MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 86
  1. #51
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Hey Ajax verliest nooit 3x looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooool
    dacht dat ze dit seizoen al 2 keer van fc Utreg verloren hebben
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76 View Post
    Hier ben ik het zeker mee eens, al moet ik wel bekennen dat 020 over het algemeen betere middenvelders aflevert.
    Sneijder, VD Vaart, Seedorf, Davids en ik zal er nog wel een paar vergeten vrees ik...
    in het verleden had Ajax inderdaad vaak een goed stabiel controlerend middenveld.
    het Ajax van tegenwoordig stelt op alle fronten nog bar weinig voor.

  3. #53
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Kwartfinalist Real Madrid moet één miljoen euro aan Ajax overmaken

    Vrijdag, 18 maart 2011 om 07:15
    De plaatsing van Real Madrid voor de kwartfinale van het toernooi om de Champions League, de eerste keer in zeven jaar, werd ook in Amsterdam met gejuich ontvangen. Ajax mag door het succes van de Spaanse topclub één miljoen euro bijschrijven op de rekening van de Amsterdammers. "Dit is nog een voortvloeisel uit de overgang van Klaas-Jan Huntelaar", stelt financieel directeur Jeroen Slop.

    Huntelaar maakte halverwege het seizoen 2008/09 de overstap van Ajax naar Real Madrid. "Elke keer als Real Madrid de kwartfinale van de Champions League haalt, levert ons dat een miljoen op", legt Slop vrijdag in De Telegraaf uit. "Dat Klaas-Jan daar maar een half jaar speelde en inmiddels via AC Milan bij Schalke 04 terechtkwam, maakt niet uit."
    "De afspraak met Madrid geldt tot het einde van Huntelaars aanvankelijke contractduur, tot medio 2013." Dat houdt in dat de nummer drie van de Eredivisie de komend seizoenen nog twee miljoen euro kan incasseren. Ajax ontving voor de verkoop van de Oranje-international sowieso twintig miljoen euro. Dat bedrag kon oplopen tot 27 miljoen.

    toch wel lekker
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  4. #54
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Kwartfinalist Real Madrid moet één miljoen euro aan Ajax overmaken

    Vrijdag, 18 maart 2011 om 07:15
    De plaatsing van Real Madrid voor de kwartfinale van het toernooi om de Champions League, de eerste keer in zeven jaar, werd ook in Amsterdam met gejuich ontvangen. Ajax mag door het succes van de Spaanse topclub één miljoen euro bijschrijven op de rekening van de Amsterdammers. "Dit is nog een voortvloeisel uit de overgang van Klaas-Jan Huntelaar", stelt financieel directeur Jeroen Slop.
    http://81.173.100.44/vz/images/ori_2...%5C3557398.jpg
    Huntelaar maakte halverwege het seizoen 2008/09 de overstap van Ajax naar Real Madrid. "Elke keer als Real Madrid de kwartfinale van de Champions League haalt, levert ons dat een miljoen op", legt Slop vrijdag in De Telegraaf uit. "Dat Klaas-Jan daar maar een half jaar speelde en inmiddels via AC Milan bij Schalke 04 terechtkwam, maakt niet uit."
    "De afspraak met Madrid geldt tot het einde van Huntelaars aanvankelijke contractduur, tot medio 2013." Dat houdt in dat de nummer drie van de Eredivisie de komend seizoenen nog twee miljoen euro kan incasseren. Ajax ontving voor de verkoop van de Oranje-international sowieso twintig miljoen euro. Dat bedrag kon oplopen tot 27 miljoen.

    toch wel lekker
    Toch nog goed nieuws na die sportieve domper van gisteren...
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  5. #55
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    AJAX KAN INPAKKKKENNN!!!!!!! ADOOO OH OH DEN HAAAAGGG!!!!!!!

  6. #56
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by joost View Post
    AJAX KAN INPAKKKKENNN!!!!!!! ADOOO OH OH DEN HAAAAGGG!!!!!!!
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  7. #57
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Ado uit, altijd lastig

  8. #58
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    wat hadden ze elhamdaoui trouwens goed kunnen gebruiken vandaag

  9. #59
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    wat hadden ze elhamdaoui trouwens goed kunnen gebruiken vandaag
    Persoonlijk verlies ik volgende week weer , dan dat ik die gast weer in een Ajax shirt zie.
    liever geen kampioen en /of beker zonder Mounir dan Kampioen en beker met.
    maar dat ben ik persoonlijk
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  10. #60
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Persoonlijk verlies ik volgende week weer , dan dat ik die gast weer in een Ajax shirt zie.
    liever geen kampioen en /of beker zonder Mounir dan Kampioen en beker met.
    maar dat ben ik persoonlijk
    X2 mee eens.
    Ben benieuwd wat er gdaan word met t advies van cruijff

  11. #61
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Persoonlijk verlies ik volgende week weer , dan dat ik die gast weer in een Ajax shirt zie.
    liever geen kampioen en /of beker zonder Mounir dan Kampioen en beker met.
    maar dat ben ik persoonlijk

    Deze reactie las ik ook op voetbalzone, vind dit persoonlijk een vreemde opmerking, als supporter van een club wil je toch dat je club altijd wint en de nodige prijzen in de wacht sleept ?

    Mounir wordt gemist, geen scorend vermogen meer, helemaal niets. Hoe kan Frank nou de voorkeur aan die houterige Siem geven ? Of een chvitanich die als een blaadje word weg geblazen.
    Frankie is echt kinderachtig bezig, meteen toen hij werd aangesteld moest hij zonodig laten zien dat hij de kroondrager is. Notabene je club topscorer ( nog steeds, ondanks de vele wedstrijden die hij niet mocht spelen ) die je aan de kant zet.

    Tegen Milan moest Mounir via de media horen dat Frankie hem niet in de basis had opgesteld, tsja... dan vraag je dus om een soap.


    Als trainer zijnde moet je het beste en het maximale uit een speler kunnen halen, iedere speler heeft een andere gebruiksaanwijzing, het is aan de trainer om daar mee om te gaan. Een goede coach is ook een goede peoplemanager ( Zoals een Guardiola, Mourinho, Hiddink )

    Naar mijn inziens mist Frankie dit, je kunt echt merken dat het een beginneling is.
    Last edited by Irishrover; 21-03-2011 at 01:17.

  12. #62
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Wat is dat toch met die denigrerende verkleinwoordjes bij jou, dat Frankie? vind je dat normaal ofzo? moeten we eens met Badr doen (als dat uberhaupt mogelijk was bij die naam:P) dan was het forum te klein waarschijnlijk.

    volgende punten:
    - Het gaat erom dat geen speler groter is dan Ajax zelf. Te vaak is dit andersom geweest en fans hebben hier schoon genoeg van (niet alleen bij ajax)
    - Het valt nog maar te bezien of Mounir daadwerkelijk dat kan brengen wat nodig is. Zijn doelpunten zijn alweer heel lang geleden en alhoewel Ajax de laatste paar wedstrijden niet goed speelde, speelt het als team veel meer waar je heen wilt zonder El Hamdaoui dan met. Hoe vaak ging Ajax niet veel beter spelen wanneer die man gewisseld werd. Dat uitzakken naar de verdediging om de bal op te halen, het gaat gewoon helemaal nergens over bij hem en hij ontregelt het hele spel. Ik denk dat daarom ook voor lange termijn er voor wordt gekozen om niet met hem te spelen.
    - Wat de Boer doet is niet kinderachtig. Bij zijn aanstelling was het de bedoeling dat het Ajax voetbal terug zou keren. Bij zo'n doelstelling moet iedereen in de pas lopen. Als je stoorzenders hebt, moet je dan ook ingrijpen. Heeft dus meer met lange termijn visie te maken, denk ik.

  13. #63
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Ik ben P.S.V. fan en kijk er dus van buitenaf tegenaan.....het is volgens mij belangrijk dat het beste elftal (of in dit geval het minst slechte elftal) speelt....niet de 11 beste spelers! MEH heeft zichzelf onmogelijk gemaakt bij Ajax,eigenlijk heeft hij dat al gedaan voordat hij zijn contract ondertekende dus Ajax maakt gewoon een grote fout zo'n man aan te trekken maar dat terzijde,dan kan Frank de Boer wel weer door het stof gaan en het respect van de gehele spelersgroep verliezen maar met MEH is het gewoon wachten op het volgende incident......je verlies nemen en snel afscheid nemen van die arrogante, overgewaardeerde kwal!
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  14. #64
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    @ fydor Twente x 2

  15. #65
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Wat is dat toch met die denigrerende verkleinwoordjes bij jou, dat Frankie? vind je dat normaal ofzo? moeten we eens met Badr doen (als dat uberhaupt mogelijk was bij die naam:P) dan was het forum te klein waarschijnlijk.

    volgende punten:
    - Het gaat erom dat geen speler groter is dan Ajax zelf. Te vaak is dit andersom geweest en fans hebben hier schoon genoeg van (niet alleen bij ajax)
    - Het valt nog maar te bezien of Mounir daadwerkelijk dat kan brengen wat nodig is. Zijn doelpunten zijn alweer heel lang geleden en alhoewel Ajax de laatste paar wedstrijden niet goed speelde, speelt het als team veel meer waar je heen wilt zonder El Hamdaoui dan met. Hoe vaak ging Ajax niet veel beter spelen wanneer die man gewisseld werd. Dat uitzakken naar de verdediging om de bal op te halen, het gaat gewoon helemaal nergens over bij hem en hij ontregelt het hele spel. Ik denk dat daarom ook voor lange termijn er voor wordt gekozen om niet met hem te spelen.
    - Wat de Boer doet is niet kinderachtig. Bij zijn aanstelling was het de bedoeling dat het Ajax voetbal terug zou keren. Bij zo'n doelstelling moet iedereen in de pas lopen. Als je stoorzenders hebt, moet je dan ook ingrijpen. Heeft dus meer met lange termijn visie te maken, denk ik.
    geen woord aan toe te voegen!

  16. #66
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    mounir is al weer terug genomen.. blijkbaar heeft ajax hem meer nodig dan andersom. heerlijke en terechte situatie voor mounir want als ajax hem niet gebruikt ofzo dan zijn er nog zat clubs die hem willen in zowel binnen en buitenland. en nu staat frankie toch een beetje in z'n hemd om hem terug te nemen na het verlies van ado. frankie wou effe de trainer uithangen door mounir te straffen en heeft tot nu toe zichzelf alleen gehad ermee

  17. #67
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    mounir is al weer terug genomen.. blijkbaar heeft ajax hem meer nodig dan andersom. heerlijke en terechte situatie voor mounir want als ajax hem niet gebruikt ofzo dan zijn er nog zat clubs die hem willen in zowel binnen en buitenland. en nu staat frankie toch een beetje in z'n hemd om hem terug te nemen na het verlies van ado. frankie wou effe de trainer uithangen door mounir te straffen en heeft tot nu toe zichzelf alleen gehad ermee
    Tis geen basisschool.. Met je frankie en de dol dwaze avonturen met mounier verhaal..
    Ajax is beter af zonder hem! Ook hij hoort zich te gedragen ook al scoort hij makkelijker!

  18. #68
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    gedragen? wat heeft die jongen verkeerd gedaan? ik weet het namelijk niet... wat er intern is gebeurd weet ik niet. maar wat ik wel weet is dat frank meteen na zijn aanstelling mounir zonder reden buiten de selectie heeft gelaten tegen Milan... wat we ook weten is dat mounir de schuld kreeg van fouten achterin tegen RKC... conclusie voor mij is dan, frankie heeft de pik op mounir. tuurlijk zal mounir geen makkelijke jongen zijn maar wat mounir tot nu toe heeft misdaan en naar buiten is gekomen, zie ik niet in wat mounir verkeerd heeft gedaan

  19. #69
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    gedragen? wat heeft die jongen verkeerd gedaan? ik weet het namelijk niet... wat er intern is gebeurd weet ik niet. maar wat ik wel weet is dat frank meteen na zijn aanstelling mounir zonder reden buiten de selectie heeft gelaten tegen Milan... wat we ook weten is dat mounir de schuld kreeg van fouten achterin tegen RKC... conclusie voor mij is dan, frankie heeft de pik op mounir. tuurlijk zal mounir geen makkelijke jongen zijn maar wat mounir tot nu toe heeft misdaan en naar buiten is gekomen, zie ik niet in wat mounir verkeerd heeft gedaan
    jij ziet wel vaker dingen niet die logisch zijn.....

    dus: HET LIGT AAN JOU!
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  20. #70
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    /care

  21. #71
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Wat is dat toch met die denigrerende verkleinwoordjes bij jou, dat Frankie? vind je dat normaal ofzo? moeten we eens met Badr doen (als dat uberhaupt mogelijk was bij die naam:P) dan was het forum te klein waarschijnlijk.

    volgende punten:
    - Het gaat erom dat geen speler groter is dan Ajax zelf. Te vaak is dit andersom geweest en fans hebben hier schoon genoeg van (niet alleen bij ajax)
    - Het valt nog maar te bezien of Mounir daadwerkelijk dat kan brengen wat nodig is. Zijn doelpunten zijn alweer heel lang geleden en alhoewel Ajax de laatste paar wedstrijden niet goed speelde, speelt het als team veel meer waar je heen wilt zonder El Hamdaoui dan met. Hoe vaak ging Ajax niet veel beter spelen wanneer die man gewisseld werd. Dat uitzakken naar de verdediging om de bal op te halen, het gaat gewoon helemaal nergens over bij hem en hij ontregelt het hele spel. Ik denk dat daarom ook voor lange termijn er voor wordt gekozen om niet met hem te spelen.
    - Wat de Boer doet is niet kinderachtig. Bij zijn aanstelling was het de bedoeling dat het Ajax voetbal terug zou keren. Bij zo'n doelstelling moet iedereen in de pas lopen. Als je stoorzenders hebt, moet je dan ook ingrijpen. Heeft dus meer met lange termijn visie te maken, denk ik.
    Ach, niet zo gefrustreerd doen om verkleinwoordjes, misschien heb ik te vaak naar Najib Amhali's z'n show gekeken, daar noemt hij Rijkaard namelijk ook Frankie ;-)

    Om maar op jou punten in te gaan;
    Kun jij mij vertellen hoe jij weet dat Mounir zich te groot voelt ? Ik heb hem dit namelijk nooit persoonlijk horen zeggen, dit komt naar mijn inziens door de vele Ajax supporters die elkaar na balken. Frank starte deze strijd, hij zet een club topscorer die in een goede vorm verkeerde aan de kant, vervolgens komt hij met allerlei drogredenen om Mounir aan de kant te laten, zoals; 'Mounir je moest in de muur staan tegen RKC' ( Of moest Blind die bal gewoon niet eigen doel koppen ? Ajax verliest vervolgens haar duels en mist de nodige punten. ook worden ze uit de Europa Leauge gekegeld, maar alsnog wil hij Mounir er niet bijhalen, je mist gewoon een voorhoede speler die de kansen afmaakt. Wie voelt zich nou groter ?

    Leuk dat Ajax beter speelt, maar doordat men de kansen mist, mogen ze bye bye tegen het kampioen zeggen.
    En wat is beter spelen ? De bal 100 keer achterin naar elkaar over spelen, want alsnog heb je een lompe Enoh die het spelletje niet ziet, een Gregory die veel te laks speelt. Een Ebicilio die voor het oog leuke bewegingen laat zien, maar alsnog zero rendement heeft etc.
    Bovendien wordt Mounir naar mijn inziens verkeerd gebruikt, Frank wilde toch net als Barca spelen ?? Nou, dan heb je 3 bewegelijke voorhoede spelers nodig die elkaar constant kruisen, en een 'Trequerista' die je voorziet van steekpassen ( Eriksen )

    Want die houterige Siem in de spits werkt ook niet.

    Stoorzenders ? Wie begon ? Wie zette Mounir meteen aan de kant, zonder enige reden ? Als jij die reden hebt, mag je me die nu vertellen. Mounir was bezig aan een goede reeks en niemand zeurde over deze jongen, ook de zogenaamde Ajax aanhang niet, daarna ineens omdat Frank wat verzint ( Ik wil met een diepe spits spelen ?, wie ? Siem? haha ) loopt iedereen als een blinde koe achter hem aan.

    Hoe je het wendt of keert, je mist een technische voorhoede speler die kansen afmaakt, dat gebeuren over 'trots' is achterhaald, want nu wil jou Frank hem ineens terug. Tsja.... Daar zaten we natuurlijk op te wachten he, Frank zelf was te 'trots' om Mounir te lang in het 2e te laten.

    Maar goed, ik hoop dat Mounir niet gaat spelen, ik gun de aanhang van Ajax dit niet eens, plotseling heeft men deze jongen nodig, terwijl ze eerst gal aan het spugen waren. Bovendien heb je kans dat het vingertje weer naar Mounir wordt gewezen als er iets fouts gaat.

    In mijn optiek past hij in de spaanse competitie, het technische en zijn loopacties zullen hem zeker beter maken en hij komt daar goed tot zijn recht.
    Last edited by Irishrover; 22-03-2011 at 15:41.

  22. #72
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Ach, niet zo gefrustreerd doen om verkleinwoordjes, misschien heb ik te vaak naar Najib Amhali's z'n show gekeken, daar noemt hij Rijkaard namelijk ook Frankie ;-)

    Om maar op jou punten in te gaan;
    Kun jij mij vertellen hoe jij weet dat Mounir zich te groot voelt ? Ik heb hem dit namelijk nooit persoonlijk horen zeggen, dit komt naar mijn inziens door de vele Ajax supporters die elkaar na balken. Frank starte deze strijd, hij zet een club topscorer die in een goede vorm verkeerde aan de kant, vervolgens komt hij met allerlei drogredenen om Mounir aan de kant te laten, zoals; 'Mounir je moest in de muur staan tegen RKC' ( Of moest Blind die bal gewoon niet eigen doel koppen ? Ajax verliest vervolgens haar duels en mist de nodige punten. ook worden ze uit de Europa Leauge gekegeld, maar alsnog wil hij Mounir er niet bijhalen, je mist gewoon een voorhoede speler die de kansen afmaakt. Wie voelt zich nou groter ?

    Leuk dat Ajax beter speelt, maar doordat men de kansen mist, mogen ze bye bye tegen het kampioen zeggen.
    En wat is beter spelen ? De bal 100 keer achterin naar elkaar over spelen, want alsnog heb je een lompe Enoh die het spelletje niet ziet, een Gregory die veel te laks speelt. Een Ebicilio die voor het oog leuke bewegingen laat zien, maar alsnog zero rendement heeft etc.
    Bovendien wordt Mounir naar mijn inziens verkeerd gebruikt, Frank wilde toch net als Barca spelen ?? Nou, dan heb je 3 bewegelijke voorhoede spelers nodig die elkaar constant kruisen, en een 'Trequerista' die je voorziet van steekpassen ( Eriksen )

    Want die houterige Siem in de spits werkt ook niet.

    Stoorzenders ? Wie begon ? Wie zette Mounir meteen aan de kant, zonder enige reden ? Als jij die reden hebt, mag je me die nu vertellen. Mounir was bezig aan een goede reeks en niemand zeurde over deze jongen, ook de zogenaamde Ajax aanhang niet, daarna ineens omdat Frank wat verzint ( Ik wil met een diepe spits spelen ?, wie ? Siem? haha ) loopt iedereen als een blinde koe achter hem aan.

    Hoe je het wendt of keert, je mist een technische voorhoede speler die kansen afmaakt, dat gebeuren over 'trots' is achterhaald, want nu wil jou Frank hem ineens terug. Tsja.... Daar zaten we natuurlijk op te wachten he, Frank zelf was te 'trots' om Mounir te lang in het 2e te laten.

    Maar goed, ik hoop dat Mounir niet gaat spelen, ik gun de aanhang van Ajax dit niet eens, plotseling heeft men deze jongen nodig, terwijl ze eerst gal aan het spugen waren. Bovendien heb je kans dat het vingertje weer naar Mounir wordt gewezen als er iets fouts gaat.

    In mijn optiek past hij in de spaanse competitie, het technische en zijn loopacties zullen hem zeker beter maken en hij komt daar goed tot zijn recht.
    Gast, wat word ik altijd moe van jou zeg, en ik ben vast niet de enige

    Spelers horen te luisteren naar de coach, ook al staat het hun niet aan, een reden hoeft daarvoor niet aanwezig te zijn. simple as that....

    en hij wil hem helemaal niet ineens terug, er zou eerst een gesprek plaatsvinden, en dat is gebeurd.

    En dat ajax waarschijnlijk geen kampioen meer word heeft niks te maken met geen El Ham, dat heeft te maken met geen Stekelenburg.
    Last edited by dirk5; 22-03-2011 at 15:59.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  23. #73
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    dubbel
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  24. #74
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    als ik een aantal reacties lees heeft Frank het over zichzelf afgeroepen door Mounir zonder enige reden langs de kant te zetten in Milaan....
    Frank had beter moeten weten uiteraard!! Als trainer mag je niet zomaar Mounir langs de kant zetten....ZONDER enige reden nogwel!!

    bizar!!

    0-2 werd het toch in milaan of niet?

    ongelofelijk...
    daar zou ik als gepasseerde spits inderdaad vijf weken de griep van krijgen....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  25. #75
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Gast, wat word ik altijd moe van jou zeg, en ik ben vast niet de enige

    Spelers horen te luisteren naar de coach, ook al staat het hun niet aan, een reden hoeft daarvoor niet aanwezig te zijn. simple as that....

    en hij wil hem helemaal niet ineens terug, er zou eerst een gesprek plaatsvinden, en dat is gebeurd.

    En dat ajax waarschijnlijk geen kampioen meer word heeft niks te maken met geen El Ham, dat heeft te maken met geen Stekelenburg.
    Ach jochie, zoek je aanhangers ? Kerel, jou vermelding betreft 'moe' worden van iemand, is overbodig, ik hoef ook niet telkens aan te halen dat ik jou een sukkeltje vind.

    Je praat heel erg gemakkelijk en jou integerheid is 0,0. Wanneer een speler prima presteert onder een andere coach ( Jol ) en letterlijk de smaakmaker van het team is ( Suarez is natuurlijk beter, maar raakte even geen pepernoot ) en plotseling wordt er een andere coach aangesteld die jou ineens aan de kant zet, kun je natuurlijk te maken krijgen met een ongemotiveerde speler. Sterker nog, je vraagt dan om heisa.

    En wie zegt dat Mounir niet luisterde dan ? Kun je me aangeven wanneer dit heeft plaatsgevonden ?
    Want die mediaverhaaltjes bleken achteraf allemaal bullshit te zijn en werden zelfs door de mannen van VI en studio sport ongeldig verklaard, dus kom maar op kerel ?

    Je kunt het formuleren hoe je het wilt, maar Frank wil hem wel ineens terug, Mounir traint alweer met de selectie mee.
    Frank heeft z'n trots opzij gezet, door al dat 'niet luisteren' hebben ze cruciale punten verloren.

    Dat kan jij zelfs niet eens ontkennen Dirkje.

    Stekelenburg ? Verhoeven keept prima, geef liever de slappe verdediging die tegen Ado stond te stuntelen de schuld.
    Zonder Mounir geen goals, zonder goals; Bye bye schaal, bye bye 3e ster..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •