MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 91 of 91
  1. #76
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    "invloed" is alom aanwezig. Laten we kijken naar Shell. Wie zijn ook al weer de grotere aandeel houders? iets met het huis van Oranje?
    Tweede voorbeeld van invloed, door welk persoon is al het gedoe begonnen in Ierland. een of andere oranje..

    Het is mooi om te zien dat je gelooft en overtuigd bent van de kracht die er eigenlijk zou moeten schuilen in een trias politica.
    De werkelijkheid is toch wat anders

    Wij zouden dan een SP hebben aan de kant van de zorg en onderwijs
    Een VVD op de kant van financien.
    etc, etc, etc.
    Dat zou zijn wat het volk zou willen ....

    Fortuyn bij toeval omgelegd??
    Ik geloof er weinig van.....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post

    Fortuyn bij toeval omgelegd??
    Ik geloof er weinig van.....
    Zag Fortuyn kennedy niet als voorbeeld?

    Mijn kijk er op is dat we het gewoon niet weten. Mensen in hoge posities hebben meestal dezelfde doelen en interesses, daar hoeven ze niet eens contact voor te hebben. Voor hetzelfde geld bestaat de bilderberg groep helemaal niet, weet ik veel. Maar ik vind het wel voor de hand liggen dat er iets soortgelijks bestaat. Als deze mensen niet samen zouden komen en langs elkaar door blijven werken lijkt me niet al te logisch.
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  3. #78
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    "invloed" is alom aanwezig. Laten we kijken naar Shell. Wie zijn ook al weer de grotere aandeel houders? iets met het huis van Oranje?
    Tweede voorbeeld van invloed, door welk persoon is al het gedoe begonnen in Ierland. een of andere oranje..

    Het is mooi om te zien dat je gelooft en overtuigd bent van de kracht die er eigenlijk zou moeten schuilen in een trias politica.
    De werkelijkheid is toch wat anders

    Wij zouden dan een SP hebben aan de kant van de zorg en onderwijs
    Een VVD op de kant van financien.
    etc, etc, etc.
    Dat zou zijn wat het volk zou willen ....

    Fortuyn bij toeval omgelegd??
    Ik geloof er weinig van.....
    - Vind ik toch een dappere stelling hoor om te zeggen dat jij weet hoe de werkelijkheid in elkaar steekt en dat wij op een opleiding die er dagelijks mee bezig is dus eigenlijk maar wat op de mouw gespeld krijgen....
    - links/rechts vervaagt door ontwikkelingen in de maatschappij.

    Tsja het is lastig discussiėren met jou want het lijkt er steeds meer op dat jij eigenlijk elk onderwerp wat besproken wordt in het acht uur journaal niet gelooft, is er ook iets qua landelijke politiek wat je wel gelooft?

  4. #79
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    "invloed" is alom aanwezig. Laten we kijken naar Shell. Wie zijn ook al weer de grotere aandeel houders? iets met het huis van Oranje?
    Tweede voorbeeld van invloed, door welk persoon is al het gedoe begonnen in Ierland. een of andere oranje..

    Het is mooi om te zien dat je gelooft en overtuigd bent van de kracht die er eigenlijk zou moeten schuilen in een trias politica.
    De werkelijkheid is toch wat anders

    Wij zouden dan een SP hebben aan de kant van de zorg en onderwijs
    Een VVD op de kant van financien.
    etc, etc, etc.
    Dat zou zijn wat het volk zou willen ....

    Fortuyn bij toeval omgelegd??
    Ik geloof er weinig van.....
    Complete onzin dit.

    Vroeger riepen ze dat de telegraaf de agenda kon bepalen; nu google. Vroeger bepaalde inderdaad de koning of je kop eraf ging, nu het volk. Zelfs dictators gaan er aan op dit moment. Kijk eens naar het journaal ipv vage filmpjes te zitten kijken op internet. Of geloof jij werkelijk dat die volksopstanden door de spindocters van de vs opgezet zijn (eerlijk gezegd denk ik wel dat jij dat denkt)

    Fortuyn was inderdaad geen toeval. Volkert v/d G was inderdaad naar hem op zoek. Maar dat is een gek, en die doen zulke dingen. Je gelooft toch zelf niet dat de regering, shell of weet ik veel wie hem opgestookt heeft om dat te doen ?

    Op micro niveau zie je dat managers hun ellebogen gebruiken om hogerop te komen. Op Macro niveau gebeurt hetzelfde.
    Als je naar het patentbureau gaat zie je dat shell duizenden patenten heeft voor milieuvriendelijke brandstof, maar ze doen er niks mee om hun belangen te beschermen. En die belangen zijn geld, geld en nog eens geld. Voor hun aandeelhouders. En wie dat zijn weten ze zelf niet eens.

  5. #80
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    @ Facade:
    Ik was ook van mening dat jij een dappere stelling in nam en daar gaf ik een reactie op.
    In sprookjes en een eerlijke maatschappij geloof ik allang niet meer in.

  6. #81
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    @Bromios:
    Complete onzin?
    Ok

    Lees eerst de hele topic en de relevante posts voordat je een oordeel velt.
    Last edited by remco pardoel; 04-03-2011 at 15:55.

  7. #82
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    @Bromios:
    Complete onzin?
    Ok

    Lees eerst de hele topic en de relevante posts voordat je een oordeel velt.
    Dat heb ik gedaan en toen ik uitgelachen was heb ik een reply gegeven. Ik geloof niet echt dat die filmpjes serieus bedoelt zijn, maar meer als inspiratie voor tekenfilms op nickelodeon.
    Ik kijk meestal anders tegen dingen aan als een ander. Als ik naar een James Bond film kijk denk ik niet: wow, spectaculaire stunt, maar ik denk: hoe heeft die slechterik in godsnaam een paar 1000 vierkante meters in een rots uitgehakt en daar een complete raketbasis ingebouwd en niemand heeft wat gemerkt....

    Dat geld ook voor bijvoorbeeld 9/11. Dat kan nooit een grootschalig geplande al-quaida actie zijn geweest of een geplande actie van bijvoorbeeld cia. Er zouden zoveel mensen bij betrokken zijn geweest dat je altijd wel iemand met een geweten treft die lekt naar de buitenwereld.

    Dat is geen kwestie van wishful thinking maar gewoon simpele kansberekening.

    Maar alle respect hoor. Geloof wat je wilt. Het kan nooit kwaad kritisch te zijn.

  8. #83
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Dat heb ik gedaan en toen ik uitgelachen was heb ik een reply gegeven. Ik geloof niet echt dat die filmpjes serieus bedoelt zijn, maar meer als inspiratie voor tekenfilms op nickelodeon.
    Ik kijk meestal anders tegen dingen aan als een ander. Als ik naar een James Bond film kijk denk ik niet: wow, spectaculaire stunt, maar ik denk: hoe heeft die slechterik in godsnaam een paar 1000 vierkante meters in een rots uitgehakt en daar een complete raketbasis ingebouwd en niemand heeft wat gemerkt....

    Dat geld ook voor bijvoorbeeld 9/11. Dat kan nooit een grootschalig geplande al-quaida actie zijn geweest of een geplande actie van bijvoorbeeld cia. Er zouden zoveel mensen bij betrokken zijn geweest dat je altijd wel iemand met een geweten treft die lekt naar de buitenwereld.

    Dat is geen kwestie van wishful thinking maar gewoon simpele kansberekening.

    Maar alle respect hoor. Geloof wat je wilt. Het kan nooit kwaad kritisch te zijn.
    Wat een simpele een inhoudloze reactie. Laat me jou kansberekening maar zien.
    Max. 400 x 125

  9. #84

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Dat geld ook voor bijvoorbeeld 9/11. Dat kan nooit een grootschalig geplande al-quaida actie zijn geweest of een geplande actie van bijvoorbeeld cia. Er zouden zoveel mensen bij betrokken zijn geweest dat je altijd wel iemand met een geweten treft die lekt naar de buitenwereld.

    Dat is geen kwestie van wishful thinking maar gewoon simpele kansberekening.
    Maar alle respect hoor. Geloof wat je wilt. Het kan nooit kwaad kritisch te zijn.

    Damn ik ben benieuwd naar jou (complot) theorie als al quaida het niet is geweest en bv cia ook niet volgens jou...Wie of wat dan wel?
    piloten waren bezopen.

    En als je zulke kansberekeningen maakt zou ik niet gaan gokken als ik jou was
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  10. #85
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Game, set & match ..... for Cholitzu.

    Wellicht is het beter om hier te posten en een ander topic te openen over het wel en niet geloven in bepaalde zaken...
    Een dialoog en/of discussie zal er altijd zijn.

  11. #86
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb een ander topic er voor gestart..

    Dus post alles wat je lief is hier

    de pro / contra discussie op een ander topic om alles een beetje transparant te houden

  12. #87
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Damn ik ben benieuwd naar jou (complot) theorie als al quaida het niet is geweest en bv cia ook niet volgens jou...Wie of wat dan wel?
    piloten waren bezopen.

    En als je zulke kansberekeningen maakt zou ik niet gaan gokken als ik jou was
    Wat ik bedoel te zeggen is dat dit soort activiteiten alleen geheim te houden zijn als ze in een kleine groep bedacht worden en uitgevoerd worden.
    Ik hang de theorie aan dat al quaida een soort overkoepelend los zand gebeuren is onder welke naam van alles gedaan wordt zodat wij een vijand hebben die we kunnen benoemen.

    Hoe zie jij dat voor je ? Een groot hoofdkantoor met een telefoniste en vergaderzalen waar dit soort dingen voorbereid worden ?
    Die gasten wonen in lemen hutjes en grotten man, wat verwacht je ervan ?

  13. #88

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Wat ik bedoel te zeggen is dat dit soort activiteiten alleen geheim te houden zijn als ze in een kleine groep bedacht worden en uitgevoerd worden.
    Ik hang de theorie aan dat al quaida een soort overkoepelend los zand gebeuren is onder welke naam van alles gedaan wordt zodat wij een vijand hebben die we kunnen benoemen.

    Hoe zie jij dat voor je ? Een groot hoofdkantoor met een telefoniste en vergaderzalen waar dit soort dingen voorbereid worden ?
    Die gasten wonen in lemen hutjes en grotten man, wat verwacht je ervan ?
    Ik denk dat je toch verkeerd bent geinformeerd.Het wordt ook niet verspreid onder de leden, er bestaan zogenaamde cellen die verschillende opdrachtten uitvoeren, net als in het leger, daar weet ook niet iemand in iraq wat er in afghanistan gedaan wordt.

    Dus die gasten wonen in lemen hutjes en grotten, en weten de vs aantevallen, een miljarden defence systeem te omzeilen en in 1 klap 3000 slachtoffers te maken. En de vs weet ze niet te vinden, ondanks het feit dat iedereen weet dat ze in lemen hutjes en grotten wonen? Familie bin laden is tot op de dag van 9/11 goede vrienden geweest met de vs en cia, waarschijnlijk nog steeds, allen obl is een buitenbeentje



    http://en.wikipedia.org/wiki/Bin_Laden_family


    a half brother of OBL who was reportedly attending the annual investor conference of the Carlyle Group

    In October 1997 Carlyle acquired United Defense Industries , bringing in over 60% of Carlyle's defense business. United Defense went public on the New York Stock Exchange in December 2001 with Carlyle retaining a stock ownership position. Carlyle completed the sale of all of its United Defense stock and exited the investment in April 2004.[13] (One major United Defense program was the XM2001 Crusader self-propelled howitzer which was canceled by Defense Secretary Donald Rumsfeld in early 2002 causing United Defense stock prices to fall 27 percent.[14]) Since then, The Carlyle Group has divested the majority of its interest from the defense industry.
    In July 2004, Carlyle formed DHS Technologies LLC, when it became a major investor in DHS Systems, the manufacturer of Deployable Rapid Assembly Shelter, or DRASH, military shelters and support equipment, and Reeves EMS emergency medical supplies.[15]


    Vs speelt al heel lang vieze spelletjes waarbij meer slachtoffers vallen dan we ooit zullen weten, dat is voor mij een feit.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  14. #89
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Science. Ook wel interessant .....
    http://www.youtube.com/watch?v=oJfBS...mbedded#at=199

  15. #90
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

  16. #91
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •