MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 29
  1. #1
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default Simon Rutz: K1 vraagt binnenkort faillisement aan!

    Zie onderstaand interview in de Metro van vandaag:

    http://www.metronieuws.nl/regionaal/...!sWMb9Cbgh2hI/
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    thanks! zou het persoonlijk erg jammer vinden als er geen it's showtime in Amsterdam meer plaats zou vinden..
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Tja. Gelijk heeft ie. Van der Laan wil ze weg hebben uit de stad. Hij kan ze niet ronduit in de ban doen dus dan maar pesten tot ie zelf weggaat.

  4. #4
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Ach Simon, laat ze het daar bekijken en kom gewoon naar het Gelredome!
    Maar het blijft eigenlijk gewoon klote.

  5. #5
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Ahoy goede optie

  6. #6
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Strange Cutbean View Post
    Ach Simon, laat ze het daar bekijken en kom gewoon naar het Gelredome!
    Maar het blijft eigenlijk gewoon klote.

    Goed idee! scheelt weer een 100+ km.

  7. #7
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Ik raak zo gefrustreerd he als ik dit soort dingen lees, kan daar echt niet tegen..

    Heb je iets waar je als land trots op kunt zijn, heb je als land een sport waarin nederlanders zo verschrikkelijk goed in zijn, heb je sportmannen en vrouwen die in het buitenland als half-god verwelkomt worden en kun je dan gaan vertellen dat je in je eigen land niet kunt optreden omdat de sport dat verbannen word door de overheid..

    Zal dat nooit snappen je hier als nederlander trots op moeten zijn en het met beide armen omhelsen..

    Maar goed dat is mijn gedachte!

  8. #8
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    369
    vCash
    126000

    Default

    Ja, zowel burgemeester als K1 zijn dubieus. Dat klopt. Maar toch betwijfel ik of dat het hele verhaal is. Voor een gala ben je net zo min afhankelijk van Amsterdam als van K1. Want er zijn meer goede lokaties, en als K1 zo slecht betaalt zullen de vechters blij zijn om ergens te kunnen vechten waar wel meteen afgetikt wordt.

  9. #9
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TheCarnage View Post
    Ik raak zo gefrustreerd he als ik dit soort dingen lees, kan daar echt niet tegen..

    Heb je iets waar je als land trots op kunt zijn, heb je als land een sport waarin nederlanders zo verschrikkelijk goed in zijn, heb je sportmannen en vrouwen die in het buitenland als half-god verwelkomt worden en kun je dan gaan vertellen dat je in je eigen land niet kunt optreden omdat de sport dat verbannen word door de overheid..

    Zal dat nooit snappen je hier als nederlander trots op moeten zijn en het met beide armen omhelsen..

    Maar goed dat is mijn gedachte!
    Denk er net zo over. Maar gelukkig heeft NL nog zijn prof tennis spelers. Voetbalclubs die alle competitie van de kaart vegen. Wielrenners die de ene titel na de andere naar huis brengen.

  10. #10
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Ahoy Rotterdam goede optie
    X2

  11. #11
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Haha hopen dat Alistair Overeem zijn geld krijgt idd

  12. #12
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Ahoy Rotterdam, Amsterdam Zuid, Gageldonk Bergen op Zoom - BIBOB-wet zal overal van kracht zijn. Manier waarop ik 't nu bekijk is redelijk radicaal, maar stel dat It's Showtime geen evenementen meer mag doen in Amsterdam (wat op het moment niet waar is, maart staat er weer een gepland), dan zullen ze dit waarschijnlijk nergens meer mogen doen. In dat geval zou enkel een overname en compleet nieuw personeel It's Showtime kunnen redden. Nogmaals, een extreem geval.

  13. #13
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TheCarnage View Post
    Ik raak zo gefrustreerd he als ik dit soort dingen lees, kan daar echt niet tegen..

    Heb je iets waar je als land trots op kunt zijn, heb je als land een sport waarin nederlanders zo verschrikkelijk goed in zijn, heb je sportmannen en vrouwen die in het buitenland als half-god verwelkomt worden en kun je dan gaan vertellen dat je in je eigen land niet kunt optreden omdat de sport dat verbannen word door de overheid..

    Zal dat nooit snappen je hier als nederlander trots op moeten zijn en het met beide armen omhelsen..

    Maar goed dat is mijn gedachte!
    x2!!

  14. #14
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Baske View Post
    Ahoy Rotterdam, Amsterdam Zuid, Gageldonk Bergen op Zoom - BIBOB-wet zal overal van kracht zijn. Manier waarop ik 't nu bekijk is redelijk radicaal, maar stel dat It's Showtime geen evenementen meer mag doen in Amsterdam (wat op het moment niet waar is, maart staat er weer een gepland), dan zullen ze dit waarschijnlijk nergens meer mogen doen. In dat geval zou enkel een overname en compleet nieuw personeel It's Showtime kunnen redden. Nogmaals, een extreem geval.
    Gemeenten mogen zelf bepalen hoe ze de vergunningen verstrekken. De mogelijkheid bestaat inderdaad maar het is aan de gemeenten zelf of ze er ook gebruik van maken. Ik denk dat als ze even wachten tot het overwaait ze vast wel ergens in Nederland weer terecht kunnen. Nu staat het nog vers in het geheugen natuurlijk.

  15. #15
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Er zijn nog steeds genoeg steden waar gewoon vechtsportgala's worden gehouden dus ik denk dat er heus wel een alternatief zal zijn.

  16. #16
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Gelredome

  17. #17
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Overeem staat achter in de rij
    Er zijn mensen die nog geld moeten krijgen van de nieuwjaarsshow 2009 / 2010

    het is jammer dat het zo loopt
    Maar Dream en Sengoku worden ook mee gezogen in het verhaal waarschijnlijk

  18. #18
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Gelredome zou dan een uitverkocht huis gaan worden voor it's Showtime
    dat kijkt nog eens veel mooier als een half volle ArenA

  19. #19
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Rutz moet niet zo zeuren met zijn calimerogedrag.....Nederland is heel wat groter dan Amsterdam...
    Organiseren op/in locaties die (deels) gefinencieerd zijn door overheid zijn een probleem.....dus ook het Gelredome....kom maar naar het Philipsstadion in Eindhoven!
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  20. #20
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    Simon moet niet zeuren, maar zichzelf een spiegel voorhouden. Er zijn tal van incidenten geweest rondom vechters van de k1 die betrokken zijn bij diverse zware criminele feiten. Niet de politie of de burgermeester de schuld geven maar naar jezelf kijken.

  21. #21
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    33
    vCash
    126000

    Default

    Vindt dat mensen hier wel erg makkelijk over een andere locatie denken. mar welke locatie behalve de arena in Amsterdam trekt structureel meer dan duizenden bezoekers in Nederland. De kans is zeer groot dat een geldredome of Psv stadion niet eens de 5.000 bezoekers haalt laat staan de 15.000. Er zijn genoeg die dit al geprobeerd hebben kijk maar naar Ahoy.

    Daarnaast ben je als promotor afhankelijk van meerdere inkomens stromingen waarbij het sponsor en vip gedeelte van cruciaal belang is. gezien de economische situatie , de situatie van der laan en het misgedrag van enkele vechters zou ik het risico ook niet gaan lopen en rustig wachten op betere tijden.

    En als ik de reacties van sommige mensen hier lees dan denk zou ik als simon ook denken doe ik het hiervoor?

  22. #22
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    het spreekt natuurlijk ook niet in het voordeel dat inmiddels twee van z'n paradepaardjes verdacht worden van zaken die het daglicht niet verdragen....kan niet goed zijn nie....koren op de molen voor de critici....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  23. #23
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pdr View Post
    Simon moet niet zeuren, maar zichzelf een spiegel voorhouden. Er zijn tal van incidenten geweest rondom vechters van de k1 die betrokken zijn bij diverse zware criminele feiten. Niet de politie of de burgermeester de schuld geven maar naar jezelf kijken.
    dus jij vind dat als er morgen twee philips medewerkers worden gearresteerd voor moord of drugshandel je de direkteur van philips verantwoordelijk kan houden . beetje vreemd vind je niet ?? denk dat simon van dit soort dingen baalt als een stekker .
    ik denk dat het aantal criminelen onder glazenwassers -voetballers -stucadoors - en metselaars procentsgewijs net zo hoog vertegenwoordigt zijn als in de vechtsport . rotte appels heb je overal .

  24. #24
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    dus jij vind dat als er morgen twee philips medewerkers worden gearresteerd voor moord of drugshandel je de direkteur van philips verantwoordelijk kan houden . beetje vreemd vind je niet ?? denk dat simon van dit soort dingen baalt als een stekker .
    ik denk dat het aantal criminelen onder glazenwassers -voetballers -stucadoors - en metselaars procentsgewijs net zo hoog vertegenwoordigt zijn als in de vechtsport . rotte appels heb je overal .
    X2
    Je kan niet iedereen over een kam scheren.. wat is dat nou voor gedachten. geld voor die idiote burgemeester ook wat een debielen heb je zeg.

  25. #25
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    19
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    dus jij vind dat als er morgen twee philips medewerkers worden gearresteerd voor moord of drugshandel je de direkteur van philips verantwoordelijk kan houden . beetje vreemd vind je niet ?? denk dat simon van dit soort dingen baalt als een stekker .
    ik denk dat het aantal criminelen onder glazenwassers -voetballers -stucadoors - en metselaars procentsgewijs net zo hoog vertegenwoordigt zijn als in de vechtsport . rotte appels heb je overal .
    Quote Originally Posted by respect View Post
    X2
    Je kan niet iedereen over een kam scheren.. wat is dat nou voor gedachten. geld voor die idiote burgemeester ook wat een debielen heb je zeg.
    Deze vergelijking slaat natuurlijk nergens op. Een willekeurige philipsmedewerker is eentje van de duizenden en die staat totaal niet in de belangstelling van de media. Gerges en Hari staan dat zeer zeker wel, dus die moeten beter weten. Als je als philipsmedewerken een misdaad begaat wordt je waarschijnlijk ontslagen, dan moet Simon Rutz dat ook bij vechters doen mochten zij schuldig worden bevonden.
    Er is natuurlijk nog niets bewezen...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •