MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 101 to 104 of 104
  1. #101
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Volgens mij heb jij problemen met lezen Asura:



    M.a.w. die kopie is dus een kopie van het originele contract. Martijn heeft deze kopie dus gewoon voor de zekerheid ook nog even persoonlijk aan een SF-representative overhandigd. Jij maakt daar verder een leuk verhaaltje van (over dat opnieuw onderhandelen), maar dat blijkt nergens uit Siyar's tekst.
    Dat blijkt nergens uit de tekst? Hoe vaak moet ik het kopieren, ik volg simpelweg de chronologische volgorde waarin Siyar het verteld. Martijn ging naar SF met het door SF opgestelde contract, getekend door Siyar, en later kwam Siyar erachter dat GG een contract onderhandeld had waar SF het niet mee eens was.
    Je wil dus zeggen dat het door SF opgestelde contract informatie bevat waar SF het zelf niet mee eens was?
    Dat blijkt namelijk niet uit het verhaal en zou nergens op slaan.

    Alsnog vreemd dat niemand iets weet van een kopie ook werkelijk getekend door SF, ipv alleen door Siyar.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    je hebt serieus die hele post van siyar doorgespit om achter iedere punt komma iets te vinden waardoor je het GG in de schoenen kunt gaan schuiven....betere stookwerk noem ik dit.....
    uhh dit is rechstreeks gekopieerd.Weet niet wat je praat met doorspitten.
    Mischien had Siyar eerst ook zo goed moeten kijken naar zijn eigen verhaal voordat hij zich voor lul zetten bij Ariel Helwani.

  3. #103
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Dat blijkt nergens uit de tekst? Hoe vaak moet ik het kopieren, ik volg simpelweg de chronologische volgorde waarin Siyar het verteld. Martijn ging naar SF met het door SF opgestelde contract, getekend door Siyar, en later kwam Siyar erachter dat GG een contract onderhandeld had waar SF het niet mee eens was.
    Je wil dus zeggen dat het door SF opgestelde contract informatie bevat waar SF het zelf niet mee eens was?
    Dat blijkt namelijk niet uit het verhaal en zou nergens op slaan.

    Alsnog vreemd dat niemand iets weet van een kopie ook werkelijk getekend door SF, ipv alleen door Siyar.
    Ok, ik snap wat je bedoelt. Is inderdaad een kwestie van interpretatie.
    Ik lees het als: Strikeforce kreeg het door hun opgestelde contract terug maar vond achteraf dat gg toch teveel vroeg en hebben het dus maar niet ondertekend.

  4. #104
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    uhh dit is rechstreeks gekopieerd.Weet niet wat je praat met doorspitten.
    Mischien had Siyar eerst ook zo goed moeten kijken naar zijn eigen verhaal voordat hij zich voor lul zetten bij Ariel Helwani.
    Vertel nou maar gewoon wat je tegen siyar of gg hebt want je doet wel heel erg je best om bij alles van het negatieve uit te gaan

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •