbeeld van hoe het niet moet. Geen enkele overkoepelende bond zou het accepteren dat er zo wordt om gegaan met een toernooi.

    Zie jij het zelf al voor je dat de knsb een toernooi uitsteld omdat sven kramer ziek is?

  12. #62
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    kwil hem wat minder hard neerleggen dan wiseguy maar , dit is dus de promotor van het gala en de managment van de vechter het zelfde kantoor hebben...

    gek dat GG dit doet om inkomsten en exposure maximaal te houden imo niet, gek dat GG zijn eigen vechter beschremt voor het toernooi ....nee....

    Zuiver , als je kijkt naar het publiek, de aanhangers en vechters die ook kans op de overwinnen hadden?..........neuhhhhhh...

    ik hoop dat het gala alsnog een succes wordt ....wanneer ook..... en gun Roche zijn kans ook wel moet ik bekkenen...al denk ik dat saki hem sloopt het zijn tempo en stijl.....
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  13. #63
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Ga eens na, je hebt een ticket gekocht voor een concert met 3 van je idolen waarvan je grootste idool een week van te voren erg ziek is geworden.. Je kan dan kiezen om met een minder enthousiast gevoel naar het concert te gaan of als je dat kans hebt je grootste idool wel te kunnen zien maar dan op een latere datum en het concert optimaal kan beleven...
    Damn people waar kies je dan voor?
    Dat dillema is niet zo heel moeilijk op te lossen. Bromios gaf het al aan...

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    De beste manier was geweest om zodra ze wisten dat saki niet mee kon doen dat in een persbericht naar buiten te brengen, aan te geven dat ze een andere vechter zoeken, en een restitutieregeling op te zetten voor de mensen die aangeven speciaal voor saki te komen. Dan had het hele gala gewoon door kunnen gaan.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  14. #64
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    338
    vCash
    126000

    Default

    Ik dnek dat het niet zo zeer met Saki heeft te maken, maar meer dat het allemaal niet zo winstgevend is voor Glory. En het toernooi nam ik al niet meer serieus toen Paul Daley en Aoki geheel onverwacht uitvielen.

  15. #65
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    ik kan me vergissen, maar zimmerman zou die ook niet in eerste instantie deelnemen maar vanwege blessure kon hij niet ofzo... waarom is toen die event ook niet uitgesteld?

  16. #66
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    ik kan me vergissen, maar zimmerman zou die ook niet in eerste instantie deelnemen maar vanwege blessure kon hij niet ofzo... waarom is toen die event ook niet uitgesteld?
    Niet om een blessure maar omdat hij zwaar ko is gegaan tegen ghita. Vind het zwaar bullshit dat het is verplaatst sluit me volledig bij adenane aan.

    Ik ben een saki fan maar nu hoop ik des te meer dat iemand anders dan saki het toernooi wint!!!!.

    Het was vorige week al bekend dat de gala verplaatst werd, de belgische bond had toen al emails rond gestuurd.
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  17. #67
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    tja maar goed het is nu wat later maar iedereen vecht die zou vechten en nu krijg je zimmerman erbij Nieky Holzken vecht dus ik zie niet in wat het probleem is? het is namelijk nooit goed! Sem Schilt tegen Iggy Alistair overeem die vecht. Jarenlang heb je voor 35 euro met je neus op bovenop de ring in de flint kunnen zitten. UFC vechters worden naar nederland gehaald de top van wereld komt voorbij en altijd gezeik. Je moest eens weten hoeveel tijd mensen als Martijn de Jong en Bert van de Ryt en ik weet niet hoeveel anderen er bezig zijn om een top productie neer te zetten. Samen met een filmploeg iets opzetten waardoor fans dit live in 3d kunnen bekijken in de bioscoop.
    Vreemd genoeg kun je het nooit goed doen. Heb je de eer dat Allistair wil vechten en kun je geen tegenstander vinden die voor een normaal bedrag de ring in stapt (Overeem clausule). dan is het een can waar hij tegen vecht. Op dezelfde avond vecht Sem Schilt tegen Iggy dan valt Iggy tegen en is het ook niet goed. Bij Glory heb je partijen line-ups en vechters die je nooit op een avond bij elkaar ziet in Nederland en ik weet dat dit het hoogst haalbare is.
    Om deze supershows de internationale stem te geven die de wereld verwacht bij zulke partijen hebben we altijd Bas Rutten als Ringspeaker/comentator.
    Melissa en haar girls als kers op de taart!
    Maar schijnbaar is het allemaal niet genoeg. Voor de mensen die dit niet genoeg vinden en nog iets extra's verwachten om een of andere reden. helaas meer dan de beste vechters en toppartijen kunnen we niet doen.


    boehoehoe.

    Blijf lekker weg als je geen zin hebt.

    Iedereen is welkom!

  18. #68
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    tja maar goed het is nu wat later maar iedereen vecht die zou vechten en nu krijg je zimmerman erbij Nieky Holzken vecht dus ik zie niet in wat het probleem is? het is namelijk nooit goed! Sem Schilt tegen Iggy Alistair overeem die vecht. Jarenlang heb je voor 35 euro met je neus op bovenop de ring in de flint kunnen zitten. UFC vechters worden naar nederland gehaald de top van wereld komt voorbij en altijd gezeik. Je moest eens weten hoeveel tijd mensen als Martijn de Jong en Bert van de Ryt en ik weet niet hoeveel anderen er bezig zijn om een top productie neer te zetten. Samen met een filmploeg iets opzetten waardoor fans dit live in 3d kunnen bekijken in de bioscoop.
    Vreemd genoeg kun je het nooit goed doen. Heb je de eer dat Allistair wil vechten en kun je geen tegenstander vinden die voor een normaal bedrag de ring in stapt (Overeem clausule). dan is het een can waar hij tegen vecht. Op dezelfde avond vecht Sem Schilt tegen Iggy dan valt Iggy tegen en is het ook niet goed. Bij Glory heb je partijen line-ups en vechters die je nooit op een avond bij elkaar ziet in Nederland en ik weet dat dit het hoogst haalbare is.
    Om deze supershows de internationale stem te geven die de wereld verwacht bij zulke partijen hebben we altijd Bas Rutten als Ringspeaker/comentator.
    Melissa en haar girls als kers op de taart!
    Maar schijnbaar is het allemaal niet genoeg. Voor de mensen die dit niet genoeg vinden en nog iets extra's verwachten om een of andere reden. helaas meer dan de beste vechters en toppartijen kunnen we niet doen.


    boehoehoe.

    Blijf lekker weg als je geen zin hebt.

    Iedereen is welkom!

    Hahaha, tuurlijk Micha, draai het maar weer om. Fans wordt iets voorgehouden wat niet waar gemaakt wordt (Coenen, Daley en Aoki op een poster zetten terwijl je nog niks rond hebt), een toernooi wordt verplaatst met een bullshit excuus (want stel je voor dat GG's pareltje niet wint zeg) en als ze dan klagen of kritiek hebben moeten ze blij zijn dat UG/GG überhaupt iets organiseert?

    Dus als jij de brandweer belt omdat je huis in de hens staat, ze zeggen er binnen 5 minuten te zijn en ze bellen na 4 minuten op dat ze pas volgende week kunnen omdat hun favoriete wagen in de garage staat dan moet jij zeker blij zijn dat ze bereid zijn om je telefoontje op te nemen?

    Wat een bullshit man.
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  19. #69
    Join Date
    May 2010
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default

    Wat een bullshit zeg.
    Dit is toch dat gala dat uitgezonden zou worden in een bioscoop?
    Wat plaats zou vinden in Charlleroi?
    Waarvoor meerdere vechters gecontracteerd zijn?
    En dat word 9 dagen vantevoren afgelast?
    En jullie geloven dat?
    Whahahahahaha
    Omdat Saki geblesserd is, nog steeds/ Hebben ze bij het professionele team golden glory geen arts die eerder kan zeggen dat Saki zn handje het voorlopig echt niet gaat doen.
    En heeft Saki al die tijd wel getraind?
    Of komt hij 10 dagen voor de partij op de gym vertellen dat zn handje nog zeer doet?
    En dan hebben ze daar nog zon idioot die blij is dat hij het laatste nieuws op site mag zetten ( de site is niet goldenglory.nl maar mixfight.nl) Die stumpert wist als allerlaatste dat het gala niet doorging.
    Want vechters hadden geen toezegging, de bioscoop wist van niets, tickets en hotelkamers waren niet geboekt en in de sporthal in charleroi staat gewoon een bingoavond gepland.
    Heel leuk Golden Glory echtgrappig dat jullie weer eens laten zien dat het kickboxen in NL georganiseerd word door grootpraters en oplichters.

  20. #70
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    knokke
    Posts
    120
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Lang en breed kunnen we filosoferen en discussiëren maar het feit staat gewoon dat Saki ver boven zichzelf is uitgestegen en een belangrijk onderdeel is geworden van het fundament van GG.
    Ga eens na, je hebt een ticket gekocht voor een concert met 3 van je idolen waarvan je grootste idool een week van te voren erg ziek is geworden.. Je kan dan kiezen om met een minder enthousiast gevoel naar het concert te gaan of als je dat kans hebt je grootste idool wel te kunnen zien maar dan op een latere datum en het concert optimaal kan beleven...
    Damn people waar kies je dan voor?
    Seriously, ik snap niet waarom er hier toch zoveel over word gesuggereerd en gefilosofeerd?
    JA, het is jammer voor nu, maar zoals reeds eerder gezegd ieder nadeel heeft zijn voordeel!
    En dat is dat jullie Saki straks zullen zien knallen!!
    Liefs Jamila
    Waarom dan al die andere vechters uitnodigen en laten vechten als het toch enkel om Saki draait.
    Dikke vette egoisten, die het nog proberen goed te praten.
    Shame on you

  21. #71
    Join Date
    May 2010
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default

    Ach ze wilden het wel door laten gaan maja als er alleen kaartjes euh tafels door saki zn fans worden gekocht, tja wat moet je dan.
    Saki zn fans hebben geld en ze denken dat Saki het nieuwe wereldwonder op vechtsportgebied is waar ze tot op zekere hoogte best een beetje gelijhk in hebben. Maar een paar honderd teleurgestelde turken te woord staan is voor de UG waarschijnlijk zon nachtmerrie dat ze liever het hele gebeuren afblazen, tja.

  22. #72
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Ik kan me herrineren dat er een manager was die een geblesseerde Saki toch wilde laten vechten in de Arena, onder het mom van "voor de fans" die er een kaartje voor gekocht hebben. Deze manager wilde dan wel een hogere gage (dus zelf ook meer geld binnenkrijgen), de gezondheid van zijn vechter werd dan even geen rekening mee gehouden. Hier was direct hevige discussie over voor/tijdens en na het gala. Belachelijke actie.

    Ik kan me herrineren dat er een manager was die een geblesseerde Saki toch wilde laten vechten in de halve finale van de K-1, onder het mom van "voor de fans en alles in het teambelang". Deze manager dacht dus aan een overwinning voor 1 van zijn andere teamleden, de gezondheid van Saki werd dan even geen rekening mee gehouden en kon hem zijn reet roesten. Hier was direct hevige discussie over tijdens en na het gala. Belachelijke actie.

    En nu komt het eigen gala eraan en is Saki geblesseerd door eigen belang en komt de management fee in gevaar. Hij is toch de man die het toernooi hoort te winnen en tis niet de bedoeling dat iemand anders er met het geld vandoor gaat. Aangezien er geen vertrouwen is in iemand anders van team GG die er met de 150.000 vandoor kan gaan word het toernooi volledig afgelast onder het mom van "alles voor de fans". Dit staat natuurlijk niet in het ondernemingplan. Het zou je maar gebeuren dat iemand anders er met het geld vandoor gaat.

    Saki kan anders toch gewoon geblesseerd gaan vechten zoals Bas Boon dat in de Arena wilde? Presteren kan die niet meer en zijn gezondheid word nog minder, maar voor de fans kan het toch wel? Dat jullie dan nu die 150.000 dollar mislopen is zonde, maar doe het voor de fans, daar hebben jullie alles voor over toch? Dat geld is toch maar bijzaak? "Voor de fans" hebben jullie alles over...

  23. #73
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    68
    vCash
    126000

    Default

    belangenverstrengeling!

    moest even aan dit (oude) topic denken Commercie rond vechtsporten.

  24. #74
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ik denk dat als Saki tegen Badr zou staan in de Arena dat er geen lege stoelen zouden staan.

  25. #75
    Join Date
    May 2010
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    Wat jammer dit!!! Ik had me er al zo opverheugd..
    Maar ik ga er niet zo'n ophef over maken zoals ik hier allemaal lees beetje overdreven vind ik.
    Ik gebruik mijn kaartje wel voor maart of april dan.
    En voor de gene die hier nu zo'n grote bek hebben over de organisatie, zou ik zeggen: jeetje blijf lekker thuis en kom gewoon niet naar het Gala!!
    Sfeerbepalers!

    Nona

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •