MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 21 of 21
  1. #1
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default Jim Rome brand Fedor helemaal af, dit is het hol maatje van Dana White (video)

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default

    Om het netjes te houden, dit is de grootste smeer pijp, hielen en kont likker van Dana White die ik ken. Walchelijke gozer. Op youtube vele reacties onder het filmpje waarvan 1 heel sterk:

    he has won against arlovski who had a 5 fight winning streak as he left the ufc and was no2 in the world as fedor fought him....he fought against tim sylvia who was top 5 as fedor fought him, brett roggers was top ten at the time and had a 10:0 record all by KO so it is obviously that he was a dangerous opponent at the time fedor fought him....fedor fought more top 10 guys than any other UFC HW

    Tja voor mij blijft het zoals het is: FEDOR RULES

  3. #3
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    wat een achterlijke vent.
    heel smerig.
    Fighting is poetry in motion

  4. #4
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    was vanmorgen ook al gepost:

    Jim Rome Is A Zuffa Shill
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  5. #5
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default

    Phil Baroni to Jim Rome: 'STFU. Your a** is burning!'

    http://www.mixedmartialarts.com/news...-a-is-burning/

  6. #6
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Schandalig dat er zo over Fedor gesproken wordt.

    Ik ben echt een huge fan van Fedor. En ik was afgelopen weekend echt kapot van z'n verlies. Maar ook ik weet dat er een tijd van komen is en een tijd van gaan. En ik denk dat Fedor z'n beste tijd heeft gehad. A - hij vecht niet vaak genoeg, B - z'n management (enough said) en C - z'n motivatie.

    Maar ik zal altijd Fedor als een levende legende zien en hij is voor mij altijd al een voorbeeld geweest van het MMA. Door hem ben ik met MMA begonnnen, z'n rust, uitstraling, charisma en stijl. Een medeforumbroeder maakte een mooie opmerking .. The King is dead, long live the King!!

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Sommige mensen zouden hun moeder verkopen om aanzien te genieten, Jim Rome is blijkbaar zo iemand.


  8. #8
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Sommige mensen zouden hun moeder verkopen om aanzien te genieten, Jim Rome is blijkbaar zo iemand.
    alles voor een beetje publiciteit.....

    zie wat hij nog meer gedaan heeft in verleden:

    Controversy and incidentsRome gained notoriety for an incident in his ESPN2 show Talk2 in 1994 when his guest was NFL quarterback Jim Everett. Rome had previously referred to Everett as "Chris" (after Chris Evert, the female tennis player), suggesting that Everett shied away from getting hit. Appearing as a guest on the show, Everett warned Rome about repeating the insult. Rome continued his taunt, causing Everett to overturn the table between them and shove Rome to the floor while still on the air. This situation never resulted in a lawsuit for either party. To this day Jim Rome still considers this event one of his early career mistakes.

    In 1997, hockey legend Gordie Howe announced an attempt to play a shift with the International Hockey League's Detroit Vipers, which would allow Howe to claim having played professional hockey in six decades. Rome challenged the 69-year-old ex-hockey star, offering a bounty of $3,000 to any player on the team playing against the Vipers to take Howe out of the game permanently by saying, "Putting this old fool back to reality." Howe and his wife threatened Rome with a lawsuit, and the bounty went away.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    die vent zit er echt tot zn nek bij Dana in hoor...
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #10
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Ze zouden Jim Rome even in de ring met Fedor moeten zetten voor een rondetje. Kijken of hij hem dan ook nog zo over the hill vindt.

  11. #11
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Wie de fuck is Jim Rome?

  12. #12
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Dit doet hij niet om Fedor te disrespecten. Hij doet dit om de ufc te promoten. Hij krijgt waarschijnlijk geld voor of hun bedrijf wordt gesponsord door ufc gerelateerde ppl ofzo...

    Off topic: het is "Jim Rome brandt Fedor af". Het staat een beetje dom zo'n titel :P

  13. #13
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    walgelijk

  14. #14
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Rare gasten die mensen van de ufc clan.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Fuck You Jim Rome
    Go Fuck Yourself!
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  16. #16
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    who the fuck is Jim Rome

  17. #17
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    who the fuck is Jim Rome
    Tja er zou ook zomaar Jan Parijs kunnen staan...
    Be a Warrior, not a Worrier

  18. #18
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Phil Baroni on Jim Rome

    Randy Couture's longest unbeaten streak? Four. Chuck Liddell? Ten. Anderson Silva? Fourteen. Those are three of the most decorated and respected fighters of all time and their longest combined unbeaten streak equals 28 fights, or one less than Fedor by himself.
    http://www.sherdog.net/forums/f2/jim...rning-1548241/
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  19. #19
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by respect View Post
    Rare gasten die mensen van de ufc clan.
    Jim Rome staat los van de UFC.
    Je kan beter de Dana White Clan zeggen, UFC is een groot bedrijf waar ongetwijfeld ook veel liefhebbers van de sport werken.
    Laten we niet iedereen over 1 kam scheren en alles omtrend de UFC negatief aanschrijven, das ook onzin.
    Fighting is poetry in motion

  20. #20
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Jim Rome staat los van de UFC.
    Je kan beter de Dana White Clan zeggen, UFC is een groot bedrijf waar ongetwijfeld ook veel liefhebbers van de sport werken.
    Laten we niet iedereen over 1 kam scheren en alles omtrend de UFC negatief aanschrijven, das ook onzin.
    Ja zo erg generaliseer ook weer niet(althans niet de bedoeling). groepje van dana white bedoel ik en hij is ufc,zullen vast ook goeie tussen zitten.
    Alleen door die man wil ik niet eens meer kijken naar ufc.. doe het wel daar niet van haha.
    naar mannetje hij hoeft hellemaal niet zo vaag te doen.

  21. #21
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    f*cking cocksucker is het
    btw who the fack is hij. ken hem ook niet. gewoon een nietsnut, zijn er genoeg van. volgens mij heeft Fedor door dit verlies nog meer fans gekregen. de grootste MMA vechter aller tijden gaat ermee kappen. We zullen hem erg missen. toch denk ik, en hoop ik stiekem, dat hij nog in een paar gevechten kan laten merken dat hij nogsteeds de aller beste is.. Amen
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •