MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 104
  1. #76
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Succes Siyar, ik hoop dat we je binnenkort weer kunnen bewonderen in de ring/kooi!!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Dus er is nog een kans dat je wel bij strikeforce gaat vechten?

  3. #78
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    268
    vCash
    126000

    Default

    Zometeen live telefonisch te gast in The MMA Hour met Ariel Helwani:


    * Siyar Bahadurzada about his contract issues with Strikeforce and what's next for him.

    The MMA Hour With Daley, Mendes, Johnson, Mitrione and Bahadurzada -- MMA Fighting

  4. #79
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Ger Maan View Post
    Zometeen live telefonisch te gast in The MMA Hour met Ariel Helwani:


    * Siyar Bahadurzada about his contract issues with Strikeforce and what's next for him.

    The MMA Hour With Daley, Mendes, Johnson, Mitrione and Bahadurzada -- MMA Fighting
    Thanks vet man

  5. #80
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    hij is NU live btw

  6. #81
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Racisme

    Lol er is niet eens een contract. Jammer dat een goede vechter zich zo vast zet.
    Wat een land is dit ook.

  7. #82
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Dat weekje er tussen uit zal hem wel even goed doen denk ik..
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #83
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Toch hoop ik echt dat hij in SF terecht komt.

  9. #84
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Top dat je reageert Siyar. En dit is idd. mooi zuur. Vet genaaid door SF. Kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat GG hier steken heeft laten vallen.

  10. #85
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Utrecht
    Posts
    551
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Top dat je reageert Siyar. En dit is idd. mooi zuur. Vet genaaid door SF. Kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat GG hier steken heeft laten vallen.
    waarom ervaar je dat gg een steek heeft laten vallen? ik vind het altijd moeilijk om over dit soort zaken een oordeel te vellen... wij hebben totaal geen inside info en ookal hebben wij maar een kant van het verhaal... ik geloof het verhaal van siyar... ondanks ik strikeforce een hele leuke organisatie vind. vind ik het niet een hele betrouwbare organisatie... ik vind fouten bij SF beter denkbaar dan mismanagement van GG... maar goed that is just me...

    ik vind de reactie van Asura wat kort door de bocht. ik denk namelijk dat afkomst best wel eens een probleem kan zijn... it's a lot of politics en ik denk dat je dat feit voorbij gaat....

  11. #86
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by inc View Post
    waarom ervaar je dat gg een steek heeft laten vallen? ik vind het altijd moeilijk om over dit soort zaken een oordeel te vellen... wij hebben totaal geen inside info en ookal hebben wij maar een kant van het verhaal... ik geloof het verhaal van siyar... ondanks ik strikeforce een hele leuke organisatie vind. vind ik het niet een hele betrouwbare organisatie... ik vind fouten bij SF beter denkbaar dan mismanagement van GG... maar goed that is just me...

    ik vind de reactie van Asura wat kort door de bocht. ik denk namelijk dat afkomst best wel eens een probleem kan zijn... it's a lot of politics en ik denk dat je dat feit voorbij gaat....
    Dat baseert Siyar helemaal nergens op, en historisch gezien heeft USA politiek gezien er geen problemen mee om atleten uit een land waarmee ze in conflict zijn te weigeren, zeker niet onder Obama. Qua fans zijn er meer voor als tegen de oorlog in Afghanistan, dus dit lijkt me ook geen probleem.


    Het is zowiezo duidelijk dat GG zich heel vreemd gedragen heeft, gebaseerd op zijn reply of mixfight.
    Mischien moet je die reply nog eens doorlezen en je af vragen of je hetzelfde zou doen in een werk gerelateerde situatie, en dan heb ik het niet over Siyar's aanvallen naar SF toe maar het verhaal over het 'contract'. oa na het tekenen door Siyar heeft GG om nieuwe voorwaarden gevraagd, en Siyar heeft kennelijk in al die maanden geen ondertekend contract van SF gezien. Ondertussen slaat hij aanbiedingen af van MFC & Bellator. GG informeert hem nergens over in al die maanden.Erg vreemd allemaal. Ik weet niet hoe je schuld kan zien bij SF..
    Het is heel normaal als er echt een contract is, zelfs als deze niet getekend door SF(maar wel aangeboden is en binnen de verval datum wordt beantwoord) dat je bij de rechter een punt hebt om op te staan. Waarom GG 10 maanden voorbij laat gaan snap ik niet. En ik begin ook te denken dat deze show in elkaar is gezet om SF voorwaarden te laten accepteren die niet in SF's aanbod stonden.
    Heel raar..
    Last edited by Asura; 31-01-2011 at 23:39.

  12. #87
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik weet niet precies hoe het zit maar volgens mij is degene die bij GG het meest met Strikeforce communiceert Martijn de Jong en die ziet Siyar toch zo'n 5x in de week, dus het lijkt me sterk dat daar niet over gepraat is tussen de heren.
    En dat geeft Siyar toch ook aan ? Dat er veel telefoon/sms pogingen zijn ondernomen om contact te krijgen ?

    Dus Martijn: kom er maar in....

  13. #88
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    oa na het tekenen door Siyar heeft GG om nieuwe voorwaarden gevraagd, .
    Waar lees je dat in Siyar zijn verhaal ?

    Er staat dat Siyar via iemand anders gehoord heeft dat coker zegt dat de door GG gevraagde cijfers niet ok zijn. Er staat niet dat GG dat gevraagd heeft nadat ze het contract hadden ondertekend.

    Wat ik ervan maak is dat GG een contract heeft uitonderhandelt, strikeforce stelt het op en stuurt het naar Siyar. Die ondertekend het en stuurt het terug zodat strikeforce het kan ondertekenen. En die zijn er in de tussentijd achter gekomen dat ze het toch te duur vinden en gooien het in de versnipperaar.

  14. #89
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Waar lees je dat in Siyar zijn verhaal ?

    Er staat dat Siyar via iemand anders gehoord heeft dat coker zegt dat de door GG gevraagde cijfers niet ok zijn. Er staat niet dat GG dat gevraagd heeft nadat ze het contract hadden ondertekend.

    Wat ik ervan maak is dat GG een contract heeft uitonderhandelt, strikeforce stelt het op en stuurt het naar Siyar. Die ondertekend het en stuurt het terug zodat strikeforce het kan ondertekenen. En die zijn er in de tussentijd achter gekomen dat ze het toch te duur vinden en gooien het in de versnipperaar.
    Siyar :""Een kopie ervan heeft Martijn de Jong persoonlijk overhandigd aan Strikeforce. Na een paar maanden, probeerde Martijn ze te contacteren voor een eventuele datum voor mijn debut. Honderden smsen en mails hebben ze gewoon genegeerd en niet van zich laten horen. Ze zeiden steeds ja we gaan morgen voor Siyar een P-1 visum aanvragen en als zijn visum er is laten we hem hier vechten. Dat was 2 maanden na dat ik mijn contract getekend had. Maand na maand probeerde Martijn ze te contacteren en stuurde smsjes en mails, maar kwam er niets van.

    Uiteindelijk heb ik via een bron die een goede vriend is van Scott Coker info kunnen winnen wat de daadwerkelijke reden was dat ze me niet laten vechten in VS. Toen kwam ik achter dat het 1. Golden Glory een contract voor mij had onderhandeld waar zij niet mee eens waren qua cijfers """

    Na persoonlijke overhandiging heeft GG een contract onderhandeld waar SF het niet mee eens is.
    Het is me nog steeds niet duidelijk of Siyar ooit een getekend exemplaar van het eerste contract heeft gezien. Uit alle verhalen blijkt van niet.
    En als nog, als je een contract aanbied en deze wordt geaccepteerd door de ontvanger binnen een vervaldatum of 'redelijke' tijd, dan is deze rechtsgeldig, ook in de USA.
    Oftewel dan had GG voldoende tijd gehad om dit op een andere manier op te lossen, vreemd genoeg is er niks gebeurd.
    Last edited by Asura; 01-02-2011 at 01:50.

  15. #90
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Volgens mij heb jij problemen met lezen Asura:

    Uiteindelijk nadat Golden Glory er echt genoeg van had, hebben ze me toch nog een contract aangeboden. Toen contract getekend was, door mij, hebben we het naar Amerika gestuurd. Een kopie ervan heeft Martijn de Jong persoonlijk overhandigd aan Strikeforce.
    M.a.w. die kopie is dus een kopie van het originele contract. Martijn heeft deze kopie dus gewoon voor de zekerheid ook nog even persoonlijk aan een SF-representative overhandigd. Jij maakt daar verder een leuk verhaaltje van (over dat opnieuw onderhandelen), maar dat blijkt nergens uit Siyar's tekst.

  16. #91
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Siyar :""Een kopie ervan heeft Martijn de Jong persoonlijk overhandigd aan Strikeforce. Na een paar maanden, probeerde Martijn ze te contacteren voor een eventuele datum voor mijn debut. Honderden smsen en mails hebben ze gewoon genegeerd en niet van zich laten horen. Ze zeiden steeds ja we gaan morgen voor Siyar een P-1 visum aanvragen en als zijn visum er is laten we hem hier vechten. Dat was 2 maanden na dat ik mijn contract getekend had. Maand na maand probeerde Martijn ze te contacteren en stuurde smsjes en mails, maar kwam er niets van.

    Uiteindelijk heb ik via een bron die een goede vriend is van Scott Coker info kunnen winnen wat de daadwerkelijke reden was dat ze me niet laten vechten in VS. Toen kwam ik achter dat het 1. Golden Glory een contract voor mij had onderhandeld waar zij niet mee eens waren qua cijfers """

    Na persoonlijke overhandiging heeft GG een contract onderhandeld waar SF het niet mee eens is.
    Het is me nog steeds niet duidelijk of Siyar ooit een getekend exemplaar van het eerste contract heeft gezien. Uit alle verhalen blijkt van niet.
    En als nog, als je een contract aanbied en deze wordt geaccepteerd door de ontvanger binnen een vervaldatum of 'redelijke' tijd, dan is deze rechtsgeldig, ook in de USA.
    Oftewel dan had GG voldoende tijd gehad om dit op een andere manier op te lossen, vreemd genoeg is er niks gebeurd.
    je hebt serieus die hele post van siyar doorgespit om achter iedere punt komma iets te vinden waardoor je het GG in de schoenen kunt gaan schuiven....betere stookwerk noem ik dit.....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  17. #92
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Utrecht
    Posts
    551
    vCash
    126000

    Default

    ik begon al aan mijn eigen lees werk te twijfelen... Asura= wel erg anti GG... Ik zie Martijn hier geen rare dingen in doen, punt!

  18. #93
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    En denk je nou zelf dat GG zijn eigen vechter naait door er niet achteraan te zitten? Dan snijden ze zichzelf keihard in hun vingers.. Lijkt me niet heel logisch!

  19. #94
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    fijn dat ik niet de enige ben die het ziet

  20. #95
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Wat ik zo vreemd vind is dat na het overhandigen van die kopie van dat contract er dus geen persoonlijk contact meer gezocht is door GG en uitsluitend is gecommuniceerd via sms (wtf) en mail. Als je ziet dat dat niet werkt ga je toch andere mogelijkheden onderzoeken?

  21. #96

    Default

    Als ik een contract krijg voor wat voor overeenkomst dan ook, en ik ben de enige die dat op dat moment heeft getekend, ga ik er niet vanuit dat het afgerond is, ook al zeggen 1000 mensen tegen mij dat het wel goed komt. Het is pas afgerond als er 2 handtekeningen opstaan.

    Kan het wel zo zijn dat er beloofd is door sf dat het wel goed komt, maar zonder die 2e handtekening is het dus nog niet rond en kan er dus nog van alles gebeuren.

    Denk dat de huid al is verkocht, voordat de beer geschoten was.

    Hoe je het ook went of keert, Siyar is hier de dupe van, en dat is jammer, zie hem graag vechtten, en geloof dat bij welke organisatie hij ook terecht komt, hij zeker potten gaat breken en voor de meest spectaculaire partijen gaat zorgen.


    En niet meteen beginnen over een GG hetzge, dat is bullshit.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  22. #97
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Als ik een contract krijg voor wat voor overeenkomst dan ook, en ik ben de enige die dat op dat moment heeft getekend, ga ik er niet vanuit dat het afgerond is, ook al zeggen 1000 mensen tegen mij dat het wel goed komt. Het is pas afgerond als er 2 handtekeningen opstaan.

    Kan het wel zo zijn dat er beloofd is door sf dat het wel goed komt, maar zonder die 2e handtekening is het dus nog niet rond en kan er dus nog van alles gebeuren.

    Denk dat de huid al is verkocht, voordat de beer geschoten was.

    Hoe je het ook went of keert, Siyar is hier de dupe van, en dat is jammer, zie hem graag vechtten, en geloof dat bij welke organisatie hij ook terecht komt, hij zeker potten gaat breken en voor de meest spectaculaire partijen gaat zorgen.


    En niet meteen beginnen over een GG hetzge, dat is bullshit.
    En vertrouwen omdat er al 2 vechters gesigned zijn mag niet? Ok, je leert er nu wel van, maar op dat moment denk je dat je een organisatie als Strikeforce, waar al 2 vechters titels houden mag vertrouwen!

  23. #98

    Default

    Quote Originally Posted by B3 lik3 M3 View Post
    En vertrouwen omdat er al 2 vechters gesigned zijn mag niet? Ok, je leert er nu wel van, maar op dat moment denk je dat je een organisatie als Strikeforce, waar al 2 vechters titels houden mag vertrouwen!
    Mag altijd, maar is alleen niet slim, behaalde resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst. Dus omdat er al 2 contracten met succes zijn afgesloten, kan het derde contract maar mondeling gedaan worden of half half. De champagne had pas ontkurkt mogen worden als het contract daadwerkelijk door alle partijen was ondertekend.

    MAar dat is mijn mening, en je weet wat ze over meningen zeggen.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  24. #99
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Siyar Bahadurzada: I'm Not the One Being Unprofessional Here

    Afghan-born fighter Siyar Bahadurzada may regret some of the language he used when lashing out at Strikeforce over the internet last week, but he stands by the sentiment, Bahadurzada told Ariel Helwani on Monday's edition of The MMA Hour.

    Though Bahadurzada said he signed a contract to fight for Strikeforce in April of 2010, he has yet to be offered a fight with the organization, and said repeated attempts to contact Strikeforce about the situation have been ignored.

    "It's pretty frustrating, because [it's] a year of my career when I'm in top shape," Bahadurzada told Helwani. "Look at my last three fights. They've been knockouts or technical knockouts. I feel that my reign is coming right now. I'm 26 years old. I'm growing every day. I'm better today than yesterday and I'm sure that tomorrow I'll be better than today. They are making me wait for so long [in] my prime, and this is a very expensive year for me. I'm an athlete. I cannot fight until I'm 60 years old. I have to fight right now, [in] my prime, to get as much belts and as much glory as possible and make a lot of money. They have me waiting and waiting and waiting."

    It's this frustration, Bahadurzada said, that prompted him to call Strikeforce CEO Scott Coker a "pig" on Twitter, where he also told Strikeforce officials to "roll up my contract and stick it up ur a--es!"

    Bahadurzada told Helwani that he wanted to apologize to his fans for the language choice, but said he felt disrespected by Strikeforce and that's when his "dark side" surfaced.

    "My mentality has been like this since I was born in Afghanistan in the war and I've been raised in the war. I've been through a lot. ...I used to fight with older guys on the street who were not fair to me, and I would beat the sh-t out of them. I would not take anything from anybody. That's why [my grandfather] called me 'The Killer.' This is my dark side. I tell everybody I have a good and a dark side, and my dark side comes out every once in a while when I really feel I've been disrespected."

    To hear Coker tell it, the only issue keeping Bahadurzada from making his Strikeforce debut is a delay in acquiring a P1 entertainment visa, which allows foreign entertainers and athletes to work in the United States. But Bahadurzada said it is Strikeforce's responsibility to apply for a P1 visa, and to his knowledge that still hasn't happened yet.

    "In my case, they have to ask for a P1 visa to be able to fight in America. But I've been in America before, so it's not a problem. It's not a problem to ask a visa for me. ...Applying for a visa starts when you sign the contract and give it to the lawyer so he can apply for a visa. If you do no do that, it's not going to happen."

    Bahadurzada believes that it is his Afghan nationality -- not visa issues – that has made Strikeforce drag its feet on bringing him to the U.S. to fight.

    "Actually, I really think...that this comes because I am an Afghan," Bahadurzada said. "I have an Afghan nationality, and people do not want me to be the champion in the United States. And trust me, that will happen. If I get my foot in the United States and I fight for the organizations, I will become the champion some day. It's not a matter of if, it's a matter of when I will become the champion."

    Bahadurzada added that "fighters are fighters and there shouldn't be any racism in the sport." He suggested that perhaps Strikeforce thinks it will be difficult to market an Afghan fighter to American fans, but stressed that he's an exciting finisher who looks for the knockout -- unlike other "boring fighters" who Bahadurzada said make him "literally start laughing" when he hears they are on Strikeforce cards -- so his nationality shouldn't be so much of an issue.

    "It's tough for them to market me in America and promote me in America because most people think that every Afghan is a terrorist, but it's not true. What I'm fighting for, me personally, Siyar Bahadurzada, is not for the Afghan government. I'm fighting for those little kids who are like me when I was back in the war. I want to bring smiles to those children. Those children look up to me. I'm a very famous person in Afghanistan. Almost everybody knows me in Afghanistan, and they look up to me. I want to give those children hope."

    Coker, however, implored Bahadurzada to "get your paperwork done" so he could fight for the organization, adding "In the meantime, talking the way he did, it just seems very silly to me."

    If Bahadurzada can't "act as a professional," Coker said, "...then we're not going to have him."

    But Bahadurzada, who said he turned down offers from Bellator and MFC to sign with Strikeforce, said there is one party who is behaving unprofessionally in this scenario, but it isn't him.

    "Before saying those things, I knew what the consequences would be. Knowing the consequences, I felt so bad even being disrespected like that, knowing the consequence that I might never fight for Strikeforce or any other American organization [for] doing so, because they think I'm unprofessional. But I'm not the person being unprofessional here. I have been treated unprofessionally for the last one and a half year[s]. When you feel your prime is here and nobody gives a damn about your prime or your career, then you feel disrespected."

    Added Bahadurzada, "I just want a date or a release from my contract. That's it."
    Be a Warrior, not a Worrier

  25. #100
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Volgens mij heb jij problemen met lezen Asura:



    M.a.w. die kopie is dus een kopie van het originele contract. Martijn heeft deze kopie dus gewoon voor de zekerheid ook nog even persoonlijk aan een SF-representative overhandigd. Jij maakt daar verder een leuk verhaaltje van (over dat opnieuw onderhandelen), maar dat blijkt nergens uit Siyar's tekst.
    Exact, ik lees dat ook nergens.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •