MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default Paul Daley Earns Shot at Strikeforce Champ Nick Diaz

    Paul Daley earned the next shot at Strikeforce welterweight champ Nick Diaz after scoring a first-round knockout of Yuya Shirai outside the promotion at Saturday’s BAMMA 5 main event in his native England.Diaz vs. Daley will likely headline Strikeforce’s April event, which was expected to feature the rest of the opening round of Strikeforce’s heavyweight grand prix that are now rumored to be delayed until June 18.

    mmafrenzy.com
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    dit is na gsp vs diaz toch wel de match waar ik het meest naar uitkijk op WW niveau, dit wordt zowiezo een WAR en mag beide vechters maar toch, WAR Diaz!!

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    hopen dat hij nu wel op zn juiste gewicht kan komen..
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Top 10 opponent voor Diaz.

    War Diaz!

  5. #5
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat Daley wel het voordeel gaat hebben in de stand-up al blijft Diaz zich daar ook steeds in verbeteren. Ik zeg Diaz 2R Armbar.

  6. #6
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    ik ben bang dat diaz te koppig is en met hem stand-up gaat vechten en dan vind ik het 60/40 daley, als diaz het lukt om een takedown te maken en waarom ook niet want zo'n geweldige TD defense heeft daley niet kan het snel afgelopen zijn in het voordeel van diaz

  7. #7
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Inderdaad. Ik zie hetzelfde scenario... Eerst een Diaz die stronteigenwijs staande wilt knokken. Vervolgens komt Diaz erachter dat Daley toch wel erg gevaarlijk is. --> takedown en sub... einde partij.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  8. #8
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    DIAZ..... enne eerst zien dat die partij voor de titel gaat worden....
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  9. #9
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    DIAZ..... enne eerst zien dat die partij voor de titel gaat worden....
    Volgens mij was dat al afgesproken toch? Een verliespartij van Daley afgelopen weekend zou kunnen betekenen dat z'n titleshot niet doorgaat, maar hij heeft overtuigend gewonnen. Benieuwd of het niet halen van z'n gewicht nog consequenties heeft.

    Gave match-up in ieder geval, Diaz vs Daley!


  10. #10
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    Volgens mij was dat al afgesproken toch? Een verliespartij van Daley afgelopen weekend zou kunnen betekenen dat z'n titleshot niet doorgaat, maar hij heeft overtuigend gewonnen. Benieuwd of het niet halen van z'n gewicht nog consequenties heeft.

    Gave match-up in ieder geval, Diaz vs Daley!
    Wat The Underdog bedoelt is dat Daley vaak de weight mist. (correct me if i'm wrong TU)
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  11. #11
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    ik ben bang dat diaz te koppig is en met hem stand-up gaat vechten en dan vind ik het 60/40 daley, als diaz het lukt om een takedown te maken en waarom ook niet want zo'n geweldige TD defense heeft daley niet kan het snel afgelopen zijn in het voordeel van diaz
    Eens!

  12. #12
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    Volgens mij was dat al afgesproken toch? Een verliespartij van Daley afgelopen weekend zou kunnen betekenen dat z'n titleshot niet doorgaat, maar hij heeft overtuigend gewonnen. Benieuwd of het niet halen van z'n gewicht nog consequenties heeft.

    Gave match-up in ieder geval, Diaz vs Daley!
    volgens mij gaat het er om dat als daley zijn gewicht niet haalt ( wat ook dit weekend het geval was ) dan wordt het automatisch omgezet naar een non-title partij van drie ronden ( wat dit weekend ook het geval was ) en Daley heeft al vijf keer zijn gewicht gemist in zijn carriere dus Underdog zijn zorgen zijn niet geheel ongegrond
    Train for perfection but aim for more

  13. #13
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    ik ben bang dat diaz te koppig is en met hem stand-up gaat vechten en dan vind ik het 60/40 daley, als diaz het lukt om een takedown te maken en waarom ook niet want zo'n geweldige TD defense heeft daley niet kan het snel afgelopen zijn in het voordeel van diaz
    dit dus idd
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  14. #14
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij kan Nick dit alleen maar winnen, hij heeft alleen van worstelaars verloren, maar gewonnen van : Robbie Lawler, KJ Noons, Scott Smith, Marius Zaromskis, Cyborg.
    Niet allemaal de stoters zoals Daley, ookal vond ik Robbie Lawler en Scott Smith en Zaromskis met zijn trappen dicht in de buurt komen wat kracht betrefd.
    Niemand raakt Nick zo vaak en al helemaal niet vol om een KO te forceren.
    Wordt weer gewoon die irritante peppershots van Diaz, tot de tegenstander moe is, en dan maakt ie het af.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •