MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 91
  1. #1
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default Favoriete conspiracy ...

    De opening... een hele zit over de NWO
    http://www.youtube.com/watch?v=eAaQN...layer_embedded
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Deze is geweldig.
    Zitten bizarre dingen tussen!
    http://www.youtube.com/watch?v=XmMwo...layer_embedded

  3. #3
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Zo toch maar weer ff kijken...

  4. #4

    Default

    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  5. #5
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Tja, Rotschild en Bilderberg zijn erg bezig ....

  6. #6
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    geloof je die dingen ook Remco?

    Ik neem altijd alles met een korrel zout maar soms zitten er wel dingen in waarvan ik denk dat dat heel goed waar kan zijn.
    Home mtk-gym.nl


  7. #7
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Je geeft zelf al het antwoord

  8. #8
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Remco je hebt Zeitgeist dan ook gezien neem ik aan.
    Ik heb niet zo lang deel 2: Addendum gekeken.
    Gelijk mn hele familie gedwongen om m te kijken.
    Met name het stuk over de economic hitman John Perkins intrigeerde me, omdat ik voor 90% zeker weet dat dit nu ook in het midden oosten aan de gang is.
    Fighting is poetry in motion

  9. #9

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Remco je hebt Zeitgeist dan ook gezien neem ik aan.
    Ik heb niet zo lang deel 2: Addendum gekeken.
    Gelijk mn hele familie gedwongen om m te kijken.
    Met name het stuk over de economic hitman John Perkins intrigeerde me, omdat ik voor 90% zeker weet dat dit nu ook in het midden oosten aan de gang is.

    Ben hem nu ook aan het kijken, en ook al zet ik bij sommige dingen vraagtekens, denk dat het meeste wel klopt.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Mijn favoriete conspiracy is die over reptilians die in een holle aarde leven.
    That shit keeps cracking me up.
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Een tijd geleden begon ik de hele Illuminatie en Free Masons shit te volgen.
    Die dingen geven je echt The Creeps. Ik weet niet of ik ze allemaal moet geloven, maar ja als je dat ziet wil je eigenlijk helemaal niks meer geloven.

    We leven in een groot theater, allemaal in de handen van een paar egoïsten met controle op al het geld in de wereld.
    Koningshuizen, presidenten stellen allemaal niks voor. Zijn gewoon pionnen voor deze eerder bovengenoemde heren en de Rockafellers e.a.

    Van de week ook maar eens begonnen aan Zeitgeist the movie.
    Echt bizar dat het hele Jezus verhaal al het zoveelste verhaal is met dezelfde elementen als de Egyptenaren deden.
    Allemaal astrologisch verhaaltje, een mythe geworden en het hele volk ermee bedonderd. GOD's will...

    Dan het hele verhaal over oorlog wat alleen maar om geld draait, weer vanuit die Rockafellers, sponoring naar Hitler toe etc.

    Het hele geld verhaal wordt in Zeitgeist Addendum helemaal uitgelegd, daar heb je echt ondertiteling bij nodig. Ik wel althans.

    Deel 3 Zeitgeist Moving Foreward is net uit.
    Heel interessant hoe de mens echt in elkaar zit... en waar we nu staan, of eigenlijk ondergaan tot aan onze nek in een bak met drijfstront.
    The Zeitgeist Film Series Gateway | Zeitgeist: The Movie, Zeitgeist: Addendum, Zeitgeist Moving Forward

    Over die piramide film hierboven vind je ook een hele hoop in Ancient Aliens HD series. Bizarre shit, zo fascinerend! Vooral Puma Punku in Bolivia.
    Die stenen zijn zo verschrikkelijk groot...
    puma punku - Google zoeken

    Fuck de geschiedenis les die we op school kregen.
    Ik had gister een gast op de massage tafel die voor geschiedenis leraar ging studeren.

    Ik zei... Weet je het zeker..

  12. #12
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Interesante shit..Zal ik me vanavond als ik thuis ben eve wat meer in verdiepen..thanks voor de video's

    @ Silat Heb jij nog leuke tips voor de Free mason's ?? Youtube of zoiets?

  13. #13
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ik zal me nou eens een beetje verdiepen dan... Wat ik wel vaak hiervan denk is dat mensen vaak willen geloven dat overal een of ander masterplan achter zit, terwijl in mijn beleving de wereld toch vaak van toeval aan elkaar hangt....

    Ik zal die eerste zeitgeist eens kijken en zien of ik er wat van geloof...

  14. #14

    Default

    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  15. #15
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    @Mickey: Kan je hem posten hier?
    Ik heb die nog niet gezien

  16. #16
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    @ Lopez & Cholitzu:
    Niet alles kan ook waar zijn denk ik
    Maar meer dan helft hebben ze het toch wel bij het rechte eind (vrees ik)

  17. #17
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Bohemian Grove
    Duurt een beetje te lang naar mijn zin. maar zeker vage shit ...


    http://www.youtube.com/watch?v=7AAxK...embedded#at=30

  18. #18
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    @ Silat:
    De Rotschilds zijn zieke geesten
    Hier heb je een leuk boek om te lezen ( The Boogeyman, the history as a complot, book and video about the world government ) waarin alles uitgelegd staat en waarom de economie om de zoveel tijd "instort"

    Als je nagaat dat men toen bouwde zonder cement of specie en dat de stenen zo strak waren dat je er nog geen kaart tussen kan duwen..... Ik snap dan ook niet dat wij deze bouwstijlen niet hebben kunnen verbeteren of evenaren in de laatste 2000 jaar

  19. #19
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Ja dat denk ik dus ook.
    Maar het enge is, ook al is er maar 30% waar, dan nog is het doodeng zeg ik je.

    Voor diegene die Zeitgeist: Addendum hebben gezien; gister zag je op het NOS nieuws dat de zoon van Khaddafi ontkende dat er een revolutie gaande is.
    Dat het een kleine groepering is in het noorden en meer niet en dat de rest van Libië gewoon hun ding doet.
    Zij nodigen in het nieuws zelfs de VN uit om de volkstoestand zelf te komen bekijken, en dat het toestel dat neergehaald zou zijn geen nieuwstoren aanviel maar militaire objecten die door opstandelingen ingenomen waren.

    Wat als hij nou de waarheid spreekt?
    Dat er dus net als in Ecuador, Panama en Venezuela (waar het mislukte) een gestage'de revolutie in scene is gezet om weer controle te krijgen over het midden oosten?
    Saudi Arabië neemt al maatregelen en stopt miljaren in publieke projecten om te voorkomen dat men het daar ook in zijn hoofd haalt om een opstand te beginnen.
    Voor degene die twijfelen aan de situaties in bovenstaande landen: het is een feit dat Amerika hier meer macht heeft dan regeringen zelf, dat zal niemand in Zuid - Amerika ontkennen.

    De verlenging van de missies in Afghanistan, Irak (Saddam Hoessein werkte voor de CIA!!), de afschildering van het regime in Iran, noem het maar op het klopt gewoon niet!!
    Als je dieper gaat graven in de politieke belangen die de VS in het midden oosten heeft schrik je je kapot.
    Fighting is poetry in motion

  20. #20
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Ik ben echt verslaafd aan conspiracy theories.

    HAARP
    Freemasons
    Illuminati
    Kaballah
    Bilderberg
    Reptilians
    Antichrist
    9/11
    Ancient Astronauts ( Niet echt een conspiracy maar zeer de moeite waard)
    FEMA Camps
    Economical Hitmen
    Area 51
    Moord op JFK


    Het probleem met dit soort dingen is dat niet iedereen er voor open staat.

    Max. 400 x 125

  21. #21
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Illuminati heb ik wel redelijk wat over gezien. Ook al zou een kwart, maar waar zijn.

    Met dit soort dingen heb ik altijd wel: Waar rook is, is vuur.

  22. #22
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Ja dat denk ik dus ook.
    Maar het enge is, ook al is er maar 30% waar, dan nog is het doodeng zeg ik je.

    Voor diegene die Zeitgeist: Addendum hebben gezien; gister zag je op het NOS nieuws dat de zoon van Khaddafi ontkende dat er een revolutie gaande is.
    Dat het een kleine groepering is in het noorden en meer niet en dat de rest van Libië gewoon hun ding doet.
    Zij nodigen in het nieuws zelfs de VN uit om de volkstoestand zelf te komen bekijken, en dat het toestel dat neergehaald zou zijn geen nieuwstoren aanviel maar militaire objecten die door opstandelingen ingenomen waren.

    Wat als hij nou de waarheid spreekt?
    Dat er dus net als in Ecuador, Panama en Venezuela (waar het mislukte) een gestage'de revolutie in scene is gezet om weer controle te krijgen over het midden oosten?
    Saudi Arabië neemt al maatregelen en stopt miljaren in publieke projecten om te voorkomen dat men het daar ook in zijn hoofd haalt om een opstand te beginnen.
    Voor degene die twijfelen aan de situaties in bovenstaande landen: het is een feit dat Amerika hier meer macht heeft dan regeringen zelf, dat zal niemand in Zuid - Amerika ontkennen.

    De verlenging van de missies in Afghanistan, Irak (Saddam Hoessein werkte voor de CIA!!), de afschildering van het regime in Iran, noem het maar op het klopt gewoon niet!!
    Als je dieper gaat graven in de politieke belangen die de VS in het midden oosten heeft schrik je je kapot.
    De lobbyisten (die de werkelijke machthebbers zijn) hebben enorm veel baat bij een oorlog. Zoals je in Zeitgeist hebt kunnen zien is de Federal Reserve ( Amerikaanse centrale bank) een prive instelling. Zij lenen (digitaal) geld uit aan de overheid en krijgen daarvoor enorme rentes. In tijden van oorlog lenen ze gigantische bedragen uit.
    Dan heb ik het nog niet eens over de wapenleveranciers die (vaak) beide partijen in een oorlog voorzien van wapens en de opium en oliehandel die ze in handen krijgen.
    Er zijn nog zoveel dingen die hier over te vertellen zijn waaruit blijkt dat de democratie maar schijn is. Dat er gezocht wordt naar redenen om een absurde wetten zoals the patriot act door te voeren. Er sterven jaarlijks gemiddeld 60 mensen als gevolg van terrorise. De nummer 1 doodsoorzaak zijn hartfalen. Toch wordt er 1000x zoveel uitgegeven aan de bestreiding van terrorisme.

    De president is slechts een buikspreekpop van de grote bedrijven. Zowel de Republikeinen als de Democraten worden gefinancierd door het zelfde groepje bedrijven. Doormiddel van verkiezingen wordt de indruk gewekt dat mensen daadwerkelijk wat te kiezen hebben maar uiteindelijk zullen zij de agenda van de lobbyisten volgen.
    Max. 400 x 125

  23. #23
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    Heb zelf ook genoeg gezien... maar zoals met alles: te veel zien/weten is niet goed voor je brein.
    Je wordt er lichtelijk paranoia van.
    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

  24. #24
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Ik ben iig blij dat ik niet de enige ben die verder kijkt dan z'n neus lang is
    Fighting is poetry in motion

  25. #25
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik keek laatst naar Phinneas & furb, daar schrok ik pas van. Die dr. Doofenschmidt is echt op jacht naar wereldheerschappij. Gelukkig beschermd perry het vogelbekdier ons tegen de problemen.

    Mensen grow-up !! Als je er voor de fun naar kijkt geen probleem, maar neem het niet te serieus.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •