MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 22 of 22
  1. #1
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default Pliesie deelt tikkie uit..

    Tja.. kan natuurlijk niet.. maar begrijp hem wel


    www.dumpert.nl - [MIRROR] PolitieStaat Schagen
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    begrijp hem heel goed, ik heel die groep meteen beschoten................waarschijnlijk ben ik daarom nooit aangenomen bij de powlietsie

  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Er kan zoveel niet...........

  4. #4
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Kansloze kutgasten veel hardere tikken geven. Grote bek en maar stoer doen. Triest.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  5. #5
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ik zou eens lekker een rondje peperspray uitgedeeld hebben.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    ik had ze verdomme geknuppeld als jonge zeehondjes
    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Jammer dat die agent die gastjes niet gewoon meeneemt en voor laat komen. Hij laat zich provoceren (wat overigens heel begrijpelijk is) maar daarmee komen die jochies wel weg met wat ze doen. Ik had liever gezien dat ze er voor veroordeeld werden.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  8. #8
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Jammer dat die agent die gastjes niet gewoon meeneemt en voor laat komen. Hij laat zich provoceren (wat overigens heel begrijpelijk is) maar daarmee komen die jochies wel weg met wat ze doen. Ik had liever gezien dat ze er voor veroordeeld werden.
    Veroordeeld voor wat Ronald? En dan? Taakstrafje? Bejaardentehuis poetsen voor 3 weken? Dan zie ik ze liever in elkaar gerost worden.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  9. #9
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Ach een corrigerend tikje. Maar had niet echt het gewenste effect denk ik zo.

  10. #10
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Tuigdorp?
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  11. #11
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat ik wel een mooi project zou weten
    ......

    Sparringspartners voor pro vechters
    Ze hebben praatjes als.... en pro atleten komen sparrings partners te kort.
    Zij van de straat af en wij hebben dan ook wel weer wat leuke videos om te delen hier op MF

  12. #12
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    +1 voor de agent. Ik had liever gezien dat hij een tik met zijn knuppel had gegeven.

  13. #13
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    Hij had gewoon een volle hoek moeten geven en een kopstoot erbij... en dan natuurlijk een kogel door de knie...
    om daarna gewoon effe lekker op je bureau je dienstwapen schoon te maken.... geslaagde dienst...
    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

  14. #14
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Hij schrok er zelf van haha.. Heel goed te begrijpe zo te zien is t een oude rot in t vak.. Heel frustrerend om dan te zien dat van die schoffies zo.n grote bakkes hebbe! Eigenlijk was t tikje te zacht!

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Veroordeeld voor wat Ronald?
    Daar is vast wel een juridische mouw aan te passen.

    Dan zie ik ze liever in elkaar gerost worden.
    Mag ook, maar dat zie ik 'm niet doen. Hij geeft een paar tikken maar uiteindelijk blijven die jochies gewoon provoceren.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  16. #16
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Ben benieuwd of de agent hier nog voor op z'n vingers getikt gaat worden. Hoewel dat misschien officieel zal gebeuren, weet ik nu al dat 't hele politiekorps die mannetjes in de gaten houdt en waarschijnlijk wacht op ook maar een kleine overtreding om ze eens goed aan te pakken.

    Veroordelen voor het verstoren vd rust? Zoals je zegt Ronald, hier is vast wel iets voor te bedenken... En niemand zou het met je oneens zijn.

  17. #17
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Daar is vast wel een juridische mouw aan te passen.
    Ik werk in de jeugdzorg en kom dit soort gastjes continue tegen. Al doen ze dit nog 20x en gooien ze nog een ruit in... de politie kan niks. Hooguit een leuke taakstraf of een agressie cursus die nergens over gaat. Worden ze ook niet beter van.
    Ik zou het ook liever anders zien, begrijp me niet verkeerd, maar zo werkt het helaas niet in Nederland.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Ik werk in de jeugdzorg en kom dit soort gastjes continue tegen. Al doen ze dit nog 20x en gooien ze nog een ruit in... de politie kan niks. Hooguit een leuke taakstraf of een agressie cursus die nergens over gaat. Worden ze ook niet beter van.
    Ik zou het ook liever anders zien, begrijp me niet verkeerd, maar zo werkt het helaas niet in Nederland.
    Ik denk niet dat het 'm zit in een gebrek aan mogelijkheden. Het gaat er om wat je met die mogelijkheden doet. Dat begint hier al letterlijk op straat met die agent. De agent accepteert in principe wat er gebeurt. Weliswaar met een beetje tegensputteren, maar uiteindelijk accepteert hij het. Óf oppakken, óf in elkaar stompen (en daarna oppakken ), dan accepteert hij het niet.

    Ook als ze veroordeeld worden zijn er echt wel meer mogelijkheden dan een taakstraf of een agressiecursus. Maar daar geldt wel hetzelfde als bij die agent: als je niet doorpakt werkt het niet (of omgekeerd zelfs).

    (For the record: ik werk ook in de jeugdzorg )
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  19. #19
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Ik denk niet dat het 'm zit in een gebrek aan mogelijkheden. Het gaat er om wat je met die mogelijkheden doet. Dat begint hier al letterlijk op straat met die agent. De agent accepteert in principe wat er gebeurt. Weliswaar met een beetje tegensputteren, maar uiteindelijk accepteert hij het. Óf oppakken, óf in elkaar stompen (en daarna oppakken ), dan accepteert hij het niet.

    Ook als ze veroordeeld worden zijn er echt wel meer mogelijkheden dan een taakstraf of een agressiecursus. Maar daar geldt wel hetzelfde als bij die agent: als je niet doorpakt werkt het niet (of omgekeerd zelfs).

    (For the record: ik werk ook in de jeugdzorg )
    Als de mogelijkheden in het noorden beter zijn, stuur ik er wel een paar die kant op haha. Misschien accepeteren ze hier dan meer... Ik weet het niet, maar ik zie steeds meer dat dit soort paljassen (3x de woordwaarde) gewoon dit gedrag kunnen vertonen en ermee weg komen. Als je dit later met oom agent oppakt, dan kunnen en mogen ze naar eigen zeggen niks...

    Mag ik vragen wat je doet? Ik werk op een zelfstandigheidstraining voor autistische jongeren.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Als de mogelijkheden in het noorden beter zijn, stuur ik er wel een paar die kant op haha. Misschien accepeteren ze hier dan meer... Ik weet het niet, maar ik zie steeds meer dat dit soort paljassen (3x de woordwaarde) gewoon dit gedrag kunnen vertonen en ermee weg komen. Als je dit later met oom agent oppakt, dan kunnen en mogen ze naar eigen zeggen niks...
    Hahaha... de mogelijkheden zijn hier precies hetzelfde maar worden helaas net zo vaak veel te soft ingezet als bij jullie. Wat dat betreft geen enkel verschil

    Mag ik vragen wat je doet? Ik werk op een zelfstandigheidstraining voor autistische jongeren.
    Ik werk bij pleegzorg. Maar daarvoor ook allerlei andere dingen gedaan binnen de jeugdhulpverlening. Heb net even zitten rekenen maar ik werk nu al 21 jaar in de jeugdzorg. Damn... ik word oud
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  21. #21
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Hahaha... de mogelijkheden zijn hier precies hetzelfde maar worden helaas net zo vaak veel te soft ingezet als bij jullie. Wat dat betreft geen enkel verschil


    Ik werk bij pleegzorg. Maar daarvoor ook allerlei andere dingen gedaan binnen de jeugdhulpverlening. Heb net even zitten rekenen maar ik werk nu al 21 jaar in de jeugdzorg. Damn... ik word oud
    Hoe houdt je het vol haha. Ik heb het altijd met plezier gedaan hoor, maar hoop wel binnen afzienbare tijd mijn brood met el Bastardo clothing te gaan verdienen.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  22. #22
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Terecht...Veel harder aanpakken die etterbakkies. Respectloos..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •