MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 55
  1. #26
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond Fedor er goed uitzien.
    Hij zou gewoon door kunnen gaan, hij liet weer hart zien, en gaf niet op.

    Als hij stopt, is het omdat hij niet meer wilt, niet omdat hij het niet meer kan.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    We zagen het van Fedor al aankomen, maar we wilden het niet geloven... ik ben fucked up!

    Ik zal je eerlijk zeggen dat ik gewon emotioneel werd, Fedor is de man waardor ik ma ben gaan volgen en hij is altijd mijn favo vechter geweest... jammer dat het over moet zijn

    Jammer ook dat het gevecht tegen allistair er nooit van is gekomen, met alle respect voor allistair maar dit snel de grootste smet op z'n mma cariere worde mocht hij dit toernooi winnen en de beste heavyweight worden.

    Fedor I will miss you!

  3. #28
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    54
    vCash
    126000

    Default

    Treurig om te zien, verdrietig. Fedor mist power en snelheid, het hoeft maar een beetje minder te zijn en dat is genoeg tegen zulke grote sterke en goed getrainde tegenstanders. Vergelijk eens met Werdum ruim een jaar geleden tegen Silva. Die heeft het echt veel slimmer aangepakt en Silva kreeg geen enkele kans om te mounten, ook al sloeg hij een paar keer flink raak. Je moet gewoon concluderen dat ook Werdum tegenwoordig beter is dan Fedor zowel staand als op de grond.

    Tijdperk voorbij, het was heel mooi. Life goes on. Ik denk dat Fedor als trainer en coach nog heel veel te bieden heeft. Ik hoop dat hij nu stopt, dit wil ik niet meer zien.

    Nu maar hopen dat Alistair zo goed is dat hij niet in de val trapt bij Werdum. Ook staand domineer je Werdum niet zomaar. Ben ontzettend benieuwd en kan niet wachten tot het april is.

  4. #29
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by inc View Post
    was welk erg 2de ronde!

    Ali o heeft iig kans om de 2 die fedor onttroont hebben aan te pakken... te be the legend you have 2 beat the dude's who beated the legend
    Goeie! als dat Ali lukt hea!?! dan is hij echt no doubt about it een legende en beste van het moment.

  5. #30
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    338
    vCash
    126000

    Default

    Die big foot silva was staand wel goed bezig. De eerste paar slagenwisselingen in het begin van de eerste ronde verloor die, maar nadat die rechtse er op zat nam die het over. Als je kijkt hoe hij staand vocht tegen Werdum en vervolgens Arlovski te slim af was en nu Fedor overklaste groeit hij echt heel snel. Ik dnek dat we nog veel van hem gaan zien!

  6. #31
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    338
    vCash
    126000

    Default

    En de eerste ronde was wel echt supervet om te zien!

  7. #32
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Ik gun Fedor wel een mooie afscheidspartij, want zo iemand hoort niet met een loss te eindigen!

  8. #33
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Hij ging toch niet KO :P
    Veels te klein man, hij is zwakker geworden en dan werp je 130 kg niet zo van je af.
    Hij leek technisch ook niet helemaal scherp... Ik denk dat hij normaal nooit zo gemount kon worden.

  9. #34
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Ik kan serieus wel janken

    Wat een ontzag en respect heb ik voor die man. Het doet mij echt pijn om hem zo te zien verliezen.

  10. #35
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Fedor is iets van 35/36 toch? dat zie je ook aan zijn lichaam. Hij was altijd pudgy maar 5-10 jaar terug had hij goed gevormd spiermassa tussen dat vet ..nu is dat spiermassa verdund en dan lijkt hij nogsteeds pudgy maar zonder die massieve schouders en armen etc.

    Dat is een teken dat Fedor niet meer de oude is. Wat ook een teken is, is de manier hoe hij stoot en zijn snelheid ..het is IETS afgenomen maar alsnog is hij een BEEST.

    Wat Fedor liet zien tegen een veel grotere Silva vond ik indrukkwekked.

    Maar ik zit hier met een gebroken hart ..Fedor vroeg nooit om die god status die mensen hem gaven ..hij deed zijn werk ..nu verliest hij en veel mensen draaien hun rug naar de beste heavyweight ooit. Fedor heeft een moeilijke leeftijd bereikt ..maar die gast is een vechte in hart.

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Je kan niet 1 a 2 keer per jaar vechten en dan de beste zijn. Ik verwijt het zijn management! Bang om zijn status aan te tasten en dan krijg je dit. Maar Silva iss een beest hoor, groot, sterk en hij heeft skillz, no doubt about that.

    Maaaaaaar ik heb weer genoten van Sergei. Wat kan die gozer knokken.


  12. #37
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by inc View Post
    was welk erg 2de ronde!

    Ali o heeft iig kans om de 2 die fedor onttroont hebben aan te pakken... te be the legend you have 2 beat the dude's who beated the legend
    wat een flauwe zelfgevormde zin

  13. #38
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Ik gun Fedor wel een mooie afscheidspartij, want zo iemand hoort niet met een loss te eindigen!
    Dat vind ik ook, hopelijk dat hij een leuke afscheidspartij krijgt tegen een mindere vechter, of iemand die ook op leeftijd is. Fedor hoort niet met een loss zijn carriere te beeindigen.

    Groot gelijk over dat het laf en raar is dat mensen nu na 2 losses de rug naar Fedor toekeren, hij blijft de allerbeste heavyweight, zowel in zijn prime, als de namen die hij heeft verslagen, zowel de titels die hij heeft gewonnen.

  14. #39
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    44
    vCash
    126000

    Default

    Zo oud is Fedor toch helemaal niet voor een heavyweight. Qua leeftijd tussen Lesnar en Carwin in, denk dat het meer aan Silva's grootte en kracht lag.

    Fedor zou zelfs als LHW een kleine zijn.. de sport is gewoon gegroeid zoals het hoort. De vechters zijn groter, technischer en sterker dan voorheen. Het zou toch wat zijn als MMA in de laatste 10 jaar als sportzijnde niet zou zijn gegroeid..

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.572
    vCash
    121250

    Default

    Einde van een tijdperk...

    Fedor, Crocop, Wanderlei, Lidell, Nogeira, Rampage... it's over
    Alleen Werdum, Rua en Alistair zijn nog aan de top, maar dat zijn mannen die een totale metamorfose hebben ondergaan.

    De nieuwe generatie is gewoon allround beter.

    Blij dat ik het van het begin heb mogen maken.
    Nobody Said It Was Gonna Be Easy

  16. #41
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Lees hier de berichten zo en iedereen denkt hetzelfde. Zie ik toch als een mooi iets.

    Wat een respect heb ik voor deze man zeg. Eigenlijk zo'n beetje hetzelfde als Garcia zei... Dit dus:

    Ik kan serieus wel janken

    Wat een ontzag en respect heb ik voor die man. Het doet mij echt pijn om hem zo te zien verliezen.

  17. #42
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Achja, Fedor blijft de GOAT of MMA.

  18. #43
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LJ Silver View Post
    Einde van een tijdperk...

    Fedor, Crocop, Wanderlei, Lidell, Nogeira, Rampage... it's over
    Alleen Werdum, Rua en Alistair zijn nog aan de top, maar dat zijn mannen die een totale metamorfose hebben ondergaan.

    De nieuwe generatie is gewoon allround beter.

    Niet mee eens hoor. Anderson Silva en Shogun zijn nu nog da BOM. Zwaargewicht gaat de verkeerde kant op, groot en veel gewicht, niks mee te maken met techniek! Vandaar dat Fedor een legende is, alles wat de man deed was uit puur techniek!

    Blij dat ik het van het begin heb mogen maken.

  19. #44
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    wat een flauwe zelfgevormde zin
    Wat een slecht onderbouwde uitspraak

  20. #45
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default

    Wat moet ik zeggen, me shirt zeg genoeg. Zoek geen excuses maar de man heeft serieus 15 jaar achter elkaar het mma gedomineerd. Soms moet je je lichaam gehoor geven. Denk wel dat ie nog in Japan vecht om het hoodstuk af te sluiten.


  21. #46
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default

    En oja voor die afbranders, afkrakers en die beter weters ===========> F*** YOU


  22. #47
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    Goede maar pijnlijke vergelijking Fan
    X2
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  23. #48
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Zoals Roy in een andere thread mooi zei:

    Originally Posted by Justinian
    Als Fedor al stopt, dan stopt hij niet na twee verliezen op rij maar na een indrukwekkende carrière!
    Be a Warrior, not a Worrier

  24. #49
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Fedor's manager does not quite consider it a loss
    Source: The Underground
    Feb 13, 2011 2:57 PM EST
    M-1 President Vadim Finkelchtein was interviewed at the Strikeforce:*Fedor vs. Silva post fight press conference about Fedor's loss to Antonio 'Bigfoot' Silva:
    "I couldnt believe my eyes, that the fight was stopped. And that Fedor was going to lose the fight.

    "I don't consider it a loss in the sense that the first round Fedor clearly won, and in the second round Silva clearly won. We don't know what would have happened in the* third round.

    "Silva wa a very big guy. He outweighted fedor by about 60 pounds. But at the same time, we don't know what would have happend. Clearly the eye came into play and as a result it is a loss."

    "I hope that he doesn't retire. I am going to see what I can do and talk to him and convince him not to, because I don't beleive he lost the fight in terms of he showed a lot of heart, he survived that second round, he could have comne back and won that fight, and I believe he has enough strength to continue to fight..."

    "It's ultimately Fedor's decision."

    *"I believe the doctor made the right decision because the fighter's health is the utmost priority ...
    if that i s what the doctor felt was right, then I agree with that."
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  25. #50
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Management ziet de miljoenen in rook opgaan. Meest kutmanagement ooit, begrijp niet waarom fedor met hun samen bleef werken
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •