MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 10 of 10

Thread: Mosab vs Fatih

  1. #1
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default Mosab vs Fatih

    mooie partij had het niet verwacht dat Mosab het nog moeilijk zou krijgen.

    van de buren.

    http://www.youtube.com/watch?v=jzXq3CC3cyY

    http://www.youtube.com/watch?v=iPqBB2Ty09E
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Ligt het aan mij of valt er wel wat aan te merken op de conditie van mosab? Snap best dat hij zwaarder is gaan vechten maar het lijkt wel of hij telkens einde 2e en 3e ronde er doorheen zit
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  3. #3
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Ligt het aan mij of valt er wel wat aan te merken op de conditie van mosab? Snap best dat hij zwaarder is gaan vechten maar het lijkt wel of hij telkens einde 2e en 3e ronde er doorheen zit
    Dat viel mij ook op. Mosab moet denk ik leren zijn energie wat beter te verdelen. Hij gaat altijd vanaf de 1e minuut er keihard tegenaan in een hoog tempo (wat voor het publiek natuurlijk wel weer leuk is).

  4. #4
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    exact Mattie.

    Om de vechtstijl van Mosab te kunnen aanhouden moet je nog 2 longen er bij hebben of je vecht stijl/tactiek een beetje aanpassen.

    Maar dankzij deze stijl vind ik Mosab 1 van de mooiste vechters om naar te kijken. Constante Actie. helaas eist dat ook zijn tol aan je conditie.
    Home mtk-gym.nl


  5. #5
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    exact Mattie.

    Maar dankzij deze stijl vind ik Mosab 1 van de mooiste vechters om naar te kijken.
    Ik ook. Hij is 1 van mijn favoriete vechters. Ik verheug me trouwens op zijn partij tegen Fabio Pinca, dat gaat geheid een slugfest worden.

  6. #6
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    pinca vs mosab wordt idd echt een zieke partij! Pinca is ook 1 van mijn lievelings vechters en mosab sowieso! Knalpartij
    Home mtk-gym.nl


  7. #7
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    19
    vCash
    126000

    Default

    Pff, die Mosab krijgt ze daar wel hoor in ronde drie, daarnaast weet ik niet zo zeker of die acht tellen terecht waren. Conclusie, hij komt daar wel heel goed weg. Mosab lijkt me nu wel een echte 70 kilo-er als ik hem zo zie.

  8. #8
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    61
    vCash
    126000

    Default

    Als er nog een ronde bij was gekomen zag het er zeer slecht uit voor Mosab, naar mijn gevoel zou hij dan op zijn minst 8 tellen hebben gekregen en op zijn slechts een ko.

  9. #9
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    't Gooi, NL
    Posts
    200
    vCash
    126000

    Default

    slecht gefilmd zeg pffff
    Train hard, fight easy.

  10. #10
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    566
    vCash
    141766

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    pinca vs mosab wordt idd echt een zieke partij! Pinca is ook 1 van mijn lievelings vechters en mosab sowieso! Knalpartij
    Als ik goed geinformeerd ben gaat deze partij voor Mei niet door, er is een toernooi georganiseerd waarbij Pinca niet in dezelfde poule als Mosab zit, Mosab zal in Lyon tegen een Thai vechten, dit is de 1ste ronde van het toernooi. Misschien treffen deze 2 toppers elkaar wel in de finale.
    Met sportieve groet,
    Pavani

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •