Bekend is met de denkwijze van T. Harv Eker, . . . .

Ik organiseer met een aantal mensen komende maand dinsdag 8 Februari een gratis workshop in Hengelo (die overigens ook georganiseerd zal worden in o.a. Amsterdam en Rotterdam).
Het gaat om een GRATIS workshop met een internationaal TOP trainer Pa Joof, opgeleid door T. Harv Eker en Tony Robbins, om je financiele mindset bij te stellen, en meer succes te halen in je leven, zowel financieel als algeheel.

Volg deze link voor meer informatie: Door heel Nederland! GRATIS workshops met Top spreker Pa... - Eventbrite

Schrijf je nu in en kom GRATIS naar de workshop bij jou in de buurt! Ervaar in 3 uur waarom 5000 mensen het seminar van T. Harv Eker in april 2011 in de Amsterdam RAI gaan bijwonen!


1,2,3 april komt T. Harv Eker, schrijver van "Secret of the Millionaire Mind| naar Nederland.

Lijkt het je interessant om 3 dagen training van een TOP-trainer te krijgen, te begrijpen waarom jij nu staat waar je staat, en nog niet dat bereikt hebt wat je had willen bereiken?


Bekijk deze link: http://millionairemind.nl/redir.php?p=214&w=MMI-NL

Deze man heeft het al bereikt, nu verteld hij hoe!!!

Zelf vind ik het erg interessante materie, dit jaar volg ik ook nog een seminar met Richard Branson (bekend van o.a. Virgin airlines) en Tony Robbins.

Osu
Tim