MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 21 of 21
  1. #1
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default Matchmaking Lumpinee stadion Bangkok

    Ik ben in Bangkok nu en vroeg me af waar je de matchmaking kon vinden van het lumpinee stadion. Op de site kom ik niet verder dan dat er dins-, donder- en zaterdag gevochten word...

    Word dit ergens online weergegeven? Hoe kom ik hierachter zonder eerst naar het stadion te hoeven gaan?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Ha Gieloe, Mazzelpik!!

    op http://www.muaythai2000.com kan je alle info vinden.

    Elke avond is of het Lumpinee of het Rajadamnern open. Deze wisselen mekaar af.

    Hier staan de matchmakings voor de komende dagen en ook de uitslagen van de afgelopen gala's

    http://www.muaythai2000.com/muaythai2000/promatchEn.php

    vanavond in het Lumpinee onderstaande partijen:

    1
    (Preliminary) Chamuakphet Chor.Kasemvilart 107
    Achawin Por.Telakoon
    2
    (Preliminary) Phetmongkon F.A.Group 101
    Jingreedtong Sor.Thor.Monponetong 102

    1 Phanpayak Sitjatik 104
    Noppakao Jitmuangnont 103.6
    2 Ponsawan Konmaibaovee 103
    Sarawuth Pithakpapadiang
    3 Visunlek Seatranferry 118
    Phetaik Look Bor.Kor. 120
    4 Denchiangkwan Lamtongkarnpeth 122
    Payak-Esarn Sit-Au-Ubon
    5
    (Main) Pinsiam Sor.Amnuaysirichok 124
    Seksun Or.Kwanmuang
    6 Sensamran Sor.Narongchai 161.6
    Alien Silvester(Canada) 161.4
    7 Werasak Mor.Muangkondee 106
    Kwanjai Lookprabaht



    TIPS:

    probeer dinsdag 8 maart na het Lumpinee te gaan met:

    Sagatdao vs Petchboonchu

    Singdam vs Tuakatong

    Pokaew Fonjarngchonburi vs Sarm-A Thor.Ratanakiat

    Dat zijn echte toppers momenteel in Thailand en vooral Sagatdao vs Petchboonchu is een kraker !!!

    en donderdag kun je in het Rajadamnern stadion Orono eens echt aan het werk zien op regels waarop hij goed is.

  3. #3
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Wow helemaal te gek man deze info!

    Harstikke bedankt!

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Sowieso is dinsdag de beste dag om te gaan. Aantal keer geweest op verschillende dagen, maar dinsdag staan vaak top partijen.

  5. #5
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    59
    vCash
    126000

    Default

    Payap, ben wel benieuwd naar jouw "persoonlijke" voorkeur! Ik ben nu 2x in Thailand geweest om te trainen (1e keer heb ik 3 weken in Kaewsamrit getraind en de 2e keer bij Superpro Samui). Wat is jouw persoonlijke voorkeur qua stadions? Raja of Lumpinee?

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Voorkeur is groot woord. Maar vind het Lumpinee meer sfeer ademen. Rajadamnern is moderner en luxer en Lumpinee zouden wij bijkans een bouwval noemen. Maar ik hou van die old scool sfeer. In Nederland ook overigens. In ons land geniet ik het meeste van die gala's waar het publiek bijkans aan de ring staat en schreeuw dan van die galas waar dan wel de grootste namen staan maar waar je het gevoel heb in een bioscoop te zitten.

    Maar avondje Rajadamnern sla ik absoluut niet over en verschil is klein maar. Overigens heb ik wel idee dat momenteel de beste vechters vooral in het Lumpinee staan.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Ik heb ik ook meer Lumpinee dan Raja, ondanks dat het een vervallen bak is. Als die toppers op het programma staan en het stadion zit helemaal vol met gokkers dan is de sfeer echt uniek. En gewoon een 2e rangs kaartje kopen ipv eerste rang. Kan je helemaal die sfeer opsnuiven
    Overigens vind ik het winkeltje bij Raja wel weer (iets) beter dan bij Lumpinee.

  8. #8
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post



    TIPS:

    probeer dinsdag 8 maart na het Lumpinee te gaan met:

    Sagatdao vs Petchboonchu

    Singdam vs Tuakatong

    Pokaew Fonjarngchonburi vs Sarm-A Thor.Ratanakiat

    Dat zijn echte toppers momenteel in Thailand en vooral Sagatdao vs Petchboonchu is een kraker !!!

    en donderdag kun je in het Rajadamnern stadion Orono eens echt aan het werk zien op regels waarop hij goed is.

    Dat zijn zeker tips...!!!!!!! Als ik niet nu opeens nieuwe combiketel in mijn huis moest laten plaatsen zou ik ook rond deze periode in Thailand geweest zijn

  9. #9
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE\]
    TIPS:

    probeer dinsdag 8 maart na het Lumpinee te gaan met:

    Sagatdao vs Petchboonchu

    Singdam vs Tuakatong

    Pokaew Fonjarngchonburi vs Sarm-A Thor.Ratanakiat

    Dat zijn echte toppers momenteel in Thailand en vooral Sagatdao vs Petchboonchu is een kraker !!!

    en donderdag kun je in het Rajadamnern stadion Orono eens echt aan het werk zien op regels waarop hij goed is.[/QUOTE]







    Wie zijn eigenlijk de favos in die partijen? Mischien maar eens een gokje wagen...

  10. #10
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou m'n geld zetten op: Petchboonchu
    Singdam
    Sarm-A Thor Rantanakiat
    [SIGPIC]

  11. #11
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Quote Originally Posted by knift View Post
    Ik zou m'n geld zetten op: Petchboonchu
    Singdam
    Sarm-A Thor Rantanakiat
    Ik denk dat Sagatdao favoriet is, hij is al tijd niet verslagen geloof ik. Singdam is ook niet meer wat ie geweest is. Ik zou alleen mn geld op Sam-A zetten en misschien op Sagatdao.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Sam-A won op punen vs Potekeaw. De aprtij had een weddenschap van 2 miljoen staan

    Singdam won op punten van Tukatong

    Sagatpetch won op punten van Petchboonchu

    Nog geweest Gieloe en hoe vond je het?

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    Misschien kom ik je nog wel tegen Gieloe Ik ben nu op koh Chang en ga zondag weer terug naar bangkok. Misschien dat ik ook nog ff een stadionnetje meepak voordat ik dinsdagnacht weer terug vlieg na nederland. Als jij nou ff het mixfight logo op je schouder laat tatoeren (kost in thailand toch niets ) dan kan ik je daaraan herkennen

  14. #14
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RisingSun View Post
    Misschien kom ik je nog wel tegen Gieloe Ik ben nu op koh Chang en ga zondag weer terug naar bangkok. Misschien dat ik ook nog ff een stadionnetje meepak voordat ik dinsdagnacht weer terug vlieg na nederland. Als jij nou ff het mixfight logo op je schouder laat tatoeren (kost in thailand toch niets ) dan kan ik je daaraan herkennen
    Mooi, dan kun je een sfeerverslagje maken

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    @Gielo: tot wanneer blijf je? Ik zit volgende week ook in Thailand
    @Rising Sun: de dag waarop jij vertrekt kom ik aan.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Zo kan het wel weer jongens!

    Denk eens aan al die arme stumperds die achterblijven in Nederland in dit allemaal moeten aanhoren. Dat is te wreed. Volgens mij zelfs verboden in de wetten van Geneve.

    Orono vocht vandaag in het Rajadamnern stadion en heeft op punten gewonnen

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Zo kan het wel weer jongens!

    Denk eens aan al die arme stumperds die achterblijven in Nederland in dit allemaal moeten aanhoren. Dat is te wreed. Volgens mij zelfs verboden in de wetten van Geneve.

    Orono vocht vandaag in het Rajadamnern stadion en heeft op punten gewonnen
    Hahaha ik zat al te wachten op een reactie van jou Payap Wanneer ga je nou eens mee?

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Hahaha ik zat al te wachten op een reactie van jou Payap Wanneer ga je nou eens mee?
    Hoop dit jaar nog maar eerst het kleine Payapje / Payapinnetje mijn leven laten verblijden!

  19. #19
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Ik ga 16 mei naar Thailand. Eerst een week naar Bangkok en dan ruim een week naar Ko Samui, oa een paar nachten naar SuperPro Samui. Heb der zin in. Zijn er nog aanraders van mensen die al eerder naar Bangkok geweest zijn en waar ik echt naartoe moet?

  20. #20
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    398
    vCash
    126000

    Default

    zowiezo Poseidon als je in bangkok bent!!! elke taxi driver weet wel waar die zit!!

  21. #21
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Hey Payap,

    Was een goed gala. Al vond ik de beste partij ergens in het begin Cheuntep ofzo heette die jongen en het leek wel of hij tegen een broertje van Bovy stond. Die jongen bleef maar komen en die Cheuntep was zo goed met ellebogen en hoge trappen. Was een bloedbad geworden in de ring daar en die gozer bleef maar komen. Denk serieus dat die gast niet met een honkbalknuppel neer te rammen was. Niet te geloven. Ken je die Cheuntep btw?

    En die Sagatdo heb ik volgens mij toen ik voor het eerst in Lumpinee was zo een 7 jaar geleden als pupil zien vechten hier. Zijn gezicht kwam me zo bekend voor. Ik kan het thuis op foto's nakijken. Ben er wel van overtuigd, wel grappig dat je hem dan jaren later ziet als groot lumpinee kampioen.

    Tevens heb ik ook Saenchai gezien daar en ben nog met hem op de foto geweest. Al met al een erg leuk gala!

    @Justinian, Ik ben nu in Chiang Mai en ga een dezer dagen naar Laos, Vietnam, Cambodia en dan weer terug naar Bangkok en dan naar het zuiden van Thailand zonnebaden. Weet niet hoelang ik hier over doe. Waar ga jij heen in Thailand en voor hoe lang?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •