MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 62 of 62
  1. #51
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Nouja dan maar wat ideeën van mijn kant. Een aanpak zou misschien kunnen zijn dat je een soort samenwerking met belastingdienst en politie kan opzetten om overzicht te houden over de verkoop van de VIP plaatsen te houden. Op die manier geef je in de eerste plaats aan van goede wil te zijn het probleem op te lossen en schrikt het de doelgroep die het voor witwas praktijken of whatever gebruikt vast wel af.

    Een andere aanpak zou zijn om simpelweg de VIP tafels te schrappen. Ik denk dat de VIP tafels de ongewenste elementen trekken en ook dat dit bewust gebeurt. Een beetje in het kader van het doel heiligt de middelen. We willen een mooi gala en daar hebben we nou eenmaal een smak geld voor nodig, waar die smak geld vandaan komt maakt dan weinig uit. Als dit het geval is heeft het eerste alternatief geen zin, omdat je weet dat er te weinig legale animo is voor VIP tafels.
    Voordeel is dat je meer mensen kwijt kan en de sport opschoont en zodoende meer doorgroeimogelijkheden creëert. Nadeel is dat er waarschijnlijk minder geld zal binnenkomen.

    Door VIP tafels te schrappen ga je minder omzet maken dus ga je minder populaire partijen neerzetten tegelijkertijd geef je relatief "onbekende" vechters wel de kans om op zo een platform op te treden. Zo geef je talenten een mooie kans om zich te manifesteren voor een groot publiek. Zie Badr een aantal jaren geleden tegen Iggy.

    Behoud je de viptafels dan moeten de mensen die er gaan zitten (particulieren/bedriiven) openheid van zaken geven en niet via via betalen zodat men (promoter) niet eens weet wie er 5 of 8 ruggen heeft neergeteld waardoor je boekhouding niet klopt als de accountants langs komen.
    Last edited by uraeus; 22-02-2011 at 16:03.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    I would rather live in a world where my life is surrounded by mystery than live in a world so small that my mind could comprehend it.

  2. #52
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    En ik dacht dat jij je case reste.

    Als er iemand is die nergens op in gaat ben jij het wel. Dus hou je maar koest.

    Stumpert!
    I would rather live in a world where my life is surrounded by mystery than live in a world so small that my mind could comprehend it.

  3. #53
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by uraeus View Post
    Behoud je de viptafels dan moeten de mensen die er gaan zitten (particulieren/bedriiven) openheid van zaken geven en niet via via betalen zodat men (promoter) niet eens weet wie er 5 of 8 ruggen heeft neergeteld waardoor je boekhouding niet klopt als de accountants langs komen.
    Voorop gesteld dat ik weinig weet van witwassen, lijkt het mij toch al een stuk moeilijker als de betaling digitaal verloopt ?

  4. #54
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by uraeus View Post
    Stumpert!
    Sukkel!!

  5. #55
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by uraeus View Post
    Door VIP tafels te schrappen ga je minder omzet maken dus ga je minder populaire partijen neerzetten tegelijkertijd geef je relatief "onbekende" vechters wel de kans om op zo een platform op te treden. Zo geef je talenten een mooie kans om zich te manifesteren voor een groot publiek. Zie Badr een aantal jaren geleden tegen Iggy.............
    Laatste 2 gala's had ik geen VIP-tafels. Kosten eruit. Wel zo lekker overzichtelijk. Gyms en publiek waren in ieder geval tevreden.
    En er waren geen minder populaire partijen. Wel veel 'onbkende' talenten die vochten. Daar ging het allemaal om.
    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

  6. #56
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Voorop gesteld dat ik weinig weet van witwassen, lijkt het mij toch al een stuk moeilijker als de betaling digitaal verloopt ?
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Witwassen

    ;-)
    I would rather live in a world where my life is surrounded by mystery than live in a world so small that my mind could comprehend it.

  7. #57
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dragon Tail View Post
    Laatste 2 gala's had ik geen VIP-tafels. Kosten eruit. Wel zo lekker overzichtelijk. Gyms en publiek waren in ieder geval tevreden.
    En er waren geen minder populaire partijen. Wel veel 'onbkende' talenten die vochten. Daar ging het allemaal om.

    Exact uiteindelijk gaat het om de sport en de partijen die worden neer gezet.. Als je als matchmaker een paar onbekende talenten tegen over elkaar zet dan kan je gegarandeerd vuurwerk verwachten.

    Met minder populaire partijen bedoel ik mee "onbekende" vechters voor 6 van de 10 bezoekers van de Arena.
    Last edited by uraeus; 22-02-2011 at 16:25.
    I would rather live in a world where my life is surrounded by mystery than live in a world so small that my mind could comprehend it.

  8. #58
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat, nadat alle gala's de nek omgedraaid zijn, de bakkerijbranche het vuur na aan de schenen gelegd gaat worden; er schijnen namelijk criminelen te zijn die brood kopen.
    Over AH, kleding- en autoindustrie en vele anderen wordt op dit moment nog overleg gevoerd.
    Wat ik bedoel is dat Bibob slechts een tool is die te kust en te keur ingezet kan, mag en zal worden om ons burgertjes....... nou ja vul maar in.

  9. #59
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop dat meerdere gala's gaan werken met ring seats Golden Glory doet het al in Charleloi. In Amerika kennen ze de vip tafels nog geen eens.

    IK zou best voor een ring seat 100 a 150 euro willen betalen in plaats van een vip tafel voor 2000 a 4000 euro voor 6 personen.

  10. #60
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Ik hoop dat meerdere gala's gaan werken met ring seats Golden Glory doet het al in Charleloi. In Amerika kennen ze de vip tafels nog geen eens.

    IK zou best voor een ring seat 100 a 150 euro willen betalen in plaats van een vip tafel voor 2000 a 4000 euro voor 6 personen.
    ringseats in Amerika zijn wel iets duurder dan dat.
    Fighting is poetry in motion

  11. #61
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Sukkel!!
    Heren, heren...laten we het netjes houden

  12. #62
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    1.123
    vCash
    126000

    Default

    Hmm, ik zie die foto nu pas..... Nooit toestemming voor gegeven en mijn naam staat verkeerd gespeld.
    Bovendien wéér een foto van Gerges, zo lijkt het bijna alsof ik iets tegen hem heb!
    Ik ga ze maandag vragen of ze die foto willen verwijderen.
    ..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •