MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast
Results 76 to 100 of 177
  1. #76
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Vind je? Volgens mij vergeet Paul Daley dat hij door zijn eigen schuld was ontslagen en nu heeft hij gewoon een mooie mogelijkheid om kampioen te worden van Strikeforce. Ik ben ook geen fan van mijn baas maar dat betekend niet dat ik niet voor hem kan werken.
    Daarnaast laat hij zo zijn fans in Amerika zitten en verpest hij met dit kinderachtige gedrag ook zijn eigen carriere. Hoop dus dat ie nog even goed nadenkt en gewoon gaat vechten.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    Wat zou jij doen als jij Scott Coker was. Nee zeggen tegen een zak met een aantal miljoen erin waardoor je nooit meer hoeft te werken?
    Dus vindt het een beetje een "domme" reactie van sommigen onder jullie die Coker een sell out noemen.
    Jij zou gewoon voor 1500-2000 per maand blijven werken, als je een aanbod kreeg van 15 miljoen en nooit meer hoefde te werken..

    Binnen nu en twee jaar zal de UFC Strikeforce waarschijnlijk compleet ingelijfd hebben.
    (als ik het goed begrepen heb wat ik heb mogen lezen)

    Ik denk wel dat er nu wel goede kansen liggen binnen de markt.
    Aangezien Coker een paar maanden geleden nog letterlijk zei dat de UFC geen optie was blijf ik bij mijn statement dat Coker een fucking sell out is.

  3. #78
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Aangezien Coker een paar maanden geleden nog letterlijk zei dat de UFC geen optie was blijf ik bij mijn statement dat Coker een fucking sell out is.
    dan weet iedereen toch dat het er aan kan komen? :P

  4. #79
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    44
    vCash
    126000

    Default

    Nou Paul Daley, veel succes bij BAMMA. Zo interessant ben je nou ook weer niet.

  5. #80
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    M1 Global kan nu ook wel alle plannen door de plee spoelen, Zuffa lacht die gekke russen gewoon keihard uit.


  6. #81
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  7. #82
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    wat heeft de UFC betaald?
    Op het ZUFFA fo...eeh Strikeforce forum werd een bedrag van 40 miljoen genoemd.

  8. #83
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Monopoly gaat de sport verpesten... jammer

  9. #84
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    wat heeft de UFC betaald?
    Dat wilt Dana White niet zeggen. Helwani had het hem een aantal keer gevraagd maar White zei niets
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  10. #85
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    M1 Global kan nu ook wel alle plannen door de plee spoelen, Zuffa lacht die gekke russen gewoon keihard uit.
    Niet volgens M-1 zelf.

    Fedor's contract is with Showtime Networks Inc and we're excited to be working with such a premium North American outlet.

    The purchase of Strikeforce doesn’t affect M-1 at all. Our TV deal is with Showtime and we're happy. It's business as usual for M-1 Global as we close into our March 25th event.
    M-1 Global Says Fedors Contract With Showtime, Zuffa Buyout Has No Effect | MMAWeekly.com

  11. #86
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    REPS voor Paul Daley
    Hij heeft groot gelijk....
    x2!!

  12. #87
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    holland
    Posts
    114
    vCash
    126000

    Default

    Denk dat het voor de toppers op dit moment niet veel uit maakt, maar voor degene die op het punt staan om gesigned of gecut te worden wel.
    Door deze machtspositie kan Zuffa een meer"take it or leave it" rol aannemen bij contractonderhandelingen lijkt mij??

    Ben benieuwd wat team GG hiervan vindt? Aangezien hun toch veel met Strikeforce hebben lopen.

  13. #88
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    denk niet dat er iemand met alle respect voor paul daley er warm of koud van wordt en nu stopt met UFC kijken omdat daley hier niet mee eens is. die vent moet niet zo koppig gaan doen want hoe hard de beslissing ook was van dana het was uiteindelijk toch eigen schuld. en als die nu z'n carriere wil verneuken door bij organisaties te gaan vechten waar amper 2000 man naar kijken, helemaal geen geld valt te halen en de tegenstand lachwekkend is, waardoor hij zelf z'n training etc. gaat verwaarlozen omdat het toch allemaal uitstekend gaat, omdat die van die vechtertjes daar wint zal hij nooit meer terug kunnen komen naar het hoogste niveau. en heeft die er uiteindelijk zichzelf mee gehad, als ik hem was zou ik gewoon m'n grote bek dicht houden. netjes vechten en bidden dat die nog niet alsnog gecut kan worden oid

  14. #89
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    denk niet dat er iemand met alle respect voor paul daley er warm of koud van wordt en nu stopt met UFC kijken omdat daley hier niet mee eens is. die vent moet niet zo koppig gaan doen want hoe hard de beslissing ook was van dana het was uiteindelijk toch eigen schuld. en als die nu z'n carriere wil verneuken door bij organisaties te gaan vechten waar amper 2000 man naar kijken, helemaal geen geld valt te halen en de tegenstand lachwekkend is, waardoor hij zelf z'n training etc. gaat verwaarlozen omdat het toch allemaal uitstekend gaat, omdat die van die vechtertjes daar wint zal hij nooit meer terug kunnen komen naar het hoogste niveau. en heeft die er uiteindelijk zichzelf mee gehad, als ik hem was zou ik gewoon m'n grote bek dicht houden. netjes vechten en bidden dat die nog niet alsnog gecut kan worden oid
    x2, waarschijnlijk is hij gewoon weer te zwaar en zoekt hij een smoesje

  15. #90
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Ufc eredivisie, strikeforce 2 e divisie voor 2 jaar..na 2jaar grote namen(die goed zijn met dana) bij ufc, de rest kan ander baantje zoeken.. jammer hoor.
    Vind die dana niks maar het is wel een zakelijk monster petje af.
    Last edited by respect; 13-03-2011 at 18:29.

  16. #91
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden
    laatste tijd ben ik een stuk meer enthousiast over de cards van strikeforce
    denk wel dat ufc strikeforce naar een ander level kan tillen wat op zich goed is
    benieuwd wat het uiteindelijk allemaal gaat worden
    hoop wel weer alistair tegen cain of dos santos te zien (ooit)

    wat betreft daley; dom of stoer zn opmerkingen?!
    weet t niet wat mij betreft is hij helemaal niet in de positie om eisen te stellen/praatjes te hebben
    hoop wel dat zn partij tegen diaz doorgaat en dat diaz m de mond snoert

    we gaan t zien

  17. #92
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by weks View Post
    denk wel dat ufc strikeforce naar een ander level kan tillen
    De UFC is niet in de business van het naar een nieuw level tillen van andere organisaties. Ze zullen SF nog een tijdje laten bestaan en het uiteindelijk slachten.

  18. #93
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam & Almere
    Posts
    746
    vCash
    126000

    Default

    jammer ik vind dat de ufc ook concurrentie moet hebben!!
    The Outsiders!! J-MMA #1

  19. #94
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    De UFC is niet in de business van het naar een nieuw level tillen van andere organisaties. Ze zullen SF nog een tijdje laten bestaan en het uiteindelijk slachten.
    das nog het geluk dat contracten in de US ook echt contracten zijn, dus daar komt Zuffa niet onderuit.....ik zie het echt niet gebeuren idd dat SF naast de UFC blijft bestaan....ze laten het nu zo, laten de contracten aflopen en halen de kersen uit de SF-organisatie en dan is het weer only UFC!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  20. #95
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    das nog het geluk dat contracten in de US ook echt contracten zijn, dus daar komt Zuffa niet onderuit.....ik zie het echt niet gebeuren idd dat SF naast de UFC blijft bestaan....ze laten het nu zo, laten de contracten aflopen en halen de kersen uit de SF-organisatie en dan is het weer only UFC!
    Inderdaad. En je dacht dat UFC partijen nu al saai zijn? Wacht maar tot er zo meteen niks anders dan UFC is. De vechters zullen zo veilig vechten als nooit te voren.

  21. #96
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Hoe kan in hemelsnaam SCOTT hierin trappen.
    En daarbij hebben ze dit wel stil gehouden, is helemal geen beslissing en overleg van een paar weken geleden, foei, foei, foei.
    Uiteindelijk laat Dona strikforce dood bloeden.
    DE UFC GAAT ALLEEN MAAR OM DE "WINSBEJAG", DANA GEEFT NIKS OM ZIJN VECHTERS.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  22. #97
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Achja als de rollen waren omgedraaid was het echt niet anders geweest. Dit is gewoon preventief de concurrentie wegkopen. Zou eigenlijk niet mogen kunnen en is wel jammer.

  23. #98
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Iedereen heeft het wel over Dana White maar de echte bazen zijn de Zuffa-eigenaren: de Fertitta brothers en Sheik Tahnoon uit Abu Dhabi (VAE). Het grote geld zal altijd winnen.


  24. #99
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    slecht nieuws! no competition fuck ! remember Pride

    X2 !!!!!

  25. #100
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Hopen dat United Glory dus events erin gaat knallen als een gek!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •