MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 43
  1. #1
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Holland
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Default Het grote talent Jackie Dings naar Golden Glory Helmond

    Het grote talent Jackie Dings van Calmaro Gym maakt een overstap naar Golden Glory Helmond.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Onbegrijpelijk!! Hij heeft nog niet verloren de afgelopen 6 jaar, bij Calmaro gym heeft Jackie goeie trainingspartners zoals Hamza,Twan,melvin en vele anderen, waarom dan naar Golden glory Helmond?
    Marco en Petra zijn toptrainers, ik zie hem nog wel een keer terug komen bij Calmaro gym in de toekomst!!

    Maar goed Jackie succes!!

  3. #3
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    zelfde verhaal toch ook bij nieky holzken, die was ook begonnen bij calmaro en was tot dan onverslaanbaar

  4. #4
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    het is idd wel vaker gebeurd dat calmaro vechters overstappen..... jammer voor de trainers..

    succes bij GG
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  5. #5
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Holzken, Kayabasi, Ngimli... allemaal begonnen bij Calmaro, halen ze de subtop en vertrekken ze. Klote voor hun trainers die ze hebben opgeleid richting de A-klasse.

  6. #6
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default

    Yavush is helemaal niet begonnen bij Calmaro. Hij is begonnen bij Ozdemir[ oud leerling van Siam gym] in Weert en heeft altijd bij Siam meegetraind als kleine jongen. Hij heeft maar kort bij Calmaro geweest.

    Ngimbi is ook niet begonnen bij Calmaro, maar bij Duran Gym tot in de B klasse.

    Jammer voor Calmaro.......want vechters opleiden kunnne ze zeker.

  7. #7
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Misschien heeft GG meer contacten met grotere organisaties.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SjorsWilms View Post
    Misschien heeft GG meer contacten met grotere organisaties.
    Ik denk dat dit inderdaad de reden is!
    Erg jammer voor Petra en de overige trainers. Desondanks wens ik Jackie veel succes toe. Voor mij blijft hij een supertalent waar ik veel respect voor heb!

  9. #9
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Supertrainers @ Calmaro maar idd. GG is beter voor je carrierre

  10. #10
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    88
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Supertrainers @ Calmaro maar idd. GG is beter voor je carrierre
    We praten in dit geval wel over Golden Glory Helmond. Dat is iets anders dan GG. Daarbij komt dat wij Nieky Holzken voor de eerste keer op It's Showtime hebben laten vechten en hetzelfde geldt voor Chris en Yavuz. Dankzij Calmaro Gym zijn zij op een groot podium terecht gekomen. Ook hebben allen diverse malen over de hele wereld gevochten en titels behaald. Dus goede contacten zijn er wel degelijk

  11. #11
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    die k-1 zweden titel van nieky was toch ook nog onder jullie of niet?

  12. #12
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    88
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    die k-1 zweden titel van nieky was toch ook nog onder jullie of niet?
    Nee, die niet meer. Hij heeft voor ons op het allereerste It's Showtime toernooi gestaan. Dit was toen in Alkmaar (live op tv) tegen Donald Berner.

  13. #13
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Op kickbox.nl is er de discussie ook al een van de voormalige vechters van Calmaro die weg is gegaan zegt dit.

    Originally posted by hatchoe als je nergens iets van af weet kun je er niet overpraten. De reden waarom vechters weg gaan bij calmaro heeft te maken met het feit dat Marco er niet is voor zijn vechters. Hij gaat voor 1 vechter naar amerika daar brengt die een half jaar mee, maar laat wel 20 vechters achter. Ik heb daar voor me zelf een besluit gemaakt om daar te stoppen. En dat geld ook voor Jacky.

    Gr Hamza

  14. #14
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    marco is toch niet de enige die daar les geeft??? en met alle respect voor hun daar, maar een carriere als trainer bij verschillende UFC vechters of hier in helmond waar je denk ik nauwelijks wat verdient dan zou ik ook voor het eerste gaan sterker nog ik zou ook stoppen hier in helmond les geven maar dat doet marco niet en dat vind ik erg knap en verdient zeker een heleboel respect, respect wat die hamza nog mag gaan leren, maar ik begrijp 'm wel maar hij doet nu net alsof het marco helemaal niets kan schelen..integendeel

  15. #15
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Het ego van een persoon is groter dan het inzien dat je sterker en beter wordt door het collectief!
    Het is heel flauw en waanzinnig dom om zoiets te zeggen.
    Het is eigenlijk ook een vorm van narcisme.

    Calmaro beschikt bij mijn informatie over MEERDERE goede trainers.

    Verwacht jij, als beginnend atleeetje, dat Marco (of wie dan ook) kan leven van paar % van een gage van die paar honderd euro die je verdient een paar maal per jaar? Heel erg naief en kortzichtig in mijn optiek.

    Ze hebben bij mijn weten nooit een loopbaan gebroken van welke vechter dan ook, en dus heb je eigenlijk ook geen reden om te vertrekken toch, tenzij ze je gouden bergen beloven bij de andere club.

  16. #16
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    Calmaro beschikt bij mijn informatie over MEERDERE goede trainers.

    Verwacht jij, als beginnend atleeetje, dat Marco (of wie dan ook) kan leven van paar % van een gage van die paar honderd euro die je verdient een paar maal per jaar? Heel erg naief en kortzichtig in mijn optiek.
    Dat hoeft hij (beginnend atleetje)niet en dat mag hij normaliter ook niet verwachten.
    maar daar staat tegenover dat Marco (of wie dan ook) dan ook niet hoeft te verwachten dat zijn vechter eeuwig bij hem blijft.
    De trainer heeft een keuze gemaakt om veel in Amerika te verblijven en de vechter om elders onderdak te zoeken.
    Prima toch, hartstikke eerlijk. (Tenzij er eerder afspraken gemaakt zijn die heel iets anders impliceerden)

    En die andere trainers, misschien klikt het daar niet zo mee, kan toch?

  17. #17
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Dat weet ik ook niet...
    Maar mensen zijn vaak heel erg opportunistisch (mooi scrabble woord) ingesteld en de dienstverlener bouwt aan de mens en de mens wordt dan opeens vaak heel erg narcistisch.

    Ik bekijk het nu vanuit de kant van de docent

    Ongetwijfeld zal de leerling zijn visie of belevenis hebben en ik kan me ook deels wel vinden in jouw argumenten

  18. #18
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    bericht van jackie zelf op kickbox forum zo zit het dus inelkaar.

    Hallo,
    Ik ben weggegaan bij calmaro omdat ik niet goed vooruit kan niet alleen de training was achteruit gegaan maar ik voelde mij daar ook niet meer thuis! Ik ben 17 januari achttien geworden toen heeft marco mij een sms gestuurd: Gefeliciteerd 18 jaar We gaan knallen op naar de A.. De dag erop kwam ik trainen en marco was naar amerika toe zonder dat ik iets wist Ik heb die dag maar met een paar team genoten moeten trainen (petra was er ook niet om training te geven) Ik voelde mezelf niet meer lekker toen ik hoorde dat hamza ook weg was.. Ik heb daar niemand om me aan omhoog te trekken en dat heb ik bij golden glory wel. Ik heb goede afspraken met sjef en nieky gemaakt en ik voel me daar ook goed thuis, er is absoluut geen geld in het spel het gaat mij om de sport en niet om het geld!!! Ik heb voor mijn gevoel de beste keuze gemaakt en jullie zien mij binnenkort weer een knalpartij draaien maar dit keer voor GOLDEN GLORY HELMOND

    Groertjes Jackie

  19. #19
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    Vechters zien vaak niet dat een trainer veel geld erin stopt om een vechter in de a klasse te krijgen. Tape, tijd en benzine om maar een klein voorbeeld te geven. Zijn ze eenmaal in de a gaan ze weg. En zeggen sommige vechters ook nog; "hij deed te weinig voor me", ze moeten eens denken aan wat ze al.hebben gedaan voor gym vechters.

  20. #20
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    en dat heeft die besloten omdat er niemand was na 1 dagje training? ach we zullen zien wat die er nu van gaat bakken bij GG helmond, ik denk niet veel... naar mijn idee kun je in helmond het beste naar calmaro gym gaan. wat gaat die trouwens doen die jackie als nieky zonder hem te vertellen een keertje ergens in japan gaat vechten?? zoekt die dan ook een andere gym?

  21. #21
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    moet die wel een half jaar weggaan.

  22. #22
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    105
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    en dat heeft die besloten omdat er niemand was na 1 dagje training? ach we zullen zien wat die er nu van gaat bakken bij GG helmond, ik denk niet veel... naar mijn idee kun je in helmond het beste naar calmaro gym gaan. wat gaat die trouwens doen die jackie als nieky zonder hem te vertellen een keertje ergens in japan gaat vechten?? zoekt die dan ook een andere gym?
    Hallo,

    U begrijpt mij verkeerd,lees mij bericht nog een goed!!

    Ik wil het hier verder bij laten.

    Groetjes Jackie.

  23. #23
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cobra100 View Post
    Hallo,

    U begrijpt mij verkeerd,lees mij bericht nog een goed!!

    Ik wil het hier verder bij laten.

    Groetjes Jackie.
    Hij begrijpt wel vaker dingen verkeerd






















    grapje :laugh:
    Last edited by justsomeone; 03-06-2011 at 03:26.

  24. #24
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    This just in: na 6 jaar ongeslagen te zijn heeft Jackie zijn eerste partij met GG Helmond in de hoek verloren...
    Fighting is poetry in motion

  25. #25
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    This just in: na 6 jaar ongeslagen te zijn heeft Jackie zijn eerste partij met GG Helmond in de hoek verloren...
    Dat klopt, maar daarvoor heeft hij wel gewonnen van een talent van Mousid gym Reda! Ik ben benieuwd naar zijn volgende partij!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •