MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default College Tour met Bram Moszkowicz

    De populairste en controversieelste strafpleiter van Nederland was gisteravond te gast in College Tour. Bram Moszkowicz (50) verdedigde roemruchte cliënten als Cor van Hout, Willem Holleeder, Robin van Persie, Geert Wilders en Desi Bouterse. En uitgerekend een deel van het gesprek over die laatste cliënt kreeg tijdens de opnames van College Tour nog een staartje.


    Hij is regelmatig te zien bij Boulevard, en niet alleen om zijn veelbesproken relatie met nieuwslezeres Eva Jinek: "Het straf­recht is omgeven met allerlei vooroordelen en meningen. Ik probeer een kijkje te geven in de keuken van het recht. En ik weet uit de reacties dat men dat op prijs stelt.”
    Afgelopen zomer werd Moszkowicz gepolst voor de post van minister van Justitie. Dat was te vroeg voor hem. "Maar ik zou als debater niet misstaan in de Kamer.”

    Dansen met Bouterse

    Moszkowicz dreigde namelijk om niet meer mee te willen werken aan College Tour toen de makers op het punt stonden om beelden uit 1996 te tonen waarin Moszkowicz danst met zijn toenmalig cliënt Desi Bouterse.
    "Dit mag je niet uitzenden, want daar moet ik toestemming voor geven", zou Moszkowicz gezegd hebben. Presentator Twan Huys probeerde nog tegen te brengen dat College Tour het recht had om die beelden te gebruiken omdat ze door het tv-programma NOVA waren gemaakt, maar Moszkowicz liet zich niet vermurwen.

    Geen dansje in beeld

    Na een felle onderhandeling eiste Moszkowicz dat hij alleen nog maar over Bouterse wilde praten als hij precies kon weten wat er van hem en Bouterse werd uitgezonden. Zo niet, dan stapte hij op. Argumenten van Huys over de journalistieke vrijheid werden door Moszkowicz genegeerd.
    De twee kwam uiteindelijk overeen om dan geen beelden uit te zenden, maar alleen maar geluid.

    Hier is de uitzending van gisteravond te vinden.

    Persoonlijk vond ik dit een erg mooie uitzending!
    Last edited by Kemal; 11-02-2011 at 21:09.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #2
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    De populairste en controversieelste strafpleiter van Nederland was gisteravond te gast in College Tour. Bram Moszkowicz (50) verdedigde roemruchte cliënten als Cor van Hout, Willem Holleeder, Robin van Persie, Geert Wilders en Desi Bouterse. En uitgerekend een deel van het gesprek over die laatste cliënt kreeg tijdens de opnames van College Tour nog een staartje.

    http://www.televizier.nl/data/image/.../971204102.jpg
    Hij is regelmatig te zien bij Boulevard, en niet alleen om zijn veelbesproken relatie met nieuwslezeres Eva Jinek: "Het straf­recht is omgeven met allerlei vooroordelen en meningen. Ik probeer een kijkje te geven in de keuken van het recht. En ik weet uit de reacties dat men dat op prijs stelt.”
    Afgelopen zomer werd Moszkowicz gepolst voor de post van minister van Justitie. Dat was te vroeg voor hem. "Maar ik zou als debater niet misstaan in de Kamer.”

    Dansen met Bouterse

    Moszkowicz dreigde namelijk om niet meer mee te willen werken aan College Tour toen de makers op het punt stonden om beelden uit 1996 te tonen waarin Moszkowicz danst met zijn toenmalig cliënt Desi Bouterse.
    "Dit mag je niet uitzenden, want daar moet ik toestemming voor geven", zou Moszkowicz gezegd hebben. Presentator Twan Huys probeerde nog tegen te brengen dat College Tour het recht had om die beelden te gebruiken omdat ze door het tv-programma NOVA waren gemaakt, maar Moszkowicz liet zich niet vermurwen.

    Geen dansje in beeld

    Na een felle onderhandeling eiste Moszkowicz dat hij alleen nog maar over Bouterse wilde praten als hij precies kon weten wat er van hem en Bouterse werd uitgezonden. Zo niet, dan stapte hij op. Argumenten van Huys over de journalistieke vrijheid werden door Moszkowicz genegeerd.
    De twee kwam uiteindelijk overeen om dan geen beelden uit te zenden, maar alleen maar geluid.

    Hier is de uitzending van gisteravond te vinden.

    Persoonlijk vond ik dit een erg mooie uitzending!
    Brilliante uitzending over een brilliant man! erg mooie uitzending idd.

  3. #3

    Default

    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    308
    vCash
    126000

    Default

    Geniale man! Blijft altijd correct en heeft kennis van zaken.

    (vond het trouwens stiekem erg grappig hoe dat meisje op haar plek werd gezet)

  5. #5
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    Bram = een baas!

  6. #6
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by -=AL CAPONE=- View Post
    Geniale man! Blijft altijd correct en heeft kennis van zaken.)
    daar ben ik het niet met je eens. je bent zeker vergeten dat hij enstra had gelokt op zijn kantoor. en dat hij toen daar door holeeder daar werdt opgewacht en bedrieigd werd. en hij wil minister van justitie worden wat een lachertje. dat betekent dan dat willem holeeder ook een vinger in de pap krijgt.

  7. #7
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    haha ja wat een fijne vent zeg... uitspraak van de rechter over een kort geding dat Moskowicz aanspande tegen Jort Kelder omdat hij hem maffiamaatjes met Holleeder noemde: "De term “maffiamaatje” en de stelling dat mr. Moszkowicz vriendschappelijke betrekkingen met de onderwereld zijn weliswaar beledigend en voor een advocaat uiterst schadelijk, maar vinden voldoende steun in het beschikbare feitenmateriaal."

    lol duuuss

  8. #8
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Geniaal hoe die chick op d'r plek werd gezet.
    Ook niet echt een slimme opmerking om tegen de advocaat van Wilders zo een opmerking te maken.
    Al vraag ik me toch af wat het 2e advies wat tegen die student?

  9. #9
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Soulbringer320 View Post
    Geniaal hoe die chick op d'r plek werd gezet.
    Ook niet echt een slimme opmerking om tegen de advocaat van Wilders zo een opmerking te maken.
    Al vraag ik me toch af wat het 2e advies wat tegen die student?
    Voor de nieuwgierigen: 'uitzending gemist' op ongeveer 14 minuten...

  10. #10
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

  11. #11
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Khanom Thom View Post
    Voor de nieuwgierigen: 'uitzending gemist' op ongeveer 14 minuten...
    Ik heb het gemist, wat zei hij dan?

  12. #12
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •