MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 33 of 33
  1. #26
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    zat daar niet de 'vrouwelijke' cyborg
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Inderdaad wazig, maar ja. Weet niet wat het was maar je moet wel redelijk gestoord zijn om als toeschouwer (lees: niet pro- vechter) Diaz aan te vallen. Gestoord of overmoedig, mocht het toeschouwer zijn, waar ik wel vanuit ga, anders hadden ze de uitdager wel in beeld gebracht.
    Ik vermoed dat het toch een vechter of trainer was of iets dergelijks. Hij liep namelijk doelbewust naar die kant van de kooi. Ik ga er vanuit dat ze het niet in beeld hebben willen brengen omdat er vorige keer ook al zo'n heisa was toen het met Jason Miller zo uit de hand liep. Dat gaf aardig wat imago-schade waardoor ze het nu misschien uit beeld proberen te houden.

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    zat daar niet de 'vrouwelijke' cyborg
    Dat dacht ik eerst ook omdat de regie haar met het volgende shot in beeld bracht. Naderhand hoor je Diaz echter heel respectvol praten over Cyborg. Zij zal het dus denk ik niet geweest zijn, maar we worden waarschijnlijk een beetje op het verkeerde been gezet door de regie.

    Vooralsnog alleen dus maar een hoop speculeren, maar dat er wat aan de hand was leek me wel duidelijk.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Ik vermoed dat het toch een vechter of trainer was of iets dergelijks. Hij liep namelijk doelbewust naar die kant van de kooi. Ik ga er vanuit dat ze het niet in beeld hebben willen brengen omdat er vorige keer ook al zo'n heisa was toen het met Jason Miller zo uit de hand liep. Dat gaf aardig wat imago-schade waardoor ze het nu misschien uit beeld proberen te houden.


    Dat dacht ik eerst ook omdat de regie haar met het volgende shot in beeld bracht. Naderhand hoor je Diaz echter heel respectvol praten over Cyborg. Zij zal het dus denk ik niet geweest zijn, maar we worden waarschijnlijk een beetje op het verkeerde been gezet door de regie.

    Vooralsnog alleen dus maar een hoop speculeren, maar dat er wat aan de hand was leek me wel duidelijk.
    Ja inderdaad, ik was dat akkefietje tussen Diaz en Miller alweer vergeten.. Dan is er wellicht naar de regie geďnstrueerd om bij gezeik direct camera weg te draaien.


  4. #29
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

  5. #30
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    dang, wat een mongolen....

    in de kooi zetten die gasten..
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Thanks Harrie. Wel vreemd dat hij op die manier met fans in "discussie" gaat. Of waren het misschien mensen uit de stal van Cyborg?
    Maar goed, Diaz is natuurlijk ook een beetje vreemd, dus het zou zo maar kunnen...
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  7. #32
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    dang, wat een mongolen....

    in de kooi zetten die gasten..
    in de kooi met diaz.....eens kijken of ze dan nog zo stoer zijn hahahaha
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  8. #33
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    44
    vCash
    126000

    Default

    Cesar Gracie zei in zijn post interview dat het een stel zatte fans waren die met bier aan het gooien waren..

    toch jammer dat er altijd wel een paar van dat soort trieste mensen zitten...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •