MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 39 of 39
  1. #26
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    aaah oke....dus omdat onze soldaten die in afghanistan gevochten hebben vroeger geen MMA mochten kijken hebben ze nu een trauma....
    ja das een logisch verhaal

    wsl iets te kort door de bocht, maar je verhaal slaat als een slappe lul op een drumstel

    dat kinderen voor hun 12e niet naar MMA mogen kijken wil niet zeggen dat het een stel verwijfde softies worden....dat ligt aan de opvoeding, das echt niet afhankelijk van wel/niet MMA voor een bepaalde leeftijd....
    K wil niet vies doen, maar ga eerst leren lezen.
    Ik zeg toch ook dat het aan de opvoeding ligt? Ik laat toch blijken dat het verbieden van mma kijken maar een voorbeeld is?

    heb ik ergens gezegd dat soldaten syndroom van weet k veel wat krijgen, te wijten valt aan het niet kijken van mma wedstrijden?

    Ik zeg je dat het aan de opvoeding ligt hoe iemand wordt. het kijken van mma is maar een voorbeeld..

    voordat je praat, moet je eerst goed lezen en daarna ga je denken.. niet praten en er vervolgens achter komen dat wat je zegt onzin is.. jij hebt een logisch verhaal gehouden he?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    bij mij gaat die kleine jongen net als ik met zijn vierde op judo . volgens mijn vader hoorde judo bij je opvoeding dus trainden wij vanaf 4 jaar bij jack v helmond in hilversum en kregen les van anton geesink.
    bij een goede leraar leren ze buiten het vallen om respect en eigenwaarde . ook mijn broer en ik zijn niet in het geheel ontspoort . dat gebeurde pas toen ik bij bertje ging trainen (lol) gr hans

  3. #28
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    344
    vCash
    126000

    Default

    Ze zien het weleens in het voorbijgaan maar ik zet ze er bewust niet voor Mijn zoon van 13 roep ik weleens voor belangrijke mooie partijen erbij
    ..................Dit moet je zien................(Anderson Silva ).......................Hij heeft om de een of andere reden een voorliefde voor Wanderlei Silva
    Dan komt ie zelf erbij kijken maar ja die heeft al lang niet meer gevochten.

  4. #29
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Je kan je kinderen best stimuleren om een vechtsport te gaan doen. Maar de manier om dat te doen is door je eigen enthousiasme op je kinderen over te brengen. Neem ze een keer mee, laat ze lekker ravotten in de zaal, laat zien dat je zelf ook lol hebt in je sport.
    Door ze te vertellen dat ze naar judo oid moeten en tot hun 12e welteverstaan kweek je alleen maar kwaad bloed bij je kinderen en zullen ze zich afkeren van de sport (en in het ergste geval ook van jou). Het is ook niet belangrijk dat je kinderen dezelfde sport of wat dan ook als jij volgen. Het is leuk als ze het doen, maar ik zou accepteren dat het niet altijd zo gaat.

    Over het onderwerp MMA kijken met je kinderen. Ik zou daar voorzichtig mee zijn. Zeker in de leeftijd 12-16 zijn kinderen impulsief en denken niet goed na over de gevolgen (eerst doen dan bedenken). Het zou best kunnen dat ze het als spelletje met hun leeftijdsgenootjes gaan doen en zichzelf bezeren.

    Slechts mijn mening als docent Biologie

  5. #30
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    K wil niet vies doen, maar ga eerst leren lezen.
    Ik zeg toch ook dat het aan de opvoeding ligt? Ik laat toch blijken dat het verbieden van mma kijken maar een voorbeeld is?

    heb ik ergens gezegd dat soldaten syndroom van weet k veel wat krijgen, te wijten valt aan het niet kijken van mma wedstrijden?

    Ik zeg je dat het aan de opvoeding ligt hoe iemand wordt. het kijken van mma is maar een voorbeeld..

    voordat je praat, moet je eerst goed lezen en daarna ga je denken.. niet praten en er vervolgens achter komen dat wat je zegt onzin is.. jij hebt een logisch verhaal gehouden he?
    sorry man, ik denk dat ik je post verkeerd gelezen heb, ik dacht dat er stond:
    kinderen laten kijken
    kinderen worden te soft opgevoed
    vervolgens gaf je aan dat jij dit vroeger wel allemaal keek
    en dat klasgenootjes die dit niet keken verwijfd waren
    het waren mietjes
    maar dat lag niet aan de kinderen,
    het lag aan de ouders
    te soft opgevoed

    toen het bruggetje naar onze soldaten in afganistan met syndromen
    en naar vroegah toen er nog echte kerels waren
    die vochten in Irak tegen Iran
    met duizend doden op een heuvel

    met als kortom: voed jullie kinderen niet zo soft op, maar met respect

    en met dat laatste ben ik het wel eens, respect man!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  6. #31
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    sorry man, ik denk dat ik je post verkeerd gelezen heb, ik dacht dat er stond:
    kinderen laten kijken
    kinderen worden te soft opgevoed
    vervolgens gaf je aan dat jij dit vroeger wel allemaal keek
    en dat klasgenootjes die dit niet keken verwijfd waren
    het waren mietjes
    maar dat lag niet aan de kinderen,
    het lag aan de ouders
    te soft opgevoed

    toen het bruggetje naar onze soldaten in afganistan met syndromen
    en naar vroegah toen er nog echte kerels waren
    die vochten in Irak tegen Iran
    met duizend doden op een heuvel

    met als kortom: voed jullie kinderen niet zo soft op, maar met respect

    en met dat laatste ben ik het wel eens, respect man!
    Okey!. nja zijn we het toch met elkaar eens (miscommunicatie)

    Fijne dag nog!

  7. #32
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    bij mij gaat die kleine jongen net als ik met zijn vierde op judo . volgens mijn vader hoorde judo bij je opvoeding dus trainden wij vanaf 4 jaar bij jack v helmond in hilversum en kregen les van anton geesink.
    bij een goede leraar leren ze buiten het vallen om respect en eigenwaarde . ook mijn broer en ik zijn niet in het geheel ontspoort . dat gebeurde pas toen ik bij bertje ging trainen (lol) gr hans
    Mijn zoon wordt binnenkort vier en gaat ook op 'tuimeljudo', omdat ik ook denk dat Budo een meerwaarde kan zijn voor de opvoeding.
    (Als hij er geen reet aan vind gaat hij er trouwens net zo makkelijk er weer van af.)
    Dit vind ik een stuk onschuldiger dan het laten kijken naar GnP/Slugfesten in een ring, en op die manier breng ik de vechtsport wat langzamer en 'softer' onder zijn belangstelling.
    Anyway, ieder zijn ding, ergens moet er inderdaad respect bijgebracht worden, maar wat de beste manier is......
    Wie het weet mag het zeggen !

  8. #33
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Je kan je kinderen best stimuleren om een vechtsport te gaan doen. Maar de manier om dat te doen is door je eigen enthousiasme op je kinderen over te brengen. Neem ze een keer mee, laat ze lekker ravotten in de zaal, laat zien dat je zelf ook lol hebt in je sport.
    Door ze te vertellen dat ze naar judo oid moeten en tot hun 12e welteverstaan kweek je alleen maar kwaad bloed bij je kinderen en zullen ze zich afkeren van de sport (en in het ergste geval ook van jou). Het is ook niet belangrijk dat je kinderen dezelfde sport of wat dan ook als jij volgen. Het is leuk als ze het doen, maar ik zou accepteren dat het niet altijd zo gaat.

    Over het onderwerp MMA kijken met je kinderen. Ik zou daar voorzichtig mee zijn. Zeker in de leeftijd 12-16 zijn kinderen impulsief en denken niet goed na over de gevolgen (eerst doen dan bedenken). Het zou best kunnen dat ze het als spelletje met hun leeftijdsgenootjes gaan doen en zichzelf bezeren.

    Slechts mijn mening als docent Biologie
    hij mag van mij ook voetballer bij ajax worden hoor dat vind ik helemaal niet erg gr hans

  9. #34
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    hij mag van mij ook voetballer bij ajax worden hoor dat vind ik helemaal niet erg gr hans
    Hah dan moet ik altijd denken aan Jiskefet waarin Michiel Romeijn voetbalvader speelt

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Het ene kind is het andere kind niet... datzelfde geldt ook voor ouders Er is moeilijk standaard een leeftijd aan te koppelen. Als het kind heel goed het onderscheid kan maken tussen sport en 'vechten op straat', dan zou het kind best MMA kunnen kijken. Probleem is echter dat niet ieder kind hiertoe in staat is.

  11. #36
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Ik denk dat je het beste vanuit eigen ervaringen kan handelen. Heb jij vroeger naar zulke sporten gekeken en had je daar nachtmerries van, zoja laat ze het niet kijken zo nee dan laat je ze het kijken. Ze hebben toch een gedeelte van je genen en zullen denk ik hetzelfde ongeveer je vroegere jij reageren.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  12. #37
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Ik denk dat je het beste vanuit eigen ervaringen kan handelen. Heb jij vroeger naar zulke sporten gekeken en had je daar nachtmerries van, zoja laat ze het niet kijken zo nee dan laat je ze het kijken. Ze hebben toch een gedeelte van je genen en zullen denk ik hetzelfde ongeveer je vroegere jij reageren.
    pansier mag jij eigenlijk al meekijken? hahah

  13. #38
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    eens, pas vanaf 12 jaar. Mijn dochter van 4 hoeft echt niet te zien dat iemand de arm van zijn tegenstander breekt.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •