MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default Van der Sar: "Ik stop definitief"

    "Jammer dat ik niet eerder bij United kwam"

    MANCHESTER - Edwin van der Sar kondigt vandaag zijn definitieve afscheid bij Manchester United aan. De 40-jarige doelman had al enige tijd ideeën om na dit seizoen een punt achter zijn indrukwekkende loopbaan te zetten. "Ik breng het nu zelf graag naar buiten. Het is een goed moment mijzelf, maar ook voor de club. Manchester United moet verder kijken en is ook al bezig met de opvolging," zegt Van der Sar.


    Edwin van der Sar Foto: TLG

    De ex-international heeft bij United tal van records gebroken en wordt door manager Alex Ferguson beschouwd als een van de beste doelmannen in de historie van de club. "Ik weet hoe de boss, de spelers en de mensen bij de club mij waarderen. Het is binnen de club fijn om te horen hoe blij ze met je zijn."

    Van der Sar hoopt dat hij met een hoofdprijs afscheid kan nemen op Old Trafford. "Nou ja, één prijs? Ik hoop eigenlijk meer," zegt de Nederlander lachend. Het tekent zijn ambitie in de laatste maanden van zijn carrière. "Het ideale scenario is voor mij met mooie prijzen in mijn handen te stoppen. We strijden nog op drie fronten."

    Wat hij na 21 jaar betaald voetbal gaat doen, weet hij nog niet. "Je weet niet wat er op je afkomt de komende tijd. Het zal best moeilijk zijn, want ik heb dit vak precies de helft van mijn leven uitgeoefend. Mijn hart gaat ook nog steeds naar het voetbal uit. Anders doe je het ook niet zo lang op dit niveau. Maar strak s komt mijn gezin echt op de eerste plaats."

    Spijt heeft hij van niets. Of toch? "Ik zit bij de grootste club ter wereld. Als ik zie hoe fantastisch ik het hier heb, is het jammer dat we nooit eerder bij elkaar zijn gekomen."

    bron
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #2
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Natuurlijk een icoon en een van de beste en zoniet dé beste keeper die Nederland gehad heeft.

  3. #3
    Join Date
    May 2005
    Location
    HIER
    Posts
    1.953
    vCash
    126000

    Default

    Respect hoop dat er een afscheidswedstrijd komt.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Echt een topper. Die afscheidswedstrijd komt er zeker wel!

  5. #5
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    HELD!

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •