MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Ga je stemmen en zoja op wie?

Voters
36. You may not vote on this poll
  • Ik stem niet

    8 22,22%
  • VVD

    5 13,89%
  • CDA

    0 0%
  • Christenunie

    0 0%
  • GroenLinks

    2 5,56%
  • D66

    2 5,56%
  • Lokale partij (onafhankelijke senaatfractie)

    1 2,78%
  • SP

    2 5,56%
  • PVV

    10 27,78%
  • PvdA

    6 16,67%
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 37 of 37
  1. #26
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Wat een onzin. Dat is geen tegenwerken maar oppositie voeren. Of moeten ze al die mensen die op ze gestemd hebben negeren en overal maar mee eens zijn wat de coalitie wil?
    Zeker geen onzin! Cohen heeft al geantwoord in een intervieuw dat hij alles zal doen om dit kabinet te laten vallen (dit is nog opositie voeren) zelfs tegen wetsvoorstellen stemmen waar de PvdA normaal gesproken voor zou zijn!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  2. #27
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    280
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Zeker geen onzin! Cohen heeft al geantwoord in een intervieuw dat hij alles zal doen om dit kabinet te laten vallen (dit is nog opositie voeren) zelfs tegen wetsvoorstellen stemmen waar de PvdA normaal gesproken voor zou zijn!
    en toen ging de wekker zeker?

  3. #28
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Zeker geen onzin! Cohen heeft al geantwoord in een intervieuw dat hij alles zal doen om dit kabinet te laten vallen (dit is nog opositie voeren) zelfs tegen wetsvoorstellen stemmen waar de PvdA normaal gesproken voor zou zijn!
    Cohen geeft inderdaad meer om zichzelf dan om Nederland. Soort van dit kabinet trekt Nederland in een economisch dal ofzo.
    Wat een lul die gast, alles voor aandacht.

  4. #29
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Cohen geeft inderdaad meer om zichzelf dan om Nederland. Soort van dit kabinet trekt Nederland in een economisch dal ofzo.
    Wat een lul die gast, alles voor aandacht.
    Dat is politiek jongen. Uiteindelijk word alles door ons poldermodel weer genuanceerd.

  5. #30
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ik wou eigenlijk niet gaan. Maar ik heb daarstraks een of ander schrijfsel van Groen Links in de bus gekregen, wat meteen de vuilnisbak inging waar het hoort, over hoe geweldig hen zijn. Nu denk ik dat ik toch maar ga en PVV stem.

  6. #31
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Ik mag nog niet stemmen en als ik het zou doen zou ik mezelf eerst goed inlichten voor de ideeën. Overigens heb ik wel de stemwijzer gedaan en kwam ik op PVV uit, maar dat wil niet alles zeggen. Aangezien ze vragen of er geen moskee's meer mogen worden gebouwd, hier heb ik nee ingevuld, maar dit vind ik net zo goed als voor de kerken. Die dienen ook nergens voor in mijn gedachte gang.

    Alsjeblieft zeg........

    Ik ben geen vegetariër en heb er dus niks nee en in mijn ogen zijn ze ook niet nuttig, mogen ze daarom niet meer gebouwd worden?

    Kom op dit is toch een vrij land met ieder zijn geloof. Ga jij moskeen verbieden heeft het niks meer van een vrij land en kerken ook niet.
    Andere mensen zijn tegen vechtsport en in hun ogen zijn dojo's niks, daarom mogen ze niet meer gebouwd worden???

    En kom nu net met een antwoord van: ja ik mag het vinden, maar onderbouw nou is waarom als jij het niks vindt andere mensen die het WEL wat vinden het niet meer mogen bouwen.

    T....
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  7. #32
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default

    Democratie lijkt me ook niet altijd zo goed. Natuurlijk heeft het wel zijn voordelen, maar zeker ook nadelen. Het grootste nadeel in mijn ogen is dat mensen die niet goed weten wat er gaande is zomaar op de beste prater stemmen, zoals de PVV nu. Ik ben zelf ook wel aanhanger van een paar ideeën van de PVV al keur ik niet alles goed wat ze doen.
    Dat kan wel zo wezen, maar een dictatuur of een monarchie heeft net zo goed nadelen. Bij een democratie beslist de meerderheid (of kiest vertegenwoordigers die voor ze beslissen), natuurlijk is dit geen perfect systeem, maar op dit moment is het de eerlijkste optie. Zoals je zelf zei, mensen die niet weten wat er gaande is kunnen zomaar op iedereen stemmen, dat is ook wel zo eerlijk want ook zij worden geraakt door de maatregelen die de regering neemt. Daar ligt dus een taak van de politici om "de beste prater" vast te lullen met argumenten die wel hout snijden.

    Geert Wilders is er heel handig in om niet op argumenten in te gaan. Hij is een rasechte populist, hij weet wat het volk wil horen en vertelt hun dat. Tegelijkertijd past hij er wel voor op om niets waar te hoeven maken. Hij weet zelf dondersgoed dat hij niet de mensen heeft die nodig zijn om ministersposten bij bijvoorbeeld financiën of economische zaken te bemannen. Hij weet ook heel goed dat een "kopvoddentax" niet het antwoord is op de vergrijzing. Echte maatregelen heeft hij niet, alleen een paar dingen die voor veel mensen wel lekker klinken.

    Je kunt het vergelijken met het verhogen van de maximumsnelheid naar 130. Klinkt hartstikke leuk en sommigen zullen misschien 5 minuten eerder thuis zijn, maar wat lost het verder echt op?

    Wat de oppositie nu doet, gebeurt al jaren en zal ook nog jaren gebeuren. Dat ze er eerlijk voor uit komen, komt inderdaad niet zo handig over. Toch doen ze niks anders dan wat de politiek al jaren doet.

  8. #33
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Zeker geen onzin! Cohen heeft al geantwoord in een intervieuw dat hij alles zal doen om dit kabinet te laten vallen (dit is nog opositie voeren) zelfs tegen wetsvoorstellen stemmen waar de PvdA normaal gesproken voor zou zijn!
    maar het is niet zo dat alle zetels die niet naar vvd/cda/pvv alleen naar pvda gaan... we hebben nog SP maar met name d66,gl en cu... als ze geen meerderheid halen de huidige kabinet in de 1e kamer, dan zullen ze wel steun krijgen van d66 of gl of cu in ruil voor wat kleine reële plannen van hun, kijk maar naar laatst die missie over de politie naar afganistan oid, springen ze zelfs alle 3 bij(GL,D66 en CU) komt helaas toch wel goed voor ze, ik stem SP maar die zullen net als de PVDA niet in het stuk voorkomen de komende 3 en halve jaar en dan weer uithalen in de volgende 2e kamerverkiezingen want nederland is nog onregelmatiger dan een menstruatiecyclus over 3 en halve jaar deugen vvd en pvv niet en is cohen de bevrijder en over 8 jaar moeten de waarden en normen van cda ons redden en zo gaat het maar door

  9. #34
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Mister T. View Post
    Alsjeblieft zeg........

    Ik ben geen vegetariër en heb er dus niks nee en in mijn ogen zijn ze ook niet nuttig, mogen ze daarom niet meer gebouwd worden?

    Kom op dit is toch een vrij land met ieder zijn geloof. Ga jij moskeen verbieden heeft het niks meer van een vrij land en kerken ook niet.
    Andere mensen zijn tegen vechtsport en in hun ogen zijn dojo's niks, daarom mogen ze niet meer gebouwd worden???

    En kom nu net met een antwoord van: ja ik mag het vinden, maar onderbouw nou is waarom als jij het niks vindt andere mensen die het WEL wat vinden het niet meer mogen bouwen.

    T....
    Kerken en Moskee's staan er al genoeg. Als mensen is goed gaan nadenken is een religie flauwekul aangezien er veel dingen worden gezegt die god doet alleen later worden ze verklaard...
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  10. #35
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    308
    vCash
    126000

    Default

    Tja de wereld zou een stuk beter af zijn als we van religie af zijn maar ja dat zie ik voorlopig niet gebeuren dus moeten we er maar mee leven...

  11. #36

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Kerken en Moskee's staan er al genoeg. Als mensen is goed gaan nadenken is een religie flauwekul aangezien er veel dingen worden gezegt die god doet alleen later worden ze verklaard...

    Zo te zien heb je ook een hekel aan scholen.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  12. #37
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Kerken en Moskee's staan er al genoeg. Als mensen is goed gaan nadenken is een religie flauwekul aangezien er veel dingen worden gezegt die god doet alleen later worden ze verklaard...

    Don't agree, maar ga het topic er niet verder mee vervuilen, het gaat over stemmen niet over religie !
    Misschien nog via Pb

    T.
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •