MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 60
  1. #1
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default Vechters gezocht: MMA octagon fights 9 april Almelo

    Hierbij de pre-flyer van het octagon fights event op 9 april in Almelo.


    Beste sportvrienden,

    U kunt nog vechters aanmelden voor:

    - Amateur MMA Plus: Met doorstoten op de grond naar het hoofd
    - Amateur MMA Non: Zonder doorstoten op de grond naar het hoofd

    MMA Plus is bedoeld voor mma-vechters die het aandurven of willen proberen te vechten met doorstoten naar het hoofd, zodat ze daarna nog steeds vrij zijn om te kiezen om als amateur verder te gaan. Dat kan dus niet als je al eenmaal in de Semi-pro/B-klasse (NPU MMA Ultra) hebt gevochten.

    Hierbij nog een overzicht van de disciplines waarin op 9 april wordt gevochten:
    1. MMA PRO ULTRA: B-profs MET doorslaan op de grond naar het hoofd!
    2. MMA AMATEUR PLUS: Amateurs MET doorslaan op de grond naar het hoofd!
    3. MMA AMATEUR NON: Amateurs ZONDER doorslaan op de grond naar het hoofd!
    4. Muaythai B-klasse
    5. Muaythai N- en C-klasse

    Alle gevechten vinden plaats in de octagon.
    Er wordt gevochten op de reglementen van de WFCA

    Aanmelden via email: [email protected]

    Met sportieve groeten,
    Stephen Cooke
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

  2. #2
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Weinig reacties op bovenstaande oproep, zowel via mail als op de fora.

    Reeds bekende deelnemende gyms: Team Schreiber (lees ook de column in RingSports hierover), Team Duncan, Team Topfighter Belgie, BJJ Purmerend, Team Aerts, Kops Gym, Team Calmaro, Tatsujin Dojo Nijmegen, Team Hans Vos, Team Krauweel en enkelen meer.
    Wie missen jullie in dit rijtje?

    - Altijd maar klagen dat er op kickboksgala's soms maar 2 MMA-partijen zijn.
    - Steeds lees ik de roep om meer MMA-gala's.
    - De wens om in Nederland in de octagon te vechten wordt steeds groter. UFC is een groot voorbeeld. Op 9 april is jullie kans.

    Maar waarom verbaast de organisatie zich dan over het geringe aantal gyms dat zich aanmeldt?
    Omstreeks 9 april zie ik geen ander MMA gala in Nederland dat ons in de weg zit.
    Is de wens om in een 'afgeschermd achtkantig podium' te vechten toch niet zo groot? Vindt men dat toch eng?

    Enige tijd terug was er hier op MF zo'n hype over de cage-evenement in Ede, dat helaas werd uitgesteld en uiteindelijk niet doorging. En nu kun je dat gewoon in Almelo doen, maar hier op MF wordt er niet eens over gerept (?). Zijn grote organisaties in Nederland of de UFC dan alleen de moeite waard?
    Verdient een kleine organisatie, die in tegenstelling tot de grote Nederlandse organisaties zijn nek voor Nederland uitsteekt niet iets meer credits?

    Weiter kein geloel, maar gewoon bitje in en GnP in de octagon in Almelo!
    Meld je aan via email: [email protected]
    Last edited by Dragon Tail; 13-02-2011 at 00:29.
    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

  3. #3
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Twente
    Posts
    11
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dragon Tail View Post
    Weinig reacties op bovenstaande oproep, zowel via mail als op de fora.

    Reeds bekende deelnemende gyms: Team Schreiber (lees ook de column in RingSports hierover), Team Duncan, Team Topfighter Belgie, BJJ Purmerend, Team Aerts, Kops Gym, Team Calmaro, Tatsujin Dojo Nijmegen, Team Hans Vos, Team Krauweel en enkelen meer.
    Wie missen jullie in dit rijtje?

    - Altijd maar klagen dat er op kickboksgala's soms maar 2 MMA-partijen zijn.
    - Steeds lees ik de roep om meer MMA-gala's.
    - De wens om in Nederland in de octagon te vechten wordt steeds groter. UFC is een groot voorbeeld. Op 9 april is jullie kans.

    Maar waarom verbaast de organisatie zich dan over het geringe aantal gyms dat zich aanmeldt?
    Omstreeks 9 april zie ik geen ander MMA gala in Nederland dat ons in de weg zit.
    Is de wens om in een 'afgeschermd achtkantig podium' te vechten toch niet zo groot? Vindt men dat toch eng?

    Enige tijd terug was er hier op MF zo'n hype over de cage-evenement in Ede, dat helaas werd uitgesteld en uiteindelijk niet doorging. En nu kun je dat gewoon in Almelo doen, maar hier op MF wordt er niet eens over gerept (?). Zijn grote organisaties in Nederland of de UFC dan alleen de moeite waard?
    Verdient een kleine organisatie, die in tegenstelling tot de grote Nederlandse organisaties zijn nek voor Nederland uitsteekt niet iets meer credits?

    Weiter kein geloel, maar gewoon bitje in en GnP in de octagon in Almelo!
    Meld je aan via email: [email protected]
    Nou mensen, kom maar op met die aanmeldingen!!
    They all float down here...

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Hoop dat je veel reacties gaat krijgen Stephen! Succes met je gala man!!

    Enige tijd terug was er hier op MF zo'n hype over de cage-evenement in Ede, dat helaas werd uitgesteld en uiteindelijk niet doorging. En nu kun je dat gewoon in Almelo doen, maar hier op MF wordt er niet eens over gerept (?). Zijn grote organisaties in Nederland of de UFC dan alleen de moeite waard?
    Verdient een kleine organisatie, die in tegenstelling tot de grote Nederlandse organisaties zijn nek voor Nederland uitsteekt niet iets meer credits?
    Misschien dat mensen toch bang zijn dat het op het laatste moment alsnog verboden wordt? Ik weet het niet...

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Misschien nog wat gasten van Tatsujin Amsterdam of R-Grip Amsterdam? Oh en ik mis wel echt Mike's Gym in dat rijtje.

  6. #6
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het echt top, dat dit op een regionaal gala georganiseerd kan worden!!

    Hoop dat er snel veel scholen zich aanmelden. Een partij in de kooi draaien is toch super zo in Nederland?

  7. #7
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Twente
    Posts
    11
    vCash
    126000

    Default

    Spread the word!

    Vechters gezocht: MMA octagon fights 9 april Almelo!!

    Meld je aan via email: [email protected]
    They all float down here...

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Goed dat je je nek uitsteekt voor een stukje acceptatie van een octagon in Nederland.

    Ik wens je ook veel succes met de voorbereiding en avond zelf Stephen ! Blijf het toch jammer vinden, dat je niet voor een mma organistie gekozen hebt die de officials leveren op jouw gala.
    Ush,
    Marco.

  9. #9
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    heel vet dat je dit organiseerd, succes er mee!

  10. #10
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Hoop dat je veel reacties gaat krijgen Stephen! Succes met je gala man!!

    Misschien dat mensen toch bang zijn dat het op het laatste moment alsnog verboden wordt? Ik weet het niet...
    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Misschien nog wat gasten van Tatsujin Amsterdam of R-Grip Amsterdam? Oh en ik mis wel echt Mike's Gym in dat rijtje.
    Ik heb een redelijk aantal reacties ontvangen, maar mijn gevoel zegt dat er veel meer mma-vechters en mma-gyms moeten zijn dan die zich hebben aangemeld en ik heb gemaild.
    Zou jammer zijn als die de boot missen, want als een volgende keer de matchmaking tot een maximum gaat, dan krijgen de gyms van het 1e uur voorrang.


    En dat het niet door zou gaan, zou jammer zijn, maar dan zou het alleen maar zijn, omdat zich niet voldoende sponsoren zich melden.
    Dus sponsoren die een steentje bij willen dragen aan dit unieke evenement kunnen zich ook melden via [email protected]. Sponsoren van het 1e uur krijgen dan ook een prominente plaats bij het volgende evenement.
    Last edited by Dragon Tail; 13-02-2011 at 22:20.
    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

  11. #11
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Een beetje enthousiaster mag wel ppl's!!
    Is er een octagon met FULL mma (niet zoals Semi-Fights dus, no disrespect) en dan loopt dit topic amper
    Fighting is poetry in motion

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    Hey Stephen,

    Ik zal vnvd nog eens navraag doen bij mijn Gym: je weet dat ik net ben begonnen met Makoto Gym en ben druk aan het trainen om de eerste wedstrijdvechters af te leveren( MMA/Kickboksen). Ik laat het je dan zsm weten......meer kan ik nog niet voor je betekeken op dit moment......
    Verder wens ik je veel succes en ga er 100% vanuit dat dit gaat lukken!

    Dus MMA mensen: schrijf je in en doe je plicht......

    Osu

    chris

  13. #13
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Ik wist niet dat vechten in een octagon legaal was in NL. Hier svp wat opheldering over?

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Baske View Post
    Ik wist niet dat vechten in een octagon legaal was in NL. Hier svp wat opheldering over?
    Als ik het goed heb wordt zoiets niet landelijk maar per gemeente bepaald. Als Almelo daar dus een vergunning voor afgeeft... hele dikke complimenten voor de gemeente Almelo! Dan zijn zij de eerste sinds jaren die er ook inhoudelijk wat van snappen.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  15. #15
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Een beetje enthousiaster mag wel ppl's!!
    Is er een octagon met FULL mma (niet zoals Semi-Fights dus, no disrespect) en dan loopt dit topic amper
    Dank je Lopez.
    Ga maar snel weer trainen anders wordt je gemangeld in de cage.


    Quote Originally Posted by Boem Boem View Post
    Hey Stephen,

    Ik zal vnvd nog eens navraag doen bij mijn Gym: je weet dat ik net ben begonnen met Makoto Gym en ben druk aan het trainen om de eerste wedstrijdvechters af te leveren( MMA/Kickboksen). Ik laat het je dan zsm weten......meer kan ik nog niet voor je betekeken op dit moment......
    Verder wens ik je veel succes en ga er 100% vanuit dat dit gaat lukken!

    Dus MMA mensen: schrijf je in en doe je plicht......

    Osu

    chris
    Dank Christiaan,
    Lijkt me leuk jullie erbij te hebben, als het niet lukt op 9 april dan wel op een van mijn andere gala's (kickboksen).
    Ik heb je mailadres nu in mijn lijst opgenomen (was ik effe vergeten....).
    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

  16. #16
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Baske View Post
    Ik wist niet dat vechten in een octagon legaal was in NL. Hier svp wat opheldering over?
    Octagon, hexagon, polygon, afgeschermde ring, ligt eraan hoe je het verkoopt. Alleen de naam is anders.
    Laten we het gewoon maar een multifunctioneel vechtsportpodium noemen.
    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

  17. #17
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Als ik het goed heb wordt zoiets niet landelijk maar per gemeente bepaald. Als Almelo daar dus een vergunning voor afgeeft... hele dikke complimenten voor de gemeente Almelo! Dan zijn zij de eerste sinds jaren die er ook inhoudelijk wat van snappen.
    Ik dacht dat het een landelijk verbod was. Klinkt als muziek in m'n oren dit!

    @Stephen: Het ging me dus niet om de benaming, maar de vraag of het hele concept verboden was. Als je dus in Almelo het voor elkaar hebt gekregen heb ik enorm veel zin erbij te zijn!

  18. #18
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Dragon Tail View Post
    Octagon, hexagon, polygon, afgeschermde ring, ligt eraan hoe je het verkoopt. Alleen de naam is anders.
    Laten we het gewoon maar een multifunctioneel vechtsportpodium noemen.
    Ik vond achtvormig podium met zijwanden nog de beste eigenlijk wat een giller

    Quote Originally Posted by Dragon Tail View Post
    Dank je Lopez.
    Ga maar snel weer trainen anders wordt je gemangeld in de cage.
    Uh ja...
    Fighting is poetry in motion

  19. #19
    Join Date
    Jun 2006
    Posts
    255
    vCash
    126000

    Default

    Waarschijnlijk is het wel per gemeente, wij hadden van de gemeente Beesel ook groenlicht gekregen voor het gebruiken van een kooi op ons gala van november 2010. alleen was ons gala 1 dag na 1 gate 2 far. dus weinig aanmeldingen met MMA.

    Maar het gala staat nog op lossen schroeven?? als er niet voldoende sponsoren zih melden lees ik dat goed?

    voor de rest echt top dat jullie een MMA gala gaan neerzetten.

    Sportvision uit Eindhoven en Hoyers gym hebben toch zat MMA vechters

    Greetz,

    Stephan

  20. #20
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Baske View Post
    Ik dacht dat het een landelijk verbod was. Klinkt als muziek in m'n oren dit!

    @Stephen: Het ging me dus niet om de benaming, maar de vraag of het hele concept verboden was. Als je dus in Almelo het voor elkaar hebt gekregen heb ik enorm veel zin erbij te zijn!
    Het concept is gewoon knokken en daarna douchen.
    Kan het niet binnen de bebouwde kom, dan maar in een boerenschuur of underground. Dat heeft ook wel zijn charme, toch.


    Quote Originally Posted by Lumpinigym View Post
    Waarschijnlijk is het wel per gemeente, wij hadden van de gemeente Beesel ook groenlicht gekregen voor het gebruiken van een kooi op ons gala van november 2010. alleen was ons gala 1 dag na 1 gate 2 far. dus weinig aanmeldingen met MMA.

    Maar het gala staat nog op lossen schroeven?? als er niet voldoende sponsoren zih melden lees ik dat goed?

    voor de rest echt top dat jullie een MMA gala gaan neerzetten.

    Sportvision uit Eindhoven en Hoyers gym hebben toch zat MMA vechters

    Greetz,

    Stephan
    Hoyer had zich wel gemeld hoor.
    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

  21. #21
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Nog nooit bij een underground partij geweest, lijkt me best wreed

  22. #22

    Default

    Een week voor jouw gala vindt al one gate 2 far plaats.. Misschien had je daarmee iets kunnen doen.
    Laat deze jongens en meisjes herstellen van hun blessures. 1 week is gewoon te kort

  23. #23
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tornadobilly View Post
    Een week voor jouw gala vindt al one gate 2 far plaats.. Misschien had je daarmee iets kunnen doen.
    Laat deze jongens en meisjes herstellen van hun blessures. 1 week is gewoon te kort
    ?? Wat bedoel hiermee? Elke week is toch wel ergens een gala???

  24. #24
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    in de ring
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    hoyers gym zal vast nog wel wat mensen aanmelden aangezien ze niet al hun mma jongens op the battle of the south hebben staan
    de vechters van hoyer zijn altijd wel goeie leuke vechters komen altijd om te knokken voor wat ze waard zijn

  25. #25
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    tornadobilly

    Quote Originally Posted by tornadobilly View Post
    Een week voor jouw gala vindt al one gate 2 far plaats.. Misschien had je daarmee iets kunnen doen.
    Laat deze jongens en meisjes herstellen van hun blessures. 1 week is gewoon te kort
    Quote Originally Posted by Khanom Thom View Post
    ?? Wat bedoel hiermee? Elke week is toch wel ergens een gala???
    Ja tornadobilly, wat bedoel je met 'Misschien had je daarmee iets kunnen doen.' ?

    Ik kan toch geen rekening houden met andere promotors. De sporthal is ook niet op elke datum te beschikbaar.
    Dit was toch ook allang bekend. Zie deze topic op MF Nieuwe regels WFCA/MMA

    En niemand is verplicht op dit gala te vechten. Als men dat toch wil en blessures van een week eerder heeft is dat de keuze van henzelf en hun trainer. Er komt nog wel een kans op een volgende evenement als dit evenement goed aanslaat.
    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •