MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 82
  1. #1
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default Geertje wordt gepest en vind het niet meer leuk.

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Alkmaar
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Totdat ik het bordje "douche" zag vond ik hem wel leuk.

    Nu moet ik lachen omdat ze daar bij joop.nl dus alleen allochtonen/moslims tuig vinden.

  3. #3

    Default

    Vrijheid van menings uiting vind hij nou opeens niet zo leuk meer.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  4. #4

    Default

    Citaat Wilders, toen het om Nekschot ging:
    "Juist een cartoonist, die per definitie prikkelend en satirisch is, moet zich vrij kunnen uiten."
    http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1057&Ite mid=1

    En nu:
    "PVV-leider Geert Wilders is boos op de VARA-weblog Joop.nl. Daarop is vrijdag een cartoon geplaatst waarin de zogenoemde tuigdorpen die Wilders wil opzetten, worden vergeleken met vernietigingskampen uit de Tweede Wereldoorlog."
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Een website van de publieke omroep is NIET het platform om een politicus te vergelijken met Hitler.


  7. #7

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Een website van de publieke omroep is NIET het platform om een politicus te vergelijken met Hitler.

    Citaat Wilders, toen het om Nekschot ging:
    "Juist een cartoonist, die per definitie prikkelend en satirisch is, moet zich vrij kunnen uiten."
    http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1057&Ite mid=1

    En nu:
    "PVV-leider Geert Wilders is boos op de VARA-weblog Joop.nl. Daarop is vrijdag een cartoon geplaatst waarin de zogenoemde tuigdorpen die Wilders wil opzetten, worden vergeleken met vernietigingskampen uit de Tweede Wereldoorlog."

    http://www.joop.nl/ Joop is jouw online opinie pagina van omroepvereniging VARA met een selectie uit het nieuwsaanbod, bijdragen van prominente opiniemakers en debat tussen bezoekers.


    Jankie mag alles en iedereen zwart maken, waar en hoe hij maar wilt op tv??Hij mag zelfs beledigende films maken en die overal ter wereld laten zien.

    Vrijheid van meningsuiting alleen als het hem uitkomt. En hoe kom je erbij dat hij wordt vergeleken met Hitler?

    kom op man waar gaat dit over.

    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    [INDENT]

    Vrijheid van meningsuiting alleen als het hem uitkomt. En hoe kom je erbij dat hij wordt vergeleken met Hitler?

    kom op man waar gaat dit over.
    Vrijheid van meningsuiting doe je maar op je eigen kosten en NIET van publiekelijk geld...

    En sorry, hij vergelijkt hem inderdaad niet met Hitler, die tekening is overduidelijk een persiflage op Sesamstraat.


  9. #9

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Vrijheid van meningsuiting doe je maar op je eigen kosten en NIET van publiekelijk geld...

    En sorry, hij vergelijkt hem inderdaad niet met Hitler, die tekening is overduidelijk een persiflage op Sesamstraat.
    Je moest eens weten waar je allemaal voor betaald.

    Maar eh, excuses aanvaard.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  10. #10

    Default

    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Vrijheid van meningsuiting doe je maar op je eigen kosten en NIET van publiekelijk geld...

    En sorry, hij vergelijkt hem inderdaad niet met Hitler, die tekening is overduidelijk een persiflage op Sesamstraat.
    Hitler werkte nooit in een concentratiekamp...

  12. #12
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Lekker oogkleppe ophouden het is toch wel heel duidelijk dat hier vergeleken word of met hitler of een ss'er.
    Je kan het zien dat hij wijst naar de douche's of je kan zien dat hij een hitler groet maakt.
    En weet je wat het is dit is geen vrijheid van menings uiting dit is een verwijzing/vergelijking met een van de gruwelijkste
    gebeurtenissen in de wereld. de 2e wereld oorlog. Hij bedrijft gewoon de politiek en een vergelijking die ook maar enigszinds verwijst
    naar zo'n gruweldaad vind ik ongepast!

  13. #13
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    huilie huilie

  14. #14
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bartju View Post
    Lekker oogkleppe ophouden het is toch wel heel duidelijk dat hier vergeleken word of met hitler of een ss'er.
    Je kan het zien dat hij wijst naar de douche's of je kan zien dat hij een hitler groet maakt.
    En weet je wat het is dit is geen vrijheid van menings uiting dit is een verwijzing/vergelijking met een van de gruwelijkste
    gebeurtenissen in de wereld. de 2e wereld oorlog. Hij bedrijft gewoon de politiek en een vergelijking die ook maar enigszinds verwijst
    naar zo'n gruweldaad vind ik ongepast!
    x2

    Daarnaast waren de cartoons van Nekschot satirisch en hooguit beledigend voor een bepaalde groep met erg lange tenen.

    Dit is gewoon wo2 misbruiken en dit is meer een klap in het gezicht van de mensen die deze tijd ebben meegemaakt, misselijkmakend.

    Maarja, joop hoort bij de pvda en daarvan kan je dit verwachten.

  15. #15
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.680
    vCash
    125750

    Default

    Best zielig eigenlijk..
    Als er met een cartoon een miljard mensen worden beledigd, dan is het voor Wilders vrijheid van meningsuiting.
    Krijg die het zelf een keer op ze bord gaat die zo reageren. Beetje hypocriet.
    Bijna net zo kansloos als ze kapsel

  16. #16
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    lelystad
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben absoluut geen Wilders aanhanger, dit het echter niet met hypocrisie te maken.

    1) Godwin (wiki) is de meest laffe manier om een discussie uit de weg te gaan
    2) Het is geld van een publieke omroep, belasting geld.
    max 400x125px

  17. #17
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    308
    vCash
    126000

    Default

    Smakeloos een grap maken over de rug van 6 miljoen joden!

    Pak wilders dan op andere dingen...

    Daarnaast Wilders vind het smakeloos en onacceptabel maar verbiedt de cartoon niet (hij dient geen aanklacht in voor zover ik weet) enige wat hij doet is consequenties eraan verbinden die in de verste verte niet lijken op de hysterie die werd veroorzaakt door de Mohamed cartoon. Ik ben van mening dat deze actie van Wilders niet onrechtmatig of buiten proportioneel is.

  18. #18
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    WO2 moet vergeten worden, wat gebeurd is gebeurd. Daar is helaas niets meer aan te veranderen. Dit is totaal niet te vergelijken met WO2. Geert Wilders publiceert zijn ideeën en daar is niets mis mee. Je krijgt de keuze of je het eens ben of oneens. Hij staat in zijn recht om zijn ideeën te publiceren.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  19. #19
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    WO2 moet vergeten worden, wat gebeurd is gebeurd. Daar is helaas niets meer aan te veranderen.
    Be a Warrior, not a Worrier

  20. #20
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    308
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    WO2 moet vergeten worden, wat gebeurd is gebeurd. Daar is helaas niets meer aan te veranderen. Dit is totaal niet te vergelijken met WO2. Geert Wilders publiceert zijn ideeën en daar is niets mis mee. Je krijgt de keuze of je het eens ben of oneens. Hij staat in zijn recht om zijn ideeën te publiceren.
    Wtf je moet daar juist lering uit trekken anders herhaalt de geschiedenis zichzelf! Daarnaast leven er nog mensen die dit hebben meegemaakt en voor hen is deze kwestie nog erg gevoelig!

  21. #21

    Default

    Quote Originally Posted by -=AL CAPONE=- View Post
    Wtf je moet daar juist lering uit trekken anders herhaalt de geschiedenis zichzelf! Daarnaast leven er nog mensen die dit hebben meegemaakt en voor hen is deze kwestie nog erg gevoelig!
    Inderdaad, anders herhaalt de geschiedenis zichzelf!
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  22. #22
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    308
    vCash
    126000

    Default

    @Cholitzu

    Jou filmpje vind ik dan weer wel geniaal! Nieuwjaars conference toch? Daarin laat men zien hoe iets geridiculiseerd kan worden zonder smakeloos te zijn!

  23. #23
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Mag ik er op wijzen dat geenstijl/dumpert/powned tegenwoordig ook onderdeel uitmaakt van het publieke bestel. Meningen die daar worden geuit zijn over het algemeen ook niet bijster genuanceerd en veel bevolkingsgroepen krijgen het daar dan ook flink voor de kiezen. Ik neem aan dat dit wel goed besteed geld is?...

    Ik vind het wel degelijk hypocriet wat Wilders hier doet. Het is inderdaad ongepast om de holocaust hierin te betrekken en zelf zou ik dit niet snel doen, maar tegelijkertijd heb je te maken met vrijheid van meningsuiting. Wilders is de laatste die hier iemand anders de les over moet lezen. Iedereen herinnert zich hopelijk de vergelijking nog die hij maakt tussen mein kampf en de Koran. Is dit niet iets wat de grens overschrijd? Lijkt mij wel, omdat hierin de filosofie staat waar bovenstaande verschrikkingen uit zijn voortgekomen.
    Dus niet zeuren en gewoon incasseren, kinderachtig gedoe.

  24. #24
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Als ik sommige posts goed lees zou men dit niet kunnen maken tegenover de joden. Ik wil graag hun mening weten over de cartoons over de profeet Mohammed. Kijken of ze het wel okay vinden dat het miljarden moslims pijn doet.
    Max. 400 x 125

  25. #25
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default

    Nogal smakeloos van de maker van de cartoon, echter Wilders is wel de laatste die hier moeilijk om zou mogen doen. Bovendien vind ik vrijheid van meningsuiting een beetje overgewaardeerd. Natuurlijk kun je niet altijd zeggen wat je denkt. Zou een mooie boel worden als iedereen op zijn werk en in zijn relatie steeds maar zei wat ie dacht. Bij het uiten van je mening dien je een bepaald fatsoen in acht te nemen. Deze cartoon doet dat duidelijk niet en Wilders heeft daar zelf ook een handje van.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •