MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 44
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Lightbulb Leuke apps voor je smartphone...

    Nu we het toch over apps hebben: iemand nog leuke tips van apps die je zelf gebruikt? We gebruiken hier thuis zowel iPhone, Black Berry als Android... dus alles is welkom

    Even een paar die ik zelf gebruik (Android):

    - Cardiotrainer: leuke app die via gps bijhoudt waar je gelopen hebt (googlemaps), hoe snel, welke afstand, en meer van dat soort dingen. Via bluetooth kun je er zelfs een hartslagmeter aan koppelen. Ook kun je de info uploaden naar een website die dan statistiekjes bijhoudt voor je.

    - Mixzing Basic: gewoon een multimediaplayer, maar met deze kun je ook folders afspelen, wat met de standaard player niet kan.

    - IMDB: ideaal om snel even te kijken wat een film scoort of om de trailer te bekijken.

    - Nu.nl: gewoon de website, maar dan in app-vorm, wat het lezen op een smartphone aanzienlijk makkelijker maakt.

    - ES File Explorer: bestandsbeheerprogje. Waarom ik deze vooral geïnstalleerd heb omdat ik met deze apps andere computers in m'n netwerk kan zien. Als ik dus bijv. een filmpje van m'n computer op m'n telefoon wil zetten hoef ik de boel niet eerst met een kabeltje te verbinden. Kopieëren gaat gewoon via WiFi, terwijl ik de telefoon in m'n zak heb zitten.

    Anderen met leuke of handige apps?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  2. #2
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    WhatsApp. Vindt ik geweldig!! (gratis sms'en)

    Dropbox. Super App. (foto's / filmpies staan direct op internet,en kunnen zo metteen gecopieerd worden zonder itunes)

    Videobox. Super App (youtubefilmpjes rippen op hd kwaliteit)

    Agry Birds . Verslavend!!

  3. #3
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    whatsapp is gewoon de beste app... daar kan zowiezo niets tegenop.

    verder wat ik gebruik is HIIT interval.. kun je gewoon zelf instellen allemaal.. goed voor intensieve trainingen dus...

    die cardiotrainer heb ik ook maar nooit gebruikt, werkt het wel goed dan?

    msn gewoon

    unblock me --> mooi spelletje

    chess free --> wel leuk als je beetje kan schaken

    music downloader, gewoon music downloaden dus

  4. #4
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    308
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb mijn Iphone vooral om de volgende apps:
    Fotografie/filmmaker:
    hipstamatic, 360, camera+, photostudio, imovie, 8mm, crossprocess, isupr8, Plastic Bullet

    Spelletjes:
    angry birds, tiki towers, moron test, doodle jump, cut the rope, fruitninja, puzzle agent, infinity blade, ufc :P, mega jump, Slice it

    Overige:
    Pathé, RunKeeper, Shazam, facebook, twitter, hyves, msn messenger


    O en natuurlijk whatsApp echt geniaal en onmisbaar!

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    die cardiotrainer heb ik ook maar nooit gebruikt, werkt het wel goed dan?
    Ik heb 'm nog niet al teveel gebruikt, maar wat ik ervan gezien hebt werkt het prima. (Ik kan op de route zelfs zien dat ik de achterdeur uitgegaan ben en de voordeur weer in ). Wel heb ik het idee dat de afstand die aangegeven wordt dat je afgelegd hebt, iets langer is dan het in werkelijkheid is. Dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat GPS niet op een paar centimeter nauwkeurig is. Maar het geeft toch een aardige indicatie.

    En Whatsapp inderdaad uiteraard. Heel handig
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  6. #6
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Saldo app: heel handig om overal en altijd te checken wat er op je rekening staat.
    9292ov.nl: actuele informatie voorintensieve OV reizigers
    Belstatus: checken hoe je tel. abonnement ervoor staat, minuten, aantal smsjes
    Calendar Alarm: echt een topper deze, eindelijk een geluidsmelding voor diegene onder ons die dat nodig hebben als reminder voor een afspraak bijvoorbeeld.
    Synchroniseert automatisch met je normale agenda.
    Uitzending Gemist: zegt t al
    Buienradar.nl: zegt t al
    Interval timer: perfecte app voor de trainingsbeesten onder ons, volledig instelbare (boks) timer app.
    Fighting is poetry in motion

  7. #7
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Buienalarm die moet je hebben
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  8. #8
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    mannen , ik wil erg graag een nieuwe telefoon.

    Maar de iphone is fuckin 640 euro. Wel wil ik die heel graag. Kent iemand goedkopere zaken? of iemand die zn iphone wilt verkopen? wel iphone 4.

    of goede androids ? is de nokia n8 iets?
    Home mtk-gym.nl


  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    of goede androids ? is de nokia n8 iets?
    Volgens mij is de Nokia N8 geen Android maar een Symbian. Zelf heb ik de HTC Desire Z en ik vind 'm echt super. Een N8 of iPhone is niets voor me omdat ik echt een hekel heb aan typen op een touchscreen. Een Blackberry kan ik wel goed op typen maar daarvan vind ik het scherm te klein. Zo'n combinatie van een touchscreen met fysiek toetsenbord vind ik dus echt ideaal. Maar ook het Androidbesturingssysteem bevalt me goed. Werkt allemaal heel makkelijk en is erg veel voor te krijgen. Ik heb zelf vooral voor Android gekozen omdat de combi met Gmail echt super eenvoudig is. Het enige wat je hoeft te doen is op je telefoon inloggen op je Gmailaccount en al je e-mail, contacten en agendaitems zijn gesynchroniseerd. Ideaal.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Facebook: spreekt voor zich.

    Shazam: brijante uitvinding! Heb het programma inmiddels erg vaak gebruikt en werkt top.

    WhatsApp: ideaal om berichten, foto's en video's te versturen.

  11. #11
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Ik heb sinds gister Whats app, damn wat is dat handig zeg.
    Home mtk-gym.nl


  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    837
    vCash
    126000

    Default

    Naast whatsapp (super), ping, twitter, facebook en linkedinapp, ook horoscoop (dailyhoroscope van comitic) navigatie van kpn, navita translator en 3000 quotes, en verschillende messengers die ik nog niet gebruik, mis ik in jullie rijtje toch echt 1 van de volgende 2:
    Mmajunkie Mobile van handmark (gratis, 4 sterren) of MMA Underground van getfused (1,85 2,5 ster slechts)

    Have fun, enjoy
    Osu LOCO

  13. #13
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Welke tel heb je gehaald Sadik?

  14. #14
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Snaptü: 1 app met FB, Twitter, Linkedin, Google...
    Hier en nu: Stad invoeren en je ziet meteen het weer, welke films er draaien, restaurants, blablabla en elke morgen geeft ie automatisch aan wat het voor weer gaat worden die dag.

    Verder raad ik NOOIT iemand een Neukia aan. Ben me nu al een jaar aant ergeren en heb me nu eindelijk een BB besteld. De Neukia gaat ritueel verbrand worden!

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  15. #15
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Mannen, kunnen we er a.u.b. bij zetten voor welke telefoon e.e.a. is? Dank.

  16. #16
    Join Date
    May 2008
    Posts
    451
    vCash
    126000

    Default

    MMAjunkie.com - blackberry
    Leuke app, snel en overzichtelijk voor het laatste mma nieuws

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    mannen , ik wil erg graag een nieuwe telefoon.

    Maar de iphone is fuckin 640 euro. Wel wil ik die heel graag. Kent iemand goedkopere zaken? of iemand die zn iphone wilt verkopen? wel iphone 4.

    of goede androids ? is de nokia n8 iets?
    Ik heb sinds een paar weken de Samsung Galaxy S (android).
    Dit is imo echt met afstand DE beste smartphone en in veel gevallen nog gratis ook.
    Hij doet alles wat de iphone 4 doet en heeft een mooier scherm.

    Echt een top apparaat !
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    De meest onmisbare app vind ik trouwens "Advanced Task Killer".
    Met deze app kan je met 1 druk op de knop alle apps die op de achtergrond draaien (en dus accu slurpen) killen.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76 View Post
    Dit is imo echt met afstand DE beste smartphone en in veel gevallen nog gratis ook.
    Volgens mij bestaat er geen "beste" Allemaal afhankelijk van wat je er mee wilt en persoonlijke voorkeur.

    Quote Originally Posted by ashi76 View Post
    De meest onmisbare app vind ik trouwens "Advanced Task Killer".
    Da's inderdaad een handige aanvulling. Ik heb 'm er gelijk opgezet
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  20. #20
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    De beste telefoon bestaat zeer zeker wel. Je kan mobieltjes op specs en mogelijkheden vergelijken en je kan dan zeggen wat de beste telefoon is.

    Wat jij bedoeld zijn voorkeuren van consumenten. De ene consument gebruikt een telefoon puur voor bellen en de ander wil een geheel multimedia pakket in z'n broekzak hebben. Dat een consument bepaalde eisen aan een mobieltje stelt betekent niet dat de beste telefoon niet bestaat, alleen hij gebruikt het niet.

    Of het is voor die ene consument niet de beste telefoon, maar dat betekent niet dat de beste telefoon niet bestaat.

    Wat is de beste tel? Ik ben erg tevreden met mijn Galaxy s. De Iphone, Galaxy s en de Htc desire hd verschillen zo minimaal van elkaar dat ik niet echt kan zeggen welke de beste is. elk van de drie bovengenoemde mobieltjes heeft iets kleins wat beter is als de ander.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    De beste telefoon bestaat zeer zeker wel. Je kan mobieltjes op specs en mogelijkheden vergelijken en je kan dan zeggen wat de beste telefoon is.
    Nope, dat ben ik niet met je eens. Specs en mogelijkheden vergelijken is niet iets dat je objectief kunt doen. Telefoon A en B hebben precies dezelfde specificaties, alleen telefoon A heeft een hogere resolutie van het schermpje en telefoon B heeft net weer een betere camera (of maak een willekeurige andere vergelijking). Wat "beter" is is dan afhankelijk wat je er mee wilt, dus een subjectief oordeel.

    Of hetzelfde wat ik hierboven ook al aangaf: ik wil persé een telefoon met fysiek toetsenbord. De vergelijking met een touchscreen zoals een iPhone is op dat moment al niet meer te maken. Dus kan er ook al geen sprake meer zijn van "de beste" in absolute zin

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Wat is de beste tel? Ik ben erg tevreden met mijn Galaxy s. De Iphone, Galaxy s en de Htc desire hd verschillen zo minimaal van elkaar dat ik niet echt kan zeggen welke de beste is. elk van de drie bovengenoemde mobieltjes heeft iets kleins wat beter is als de ander.
    Dat bedoel ik dus
    Last edited by Ronald; 30-01-2011 at 13:37.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  22. #22
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Sleepcycle = top wekker en houdt je slaappatroon bij.
    Whatsapp = super app
    Words with Friends = leuke scrabble app die je met vrienden kan spelen
    Angry Birds = must have
    Facebook app

    Op m'n Ipad heb ik ook veel apps die erg goed zijn, maar dan wordt de lijst wel erg lang.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Cardiotrainer werkt wel goed vind ik. Je kan doelen instellen en levert een aardig inzicht. Vooral als je toch steeds hetzelfde rondje doet
    Currency converter voor als je nog weleens in het buitenland bent
    Google vertaler (zelfde reden ) ook met spraakherkenning.
    Iens voor als je nog een leuk restaurantje zoekt.
    MMA Junkie (nieuws op MMA gebied) jammer dat er nog geen MF app is op dat gebied
    Sound hound (zelfde soort app als shazam)
    Buienalarm met Rainy days (must have in Nederland hahaha)
    Pathé app voor als je naar de Bios wilt
    etc. etc.
    alle bovenstaande voor Android

  24. #24
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    193
    vCash
    126000

    Default

    De enige app die niet gratis was en die op mijn galaxy s staat is tasker, erg handig om veel dingen geautomatiseerd te hebben.
    Zoals ik hier boven lees gebruiken mensen vaak een taskkiller en volgens de techneuten op xda, is dit juist niet goed en kan zelfs als gevolg hebben dat je telefoon instabiel wordt en juist meer van de accu vraagt.

  25. #25
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Nope, dat ben ik niet met je eens. Specs en mogelijkheden vergelijken is niet iets dat je objectief kunt doen. Telefoon A en B hebben precies dezelfde specificaties, alleen telefoon A heeft een hogere resolutie van het schermpje en telefoon B heeft net weer een betere camera (of maak een willekeurige andere vergelijking). Wat "beter" is is dan afhankelijk wat je er mee wilt, dus een subjectief oordeel.

    Of hetzelfde wat ik hierboven ook al aangaf: ik wil persé een telefoon met fysiek toetsenbord. De vergelijking met een touchscreen zoals een iPhone is op dat moment al niet meer te maken. Dus kan er ook al geen sprake meer zijn van "de beste" in absolute zin


    Dat bedoel ik dus
    Het klopt wat je zegt als we naar het "nu" kijken.

    Maar, laten we 2 jaar terug in de tijd gaan. De Iphone 3gs was veruit het beste toestel qua specs, mogelijkheden in combinatie met het gebruikersgemak dat de consument kon bemachtigen. Het is dus mogelijk om op basis van specs, mogelijkheden in combinatie met gebruikersgemak de beste telefoon te krijgen, maar of dat tegenwoordig ook kan is een tweede. De concurrentie in de mobieltjes branche is namelijk moordend.

    Waarom gebruikersgemak vetgedrukt? De concurrentie kon wel toestellen uitbrengen met goede specs maar als een consument er constant problemen mee heeft of het werkt niet naar behoren, dan heb je niks aan de specs. het is dus belangrijk om naar specs te kijken, maar het is belangrijker om naar specs in combinatie met gebruikersgemak te kijken.

    Apple veroverde een groot deel van de markt en iedereen had het alleen maar over de Iphone. Waar apple met de 3gs kwam, kwam Samsung met de Omnia 1, in diezelfde bracht HTC de Touch Pro II uit. Als je alle 3 de toestellen naast elkaar legt dan kom je tot de conclusie dat de Iphone veruit de beste was, niet gebasseerd op ervaringen van miljoenen consumenten, maar ook gebasseerd op specs.

    Samsung en HTC in samenwerking met Google waren de eersten die toestellen uitbrachten die op gelijke hoogte stonden met de Iphone. Wat Samsung in samenwerking met Google bijv. heeft gedaan: De Iphone goed bestuderen om vervolgens een toestel uit te brengen die evenveel kan als de Iphone en ze hebben een paar pluspunten eraan toegevoegd, (Galaxy S) super amoled display.

    Als ik nu het beste toestel moet aanwijzen, dan is dat niet mogelijk omdat de toestellen qua specs evenveel vermogen leveren. Het komt nu aan op de voorkeuren van de consument en dit is waar merken zich op kunnen onderscheiden ten opzichte van de concurrent.

    Op de vraag: is het mogelijk om het beste toestel aan te wijzen, zeg ik ja. Alleen is het op dit moment niet mogelijk gezien de moordende concurrentie. Maar ik kon je circa 2 jaar geleden wel het beste toestel aanwijzen.
    Last edited by ARMENIA; 30-01-2011 at 20:33.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •