MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 19 of 19
  1. #1
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default Fedor's manager:"i don't consider it a lost"

    Waar had hij zijn ogen zitten?

    " i couldn’t believe my eyes, that the fight was stopped. And that Fedor was going to lose the fight. I don't consider it a loss, in the sense that the first round Fedor clearly won, and in the second round Silva clearly won. We don't know what would have happened in the third round,” he said after the fight.


    Fighters Only Magazine - The World's Greatest MMA Magazine - News - Fedor's manager:
    Last edited by bananenplukster; 14-02-2011 at 15:59.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  2. #2
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Waar had hij zijn ogen zitten?

    "I couldn’t believe my eyes,
    Fedor kon ook zijn oog niet geloven

    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  4. #4
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    wat een geouwehoer, hoe vervelend ik het ook vind, die stoppage was terecht en daarom heeft ie ook terecht verloren....
    dat oog kwam niet omdat ie struikelde en op de dikke teen van de scheids viel...
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Zoveel respect ik heb voor Fedor zo weinig heb ik voor zijn management.

  6. #6
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    wat een geouwehoer, hoe vervelend ik het ook vind, die stoppage was terecht en daarom heeft ie ook terecht verloren....
    dat oog kwam niet omdat ie struikelde en op de dikke teen van de scheids viel...
    Precies gelul er allemaal omheen, Fedor heeft verloren en de wedstrijd is terecht gestopt.
    Klaar veranderd niets aan zijn staat van diensten of aan de overwinning van "bigfoot"
    Gewoon herstellen , trainen en naar de volgende partij.
    En anders misschien dan denken aan stoppen
    hij heeft zich toch al bewezen en voor het geld hoeft hij het ook niet meer te doen.

    En inderdaad Micha de bullshit om Fedor heen lijkt elke keer van het management af te komen!
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  7. #7
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Rotterdam en omstreken
    Posts
    433
    vCash
    126000

    Default

    Het zag er niet lekker uit maar dat oog van koscheck vs GSP was vergelijkbaar(+dat de orbital bone van Koscheck gebroken was) en dat ging 5 rondes door. Al was ik het wel eens met de stoppage. Fedor die toch klaar stond om te gaan na de 2e ronde wat een held..

    Best P4P Fighter discussion:The ant is nature's P4P strongest animal in the world but that does not stop the elephant from crushing it!!

  8. #8
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Waar had hij zijn ogen zitten?

    " the first round Fedor clearly won, and in the second round Silva clearly won.

    Silva won idd clearly de 2e ronde, en de eerste ronde was voor fedor... maar een stuk minder overtuigend dan de 2e ronde hoor!

  9. #9
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    Fedor's management SUCKS!!! Kijk één keer de beelden tijdens het interview in de kooi na het gevecht dat ie aankondigd misschien te stoppen!
    Kijk naar de managers op de achtergrond... Lichaamstaal liegt niet. Ze denken FUCKKK daar gaan onze inkomsten

  10. #10
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Ja maar dat vind ik te makkelijk. Zoals Overeem al zei een derde ronde was heel erg epic geweest. Fedor won de eerste ronde, en Silva won de tweede. Ik heb nog nooit iemand zo goed vanaf de mount zien verdedigen tegen Bigfoot Silva. Mike Kyle was TKO binnen een halve minuut. Fedor bleef maar draaien naar de back mount en Silva kon geen enkele submission klaarspelen. Fedor had gemakkelijk nog de derde ronde door kunnen gaan en Fedor kennende had niemand geweten wat er dan was gebeurd. En helaas zullen we dat ook nooit doen.

  11. #11
    Join Date
    Jun 2006
    Posts
    255
    vCash
    126000

    Default

    Fedor is gewoon zwaar mishandeld in de 2e ronde. maar dan ook echt zwaar!

  12. #12
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by fedor View Post
    Het zag er niet lekker uit maar dat oog van koscheck vs GSP was vergelijkbaar(+dat de orbital bone van Koscheck gebroken was) en dat ging 5 rondes door. Al was ik het wel eens met de stoppage. Fedor die toch klaar stond om te gaan na de 2e ronde wat een held..

    http://2.bp.blogspot.com/_ahWcGWlSZB...oseup%2529.jpg

    in de ufc was het ook gewoon door gegaan ,tja het is maar hoe je het bekijkt er zijn wel meer vechters die met een oog vechten dus die ene ronde had ook nog wel gevochten kunnen worden

  13. #13
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Ik word een beetje moe van de uitlatingen van deze meneer. Fedor zal toch ook niet blij zijn met deze kansloze uitspraken...

    En er is een groot verschil tussen het oog van Koscheck en het oog van Fedor. Ik zie het graag bij Kotsnek, maar niet bij Fedor.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  14. #14
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Rotterdam en omstreken
    Posts
    433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    En er is een groot verschil tussen het oog van Koscheck en het oog van Fedor. Ik zie het graag bij Kotsnek, maar niet bij Fedor.
    QFT
    Best P4P Fighter discussion:The ant is nature's P4P strongest animal in the world but that does not stop the elephant from crushing it!!

  15. #15
    Join Date
    May 2008
    Posts
    451
    vCash
    126000

    Default

    kan je de titel veranderen? had de wedstrijden nog niet gezien.. thanks voor de spoiler

  16. #16
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    tja toen ik de beelden zag nam ik aan dat de ref. de partij stopte omdat Fedor zo echt niet meer verder kon, maar als ik in een andere thread las dat Fedor zelf aangaf niet meer verder te kunnen, laat ik het allemaal maar in het midden.
    Be a Warrior, not a Worrier

  17. #17
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    lelystad
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    even een klein verschil, Kosheck kon nog zien door zijn oog en de botbreuk werd pas NA de partij geconstanteerd... Dit had (hindsight) gestopt moeten worden.
    Fedor kon NIETS zien door zijn oog...

    En de logica dat Fedor "wellicht" de derde ronde zou winnen is niets meer dan wishfull thinking... eerste ronde ging vrij gelijk op, ronde twee was in mijn ogen een 10-8. Fedor heeft nul significante strikes geland en eindigde met een submission attempt waar Bigfoot niet heel erg onder de indruk van was. Erg laf van het management om Fedor nog een ronde de hoek in te sturen, 99% zeker dat het een herhaling van ronde 2 zou zijn en Fedor onnodige schade zou oplopen.
    max 400x125px

  18. #18
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Max. 400 x 125

  19. #19
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Antwerp
    Posts
    812
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lennie View Post
    kan je de titel veranderen? had de wedstrijden nog niet gezien.. thanks voor de spoiler
    als je 2 dagen na een partij van dit kaliber nog altijd niet gekeken hebt ben je
    1 : volgens mij niet zo een fan
    2 : ga je normaal eerst de gebruikelijke video sites checken waar geen comments staan

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •