MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Ga je stemmen en zoja op wie?

Voters
36. You may not vote on this poll
  • Ik stem niet

    8 22,22%
  • VVD

    5 13,89%
  • CDA

    0 0%
  • Christenunie

    0 0%
  • GroenLinks

    2 5,56%
  • D66

    2 5,56%
  • Lokale partij (onafhankelijke senaatfractie)

    1 2,78%
  • SP

    2 5,56%
  • PVV

    10 27,78%
  • PvdA

    6 16,67%
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 37
  1. #1
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default Ga je stemmen voor de Provinciale staten en zoja op wie?

    Ik ben altijd wel politiek geïnteresseerd. Provinciale staten heeft doorgaans niet echt een geweldige opkomst en daarom vroeg ik me af of je gaat stemmen en zoja op wie?

    Ikzelf stem op de lokale partij de FNP

    Ik vind het wel belangrijk dat echt mensen van de provincie zelf wat te zeggen hebben. Vaak zitten hier toch de mensen in die zich het sterkst bij de provincie betrokken voelen.

    Ik heb SGP er niet in gedaan omdat er maximaal 10 opties waren in de poll ik wilde liever of je niet ging stemmen en volgens mij stemt hier niemand op de SGP... anders kun je het posten natuurlijk...
    Last edited by Facade; 24-02-2011 at 21:51.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Nee. Als ik gegaan was zou ik voor de VVD stemmen. Er zal toch niks veranderen naar mijn gevoel. Ik hoop dat ik het gruwelijk mis heb en iemand me fijn kan uitleggen waarom ik 't aan 't foute eind heb, maar goed...

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    nee, ik heb totaal geen idee op wie ik zou moeten stemmen,politiek is niet mijn ding

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ga ook niet stemmen..
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Ik mag nog niet stemmen en als ik het zou doen zou ik mezelf eerst goed inlichten voor de ideeën. Overigens heb ik wel de stemwijzer gedaan en kwam ik op PVV uit, maar dat wil niet alles zeggen. Aangezien ze vragen of er geen moskee's meer mogen worden gebouwd, hier heb ik nee ingevuld, maar dit vind ik net zo goed als voor de kerken. Die dienen ook nergens voor in mijn gedachte gang.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  6. #6
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    PVV is kut.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Ik ben altijd wel politiek geïnteresseerd. Provinciale staten heeft doorgaans niet echt een geweldige opkomst en daarom vroeg ik me af of je gaat stemmen en zoja op wie?

    Ikzelf stem op de lokale partij de FNP

    Ik vind het wel belangrijk dat echt mensen van de provincie zelf wat te zeggen hebben. Vaak zitten hier toch de mensen in die zich het sterkst bij de provincie betrokken voelen.

    Ik heb SGP er niet in gedaan omdat er maximaal 10 opties waren in de poll ik wilde liever of je niet ging stemmen en volgens mij stemt hier niemand op de SGP... anders kun je het posten natuurlijk...
    Facade'sNieuwePartij?

  8. #8
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    haha reps

    Fryske Nasjonale Partij!

  9. #9
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    nou misschien stem ik wel sgp.. of pvda..

  10. #10
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Deze verkiezingen hebben een landelijk tintje vanwege de eerste kamer. Daarom stem ik en wel op groenlinks.

  11. #11
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Ik ga niet stemmen ofzo maar heb voor de grap wel op pvv gestemt hierzo

  12. #12
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Natuurlijk ga ik stemmen...wanneer er geen meerderheid komt in de eerste kamer van VVD,CDA en PVV is Nederland min of meer niet te regeren omdat alle plannen van het kabinet dan zullen worden tegengewerkt door de linkse partijen...voor die partijen is tegenwerken immers belangrijker dan het belang van Nederland zo hebben sommigen al toegegeven...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  13. #13
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    VVD
    vind dat Rutte het goed doet voor zover er iets over te zeggen is op dit moment en ik vind dat ze wel een meerderheid in de eerste kamer verdienen om zo hun plannen ook echt uit te voeren

    anders krijgen we weer het eindeloze gedebatteer/gekonkel/achterkamertjespolitiek om maar iets te kunnen veranderen
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  14. #14
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Ik heb op de Pvda gestemd.

    Ben een echte SPer maar na marijnissen vind ik het een slappe zak.
    Home mtk-gym.nl


  15. #15
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Natuurlijk ga ik stemmen...wanneer er geen meerderheid komt in de eerste kamer van VVD,CDA en PVV is Nederland min of meer niet te regeren omdat alle plannen van het kabinet dan zullen worden tegengewerkt door de linkse partijen...voor die partijen is tegenwerken immers belangrijker dan het belang van Nederland zo hebben sommigen al toegegeven...
    Wat een onzin. Dat is geen tegenwerken maar oppositie voeren. Of moeten ze al die mensen die op ze gestemd hebben negeren en overal maar mee eens zijn wat de coalitie wil?
    Max. 400 x 125

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    serieus ,snap niet dat mensen de SP of het pvda nog een reeele optie vinden.... reken nou eens uit hoeveel belasting je betaald... en dan willen ze dat we nog meer gaan betalen... als je ondernemer bent betaal je zo 80% van iedere euro... reken maar uit, VPB, Dividend, box 3 , overdrachtsbelasting, dan belasting over de waarde van je huis of BTW.... begin dit land echt schijt ziek te worden..

  17. #17
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Je geeft het antwoord zelf al een beetje. De meeste mensen stemmen vanuit hun eigen belangen en vanuit de problemen waarmee ze zelf zitten. Lang niet iedereen is ondernemer en heeft te maken met de belastingen zoals jij die schetst.
    Last edited by Facade; 25-02-2011 at 15:44.

  18. #18
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    308
    vCash
    126000

    Default

    VVD! Zij zijn tenminste een beetje realistisch over de bezuinigingen! Bezuinigen is niet leuk maar het moet!

    @Facade: Klopt sommige mensen liggen liever de hele dag in bed voor die mensen is de VVD geen geschikte partij..
    Last edited by -=AL CAPONE=-; 25-02-2011 at 15:49.

  19. #19
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    serieus ,snap niet dat mensen de SP of het pvda nog een reeele optie vinden.... reken nou eens uit hoeveel belasting je betaald... en dan willen ze dat we nog meer gaan betalen... als je ondernemer bent betaal je zo 80% van iedere euro... reken maar uit, VPB, Dividend, box 3 , overdrachtsbelasting, dan belasting over de waarde van je huis of BTW.... begin dit land echt schijt ziek te worden..
    Ja we moeten medelijde hebben met de ondernemers en niet met de mensen die in armoede leven.
    Max. 400 x 125

  20. #20
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    308
    vCash
    126000

    Default

    @Wiseguy (sarcasme mode) Ja want alle ondernemers staan in de quote500 en werken maar een paar uurtjes per week! (/sarcasme mode)

    De risico's voor ondernemers zijn gewoon erg groot en je moet kei hard werken om het hoofd boven water te houden.

  21. #21
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Ik blijf verbaasd over hoe slecht men eigenlijk op de hoogte is van zaken waar over geklaagd wordt.

    04 aug 2008 - Nederland is fiscaal gezien de op één-na-beste plek voor bedrijven om zich te vestigen. Mexico bezet de eerste plaats op de lijst.

    Zo meldt KPMG Canada op basis van het rapport 'Competitive Alternatives 2008 Special Report: Focus on Tax'.
    KPMG Canada onderzocht de belastingdruk van bedrijven in totaal 102 steden in tien landen, inclusief 35 steden wereldwijd met meer dan twee miljoen inwoners.

    Dat deed het bureau op basis van de Total Tax Index (TTI), waarbij ieder land werd vergeleken met de TTI van de Verenigde Staten, die op basiswaarde 100 was gesteld.

    Tweede plek
    Mexico bleek met een TTI van 70.2 de laagste belastingdruk te hebben. Met andere woorden: de totale uitgaven aan belastingen liggen daar 29,8 procent lager dan in de Verenigde Staten. Nederland bezet een goede tweede plek met een TTI van 78.3. Canada en Australië liggen met een TTI van 78.8 en 95.9 ook nog voor op de Verenigde Staten.

    Landen die een hogere belastingdruk hebben volgens de index, zijn Groot-Brittanië (101.6), Japan (120.8) en Duitsland (128.2). De lijst wordt afgesloten door Italië en Frankrijk, met respectievelijk een TTI van 172.0 en 185.3.
    Steden
    Parijs is dan ook fiscaal gezien de duurste stad voor bedrijven, gevolgd door Napels, Frankfurt, Londen en Yokohama.

    Goedkoopste stad is San Juan (Puerto Rico), waar de belastingen minder dan een kwart van die in Parijs zijn. ‘De meeste steden met lage belastingen bevinden zich in Mexico, de Verenigde Staten of Canada. Uitzonderingen zijn de Australische steden Melbourne en Sydney’, aldus de onderzoekers.

    Bron: http://www.controllersmagazine.nl/ni...voor-bedrijven


    Eerst inlezen dan klagen. Alles wat Nederland zo mooi maakte wordt verpest. We waren ooit een tolerant sociaal land.
    Max. 400 x 125

  22. #22
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    308
    vCash
    126000

    Default

    Ja dat is toch goed! Waarom denk je anders dat alle hoofdkantoren van multinationals hier staan die brengen verrekte veel geld in het laatje want belastingen worden hier afgedragen en werkgelegenheid word op deze manier geschept!

    +het gros van de ondernemingen zijn midden en klein bedrijf en deze mensen/bedrijven verdienen een stuk minder en houden erg weinig over!

    Daarnaast hoef je als land niet altijd tolerant en sociaal te zijn een beetje aan jezelf denken is geen slechte eigenschap! Nederland is nog steeds een mooie handelsnatie en dat moeten we blijven!

  23. #23
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by -=AL CAPONE=- View Post
    Ja dat is toch goed! Waarom denk je anders dat alle hoofdkantoren van multinationals hier staan die brengen verrekte veel geld in het laatje want belastingen worden hier afgedragen en werkgelegenheid word op deze manier geschept!

    +het gros van de ondernemingen zijn midden en klein bedrijf en deze mensen/bedrijven verdienen een stuk minder en houden erg weinig over!

    Daarnaast hoef je als land niet altijd tolerant en sociaal te zijn een beetje aan jezelf denken is geen slechte eigenschap! Nederland is nog steeds een mooie handelsnatie en dat moeten we blijven!
    Er werd hierboven geklaagd over de hoge belasting voor ondernemers wat dus eigenlijk gewoon flauwe kul is. De VVD wil de rijke nog rijker maken en kijkt niet naar de mensen die het minder hebben. Dit zal uiteindelijk resulteren in meer criminaliteit.
    Max. 400 x 125

  24. #24
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Natuurlijk ga ik stemmen...wanneer er geen meerderheid komt in de eerste kamer van VVD,CDA en PVV is Nederland min of meer niet te regeren omdat alle plannen van het kabinet dan zullen worden tegengewerkt door de linkse partijen...voor die partijen is tegenwerken immers belangrijker dan het belang van Nederland zo hebben sommigen al toegegeven...
    PVV is rechts
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  25. #25
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Democratie lijkt me ook niet altijd zo goed. Natuurlijk heeft het wel zijn voordelen, maar zeker ook nadelen. Het grootste nadeel in mijn ogen is dat mensen die niet goed weten wat er gaande is zomaar op de beste prater stemmen, zoals de PVV nu. Ik ben zelf ook wel aanhanger van een paar ideeën van de PVV al keur ik niet alles goed wat ze doen.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •