MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 68 of 68
  1. #51
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Grappig toen ik vd week nog zei dat Rua 0,0 kans maakte om Jones te verslaan en dat Rua op elk vlak gedomineerd zou worden door Jones.

    Ik werd toen troll genoemd, omdat dit niet zou kunnen en omdat Rua hem zou opeten etc.

    Rua fans, face it..
    Jones has all the tools en is op ELK vlak beter dan Shogun.

    En als jullie nog twijfelen, bekijk de partij dan nog maar een keer. ;-)
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    May 2010
    Posts
    133
    vCash
    126000

    Default

    Die Jones....wauw! Een potentiëlere toekomst dan de Machida-era destijds. Hadden jullie tijdens die uitzending ook dat nieuws van Dana White zelf gezien over een 'door Jones eerder op de dag verijdelde overval?' Wellicht een spin. Maar vooral wauw!!!!! Jones gaat als een verwoestende door Van Gogh of Picasso gehanteerde penseel en 'lange armen der wet' door de achthoek. Wat een creativiteit!

    Chogun was id chubby. Maar eerder dan slechte vorm door luiheid, vermoed ik te veel last van oude blessure's om voluit te kunnen trainen. Blijft een held voor de eeuwige geschiedenisboeken van MMA.

  3. #53
    Join Date
    May 2008
    Posts
    206
    vCash
    126000

    Default

    Gokte ook op Jones, vind het jammer dat Shogun niet de ouwe meer is.

  4. #54
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    je hebt gelijk gekregen,maar de shogun die de titel won stond niet in de ring, wat had ie een slechte conditie,zeg
    Ja, echt zijn conditie was bar slecht. Jammer om hem zo te zien.
    De oude Pride vechters verliezen steeds meer terrein aan de "new skool" vechters.

  5. #55
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    je hebt gelijk gekregen,maar de shogun die de titel won stond niet in de ring, wat had ie een slechte conditie,zeg
    Aan de conditie ligt het niet op dat niveau.
    Die mannen trainen de hele dag.
    Shogun werd gewoon mentaal gebroken, anders tap je ook niet op strikes.
    Fighting is poetry in motion

  6. #56
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Stukje bij beetje vallen de oude helden van hun voetstuk af. Dat Rua niet fit was, was wel duidelijk. Weinig tot geen trappen. Had hij mogelijk weer last van zijn knie??
    De enige die ik het Jones moeilijk kan zien maken is inderdaad Phil Davis. Heel misschien Rashad omdat hij hem goed kent en bepaalde gaten in z'n game heeft weten te ontdekken tijdens het trainen. Rampage gaat het moeilijk hebben met z'n reache en snelheid. Zijn ground game is ook lastig voor rampage. Machida zal willen counteren maar dat gaat 'm niet worden en ook hier is er een ground game issue.

    Schaub moet tegen de winnaar van Mir vs Big Country. Is het Big Country dan heeft hij z'n kans op een rematch en kan hij laten zien hoe zeer hij ontwikkeld is. Is het Mir dan is dat een goede volgende test.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  7. #57
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Het was een mooie partij, ik had niet gedacht dat Shogun zo snel al neer zougaan, hij had zoveel moeite met de reach en Jones zijn dominatie op de grond. Ik had wel gedacht dat Jones zou winnen (want dat gunde ik hem gewoon) Maar diep vanbinnen vind ik het zeer jammer dat Shogun heeft verloren.

    Voor nu zie ik niemand winnen van Jones. Iedereen roept wel Machida, maar ik denk dat Machida netzoveel moeite heeft met de reach van Jones als Shogun had. Ach we zien wel wat de toekomst ons brengt! Ik ben ook zeer benieuwd naar Jones vs Rashad aangezien het tarinings partners zijn kennen ze elkaar door en door!

  8. #58
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Shogun in VORM...kan het heel lastig maken voor Jones.
    Het was weer typisch Shogun...deed me beetje denken aan shogun VS Forrest na een zware knieblesure, neemt niet weg dat bijna alle oude helden (Fedor, Shogun Bj Penn) op een leeftijd zijn aangekomen waarin ze niet meer meedoen om de best te kunnen blijven, ook logish natuulijk na zo veel partijen.
    Ben wel benieuwd of Shogun kan blijven vechten om het vechten want na deze afstraffing maakt ie voorlopig geen kans op de titel, en hij was de aller aller beste ooit!

  9. #59
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Last edited by Kemal; 21-03-2011 at 18:21.
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #60
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

  11. #61
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

  12. #62
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Heeft iemand beelden van na de partij tussen Shogun en Jones, dat Evans de kooi in kwam, ik wil dat moment weleens zien maar kan het echt nergens terug vinden...

  13. #63
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ben bang dat je dat echt moet downloaden dan Carnage, de hele event.

    Der was eigenlijk niet echt veel aan maar kan begrijpen dat je het toch even wilt zien.
    Home mtk-gym.nl


  14. #64
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    ben bang dat je dat echt moet downloaden dan Carnage, de hele event.

    Der was eigenlijk niet echt veel aan maar kan begrijpen dat je het toch even wilt zien.
    Was er al bang voor...

    Thanks man!

  15. #65
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    De download gaat supersnel, je moet het maar ff checken via de bekende weg.

  16. #66
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    160
    vCash
    126000

    Default

    Nee man, check http://www.fighthymn.net/, daar staat het hele event streaming, altijd btw..

  17. #67
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tomcraft86 View Post
    Nee man, check http://www.fighthymn.net/, daar staat het hele event streaming, altijd btw..
    Jij bent een baas! Thanks man heb het gezien.

    Mmm weet niet wat ik ervan moet denken beetje ongemakkelijke situatie. Die Evans voelt zich genaaid heb ik gelezen op andere mma sites waar hij interviews geeft, wilde niet dat Jones bij Jackson kwam trainen enzo.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •