MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 34 of 34

Thread: Fedor *SPOILER

  1. #26
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by willy123 View Post
    Fedor is zeker een held in de sport... ik zie hem echter niet graag in een rijtje met Bruce Lee staan..
    dat was enkel een held op het witte doek.
    Ohja? Denk dat je Bruce Lee niet goed kent.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Ohja? Denk dat je Bruce Lee niet goed kent.
    Ik zie acteurs gewoon niet graag samen in een rijtje met mensen staan die zich allemaal bewezen hebben door deel te nemen aan keiharde competitie, en daarin succesvol te zijn. Lee heeft velen geinspireerd met zijn films, maar heeft in de sport niet bewezen een uitmuntend vechter te zijn.

  3. #28
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by willy123 View Post
    Ik zie acteurs gewoon niet graag samen in een rijtje met mensen staan die zich allemaal bewezen hebben door deel te nemen aan keiharde competitie, en daarin succesvol te zijn. Lee heeft velen geinspireerd met zijn films, maar heeft in de sport niet bewezen een uitmuntend vechter te zijn.
    Ben ik niet met je eens, de beste man heeft zijn eigen era en vechtsport gecreeerd. Maar terug ontopic, er zijn inderdaad betere voorbeelden waar Fedor mee te vergelijken is

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.733
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by willy123 View Post
    Ik zie acteurs gewoon niet graag samen in een rijtje met mensen staan die zich allemaal bewezen hebben door deel te nemen aan keiharde competitie, en daarin succesvol te zijn. Lee heeft velen geinspireerd met zijn films, maar heeft in de sport niet bewezen een uitmuntend vechter te zijn.
    Bruce Lee heeft z'n eigen kunst gemaakt, jeet kun do, was meester in wing chun. Heeft in vele tournooien gevochten, de man heeft boeken vol geschreven over vechtkunst, dus niet zo kort door de bocht aub.

  5. #30
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Fedor = Greatest of all time = Legend = Fedor
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  6. #31
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by maartenjackie View Post
    Bruce Lee heeft z'n eigen kunst gemaakt, jeet kun do, was meester in wing chun. Heeft in vele tournooien gevochten, de man heeft boeken vol geschreven over vechtkunst, dus niet zo kort door de bocht aub.
    jeet kun do, wing chun hebben zichzelf inderdaad bewezen in de sport zeg, nou daar kan niemand om heen... one-inch punch pff...
    maar goed, voor veel mensen is het blijkbaar een soort guru.. en bovendien kan je van iemand die nooit gevochten heeft onmogelijk bewijzen dat hij geen wereldkampioen had kunnen worden, dus stop ik hier maar...

  7. #32
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    3
    vCash
    126000

    Default

    Het zit in de mens om verlies te zien als schande. Balans wordt totaal vergeten...Geloven in een hype is wat mensen doet buigen, maar Fedor was en is the real deal. Oud is hij zeker niet kan nog jaren mee AL zou HIJ dat zelf willen en ik denk dat het hem daar in zit!

    Bruce Lee hoort niet thuis in deze topic en ook niet in woorden van mensen die geen enkel verstand hebben van de man.

    ps: Bruce Lee was eerst een acteur en toen werd hij de grondlegger van een mix van martial arts ( in mijn ogen de basis van mixed martial arts)
    Fedor houdt ervan om met dieren te chillen en ook om dieren te tekenen, heeft dus niets te maken met zijn vechtsport, zoals het acteren losstaat
    van Bruce zijn kunde!
    Last edited by keefman; 14-02-2011 at 23:24.

  8. #33
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by willy123 View Post
    jeet kun do, wing chun hebben zichzelf inderdaad bewezen in de sport zeg, nou daar kan niemand om heen... one-inch punch pff...
    maar goed, voor veel mensen is het blijkbaar een soort guru.. en bovendien kan je van iemand die nooit gevochten heeft onmogelijk bewijzen dat hij geen wereldkampioen had kunnen worden, dus stop ik hier maar...

    Hij heeft Chuck Norris verslagen!

    /Discussion
    Max. 400 x 125

  9. #34
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    310
    vCash
    126000

    Default

    hij is idd wel iets smaller geworden in vergelijking met zn prime in pride ( en iets kaler gheheh ).. maargoed ook legendes worden ouder, de man wordt dit jaar 35.. en zoals couture doorgaat, zou ik fedor nooit willen zien ..

    en wat deze meneer gepresteerd heeft zal denk ik in heeeeeeeeel wat jaartjes nie nagedaan worden

    er is maar 1 fedor.. 1 god of MMA..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •