MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 51 to 75 of 104
  1. #51
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    273
    vCash
    126000

    Default

    Als iemand het verdiend om in een top organisatie te staan dan is het Siyar wel.... echt zonde als hij daar niet zou eindigen
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Bahadurzada: Strikeforce is Playing Games With My Career

    artikel over zijn situatie,,, check ook de comments...
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  3. #53
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Vind het maar een vreemd verhaal verder, heb ik het verkeerd dat het zo is gegaan? :
    - Strikeforce een GG/Siyar hebben (telefonisch?)contact, want ze zien Siyar wel zitten/Siyar neem via GG met hen contact op.
    - Strikeforce en GG/Siyar komen tot een redelijke mondelinge overeenkomst
    - Strikeforce stuurt een contract op naar GG/Siyar
    - GG/Siyar ondertekenen de boel
    - GG/Siyar sturen de boel terug naar Strikforce
    - GG/Siyar gaan ervan uit dat het goed komt, en zien het ook door Strikforce ondertekende contract tegemoet.

    Helemaal Toppie, iedereen happy.....

    Maar....GG zal toch ook na een maandje ofzo wel een kopietje van een -ook door Strikeforce ondertekend- contract willen zien van Strikeforce?
    Als management moet je daar ook achteraan zitten dunkt me, zeker gezien de sfeer van het MMA wereldje.

    Ben benieuwd naar de reactie van GG.

    Vind het vooral kut voor Siyar, want hij hoort te vechten bij de top organisaties nu.

  4. #54
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    268
    vCash
    126000

    Default

    Strikeforce Drops the Ball With Contract of Golden Glory Fighter Siyar Bahadurzada



    Golden Glory-Holland fighter Siyar “The Killer” Bahadurzada (18-4-1) originally from Afghanistan, where he grew up until he was fifteen years old, has done pretty well for himself this past year. He successfully defended his Shooto world title in Brazil for the second time making him the 3 time reigning LHW Shooto World Champion and he recently defeated Derrick Noble in the United Glory tournament in Holland, a fight for which he lost some 37lbs in a very short amount of time to drop down to welterweight.

    Despite the success of last year there has been something missing. Another highlight of early on the year was Strikeforce offering Bahadurzada a four fight deal back in April 2010. However, despite the initial excitement and buzz in the MMA media no fight offer has materialized for the fighter for some 10 months. As the year dragged on questions from fans and supporters, as well as, from the fighter himself, about when the Strikeforce fight will finally happen have gone unanswered.


    However, yesterday Bahaduzada announced on his twitter account that he has some big news coming up. What was suspected to be good news about a fight finally being set up, turned out to be a quite disappointing revelation that the fighter had just found out about that morning. Turns out that Strikeforce had actually never signed the contract that he as well as Golden Glory management had been promised. You can see the frustration and anger this news caused for the fighter, after finding out that close to a year of waiting had passed by with no result. Considering Bahadurzada is 26 at the moment, this was a prime year of his career that may have been lost in waiting for answers that never came.


    This is quite surprising given Bahadurzada’s mentioned successes and the fact that he is a Golden Glory product, training on a regular basis with the likes of Alistair and Valentijn Overeem, Gokhan “The Rebel” Saki and other notables at Golden Glory who have all preformed great in the past year as well. MMAValor was able to catch up with Bahadurzada and get him to talk about what has happened to him and find out more about this matter.

    MMAValor: Initially did Golden Glory go to Strikeforce to secure the contract or did Strikeforce seek out Golden Glory management to have you fight for them?


    SB: It was a deal made with Strikeforce with Alistair [Overeem], Marloes [Coenen] and me.


    MMAValor: Who wrote up the contract, Strikeforce or Golden Glory?


    SB: Strikeforce.


    MMAValor: To your knowledge did Golden Glory management have any problems with anything in the contract?


    SB: No.


    MMAValor: Did you yourself have any problems with anything in the contract?


    SB: No.


    MMAValor: Do you know of any attempts at all by Strikeforce trying to contact you or Golden Glory management prior to today about problems with your contract?


    SB: No.


    MMAValor: While waiting, did you yourself or Golden Glory management try to contact Strikeforce to find out what was happening? What was the response you received?


    SB: Yep, we mailed them 1000’s of times and called them all the time. These people will just not say anything about a date for a fight. Absolutely nothing!


    MMAValor: Was the contract sent to Golden Glory? Did they make any corrections to your knowledge prior to signing it and ask Strikeforce to accept those changes?


    SB: I signed the contract after Golden Glory agreed with Strikeforce.


    MMAValor: What is the reason that Strikeforce is giving for not signing your contract, from your understanding?


    SB: Because of the money that they have offered. I mean they offered us that money. We accepted and now they are complaining about the money? It makes no sense!


    Did Strikeforce drop the ball?
    But how can Golden Glory management not have been aware that the contract was not actually signed by Strikeforce? How could it have gone unnoticed for so long?

    Further conversation again revealed that Strikeforce appears to have been quite unresponsive and maybe even deceiving to the fighter and his management. Siyar claims that Golden Glory has had to deal with the promotion’s unresponsiveness and ambiguity for close to a year and a half. Initially the promotion had asked to sign the three fighters Alistair Overeem, Marloes Coenen and Siyar Bahadurzada. However, Bahadurzada’s contract was delayed for six months. Trying to talk to the promotion was not working: “We tried to talk to them but they would postpone everything to “soon”.
    In addition, the fighter would not get a response from Strikeforce on the issue of his US Visa needed to be secured for him by the promotion in order to fight on US soil: “They were like yeah we are going to get busy with Siyar’s visa to the US tomorrow, a month later still nothing, 3 months later still nothing, 6 months later still nothing.”


    And while waiting what can a fighter miss out on? Wins do not go unnoticed by other organizations.

    MMAValor: You actually have had a successful 2010 with your Shooto title defense and a win at the United Glory tourney over Derrick Noble. Did any other organizations try to contact you while you were waiting on Strikeforce? What was your response?


    SB: Yes, Bellator offered me a pretty good contract which we turned down, because of the Strikeforce contract, and Maximum Fighting Championship (MFC) which is a Canadian organization, where I could have gotten the chance to fight Thales Leites.


    MMAValor: Alistair Overeem and Marloes Coenen both fought for Strikeforce this year and did very well. Did they receive their contracts prior to yours or about the same time?


    SB: They signed earlier than I did, but Strikeforce had promised to sign 3 Golden Glory fighters – Alistair, Marloes and me.


    MMAValor: Why you then, why is there a problem with you and not them?


    SB: You will need to ask that of Scott Coker.
    Has Siyar given up on fighting in the US? No! Asked about whether he still wants to fight in the US this is his answer: “I would love to fight in the US. I have a huge community there who supports me and I would love to fight for the US MMA fans. They want to see KO’s. I’ll give them what they want and I will take “fighting with passion” to a whole new level.”


    After nearly a year lost, continuous frustration and much disappointment Bahaduzada is not giving up. He is still keeping focused with a positive outlook on what the future can hold.


    MMAValor: How do you see your future now? Where will you go from here?


    SB: I see my future bright. I have come so far from nothing that I had in Afghanistan. There is nothing you can’t achieve if you put effort into it. I’ll keep fighting hard and KO people and when I have made a big name in US, hopefully UFC would ask me to fight there. Because nobody can deny talent. If you fight hard and entertain, the fans would want to see you fight more, and pay to come watch you. I thank God I am an exciting fighter. My record on Sherdog doesn’t lie! Check it out! One day Strikeforce will regret this. I will make them regret this. Trust me! I am determined and I will make things happen!


    MMAValor: On your twitter account you have challenged Strikeforce to set up a fight with either Nick Diaz or Evangelista “Cyborg” Santos based on the outcome of their fight on January 29th claiming that you would do the fight for free and would give up MMA if you do not KO the Strikeforce WW champion. Some people may think that it is a very bad move to put your career on the line for one fight, and unpaid on top. Please explain?


    SB: Let me put this black and white for you. Once I have said something, I’ll back it up! In this case it’s with my MMA career. But I wouldn’t give a rats f**k if it was with my life! I honor my words like a real man, anytime anywhere! Unlike Strikeforce!


    Thank you to Siyar Bahadurzada for taking the time out to talk to mmavalor.com. You can follow Siyar on twitter at twitter.com/siyarthekiller and you can follow us as well at twitter.com/mmavalor.

    bron: Strikeforce Drops the Ball With Contract of Golden Glory Fighter Siyar Bahadurzada :MMAValor

  5. #55
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default


    A real fighter is not measured by how many times he falls, but how many times he stands up.

  6. #56
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by 761217186 View Post
    die was ook nasty hé..
    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #57
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Manaus - Amazonas - Brazil
    Posts
    438
    vCash
    126000

    Default

    auwa dat moet zeer doen

    En Siyar ,.. hoop dat je snel by de UFC zit

  8. #58
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Volgens Coker (zie post-Strikeforce interview met Ariel Helwani) schijnt Siyar dus nog steeds z'n visa voor de US niet op orde te hebben. Als dit inderdaad het geval is lijkt zijn reactie me wat overdreven, niet?

  9. #59
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Het is ook allemaal super overdreven. Een sms naar GG was beter geweest. 10 maanden inactiviteit van GG is triest.

  10. #60
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het doodzonde wat hij gedaan heeft. Hij kwam op mij over als een inteligente en doordachte jongen, maar als ik die onbezonnen teksten zie van zijn twitter is dat toch wel teleurstellend. Als je al tegen je eigen (potentiele) baas zo iets gaat posten toon dan je kritiek op zijn minst goed onderbouwd en op een respectvolle manier en ga hem geen vet varken noemen dan was ik al snel klaar met hem.

    Hiermee gooit hij ook zijn eigen ramen in voor zijn toekomst in de sport, want een mogelijke andere organisatie heeft ook gezien hoe hij gereageerd heeft.

    Ik vind het jammer...

  11. #61
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    PS: Brengt hiermee ook nog eens GG in diskrediet

  12. #62
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by TheCarnage View Post
    Ik vind het doodzonde wat hij gedaan heeft. Hij kwam op mij over als een inteligente en doordachte jongen, maar als ik die onbezonnen teksten zie van zijn twitter is dat toch wel teleurstellend. Als je al tegen je eigen (potentiele) baas zo iets gaat posten toon dan je kritiek op zijn minst goed onderbouwd en op een respectvolle manier en ga hem geen vet varken noemen dan was ik al snel klaar met hem.

    Hiermee gooit hij ook zijn eigen ramen in voor zijn toekomst in de sport, want een mogelijke andere organisatie heeft ook gezien hoe hij gereageerd heeft.

    Ik vind het jammer...
    Mhaw, dat intelligent en doordacht neem ik ff met een korrel zout.
    Siyar is een oorlogskind, als het op vechten aankomt gaat er gewoon letterlijk/figuurlijk een stop door.
    Is natuurlijk ook de reden dat hij ALTIJD voor de ko gaat, en zijn partijen altijd spectaculair zijn.
    Hopelijk krijgt hij een kans op een groot podium die gast komt écht van ver en verdient t.
    Fighting is poetry in motion

  13. #63
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TheCarnage View Post
    Ik vind het doodzonde wat hij gedaan heeft. Hij kwam op mij over als een inteligente en doordachte jongen, maar als ik die onbezonnen teksten zie van zijn twitter is dat toch wel teleurstellend. Als je al tegen je eigen (potentiele) baas zo iets gaat posten toon dan je kritiek op zijn minst goed onderbouwd en op een respectvolle manier en ga hem geen vet varken noemen dan was ik al snel klaar met hem.

    Hiermee gooit hij ook zijn eigen ramen in voor zijn toekomst in de sport, want een mogelijke andere organisatie heeft ook gezien hoe hij gereageerd heeft.

    Ik vind het jammer...
    x2

  14. #64
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default

    Beste forumleden/lezers,

    Hierbij een reactie van mijn kant op dit geheel. Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden aan de fans (let op: alleen de FANS) voor mijn taalgebuik op twitter en in de artikelen die over dit incident is gepubliceerd.
    Het verhaal begon al bij het contracteren. Ze hebben er 8 maanden over gedaan om mij te tekenen in de eerste instantie. Ik was speciaal hiervoor naar Amerika gegaan, toen Marloes tegen Cyborg vocht, om getekend te worden, omdat Strikeforce ons dat beloofd had. Maar de ene keer hadden ze het druk, de andere keer moesten ze het met Showtime overleggen en dan weer dit en dan weer dat... Dus veel gelul, maar de echte reden waarom ze me niet wilden tekenen,vermoedde ik heel sterk, was door mijn Afghaanse afkomst.

    Uiteindelijk nadat Golden Glory er echt genoeg van had, hebben ze me toch nog een contract aangeboden. Toen contract getekend was, door mij, hebben we het naar Amerika gestuurd. Een kopie ervan heeft Martijn de Jong persoonlijk overhandigd aan Strikeforce. Na een paar maanden, probeerde Martijn ze te contacteren voor een eventuele datum voor mijn debut. Honderden smsen en mails hebben ze gewoon genegeerd en niet van zich laten horen. Ze zeiden steeds ja we gaan morgen voor Siyar een P-1 visum aanvragen en als zijn visum er is laten we hem hier vechten. Dat was 2 maanden na dat ik mijn contract getekend had. Maand na maand probeerde Martijn ze te contacteren en stuurde smsjes en mails, maar kwam er niets van.

    Uiteindelijk heb ik via een bron die een goede vriend is van Scott Coker info kunnen winnen wat de daadwerkelijke reden was dat ze me niet laten vechten in VS. Toen kwam ik achter dat het 1. Golden Glory een contract voor mij had onderhandeld waar zij niet mee eens waren qua cijfers 2. Omdat ze een Afghaan niet willen promoten in VS. Dit zijn de redenen die ik hoorde en dat was dan ook de druppel die de emmer deed over lopen. Veel mensen weten niet hoe mijn wereld in elkaar steekt... Dat is ook begrijpelijk, want iedereen wordt gevormd door de ervaringen in zijn leven. Zo ben ik ook gevormd tot de Siyar die ik vandaag ben. Ik laat niemand, maar dan ook niemand over me heen lopen! Ik heb vanaf dag een met mijn hoofd omhoog geleefd en dat zal ook zo blijven tot de laatste dag. Mijn sport, MMA, is mijn grootste liefde, maar als het om mijn eer en zelfrespect gaat, dan mijn sport is maar een klein iets, zelfs mijn leven boeit me dan niet meer. Ik weet dat ik een man ben die te oudewets denkt... Ik pas waarschijnlijk niet in de hedendaagse samenleving met deze mentaliteit, maar dit is Siyar "the killer" Bahadurzada die zo gevormd is door de ervaringen in zijn leven!!! Ja, ik heb ook wel een donkere kant die alleen op speciale gelegenheden tevoorschijn komt... And then I'll hurt feelings, no matter who!

    Scott Coker vertelde in zijn interview gisteren dat ik een Golden Glory vechter ben dat ik me profesioneel moest gedragen. Daarnaast vertelde hij dat ze bezig waren met een P-1 visa voor mij en zodra dat geregeld is, ga ik er vechten.
    Hier heb ik het volgende over te zeggen: Professionaliteit heeft ook zijn grenzen!!! Ik ben professioneel genoeg geweest dat ze eerst mij 8 maanden lieten heen en weer rennen en in spanning laten wachten voor het contract, en na het tekenen nog maar eens 10 maanden (en telt nog steeds) laten wachten op mijn debut?????????? Daarnaast duurt het geen maanden om een P-1 visum aan te vragen. Om precies te zijn, heb ik bij DE ADVOCAAT, die dit soort dingen voor Strikeforce regelt indirect info gewonnen dat als Strikeforce een GETEKENDE contract aan hem zou geven, dat een P-1 visum dan binnen twee weken geregeld zou worden. Ok... omdat ik een Afghaan ben zal het dan wel 4 weken duren, of misschien 8 weken!!! Maar zo lang?????? Wie is hier onprofessioneel en wie is hier de "bad guy"? Verder wil ik er geen woorden meer aan vuil maken en Ik laat het aan de lezers over. Dit is echt waargebeurd, mij een beetje kennende inmiddels, weten jullie dat ik om zoiets niet zou liegen, want mijn woord is een regel voor mezelf en ik respecteer die regel!

    Ik hoop dat alle onduidelijkheden nu helder is.

    Met sportieve groeten,

    Siyar Bahadurzada.
    "be the champ... or die trying!"

  15. #65
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    /thread.
    Fighting is poetry in motion

  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt voor je reactie Siyar!

  17. #67
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Dus je vermoedde zeg maar heel sterk dat het kwam door je Afghaanse afkomst, en toen kwam een of andere vriend van Coker naar jou en die zei dat het oa kwam omdat je Afghaan was. Klinkt nogal vreemd, goede vriend trouwens die hem probeert neer te zetten als 1 of andere racist.

    Eerst zei je dat ze zelf een contract hadden opgestuurd die je ondertekend had en terug had gestuurd naarSF. Ten eerste als dat zo was, zou het logisch zijn voor zelfs de meest incapabele manager om even te checken of het contract ondertekend terugkomt, en anders een bericht te sturen voor ontbinding. 10 maanden wachten op het ondertekenen van een contract blijf een vreemde zet die niks met SF te maken heeft. Als je namelijk een rechtmatig contract ondertekend binnen een vervaldatum dan is SF hoe dan ook verbonden aan het contract als zij de aanbieder waren,als je het voor de rechter brengt.

    Nu zeg je dat GG opnieuw voor je onderhandelt en ze waren het niet eens met het nieuwe aanbod.
    Oftewel GG heeft nieuwe voorwaarden aangevraagd die niet in het ondertekende contract stonden.
    Dan heeft SF inderdaad het recht om dit af te wijzen, heel logisch allemaal.

    Had graag gezien wat GG management hier zelf over zegt. Martijn heeft het persoonlijk overhandigt maar het is niet getekend?

  18. #68
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Dank voor de toevoeging over het visumverhaal, Siyar. Jammer, maar helaas. UFC wellicht?

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Nu zeg je dat GG opnieuw voor je onderhandelt en ze waren het niet eens met het nieuwe aanbod.
    Oftewel GG heeft nieuwe voorwaarden aangevraagd die niet in het ondertekende contract stonden.
    Dan heeft SF inderdaad het recht om dit af te wijzen, heel logisch allemaal.
    Waar lees jij dat? Volgens mij zegt hij in feite dat Strikeforce spijt kreeg van het overeenkomen van het financiele gedeelte van het initiele contract. Ik lees niks over opnieuw onderhandelen.
    Last edited by Harrie Nak; 30-01-2011 at 23:16.

  19. #69
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    sowieso knap kut, maar wel cool dat je hier reageert.

    Maarja ik denk dat je je pijlen ook wel wat mag richten op je eigen management GG en dan vooral waarom zij hier zo amateuristisch in zijn geweest. Jij bent gewoon een sporter en als je genaaid wordt, is dit niet zo'n gekke reactie. Als sporter zie je dit toch een beetje als 'de big break' en dan is het niet zo gek dat je je wat passiever of afwachtender opstelt dan normaal. Het is je management dat hier doortastender had moeten zijn, maar knullig handelt zoals Asura dus ook al aangeeft.

  20. #70
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Dank voor de toevoeging over het visumverhaal, Siyar. Jammer, maar helaas. UFC wellicht?

    Waar lees jij dat? Volgens mij zegt hij in feite dat Strikeforce spijt kreeg van het overeenkomen van het financiele gedeelte van het initiele contract. Ik lees niks over opnieuw onderhandelen.
    Killer zegt:
    "Uiteindelijk heb ik via een bron die een goede vriend is van Scott Coker info kunnen winnen wat de daadwerkelijke reden was dat ze me niet laten vechten in VS. Toen kwam ik achter dat het 1. Golden Glory een contract voor mij had onderhandeld waar zij niet mee eens waren qua cijfers."


    Dit was nadat Martijn kennelijk het door SF gemaakte contract getekend door Siyar (twee maanden eerder) persoonlijk overhandigde. Er zit kennelijk een enorme kink in de communicatie tussen Siyar,GG & SF. GG heeft dus waarschijnlijk nieuwe voorwaarden aangevraagd nadat Siyar het SF contract heeft getekend.

  21. #71
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik denk dat Siyar wel een punt heeft als hij zegt dat de amerikanen liever geen afhaan zien vechten. Ik weet uit eigen ervaring dat het gros van de Amerikanen niet erg snugger zijn als het op dit soort dingen aankomt en daarnaast zijn ze buitengewoon nationalistisch (wat wel vreemd is omdat ze zelf het land hebben gejat, maar dat terzijde).
    Ik denk dat Strikeforce niet het risico wil lopen dat een afghaan een amerikaan knock-out slaat (en met siyar is dat risico vrij groot )

    Als je de uitzending van Top Gear hebt gezien waar ze bij een benzinestation bijna worden gelyncht omdat ze wat teksten op hun auto hebben aangebracht dan weet je een beetje hoe de gemiddelde redneck in elkaar steekt.

    Wat ik dan weer niet begrijp is dat als Strikeforce er achter komt door voortschrijdend inzicht dat het geen goed idee is om Siyar te laten vechten, dat je dat dan even netjes oplost. Ik mag aannemen dat elke strikeforce medewerker het mobiele nummer van Martijn wel heeft, en door goede ervaringen met Marloes en Alistair hebben ze toch ook belang met een goede relatie met GG.

  22. #72
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Ik denk eerder dat het te maken heeft met de onwaarschijnlijke strenge screening in Amerika. Een Afghaanse collega van mij gaat elk jaar naar zijn ouders in San Francisco, hij wil graag daar werken en wonen. Het vinden van werk is niet het probleem maar het lukt hem gewoon niet om een visum te krijgen omdat die de Afghaanse nationaliteit heeft.

    Volgens mij heeft die advocaat het mis heeft met zijn 2 weken (of het moet per staat verschillen maar dat lijkt me stug)

    Gewoon doorzetten en het geduld bewaren. Misschien kan Ali ff met de deuren slaan bij Scott ?

  23. #73
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Bedankt voor je reactie Siyar!
    x2
    Be a Warrior, not a Worrier

  24. #74
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Ik denk eerder dat het te maken heeft met de onwaarschijnlijke strenge screening in Amerika. Een Afghaanse collega van mij gaat elk jaar naar zijn ouders in San Francisco, hij wil graag daar werken en wonen. Het vinden van werk is niet het probleem maar het lukt hem gewoon niet om een visum te krijgen omdat die de Afghaanse nationaliteit heeft.

    Volgens mij heeft die advocaat het mis heeft met zijn 2 weken (of het moet per staat verschillen maar dat lijkt me stug)

    Gewoon doorzetten en het geduld bewaren. Misschien kan Ali ff met de deuren slaan bij Scott ?
    Siyar heeft steeds maar een visum voor 2 weken nodig lijkt me. Dat is een stuk gemakkelijker als een permanent werkvisum.

  25. #75
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Siyar heeft steeds maar een visum voor 2 weken nodig lijkt me. Dat is een stuk gemakkelijker als een permanent werkvisum.
    Ook bij tijdelijke werkvisa (O of P-visa) kan de Amerikaanse overheid moeilijk doen. Het hangt dus ook af hoe de Strikeforce-organisatie dit ingediend heeft. Als er geen medewerking is bij Strikeforce dan zou ik dit echt schandalig vinden.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •