MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 11 of 11

Thread: Eurosport

  1. #1
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default Eurosport

    Mixfight heeft toch contact met Eurosport? Kunnen ze die agenda niet wat voller plaatsen?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Bedoel je meer vechtsportuitzendingen bij Eurosport dat de agenda aangevuld wordt of heb je het over dat er een langere termijn zichtbaar is..?
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    x2

  4. #4
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    back in the days there was PRIDE......nu is t idd magertjes

  5. #5
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Des meer mensen afstemmen op eurosport des te meer aandacht men gaat besteden aan onze sporten.
    Zij willen er meer mee gaan doen in de nabije toekomst zover ik het weet...
    De fans bepalen in dit geval...

  6. #6
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    Des meer mensen afstemmen op eurosport des te meer aandacht men gaat besteden aan onze sporten.
    Zij willen er meer mee gaan doen in de nabije toekomst zover ik het weet...
    De fans bepalen in dit geval...
    laten we t hopen, was het in het verleden ook niet zo dat er geen mma meer op Eurosport mocht worden uitgezonden vanwege franse regelgeving etc?

  7. #7
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Kunnen we geen soort van handtekening actie zetten online ? Ik vind dat de agenda gevuld moet worden met vechtsport wedstrijden. 't liefste mma, kickbox en muay thai natuurlijk
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  8. #8
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Kunnen we geen soort van handtekening actie zetten online ? Ik vind dat de agenda gevuld moet worden met vechtsport wedstrijden. 't liefste mma, kickbox en muay thai natuurlijk
    mijn stem heb je

  9. #9
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Mijne ook! hoppa handtekeninggezet

  10. #10
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Er zijn twee dingen die belangrijk zijn:
    1. de organisator van een event moet tegen een redelijke prijs zijn event op tv terug willen zien komen
    Een goed voorbeeld is dat de JBN destijds "vergeten" was om de beelden aan te bieden aan diverse kanalen waardoor ze bij bepaalde zenders niet meer adequaat konden reageren, een budget van meer dan 2 miljoen en dan dit vergeten

    2. Hoe meer mensen kijken naar vechtsporten des te meer zullen ze het gaan pushen vanuit de kantoren

    3. Zeer waarschijnlijk mag er via Eurosport 2 binnen kort MMA uitgezonden worden
    Maar ik vrees dat de verkoop van SF en het kapot gaan van JMMA een beetje roet in het eten wordt voor ons allen.
    UFC heeft het beleid om zijn events via ppv uit te willen zenden, daar kunnen ze meer mee verdienen
    in plaats zich te verdiepen in de markt en de cultuur van de markt, want daarmee zouden ze uiteindelijk meer geld kunnen generere.
    Je weet dat bepaalde landen geen of weinig geld te besteden hebben voor ppv.
    Maar als je in een land als Polen b.v. waar men met meer dan 5 miljoen kijkers naar KSW zit te kijken dan weet je als UFC dat je daar heel wat aan advertenties er uit kan slepen.

    off topic: ik snap Dana White persoonlijk ook niet met zijn plannen met India. het zijn heel veel mensen maar er is weinig besteedbaar voor PPV, ten tweede is er geen enkel persoon uit India die het op dit moment zou trekken binnen TUF of de UFC. In Polen is er een grote MMA gemeenschap en ze hebben mensen die mee kunnen komen in de (onderste) regionen

  11. #11
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    dat zou mooi zijn mma op eurosport 2, of t nou grote of kleine evenementen zijn maakt mij nog niet eens zoveel uit.......als er maar iets wordt uitgezonden.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •