MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 31 of 31
  1. #26
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Als conclusie kan ik het volgende trekken;

    Zoals ik al zei ik ben echt fan van Sanchez, die man heeft zoveel geweldige partijen achter zijn naam staan win or lose (Guida, BJ Penn, Florian, Koscheck ect) dat ik sowieso respect voor die man heb (vandaar misschien de roze bril).

    Ik heb de wedstrijd nog een keer gekeken en blijf nog steeds bij het feit dat ronde 2 en 3 voor Sanchez zijn. Hij is niet alleen de agressor maar hij maakt de wedstrijd ook, je ziet gewoon dat hij de sterkere vechter is, let wel op NIET de betere vechter... Misschien kijk ik te veel naar M.M.A. vanuit een straatgevecht waarbij 'hart' ook mee weegt in mijn oordeel (terug komen na zo'n slechte 1e ronde is gewoon te gek, echt Rocky stijl).

    Als ik kijk naar muay thai kijk ik heel anders, veel meer aan het tellen van de stoten en kijk ik het vanuit technisch oogpunt, kan niet verklaren hoe dat komt. Bij Fitch had ik precies hetzelfde, die man was gewoon sterker dan B.J. Penn maar ja dat krijg je met een ronde scoor systeem. Ik wil eigenlijk zo ver gaan dat ik vind dat de 3e ronde zwaarder moet tellen dan ronde 1 en 2. Volgens mij hanteerde Pride dat ook toen.

    Want je wil weten wie de beste vechter, het liefst wil je dat de wedstrijd past eindigd als een de andere vechter niet meer wilt of kan. Dan zie je wie de sterkste is, uiteraard kan je niet een no-limit regel toepassen maar het zou wel het eerlijkst zijn. Kampmann is gewoon erg goed als vechter maar ik mis (net als in zijn Shield partij) iets, kan niet plaatsen wat het is...

    Al met al was het gewoon een vette wedstrijd en ben ik blij dat zei beide extra bonus geld hebben gekregen en dat de UFC het niet als een echt verlies bestempeld voor Kampmann en dat hij nog steeds in de race is voor de titel. Ik zou zeggen rematch, zo wedstrijd Penn vs Fitch moeten ze gewoon laten voor wat het is maar deze pot mag best nog een keer over!
    Ik bekijk muaythai en mma gelijk, en naar mijn idee heb je bij beide sporten toch wel degelijk enorm hart nodig om door te kunnen blijven rammen. Dus ik zie niet zo goed waarom je anders naar MMA kijkt dan naar Muay Thai. Naar mijn gevoel heeft Kampmann gewonnen door z'n taktisch vechten. Beide heren hebben enorm hart, ben ik zeker van. 'T uit zich alleen op verschillende manieren...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #28
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Haha die foto zegt toch alles?

  4. #29
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Halfweg
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    Wat een battle, wat een bullshit beslissing, en wat is dit nou weer voor kansloze discussie?
    Dus 1 takedown >>> 15 stuffed takedowns... FAIL
    x2

  5. #30
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Het was een vette vechtpartij wat betreft de beslissing het had beide kanten op kunnen gaan. Het was imo geen robbery.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  6. #31
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    338
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    En de takedown defense van Kampmann dan?
    Dat was natuurlijk helemaal geen punten waard.
    Zowieso niet in Amerika.
    Wordt niet eens meegenomen.
    Biased kut judging.
    Dat vind ik opzich niet zo vreemd. je krijgt ook geen punten als je stoten ontwijkt.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •