MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 7 of 8 FirstFirst ... 345678 LastLast
Results 151 to 175 of 176
  1. #151
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    In de post fight interview vertelde Coker dat hij Cindy Dandois als tegenstander voor Gina Carano wilde hebben, maar Cindy is zwanger.
    Dat was een leuke match geweest zeg...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #152
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Heb zitten genieten! Allemaal gasten de voor de finish gaan! Kan de UFC nog wat van leren! Tja, Diaz... misschien wat te snel. Die 3 seconden had Daley ook nog wel uitgehouden... Had nog wel wat meer zulke rondes willen zien. Damn, vette partij!

    Mousasi is gewoon bestolen. Ik zie niet in hoe iemand die als een draw kan zien. Triest! Jardine heeft een harde kop en ik had Gegard graag wat agressief en actiever gezien, maar no way dat dit een draw was!

    Melendez is een grote! Graag tegen de LW van de UFC zetten. Garant voor leuke potten!

    Aoki is cool. Snel klaar.
    Daley was nog een minuut of 3 na de stoppage van de kaart (kon zonder hulp niet opstaan en op de kruk zitten), dus die 1 minuut pauze had hem niet veel geholpen voor de tweede ronde. Terechte stoppage dus.

  3. #153
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    348
    vCash
    126000

    Default

    Voor we het vergeten ERG GOED EVENT!
    Diaz vs Daley was de beste ronde die ik dit jaar gezien heb.
    Melendes zeer impresive.
    Aoki deed wat hij moest doen.
    Mousasi's gevecht was ook entertaining, jmmr dat hij het niet kon finishen het resultaat is ook niet zo slecht:

  4. #154
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    geweldig event, net de vier main partijen gezien
    Diaz geweldig, al had het gevecht ook gestopt kunnen worden na die linker, rematch zou ik graag willen zien!
    Melendez erg goed!
    Aoki submission king!!
    Mousasi vs Jardine, wederom een voordeel waar ik rode vlekken van in m'n nek krijg! worstelminded fucking usa...die paar takedowns waar ie geen reet mee opgeschoten was hebben hem die draw gegeven....aan de foto hierboven is toch wel te zien wie de terechte winnaar was....blijft een van m'n grootste MMA-ergernissen die fucking scores voor takedowns die eigenlijk niks opleveren....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  5. #155
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Daley was nog een minuut of 3 na de stoppage van de kaart (kon zonder hulp niet opstaan en op de kruk zitten), dus die 1 minuut pauze had hem niet veel geholpen voor de tweede ronde. Terechte stoppage dus.
    Heb m nog es teruggekeken en idd. Hij wist niet meer wat voor of achter was. Er moet in zo'n geval ook niet op de tijd gelet worden.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  6. #156
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    In the ultimate figther zegt men het ook altijd, zorg dat de jury geen beslissing hoeft te maken. Ik maak me toch wel wat zorgen om het niveau. Mousasi was dan wel beter maar niet superovertuigend. En Jardine was zelf met voldoende voorbereidingstijd in de UFC geen absolute topper. Waar hoort Mousasi in de rankings? Denk niet dat hij in de top 10 thuis hoort.

  7. #157
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    In the ultimate figther zegt men het ook altijd, zorg dat de jury geen beslissing hoeft te maken.
    Met andere woorden:

    Maak het af want want de judges hebben er de ballen verstand van.......

    Dat is toch te gek voor woorden, vanwege een gebrek aan kennis moet maar je zorgen dat een gevecht niet naar een beslissing gaat? Omgekeerde wereld in mijn ogen.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  8. #158
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    We kunnen zien dat de UFC zich er mee bemoeit
    te vroeg gestopte partij en een verkeerde uitslag
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  9. #159
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    44
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    In the ultimate figther zegt men het ook altijd, zorg dat de jury geen beslissing hoeft te maken. Ik maak me toch wel wat zorgen om het niveau. Mousasi was dan wel beter maar niet superovertuigend. En Jardine was zelf met voldoende voorbereidingstijd in de UFC geen absolute topper. Waar hoort Mousasi in de rankings? Denk niet dat hij in de top 10 thuis hoort.
    ik denk van wel ...

    en de stats zijn het met me eens..

    FightMetric: Mousasi vs. Jardine Official FightMetric Report
    Hendo - Fedor - Mousasi

  10. #160
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lepel View Post
    ik denk van wel ...

    en de stats zijn het met me eens..

    FightMetric: Mousasi vs. Jardine Official FightMetric Report
    ongelofelijk als je die stats terugziet, als dit geen bewijs is dat die takedowns overrated zijn weet ik het ook niet meer....
    dat ze dit eens naar die commissie sturen, wellicht dat ze dan een keer die scoremethodiek aan gaan passen, maar dat zal wel niet, huidige score-methodiek is natuurlijk wel erg in het voordeel van worstelminded amerika....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •