MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 86 of 86
  1. #76
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    als ik een aantal reacties lees heeft Frank het over zichzelf afgeroepen door Mounir zonder enige reden langs de kant te zetten in Milaan....
    Frank had beter moeten weten uiteraard!! Als trainer mag je niet zomaar Mounir langs de kant zetten....ZONDER enige reden nogwel!!

    bizar!!

    0-2 werd het toch in milaan of niet?

    ongelofelijk...
    daar zou ik als gepasseerde spits inderdaad vijf weken de griep van krijgen....
    0-2, Tsja tegen een B garnituur van Milan dat zich al had geplaatst, daar zou Willem 2 zelfs overheen gaan. Daarna dan ? Spartak uit en thuis. Ado verlies ? Allemaal zonder de nummer 9 die gemist wordt.

    Nogmaals; Ik hoop dat hij niet aan spelen toekomt, want ik gun Ajax niet eens het kampioenschap ( die ze waarschijnlijk niet zullen halen )

    Bovendien gaat het niet om Mounir de persoon zelf, maar het feit dat je een speler in vorm, je clubtopscorer zomaar uit het niets aan de kant zet.
    Frank is een beginneling die zichzelf heeft gevloerd door hem niet op te stellen.

    Dag dag kampioenschap en vroege uitschakeling van de EL wannabe Guardioula fronsende Frankie.
    Last edited by Irishrover; 22-03-2011 at 17:19.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    je kunt recht proberen te praten wat krom is, maar de trainer is gewoon de baas en als je zo'n goddelijk salaris verdiend moet je gewoon doen wat je gezegd wordt en niet ineens heel zielig lopen te doen en vijf weken de griep krijgen....jij zegt dat de Boer het over zichzelf heeft afgeroepen, volgens mij is het juist andersom, maar goed....bij deze: je hebt gelijk!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  3. #78
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    je kunt recht proberen te praten wat krom is, maar de trainer is gewoon de baas en als je zo'n goddelijk salaris verdiend moet je gewoon doen wat je gezegd wordt en niet ineens heel zielig lopen te doen en vijf weken de griep krijgen....jij zegt dat de Boer het over zichzelf heeft afgeroepen, volgens mij is het juist andersom, maar goed....bij deze: je hebt gelijk!
    Ik hoef geen gelijk, maar alweer roep je maar wat in de rondte, Mounir bleek uiteindelijk wel ziek te zijn, de clubartsen hadden dit geconstateerd en beveelde hem om binnen te trainen ( Wat hij dus ook gedaan heeft )

    Je zegt dingen die jou gedachtegoed ondersteunen, ken je feiten kerel.

    Verder haal je overbodige zaken bij zoals; Salaris bla bla. Dat staat verder los over heel het onderwerp.

  4. #79
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    @Irish

    Mja ik vind het neerbuigend. Er is bijna geen post van je zonder die toon. Maar misschien zoek ik er inderdaad te veel achter en ligt het aan mij. Ik wilde het even gezegd hebben.

    Inhoudelijk:
    Ik zeg niet dat hij zich te groot voelt, al heb ik wel dat vermoeden. Je kunt ook iemand te groot máken als club. Dit kan door spelers te laten staan omdat ze heel duur zijn of vroeger wel rendement hebben gehad terwijl ze eigenlijk niet functioneren/ een stoorzender zijn. Dan wordt het de keuze, kies je voor die ene speler en hoop je maar dat het er toch nog uitkomt, of het hele team. Ik denk dat in dit geval gekozen is voor het team. Naar mijn mening heeft El Hamdaoui het nooit kunnen brengen. Hij heeft eigenlijk niet of nauwelijks beslissende goals gemaakt en functioneert niet als aanspeelpunt.

    Frank de Boer heeft wel degelijk aangegeven waarom hij El Hamdaoui er niet in zette en die zal ik je dan ook 'direct' geven: Hij zei toen in de voorbeschouwing dat El Hamdaoui best goed is, maar dat je als team veel verder moet zijn om met zo'n bewegende spits te kunnen spelen. Eerder is er behoefte aan een ietwat statisch aanspeelpunt zoals je dat zelf ook al aangeeft. Tegen Milan haalde hij direct zijn gelijk. Er was dus wel een reden. Toen is er een en ander voorgevallen, El Hamdaoui was wel ziek, niet ziek, wel kwaad, niet kwaad. Het maakt mij allemaal weinig uit. Hij heeft goede techniek maar past absoluut niet bij Ajax en heeft nooit laten zien wat hem toebedicht wordt aan kwaliteit.

    Ik ben het met Dirk eens dat het vertrek van Stekelenburg veel bepalender is geweest dan dat van El Hamdaoui. Niet alleen houdt hij ballen tegen, hij is aanvoerder en geeft natuurlijk ook dingen aan bij de verdediging en daar is toch waar het zwakke punt nu een beetje zit. Laten we ook niet vergeten dat Suarez en Emanuelson vertrokken zijn in de winterstop. Ik denk dat de El Hamdaoui soap in vergelijking dan nog weinig uitgemaakt heeft.

    Scorend vermogen is een punt, maar El Hamdaoui is nooit de man geweest van de vele goals. Een jaar bij AZ legde hij er aardig wat in maar zijn beste jaar was 23 goals. Ik vind dat niet zo heel veel voor blijkbaar zo'n grote spits als jij em ziet. Suarez legde er vorig seizoen meer dan twee keer zoveel in met 47. Naar mijn mening heeft hij het nooit laten zien en is elke keuze die je maakt ten faveure van hem en ten nadele van je eigen positie als coach of de verhoudingen in het team een hele riskante gok.

    Ik vind helemaal niet dat Frank de Boer zijn trots in de weg laat zitten. Je hebt hier te maken met een groot speler, international, winnaar van de champions league, noem het maar op. En dan komt die snotneus van een El Hamdaoui eraan met z'n ene landstitel als prestatie en die zet een grote bek op. Ik vind het in de Boer te prijzen dat hij zelfs nog toenadering zoekt. Hij is degene die zijn trots aan de kant zet terwijl Mounir dat blijkbaar niet kan. Ik vind het kinderachtig om dat te gaan vertalen als de trainer die met hangende pootjes terug komt. Hij had net zo goed zijn poot stijf kunnen houden en het had niemand wat kunnen schelen, mij in ieder geval niet.
    Last edited by Facade; 22-03-2011 at 17:55.

  5. #80
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    @Irish

    Mja ik vind het neerbuigend. Er is bijna geen post van je zonder die toon. Maar misschien zoek ik er inderdaad te veel achter en ligt het aan mij. Ik wilde het even gezegd hebben.

    Inhoudelijk:
    Ik zeg niet dat hij zich te groot voelt, al heb ik wel dat vermoeden. Je kunt ook iemand te groot máken als club. Dit kan door spelers te laten staan omdat ze heel duur zijn of vroeger wel rendement hebben gehad terwijl ze eigenlijk niet functioneren/ een stoorzender zijn. Dan wordt het de keuze, kies je voor die ene speler en hoop je maar dat het er toch nog uitkomt, of het hele team. Ik denk dat in dit geval gekozen is voor het team. Naar mijn mening heeft El Hamdaoui het nooit kunnen brengen. Hij heeft eigenlijk niet of nauwelijks beslissende goals gemaakt en functioneert niet als aanspeelpunt.

    Frank de Boer heeft wel degelijk aangegeven waarom hij El Hamdaoui er niet in zette en die zal ik je dan ook 'direct' geven: Hij zei toen in de voorbeschouwing dat El Hamdaoui best goed is, maar dat je als team veel verder moet zijn om met zo'n bewegende spits te kunnen spelen. Eerder is er behoefte aan een ietwat statisch aanspeelpunt zoals je dat zelf ook al aangeeft. Tegen Milan haalde hij direct zijn gelijk. Er was dus wel een reden. Toen is er een en ander voorgevallen, El Hamdaoui was wel ziek, niet ziek, wel kwaad, niet kwaad. Het maakt mij allemaal weinig uit. Hij heeft goede techniek maar past absoluut niet bij Ajax en heeft nooit laten zien wat hem toebedicht wordt aan kwaliteit.

    Ik ben het met Dirk eens dat het vertrek van Stekelenburg veel bepalender is geweest dan dat van El Hamdaoui. Niet alleen houdt hij ballen tegen, hij is aanvoerder en geeft natuurlijk ook dingen aan bij de verdediging en daar is toch waar het zwakke punt nu een beetje zit. Laten we ook niet vergeten dat Suarez en Emanuelson vertrokken zijn in de winterstop. Ik denk dat de El Hamdaoui soap in vergelijking dan nog weinig uitgemaakt heeft.

    Scorend vermogen is een punt, maar El Hamdaoui is nooit de man geweest van de vele goals. Een jaar bij AZ legde hij er aardig wat in maar zijn beste jaar was 23 goals. Ik vind dat niet zo heel veel voor blijkbaar zo'n grote spits als jij em ziet. Suarez legde er vorig seizoen meer dan twee keer zoveel in met 47. Naar mijn mening heeft hij het nooit laten zien en is elke keuze die je maakt ten faveure van hem en ten nadele van je eigen positie als coach of de verhoudingen in het team een hele riskante gok.

    Ik vind helemaal niet dat Frank de Boer zijn trots in de weg laat zitten. Je hebt hier te maken met een groot speler, international, winnaar van de champions league, noem het maar op. En dan komt die snotneus van een El Hamdaoui eraan met z'n ene landstitel als prestatie en die zet een grote bek op. Ik vind het in de Boer te prijzen dat hij zelfs nog toenadering zoekt. Hij is degene die zijn trots aan de kant zet terwijl Mounir dat blijkbaar niet kan. Ik vind het kinderachtig om dat te gaan vertalen als de trainer die met hangende pootjes terug komt. Hij had net zo goed zijn poot stijf kunnen laten en het had niemand wat kunnen schelen, mij in ieder geval niet.

    Ooww, je had het vermoeden ? Tsja... Wat moeten we daar nou mee ? Je kunt het feitelijk niet weerleggen, nogmaals, ik adviseer je niet om dingen te gaan roepen die je gedachtegoed ondersteunen. Yeah right, gekozen voor het team? een team dat alle kleuren scheit voor Ado.
    Een team dat niet weinig tot niets scoort zonder je nummer 9.

    Met alle respect, maar Frank zegt zoveel, de ene keer wil hij een aanspeelpunt ( Waarom zet je Cvitanitch in de spits, ook niet bepaald een aanspeelpunt, is maar van het bewegelijke, Siem als aanspeelpunt heb je ook helemaal niets aan, die gast functioneert dit seizoen gewoon niet zoals de vorige, vooral niet in de spits,( Te houterig, techniekloos ) dus dat aanspeelpunt gebeuren werkt ook voor geen meter ) De andere keer wil Frank zoals Barca spelen; ik neem aan met 3 bewegelijke voorhoede spelers die constant elkaar kruisen en doormiddel van steekpassen elkaar één op één op de keer zetten.

    Mounir was topscorer bij AZ, of het nou 23 of 45 is, hij is het + werdt hij uitgeroepen tot speler van het jaar. Momenteel is hij gewoon clubtopscorer, dat nog eens met de vele wedstrijden die hij niet gespeeld heeft, hoe crisis is het in Amsterdam dan ? Juist, Ajax speelt helemaal geen goed positiespel. Met een Enoh die meer fungeert als stoorzender voor de tegenstander, maar voetballend komt hij zwaar tekort ( weinig inzicht ), Anita die het redelijk doet, maar vaak met de bal wil lopen. De Zeeuw totaal uit vorm, Siem die geen pepernoot raakt in de spits, en de zwakke achterhoede die het team vaak genoeg in de steek laat. ( Behalve Vertongen, dat vind ik een hele goede en sterkere defender )

    Dus wat dat er gaat, loopt het ook niet zonder Mounir, ondanks dat hij geen aanspeelpunt is.

    Frank is te trots, punt uit. Waarvoor heeft hij Mounir nu nodig dan ? Hij luistert toch niet ? Hij is toch geen aanspeelpunt ? Waarom roept hij de scorende spits nu het slecht gaat ?Vertel dan ? Je kunt het namelijk zelf invullen...
    Het is een feit dat Ajax weinig scoort, en bovendien scoren de zogenaamde vervangers van Mounir niet. Dus waar hebben we het over ?

    Je kan snotneus roepen, zo zie je maar dat je je mening ventileert doormiddel van emoties en lichtelijke wrok; jammer is dat.

    Zullen we het over Frank hebben, groot speler hoor, maar verliet Ajax ook op een ongure manier om bij Barca aan de slag te komen.

    Stekelenburg is een keeper, Mounir een spits, beide zijn erg belangrijk geweest dit seizoen. Maar goed, zo zie je maar; Ajax is gewoon afhankelijk van een keeper volgens jou, hoe triest is dan wel niet ?

    Verder wil ik kwijt dat ik geen aanhanger van Mounir ben hoor, ben meer iemand die de PL en de La Liga volg, maar ging er meer op in, omdat ik vele supporters elkaar zie napraten, en alles klakkeloos van de mediaorganen overnemen, maar weinig die de feiten opzoeken en dan hun mening ventileren.
    Last edited by Irishrover; 22-03-2011 at 18:16.

  6. #81
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    je hebt iig wel gelijk als je zegt dat het niet aan Verhoeven ligt....met zo'n verdediging kan Stekel ook geen wonderen verrichten....mbt de rest laat je volgens mij vooral je persoonlijke afgunst voor Frank de Boer de boventoon voeren....

    ik heb gewoon aangegeven dat het vreemd is dat mensen zeggen dat Frank de Boer dit gebeuren zelf veroorzaakt heeft om Mounir niet op te stellen tegen Milaan. Heel vreemde gedachtegang...
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  7. #82
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    je hebt iig wel gelijk als je zegt dat het niet aan Verhoeven ligt....met zo'n verdediging kan Stekel ook geen wonderen verrichten....mbt de rest laat je volgens mij vooral je persoonlijke afgunst voor Frank de Boer de boventoon voeren....

    ik heb gewoon aangegeven dat het vreemd is dat mensen zeggen dat Frank de Boer dit gebeuren zelf veroorzaakt heeft om Mounir niet op te stellen tegen Milaan. Heel vreemde gedachtegang...
    De manier waarop was niet echt charmant. Via de nieuwsorganen moest Mounir horen dat hij op de bank mocht beginnen.. Tsja, ik zou het ook niet echt leuk gevonden hebben als het zo moest.

    Ik heb geen afgunst naar Frank als persoon toe, meer het gedrag dat hem niet staat, het amsterdamse bluf dat naar boven komt, praatjes; 'ik wil net als Barca spelen' ( haha, hij heeft in ieder geval een goede imaginatie ), beginnelingpraat etc etc etc.. ;-P

    Anway, we zien we wat de toekomst brengt, ik hoop in ieder geval dat Mounir niet speelt, puur om Ajax te zien falen.

  8. #83
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    @ Irish
    Ik vond de laatste opstelling ook niet sterk. Ook al werden ze afgedroogd tegen Spartak, ik had het gewoon laten staan, al is het maar omdat ze niet zo snel iets beters hebben. En de weken daarvoor best aardig speelden. Maarja dat is natuurlijk een kwestie van meningen.

    Ík vond het positiespel tegen Spartak thuis, juist wel heel goed. Scorend vermogen ontbrak inderdaad, maar een beetje pech was het ook want ze hadden volgens mij de week ervoor nog met 5-0 gewonnen.
    Het is daarom juist wél relevant of het 23 of 45 is. Het gaat namelijk om de vraag: is El Hamdaoui de afmaker die Ajax nodig heeft? Ik denk dus van niet, ik vind hem geen afmaker. Daarnaast zijn er nog de tig punten van het ajax voetbal dat weer terug moet komen die ik al heb uitgelegd.

    Ik vind en dat is natuurlijk mijn mening en niet de absolute waarheid ofzo, dat Ajax als team beter voetbalt zonder dan met El Hamdaoui erin. Ze creëren veel meer kansen maar als percentage dat ze benutten is het minder. Terwijl met El Hamdaoui er minder gecreëerd wordt, minder gevoetbald en dan zou de enige reden moeten zijn dat hij de 'topscorer' is met een niet al te illuuster aantal doelpunten.

    Met Suarez was dat ook zo, Ajax speelde niet geweldig maar die man schoot er gewoon zo belachelijk veel in dat voor hem gekozen werd in plaats van het teamspel. Bij El Hamdaoui gaat dat niet op.

    'Frank is trots punt uit' is een pure drogreden. Het is toch simpel personeelsbeleid dat je je inspant om toch een en ander recht te breien zodat iedereen weer door een deur kan. Ajax heeft niks aan een goed betaalde speler in het tweede en El Hamdaoui heeft niks aan Ajax op deze manier. Ik zal niet zeggen dat Mounir beter ballenjongen kan worden, maar ik vind het onterecht om te doen alsof Ajax genoodzaakt is een of andere noodgreep te doen op een speler die tot nu toe gewoon nog niet gebracht heeft wat nodig is. Gebaseerd op wat?, een paar verliespartijen die hoogstwaarschijnlijk met Mounir ook wel geleden zouden zijn. Als je echt denkt dat bijvoorbeeld tegen spartak uit, Mounir het verschil zou hebben gemaakt dan vergis je je. Andersom zou je kunnen zeggen dat het seizoen gespeeld is en dat er dus geen enkele reden is om nu nog een noodgreep te gaan doen.

    Maar goed het blijft speculeren, misschien schiet ie ze er nu allemaal in.

  9. #84
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    De manier waarop was niet echt charmant. Via de nieuwsorganen moest Mounir horen dat hij op de bank mocht beginnen.. Tsja, ik zou het ook niet echt leuk gevonden hebben als het zo moest.

    Ik heb geen afgunst naar Frank als persoon toe, meer het gedrag dat hem niet staat, het amsterdamse bluf dat naar boven komt, praatjes; 'ik wil net als Barca spelen' ( haha, hij heeft in ieder geval een goede imaginatie ), beginnelingpraat etc etc etc.. ;-P

    Anway, we zien we wat de toekomst brengt, ik hoop in ieder geval dat Mounir niet speelt, puur om Ajax te zien falen.
    verrassend dat je de dingen die in de media verschijnen die in het voordeel van mounir spreken wel geloofd en de verhalen tegen mounir is maar media praat en supporters die elkaar na praten.
    mounir hoeft van mij iig ook geen wedstrijd meer in een Ajax shirt te spelen.
    en het gezeik begon al voordat meneer getekend had.
    ik wil wel , ik wil niet .
    oja ik wil wel maar ik wil compensatie voor mijn familie met een sportzaak in Rotterdam.... en ik wil de duurste mercedes van de selectie !
    sodemieter lekker op !

    en mounir ligt niet alleen niet lekker bij de boer maar bij meerdere in de selectie.
    en waarom hij nu wel weer bij de selectie zit? ik denk om misschien aan het einde van het seizoen nog iets terug te verdienen van die 5 miljoen.
    echt niet omdat Mounir ons nu nog kampioen kan maken of omdat het zo'n fijne gozert is!

    en wat nou Amsterdamse bluf? noem eens een trainer die op dit moment niet wil dat zijn team als Barca speelt!
    hij zegt niet dat zijn team als barca speelt , dat zou bluf zijn wel een beetje opletten
    Last edited by Marchant; 22-03-2011 at 20:48.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  10. #85
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Ach jochie, zoek je aanhangers ? Kerel, jou vermelding betreft 'moe' worden van iemand, is overbodig, ik hoef ook niet telkens aan te halen dat ik jou een sukkeltje vind.

    Je praat heel erg gemakkelijk en jou integerheid is 0,0. Wanneer een speler prima presteert onder een andere coach ( Jol ) en letterlijk de smaakmaker van het team is ( Suarez is natuurlijk beter, maar raakte even geen pepernoot ) en plotseling wordt er een andere coach aangesteld die jou ineens aan de kant zet, kun je natuurlijk te maken krijgen met een ongemotiveerde speler. Sterker nog, je vraagt dan om heisa.

    En wie zegt dat Mounir niet luisterde dan ? Kun je me aangeven wanneer dit heeft plaatsgevonden ?
    Want die mediaverhaaltjes bleken achteraf allemaal bullshit te zijn en werden zelfs door de mannen van VI en studio sport ongeldig verklaard, dus kom maar op kerel ?

    Je kunt het formuleren hoe je het wilt, maar Frank wil hem wel ineens terug, Mounir traint alweer met de selectie mee.
    Frank heeft z'n trots opzij gezet, door al dat 'niet luisteren' hebben ze cruciale punten verloren.

    Dat kan jij zelfs niet eens ontkennen Dirkje.

    Stekelenburg ? Verhoeven keept prima, geef liever de slappe verdediging die tegen Ado stond te stuntelen de schuld.
    Zonder Mounir geen goals, zonder goals; Bye bye schaal, bye bye 3e ster..
    Waarom praat jij altijd met verklein woorden, heb je zo'n kleine pik dat je op internet de grote man uit wil hangen? praat gewoon normaal man....

    ps, het valt me dat je de rascisme kaart nog niet gebruikt hebt, dat is normaal altijd je eerste redmiddel....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  11. #86
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Kan die Frank de Boer uberhaupt lachen ? Wat een sjachereinige kop trekt die toch atijd.

    Denk niet dat het ooit nog goed gaat komen dus Mounir en Frankie.

    En vond die keeper helemaal niet zo slecht spelen, hij deed een paar voortreffelijke reddingen maar die verdediging is gewoon zo lek als een mandje en zelds van de Sar had tegen Ado ballen om zijn oren gekregen. Lijkt wel of sommige te beroerd zijn om te lopen ?????

    Johan Cruijff is trouwens goed bezig, het hele bestuur moet weg en de selectie moet een goed worden bekeken, dan wordt het misschien nog wat met Ajax ... Kan die niet gelijk wat adviezen geven aan Fijenoord want ook daar kan wel de bezem doorheen.
    Last edited by Sjaak; 25-03-2011 at 13:51.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •