MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 43 of 43
  1. #26
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by maaskantje View Post
    Vechters zien vaak niet dat een trainer veel geld erin stopt om een vechter in de a klasse te krijgen. Tape, tijd en benzine om maar een klein voorbeeld te geven. Zijn ze eenmaal in de a gaan ze weg. En zeggen sommige vechters ook nog; "hij deed te weinig voor me", ze moeten eens denken aan wat ze al.hebben gedaan voor gym vechters.
    ben ik het helemaal met je eens. Ik heb nog geen A of B klassers en dan kosten die jongens je ALLEEN maar geld. Dagje gala met 1 vechter ben ik al zo een 50-60 euro kwijt aan bandage, eten, en benzine.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Home mtk-gym.nl


  2. #27
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default

    Van wie heeft hij verloren?
    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  3. #28
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    This just in: na 6 jaar ongeslagen te zijn heeft Jackie zijn eerste partij met GG Helmond in de hoek verloren...
    Een ongeslagen vechter, komt iedere dag dichterbij zijn eerste verliespartij.

  4. #29
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Hij begrijpt wel vaker dingen verkeerd
    Hij leest alleen maar 'Marco-UFC' en de rest doet er niet meer toe.

  5. #30
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Iedereen maakt zijn eigen beslissingen. Het klopt dat trainers veel tijd en geld enz. investeren in hun vechter. Als de vechter echter vindt dat hij te weinig begeleid wordt door zijn trainer of dat hij niet meer vooruit gaat of betere sparringpartners wil krijgen elders is hij vrij om weg te gaan. Dit kan wel zeer teleurstellend voor de trainer zijn uiteraard.

  6. #31
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BB View Post
    Een ongeslagen vechter, komt iedere dag dichterbij zijn eerste verliespartij.
    ik begrijp het ook niet helemaal. als je bij calmaro traint kan je niet verliezen?

    misschien dat ongeslagen vechters voor het eerst verliezen omdat ze in de loop van hun carriere tegen steeds betere tegenstanders moeten vechten?

  7. #32
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Dit kan wel zeer teleurstellend voor de trainer zijn uiteraard.
    Sorry hoor. Maar what about the fighter? Die betaalt er tenslotte wel voor om van die trainer les te krijgen. En als die trainer maanden lang weg is om een meer 'prestigieuze' vechter overzee te trainen zou ik op een gegeven moment ook denken hoepel maar op ik ga wel ergens anders heen.

  8. #33
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    dit is zo een typische verhaal waar in ze beide gelijk hebben.

    Trainer en vechter.
    Home mtk-gym.nl


  9. #34
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    edit: teveel moeite.
    Fighting is poetry in motion

  10. #35
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    leuke partij


    http://www.youtube.com/watch?v=aQ31s...eature=related

    misselijk ventje trouwens die tegenstander van jackie

  11. #36
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    waarom justme? Kan dat niet opmaken uit dit filmpje.
    Home mtk-gym.nl


  12. #37
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    waarom justme? Kan dat niet opmaken uit dit filmpje.
    dat ie Jackie zijn rug toekeerd als die na de partij naar hem toe komt of heb je je bril niet op

  13. #38
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    die jongen is net KO gegaan gozer.

    Zo erg is dat toch niet? om hem daarvoor een misselijk ventje te noemen?

    Ga jij gratis hugs weg geven nadat je KO ben gegaan?
    Home mtk-gym.nl


  14. #39
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    die jongen is net KO gegaan gozer.

    Zo erg is dat toch niet? om hem daarvoor een misselijk ventje te noemen?

    Ga jij gratis hugs weg geven nadat je KO ben gegaan?
    ja en thats part of the game, sportief je verlies nemen noemen ze dat

  15. #40
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    105
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    This just in: na 6 jaar ongeslagen te zijn heeft Jackie zijn eerste partij met GG Helmond in de hoek verloren...

    Beste Mensen,

    Mijn eerste partij voor GG-Helmond heb ik gewonnen van Reda van Mousidgym,mijn 2de heelaas op punten na een extra ronde nipt op punten verloren.

    Sportieve groeten Jackie Dings.

  16. #41
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cobra100 View Post
    Beste Mensen,

    Mijn eerste partij voor GG-Helmond heb ik gewonnen van Reda van Mousidgym,mijn 2de heelaas op punten na een extra ronde nipt op punten verloren.

    Sportieve groeten Jackie Dings.
    Dat kan gebeuren jongen.
    Je kan altijd een keer verliezen, kijk maar naar Fedor
    Succes verder met je carriere jongen

  17. #42
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    88
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Sorry hoor. Maar what about the fighter? Die betaalt er tenslotte wel voor om van die trainer les te krijgen. En als die trainer maanden lang weg is om een meer 'prestigieuze' vechter overzee te trainen zou ik op een gegeven moment ook denken hoepel maar op ik ga wel ergens anders heen.
    Even op reageren. Bij ons betaald iedereen tot aan de B-klasse contributie. Deze staat absoluut niet in verhouding tot de werkzaamheden die de trainer daarvoor verricht. Als je alle uren en kosten bij elkaar optelt, dan moet er geld bij, zo simpel is het. Vanaf de B-klasse betaald bij ons niemand contributie meer, krijgen ze trainingsspullen en kleding gratis en wordt verder alles geregeld.

    Nu hebben wij ook nog vaak de mogelijk om met onze vechters (vanaf de N/C klasse) in het buitenland (Canada, Amerika, Engeland, Italie etc) te draaien en wordt dit ook gedaan met onze sporters.

    Niks te klagen dus...!!

    Het feit dat ik regelmatig in Amerika zit met diverse UFC vechters is mede te danken aan de prestaties van mijn vechters. Hier ben ik zo ook heel dankbaar voor. Het is dus een wisselwerking, mijn jongens zorgen ervoor dat ik me in Amerika kan bewijzen en ik kan ondertussen mooi netwerken voor mijn jongens in Nederland. Win Win...

    Naast mezelf als trainer bij Calmaro is natuurlijk ook Petra verantwoordelijk voor alle ontwikkelingen en prestaties bij Calmaro. Zodra ik weg ben neemt zij, samen met onze eigen leerlingen, alle trainingen opzich en zorgt ervoor dat iedereen ready is voor zijn of haar partij. En niet zonder succes. De laatste tijd zijn er maar weinig verlies partijen binnen onze wedstrijdgroep en daar is Petra voor een grootste deel verantwoordelijk voor.

    Conclussie is dus dat zodra ik in het buitenland zit de trainingen en voorbereidingen gewoon door gaan onder proffesionele leiding van WPMF wereld kampioene Petra Janssen van Doorn en vallen ze dus niet in een gat of worden ze in de steek gelaten..

  18. #43
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Blijkbaar beleven Hamza en Jackie dat dan toch anders.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •