MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 18 of 18
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.733
    vCash
    126000

    Default Waarom lukte Gilbert dit niet in de ufc?

    Geweldig filmpje, hier ziet hij er snel en afgetraind uit, waarom lukte dit nou niet in ufc hè.

    http://www.youtube.com/watch?v=v80KF...e_gdata_player
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    heel mooi K.O.

  3. #3
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Tja, dat vraag je je soms af bij bepaalde vechters idd.
    Is de motivatie ineens weg?! denken ze dat ze er al zijn?!

    Who knows..

  4. #4
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben hem 2 dagen voor zijn partij tegen JDS tegen het lijf gelopen in Vegas, toen zag hij er zeker nog gemotiveerd uit....

    Ik ben alleen bang dat met dat verlies zijn motivatie enigzins geslonken is.... in zijn laatste partij in de UFC zag hij er gewoon slecht uit.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    sakkerjuu die was mooi hoor!
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Ik ben hem 2 dagen voor zijn partij tegen JDS tegen het lijf gelopen in Vegas, toen zag hij er zeker nog gemotiveerd uit....

    Ik ben alleen bang dat met dat verlies zijn motivatie enigzins geslonken is.... in zijn laatste partij in de UFC zag hij er gewoon slecht uit.
    Dat denk ik ook. Hij is ook zo'n vechter die op een goede dag onverslaanbaar lijkt of in elk geval tot het einde gaat en de andere partij lijkt het weer niks.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Maastricht
    Posts
    570
    vCash
    126000

    Default

    Tja als je hem zag staan tegen Jon Madsen ..... dat was zijn laatste kans maar zo zag het er niet echt uit.
    Jammer

  8. #8
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    rotterdamn
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by maartenjackie View Post
    Geweldig filmpje, hier ziet hij er snel en afgetraind uit, waarom lukte dit nou niet in ufc hè.

    http://www.youtube.com/watch?v=v80KF...e_gdata_player
    ik denk dat vechters in de ufc nu veel hoger van nivo zijn dan vroeger. en gilbert vecht al een tijd mee die zal zichzelf helemaal opnieuw moeten instellen en motiveren om mee te kunnen draaien.
    dit is wel topnivo natuurlijk.

  9. #9
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    hij heeft het niet gered in ufc omdat hij niet kan worstelen en geen takedown defense heeft.

  10. #10
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsblok View Post
    hij heeft het niet gered in ufc omdat hij niet kan worstelen en geen takedown defense heeft.
    Mee eens. Gilbert is een (domme) vechter met alle respect voor hem natuurlijk, met dom bedoel ik een emotionele vechter die altijd voor de KO gaat en geen gameplan heeft. Komt voor de UFC veel te kort en heeft waarschijnlijk al die jaren niks aan worstelen of BJJ gedaan.
    Wel zonde!

  11. #11
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Mee eens. Gilbert is een (domme) vechter met alle respect voor hem natuurlijk, met dom bedoel ik een emotionele vechter die altijd voor de KO gaat en geen gameplan heeft. Komt voor de UFC veel te kort en heeft waarschijnlijk al die jaren niks aan worstelen of BJJ gedaan.
    Wel zonde!
    Dat noem ik geen domme vechter maar een spectaculaire vechter. Zijn fout zit em vooral in zn training. Je kan een gameplan hebben maar als je niet de skills hebt om dit uit te voeren heb je niets aan een gameplan. Gilbert kan een heel eind komen als hij een goede worsteltrainer zoekt denk ik.

  12. #12
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Hij heeft volgens mij de afgelopen jaren juist getraind op zijn grondwerk.. het komt er gewoon niet uit in praktijk.
    I would rather live in a world where my life is surrounded by mystery than live in a world so small that my mind could comprehend it.

  13. #13
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    36
    vCash
    126000

    Default

    Deze jongen heeft zijn kansen geprutst, heel erg zonde maar hij zal het niet meer redden

  14. #14
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Mee eens. Gilbert is een (domme) vechter met alle respect voor hem natuurlijk, met dom bedoel ik een emotionele vechter die altijd voor de KO gaat en geen gameplan heeft. Komt voor de UFC veel te kort en heeft waarschijnlijk al die jaren niks aan worstelen of BJJ gedaan.
    Wel zonde!
    ja maar hij heeft wel zijn paarse band bjj http://www.mixfight.nl/forum/showthr...aarse-Band-BJJ

  15. #15
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Dit lag denk ik meer aan Pedro Rizzo.

  16. #16
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    gilbert is wel een spectaculaire vechter, alleen tegen de absolute top heeft hij nooit gewonnen. In de pride dagen was het niets anders, daar heeft hij ook nagenoeg alles verloren.

  17. #17
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    ff offtopic: wat fucking slecht van die scheids om die dude 5 snoei harde stoten te laten incasseren als hij na 1 miss 2 stoten helemaal KO is...

  18. #18
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Nederland/Россия
    Posts
    519
    vCash
    127221

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    ff offtopic: wat fucking slecht van die scheids om die dude 5 snoei harde stoten te laten incasseren als hij na 1 miss 2 stoten helemaal KO is...
    Yvel had ook kunnen stoppen, als die scheids er niet tusen was gesprongen, was Yvel nog steeds aan het timmeren geweest....

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •