MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 76 to 100 of 145
  1. #76
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    Helaas weer een punt voor de burgervader van Amsterdam. Jammer. Ik hoop echt dat jij onschuldig bent Hesdey.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by STERKE JERKE View Post
    Helaas weer een punt voor de burgervader van Amsterdam. Jammer. Ik hoop echt dat jij onschuldig bent Hesdey.
    je wordt natuurlijk niet zomaar van je bed geligt.. onschuldig lijkt me dus sterk

  3. #78
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  4. #79
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Ok, nog waar ook.

    Kreeg het van een vriend te horen, die kwam met een big story & had het over Colombianen & moord.

    Maar dat zal wel een romantische versie zijn..

    Al met al, heavy nieuws.

    Ben benieuwd in hoeverre Hesdy hierbij betrokken is.

  5. #80
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Tuurlijk is dit niet goed voor de vechtsport en tuurlijk is dit niet goed te praten van Gerges.

    Zonder bovenstaande te willen doen vraag ik mij wel af hoe kort die lijntjes tussen de kickbokswereld en de criminele wereld nou zijn. Worden er bijvoorbeeld aanboden gedaan door figuren uit de onderwereld? of zijn er in andere zin persoonlijke contacten tussen vechtsporters en zulke personen? Zouden door dit soort verweving van onderwereld en bovenwereld verleidingen en zuigende werkingen in een ongewenst circuit voor sporters als realistisch gevaar aanwezig zijn?

    In principe kunnen wel meer mensen 'het grote geld willen' d.mm.v. drugshandel, maar voor mijzelf sprekend zou ik niet eens weten waar ik zou moeten beginnen.... Iets wordt pas een verleiding wanneer je daadwerkelijk de mogelijkheid er iets mee te doen.

  6. #81
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Tuurlijk is dit niet goed voor de vechtsport en tuurlijk is dit niet goed te praten van Gerges.

    Zonder bovenstaande te willen doen vraag ik mij wel af hoe kort die lijntjes tussen de kickbokswereld en de criminele wereld nou zijn. Worden er bijvoorbeeld aanboden gedaan door figuren uit de onderwereld? of zijn er in andere zin persoonlijke contacten tussen vechtsporters en zulke personen? Zouden door dit soort verweving van onderwereld en bovenwereld verleidingen en zuigende werkingen in een ongewenst circuit voor sporters als realistisch gevaar aanwezig zijn?

    In principe kunnen wel meer mensen 'het grote geld willen' d.mm.v. drugshandel, maar voor mijzelf sprekend zou ik niet eens weten waar ik zou moeten beginnen.... Iets wordt pas een verleiding wanneer je daadwerkelijk de mogelijkheid er iets mee te doen.
    Wat denk je zelf......

  7. #82
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bartju View Post
    je wordt natuurlijk niet zomaar van je bed geligt..
    Gregorius Nekschot.

  8. #83
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    Wat een kutzooi, eerste wat ik dacht.
    Echt wtf.....

    Hier kunnen geen 100 positieve berichten over vechtsport tegen op in de krant.

    T.
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  9. #84
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by IJsbrand View Post
    Sorry hoor, maar van de "erkening die het verdient" word ik altijd een beetje wee.
    Er zijn zoveel sporten die niet de erkening krijgen, en waar sporters verrot hard moeten trainen.
    Triathlon, atletiek, fietsen, zwemmen, noem maar op. Jonge topzwemmers trainen iedere ochtend tussen 5.30 en 7.30 , even een ontbijtje en s'middags (na school/studie) weer aan de bak. Als ze te ver van een goede zwemclub wonen, gaan ze naar een gast gezin.
    En hoeveel zwemmers zijn er na hun carriere finacieel onafhankelijk denk je?
    Een enkeling die geen finaciele steun van familie behoeft om zijn sport te beoefenen, en het geluk heeft een sponsor te vinden.
    Bij vechtsport al heel anders, sponsors genoeg, ook bij beginnende A.
    Startgage bij A vechters en voor heel wat toppers is er een goede boterham te verdienen.
    Daarnaast zouden ze ook best een studie kunnen doen, al is het deeltijd, als ze zeker willen zijn van een baan na hun carriere.
    Maar als je alleen maar `binnen wil zijn` op je 30ste, denk ik dat ze iets nastreven wat een beetje naief is.
    Het percentage voetballers dat (extreem) veel verdient valt ook wel mee, er zijn er zat die een baan moeten zoeken na hun carriere.
    Maar als je alleen naar de absolute top kijkt , voel je jezelf al snel te kort gedaan.
    Ijsbrand, ik weet niet hoe jij aan al die kennis komt maar kun je me ook vertellen waar al die sponsors dan ook zijn, je weet wel bedrijven die zich willen associeren met de vechtsport?

    Dat start gage ligt rond de 350 euro, weet niet wat jij vet noemt? maar in iedergeval zal je heel veel moeten vechten en voornamelijk winnen om door te groeien naar een bedrag waarbij je zo iets heb van euhm.... netjes nu kan ik me helemaal op de sport richten want ik verdien er genoeg mee om al me vaste lasten mee te betalen.

    Daarnaast is onze sport een blessure sport en kan het zomaar zijn dat je wel eens een wedstrijd moet overslaan.... tja dan maar geen inkomsten die maand.


    Ik snap de essentie uit je tekst wel maar ga niet meten als je zelf nog nooit de moeite hebt genomen om iets op te meten, in veel van de sporten die jij in je tekst met die van ons vergelijkt heb je inderdaad wel een financiele steun, je kan een topsporters status genereren, dan worden al je vaste lasten betaalt en krijg je ook nog een maandelijkse toelage daarnaast is het de sponsors van ze die ook nog vaak wat extra's doen omzo de sporters tevreden te houden.

    Even weer on-topic...

    Ik ken Hesdey al eigenlijk vanaf de Nieuwelinge klasse waarbij toendertijd nog op me gala's vocht en daarna hebben we een hele goede vriendschap opgebouwd en het is net zoals Thom ook al zei, je ziet veel jongens waarbij je denkt.... nou? miscchien? Maar ook ik heb dat nooit gehad bij Hesdey.

    Kan me dus ook niet voorstellen dat het zo is, mocht het toch wel zo zijn dan heb ik me daar zwaar in vergist en zal het inderdaad een flinke tik wezen voor de sport maar moet daarbij wel zeggen, Dat hoe dan ook ik achter Hesdey zal blijven staan en ik hem qua vriendschap niet zal laten vallen!

    Hopelijk maken we er over een paar maanden een grote belgen mop van!

  10. #85
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nolimit View Post
    Hopelijk maken we er over een paar maanden een grote belgen mop van!
    ? Ik weet het niet hoor,maar wat voor schade denk je dat er is opgelopen ook al blijft "achteraf" dat Hesdy ontschuldig is?

    En het is natuurlijk hardstikke leuk dat jij een vriendschap met Hesdy hebt opgebouwd,maar als hij wel schuldig is gaat het niet om klein geld,en ik wil je niet uit je waan halen,maar het lijkt mij stug dat je dat dan aan de hoge toren gaat hangen en aan al je vrienden en kennisen gaat vertellen. Dus dat jij Hesdy persoonlijk goed kent geeft dat voor jou mischien een extra verwarrend gevoel,maar dat stelt naar mijn idee gezien de situatie niet zoveel voor.

    Wat betreft de situatie,ik denk dat er 1 is die zich helemaal ziek lacht op dit moment,en dat is Badr Hari. Daar is eve goed de spotlight vanaf gehaald de laatste paar maandjes.

  11. #86
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    19
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=Nolimit;1007305]Ik snap de essentie uit je tekst wel maar ga niet meten als je zelf nog nooit de moeite hebt genomen om iets op te meten, in veel van de sporten die jij in je tekst met die van ons vergelijkt heb je inderdaad wel een financiele steun, je kan een topsporters status genereren, dan worden al je vaste lasten betaalt en krijg je ook nog een maandelijkse toelage daarnaast is het de sponsors van ze die ook nog vaak wat extra's doen omzo de sporters tevreden te houden."

    In de vechtsport werkt het toch precies hetzelfde. Als je echt goed bent, verdien je de pieken wel. Als je kijkt naar het percentage vechtsporters dat goed geld verdiend en dat vergelijkt met een willekeurige andere sport, denk ik dat ze er echt niet bekaaid af komen. Bij elke sport is het slechts een heel klein gedeelte dat zijn brood er goed mee kan verdienen.

    Daarnaast is het uiteraard de keuze van de vechter zelf om in deze tak van sport uit te willen blinken. Dat je er dan geld mee kunt verdienen is leuk, maar natuurlijk niet de reden dat je voor deze sport kiest. Je houdt toch van de sport. Als klein kind kies je niet een sport omdat je daar later je geld mee wilt gaan verdienen, daar sta je helemaal niet bij stil.

    Tenslotte is een vechter natuurlijk altijd vrij om naast zijn sport gewoon een baan te hebben of een studie of opleiding te volgen zoals eigenlijk iedereen verder doet. Ook als je twee keer per dag traint, kun je prima een opleiding doen. Die jongens zijn toch gewend aan discipline?
    Je weet dat je als vechter een houdbaarheidsdatum hebt, dus moet je van te voren bedenken wat je eventueel daarna wilt/kunt gaan doen.

  12. #87
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Goddamnit.
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  13. #88
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    ? Ik weet het niet hoor,maar wat voor schade denk je dat er is opgelopen ook al blijft "achteraf" dat Hesdy ontschuldig is?

    En het is natuurlijk hardstikke leuk dat jij een vriendschap met Hesdy hebt opgebouwd,maar als hij wel schuldig is gaat het niet om klein geld,en ik wil je niet uit je waan halen,maar het lijkt mij stug dat je dat dan aan de hoge toren gaat hangen en aan al je vrienden en kennisen gaat vertellen. Dus dat jij Hesdy persoonlijk goed kent geeft dat voor jou mischien een extra verwarrend gevoel,maar dat stelt naar mijn idee gezien de situatie niet zoveel voor.

    Wat betreft de situatie,ik denk dat er 1 is die zich helemaal ziek lacht op dit moment,en dat is Badr Hari. Daar is eve goed de spotlight vanaf gehaald de laatste paar maandjes.
    Ja maar Badr komt ook op met een shirt aan met de naam van een top crimineel, ook niet echt heel slim!!
    [SIGPIC]

  14. #89
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    het zijn net mensen die vechtsporters

  15. #90
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    het zijn net mensen die vechtsporters
    Hahaha

  16. #91
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    Jammer dit..
    Everything i touch turns to gold.

  17. #92
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Moet me maar ergens schuldig aan maken en me op laten sluiten...
    De gala's in de Koepel worden van wereldklasse!!


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  18. #93
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Slaat nergens op Knift. Ashwin Balrak heeft ook gewoon een goede baan, criminaliteit word gewoon aangetrokken door de macho-cultuur.
    Als je de criminalitiet in gaat omdat je niet genoeg auto's hebt ben je simpelweg een crimineel, het is niet dat ze aan het uithongeren zijn ofzo.
    Amen

    Innocent untill proven guilty enzo...maar de media duikt er zo fanatiek bovenop als er een link met onze sport is, dat de schade nu al weer aangericht is...

  19. #94
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Waar gaat dit over. Hij wordt uit z'n bed gelicht omdat z'n broertje gepakt is. Politie hoopt natuurlijk dat hij iets te melden heeft. De beste man traint twee keer per dag en is bezig om zijn stempel te drukken op de vechtsportwereld. het verhandelen van 128 kg is bijna een dagtaak, dat zie ik hem niet zo snel doen moet ik eerlijk zeggen. Dit is meer van medeplichtig zijn door omgang met criminelen. Loopt wel weer los.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  20. #95
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    het zijn net mensen die vechtsporters
    Alsof het een hele normale menselijke fout is dat je 128 kilo coke verhandeld,of iemand zijn kop helemaal aan puin slaat.??

  21. #96
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Moet er niet iemand roepen: "Wat ie in zijn vrije tijd doet moet ie toch zelf weten." of "Zolang ie maar mooie partijen neerzet."?
    Of heeft Hesdy niet genoeg fans? Want dit zijn toch de gebruikelijke reacties van sommigen wanneer Badr Hari weer eens wat geflikt heeft.
    Of zijn zijn partijen niet mooi genoeg?

  22. #97
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by superfreak View Post
    Waar gaat dit over. Hij wordt uit z'n bed gelicht omdat z'n broertje gepakt is. Politie hoopt natuurlijk dat hij iets te melden heeft. De beste man traint twee keer per dag en is bezig om zijn stempel te drukken op de vechtsportwereld. het verhandelen van 128 kg is bijna een dagtaak, dat zie ik hem niet zo snel doen moet ik eerlijk zeggen. Dit is meer van medeplichtig zijn door omgang met criminelen. Loopt wel weer los.
    Zo lust ik er ook nog wel een paar. Je wordt echt niet alleen uit je bed gelicht door een arrestatieteam om even een verklaring af te komen leggen. Er zal ongetwijfeld een of andere verdenking zijn.

  23. #98
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    vraag me af hoe de trainers hier nou op reageren. Kan me voorstellen dat de reputatie van de sportschool hier ook mee wordt geschaad ( en dus indirect ook de trainer)
    Mike Passenier - Badr, Tom Harinck - Gerges. Die hebben toch een hechte band samen en kan me voorstellen dat ze hier niet op zitten te wachten.

  24. #99
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Moet er niet iemand roepen: "Wat ie in zijn vrije tijd doet moet ie toch zelf weten." of "Zolang ie maar mooie partijen neerzet."?
    Of heeft Hesdy niet genoeg fans? Want dit zijn toch de gebruikelijke reacties van sommigen wanneer Badr Hari weer eens wat geflikt heeft.
    Of zijn zijn partijen niet mooi genoeg?
    Wat hij in zijn vrije tijd doet moet hij zelf weten. Het blijft een oersaaie vechter met pillowhands.
    Max. 400 x 125

  25. #100
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    DE SLET!!
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •