MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 6 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 145
  1. #1
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default Net op AT 5: Hesdy Gerges opgepakt

    zie AT 5

    Net op AT 5: Hesdy Gerges opgepakt met 128 kilo Coke!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default K1-vechter Hesdy Gerges vast voor drugshandel

    K1-vechter Hesdy Gerges vast voor drugshandel

    Een arrestatie team heeft woensdagochtend K1-vechter Hesdy Gerges van zijn bed gelicht. Hij wordt verdacht van betrokkenheid bij de handel in 128 kilo cocaïne.

    Gerges werd in alle vroegte in zijn flat in Noord aangehouden, zo meldt Het Parool. De politie arresteerde nog vier andere verdachten. In Amsterdam, Zaandam, Badhoevedorp, Utrecht en Biltohoven werden in totaal tien panden doorzocht. Daarbij zijn wapens, munitie, computers en telefoons in beslag genomen.
    De aanhouding van de 26-jarige kickbokskampioen volgt op een inval van de Belgische justitie in mie vorig jaar. Daarbij werd Gerges' broer Ashraf en diens Amsterdamse vriend Soufian C. in een loods betrapt met een partij van 128 kilo coke, zo schrijft Het Parool.
    Gerges komt uit de stal van It's Showtime, van manager Simon Rutz. Na Badr Hari, is hij daarmee de tweede K1-vechter van It's Showtime die binnen korte tijd wordt opgepakt. Hari wordt verdacht van de zware mishandeling van een portier in Club Blinq.
    De arrestatie van Gerges is een nieuwe smet op de vechtsport. Burgemeester Van der LAan wil grote kickboksgala's verbieden omdat ze door de georganiseerde misdaad zouden worden gebruikt als netwer bijeenkomsten. In spetember vorig jaar reageerde Gerges tegen AT5 nog verbolgen over die plannen. Hij ontkende toen expliciet ook maar iets met drugs te maken te hebben.
    Gerges zou in maart op een gala van It's Showtime in de Sporthallen in Zuid zijn wereldtitel verdedigen. De kans dat hij daar nog kan vechten is nihil.
    zie :K1-vechter Hesdy Gerges vast voor drugshandel - AT5 Nieuws

  3. #3
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Exclamation Hesdy Gerges van bed gelicht door arrestatieteam

    Een arrestatieteam heeft vanmorgen weer een Amsterdamse kickbokskampioen van zijn bed gelicht. Hesdy Gerges (26), K1-wereldkampioen zwaargewicht, wordt verdacht van betrokkenheid bij de handel in 128 kilo cocaïne.

    De topvechter werd in de vroege ochtend gearresteerd in zijn flat in Amsterdam-Noord, op verzoek van de Belgische autoriteiten, die zijn uitlevering zullen vragen.

    Behalve Gerges werden nog vier verdachten gearresteerd. Op tien plaatsen zijn panden doorzocht: in Amsterdam, Zaandam, Badhoevedorp, Utrecht en Bilthoven. Daarbij zijn wapens, munitie, computers en telefoons in beslag genomen.

    Gerges is de tweede Amsterdamse K1-kampioen in korte tijd die in de cel belandt. Zijn gewezen trainingsmaat en tegenstander Badr Hari zat enige tijd vast op verdenking van betrokkenheid bij het mishandelen van een portier van club Blinq bij het Leidseplein. Die zaak moet nog voor de rechter komen.

    Gerges staat geboekt als één van de topvechters van It's Showtime, het vechtgala op 6 maart in de Sporthallen Zuid. De kans dat hij daar kan uitkomen, is minimaal.

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    wtf...
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    zie AT 5

    Net op AT 5: Hesdy Gerges opgepakt met 128 kilo Coke!!
    Hij is niet op heterdaad betrapt als ik het goed lees. Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat hij er uiteindelijk niks mee te maken heeft.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Jezus, het zal toch niet... nu maar hopen dat hij er echt niks mee te maken heeft.

    K1-vechter Hesdy Gerges vast voor drugshandel - AT5 Nieuws

  7. #7
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    wtf, dit kan toch niet. :S

  8. #8
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    ONGELOFELIJK!

  9. #9
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

  10. #10
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    sjonge jonge gaat lekker....dit soort dingen worden straks door van der laan tegen heel de vechtsport wereld gebruikt

  11. #11
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Omg die zag ik niet aankomen, khoop ook dat het een misverstand is maar er wordt niet zomaar een arrestatieteam op je af gestuurd... :S Topic titel mag wel aangepast worden want dat klopt natuurlijk niet helemaal...

  12. #12
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    369
    vCash
    126000

    Default

    En daar gaan we weer... Ik heb er geen vertrouwen meer in dat het ooit goed komt met de reputatie van de sport.

  13. #13
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Dit is inderdaad een wtf-moment... Over VdL maak ik me niet zo'n zorgen - meer over het imago dat dit opwekt, en gewoon een goede vechter minder.

  14. #14
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Wat een goede publiciteit weer.

    128 kg is echt super veel. Halve gram kost in het uigaansleven 20 euro

  15. #15
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Manaus - Amazonas - Brazil
    Posts
    438
    vCash
    126000

    Default

    Goeie dag zeg, daar gaan we weer
    slechte zaak dit.

  16. #16
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Pas die titel anders even aan.

    Hij is dus niet opgepakt met 128kg drugs, maar word verdacht van betrokkenheid met de zaak van z'n broer(die wel is opgepakt met 128kg in z'n huis) een tijdje terug.

  17. #17
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Pas die titel anders even aan.

    Hij is dus niet opgepakt met 128kg drugs, maar word verdacht van betrokkenheid met de zaak van z'n broer(die wel is opgepakt met 128kg in z'n huis) een tijdje terug.
    Was dat dat verhaal van die gasten die gepakt waren terwijl ze aan het versnijden waren? Ik dacht dat er destijds stond dat een van de arrestanten een bekende vechter was. Was zijn broer dus.

  18. #18
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Manaus - Amazonas - Brazil
    Posts
    438
    vCash
    126000

    Default

    van het AD >>

    Topvechter in cel om drugs

    AMSTERDAM - Een arrestatieteam heeft vanmorgen weer een Amsterdamse kickbokskampioen van zijn bed gelicht. Hesdy Gerges (26), K1-wereldkampioen zwaargewicht, wordt verdacht van betrokkenheid bij de handel in 128 kilo cocaïne.
    Dit schrijft Het Parool vandaag. De topvechter werd in de vroege ochtend gearresteerd in zijn flat in Amsterdam-Noord, op verzoek van de Belgische autoriteiten, die zijn uitlevering zullen vragen.

    Behalve Gerges werden nog vier verdachten gearresteerd. Gerges is de tweede Amsterdamse K1-kampioen in korte tijd die in de cel belandt. Zijn gewezen trainingsmaat en tegenstander Badr Hari zat enige tijd vast op verdenking van betrokkenheid bij het mishandelen van een portier van club Blinq bij het Leidseplein. Die zaak moet nog voor de rechter komen.

    Gerges, bijgenaamd Fighterheart, is van Egyptische komaf, maar in Nederland geboren. Met zijn ruim twee meter en honderd kilo is hij een imposante verschijning.

    Gerges' advocaat Sander Janssen is verbolgen over de arrestatie. ''Ik zie niet in waarom een arrestatieteam in de vroege morgen zijn deur eruit moet blazen als ze hem gewoon in de sportschool kunnen ophalen. Ik heb nog geen stukken gezien, dus kan nog weinig zeggen. Wel weet ik dat Gerges in maart om de wereldtitel moet vechten en dat hij voor april in Japan een K1-contract heeft. Hij heeft wel wat beters te doen en moet snel die cel uit.''

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Hoop dat hij er niks mee te maken heeft. Topic titel heb ik aangepast.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  20. #20
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Was dat dat verhaal van die gasten die gepakt waren terwijl ze aan het versnijden waren? Ik dacht dat er destijds stond dat een van de arrestanten een bekende vechter was. Was zijn broer dus.
    dat was volgens mij die zaak met Balrak toch?
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  21. #21
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    leren ze het dan nooit?
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    dat was volgens mij die zaak met Balrak toch?
    Klopt Ashwin Balrak opgepakt

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  23. #23
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Argh dit is funest :S het blijft maar komen.
    Tegen dit soort berichten kan de community niet blijven opknokken.
    Lekkere broers heeft Hesdy, van je familie moet je het maar hebben :S
    Kan me écht niet voorstellen dat hij er iets mee te maken heeft maarja...
    Fighting is poetry in motion

  24. #24
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    "zucht"

    Here we go again .. Badr, Ashwin en nu Gerges ...

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •