MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 68
  1. #26
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    vond rua nogal chubby.... onafgetraind, vrij ongeinspireerd vechtend en bijna lui... Natuurlijk kreeg hij hier nog eens een goed pak slaag overheen maar overall vond ik het geen schim van de vechter die tegen rachad stond....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Hij heeft nog nooit tegen Raschad gevochten....

  3. #28
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    172
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Hij heeft nog nooit tegen Raschad gevochten....
    volgende wedstrijd van jones is tegen evans , ik zie niemand maar dan ook niemand jones nu verslaan , al denk ik dat jackson het meeste kans heeft

  4. #29
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    maar overall vond ik het geen schim van de vechter die tegen rachad stond....

  5. #30
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Ik baal hier enorm van maar erg goed gedaan van Jones. Is een toffe vechter zolang hij maar met beide benen op de grond blijft. Shogun was duidelijk niet in shape.
    Max. 400 x 125

  6. #31
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Jones heeft nog nooit tegen een vechter gevochten met een standup zoals die van Shogun. Shogun heeft ook erg goede BJJ. Ik denk dat Shogun hem TKO slaat in ronde 2.
    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Hoe?
    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Shogun z'n stand-up is veel te statisch, hij komt er nooit bij.
    Met zijn reach heb je een probleem als je op afstand vecht, en als je te dichtbij komt ook, want hij heeft z'n Grieks-Romeinse clinch.
    En die is tot de tanden toe bewapend met ellebogen, knieën en keiharde worpen.
    Daarbij is hij nog nooit naar de grond getrokken in de UFC, een takedown defense van 100%
    Dit ziet er gewoon heel slecht uit voor Shogun, en voor iedereen trouwens.
    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    lopez86 = koning van mma-math

    Ik zie Jones zo 1 2 3 niet winnen van Shogun...

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Zullen we er een signature betje van maken dirk

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    haha, lets make it interesting

    ik vind het best, wat wil je op het spel zetten?
    Quote Originally Posted by Djani View Post
    x2

    Ik ben biased as fuck wat Shogun betreft. Maar, zo objectief mogelijk gezien, de stand up en BJJ van Jones zijn gewoon niks vergeleken met Shogun. Wat stand up betreft was ik echt teleurgesteld wat Jones liet zien tegen Bader. Had verwacht dat hij wat meer boksskills zou hebben. Maar ik kan niet uitsluiten dat Jones Shogun op de grond krijgt in een positie waarin hij hem de tering in kan ellebogen. Ik zeg 70% kans dat Shogun wint en dat Jones voor het eerst in z'n carriere harde harde haaaaaaaaaaaaaarde klappen gaat vangen.
    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Dan moet je Shogun vs Machida gaan bekijken joh. Machida tot dan toe onverslagen en niemand kon hem raken. Shogun heft hem 2x gesloopt!
    Daarna is Machida niet meer de oude geworden! Shogun is een BAAS!


    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Hoe moet Jones dan gaan winnen? Shogun heeft tegen de grootste killers gestaan en is nooit KO gegaan en hij ligt nooit lang op zijn rug en zijn groundgame is de het beste van de divisie. Don't believe the hype.
    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Shogun is gesubmit door Forrest Griffin na een zeer moeizame partij en had zwaar moeite met een bekant bejaarde Coleman.
    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    En ja, eerlijk is eerlijk hij zag er goed uit tegen Chuck Lidell, heel leuk maar laten we een winst over Lidell niet uit proportie trekken want die is al láng en breed over z'n top heen.
    Vervolgens verliest hij van Machida op discutabele beslissing en wint hij vervolgens en op die 2 partijen baseerd men zijn huidige reputatie.

    Kijk ik ben geen Shogun hater, ik ben reëel en kijk naar het hele plaatje.
    Jones heeft zoals eerder gezegd nooit verzaakt en is tot nog toe altijd al zwaar dominant geweest tegen elke tegenstander.
    Van de 12 partijen 10 voortijdig gewonnen.
    Daarbij heeft hij een reach van hier tot Tokio, ik weet niet of jullie wel enig idee hebben hoe ongelofelijk kut het is om tegen iemand te knokken waar je niet bij kan?
    Als Shogun nou flink tempo draaide zoals we hier doen was het een ander verhaal maar dat is nooit zijn stijl geweest, hij vecht thais, statisch, alles enkel en dan maak je het jezelf heel lastig tegen een langere tegenstander.
    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    de enige manier waarop ik jones zie winne is als herb dean shogun vast houdt en jones snel een paar tikken uitdeelt maar dan alsnog geef ik shogun 80% kans dat die alsnog wint

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    whaha dit zegt toch al genoeg over de kansen van jones.... 0,0 dus!! ik voorspel een hele easy win voor shogun tegen deze fucking hypemachine. ik heb echt niks tegen jon jones. vind het goede talentvolle vechter die zeker ooit wel eens ufc kampioen gaat worden maar op dit moment komt die nog veel te kort voor een vechter als shogun. ik ga straks via unibet gewoon all-in op shogun zetten(heb daar nog rond de 210 euro staan) en ben net zo nerveus als shogun bij die staredown....

    Ik kon het niet laten jongens.
    Highlights in bold.
    He Petrosyan188, waar blijft die screenshot eigenlijk???
    Je kan je belofte nog nakomen door alsnog een screenshot te maken van je huidige saldo op unibet ;-)
    Last edited by lopez86; 20-03-2011 at 18:38.
    Fighting is poetry in motion

  7. #32
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    shogun was echt waardeloos. Ik had veel meer van hem verwacht...

    Wacht maar tot mousasi tegen jones staat, dan piept jones wel anders....





    * in b4 haters gonna hate

  8. #33
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Heiloo
    Posts
    54
    vCash
    126000

    Default

    Jon Jones BELIEVE the hype

  9. #34
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    Quote Originally Posted by OG View Post
    Jon Jones BELIEVE the hype
    I do

    Maar pff toch wel ff slikken weer hoor alweer een pride icoon gesloopt, denk idd dat het aan de evolutie van de sport ligt (buiten het feit dat Shugun zoals gezegt geen schim van zijn oude zelf was gisteren)
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  10. #35
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    shogun was echt waardeloos. Ik had veel meer van hem verwacht...

    Wacht maar tot mousasi tegen jones staat, dan piept jones wel anders....




    haha, Jones maakt gehakt van Mousasi

  11. #36
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Wat een klote dag voor mij zeg .
    Shogun Verloren
    Shalorus verloren
    cro cop verloren
    ajax verloren
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  12. #37
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Reading, UK
    Posts
    1.379
    vCash
    126000

    Default

    Hmm wat teleurstellend van de pride veteranen. Maar ik vond cro cop toch aardig knokken, tot de tko. Ik snap niet waarom hij in de lhw divisie niet een poging waagt. Die Jones is idd een beest, maar dat wisten we al. Ik denk dat Phil Davis over een tijdje aanspraak gaat maken op de titel: groot, super atletisch, goede worstelbackground en innovatieve submissions. Maar hij staat eerst tegenover lil nog, we zullen zien hoe hij het doet.

    Yeah....that uhhhhh...... there's definately uhhhhmm.. some data there...

  13. #38
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    wou had niet verwacht dat het zo makkelijk voor jones zou gaan.wat een vechter! hij had het in ronde 1 al bijna af gemaakt. en mooie k.o op de lever

  14. #39
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post

























    Ik kon het niet laten jongens.
    Highlights in bold.
    He Petrosyan188, waar blijft die screenshot eigenlijk???
    Je kan je belofte nog nakomen door alsnog een screenshot te maken van je huidige saldo op unibet ;-)


    Hahahaa

    You must spread some Reputation around before giving it to lopez86 again.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  15. #40
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    344
    vCash
    126000

    Default

    Het incasserings vermogen van RUA was gigantisch da tis de enige reden dat het nog zo lang geduurd heeft
    Rua is eigenlijk alleen bezig geweest met overleven ................................. met 21/2 ronden overleven.
    Jones is buitencategorie

  16. #41
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Reading, UK
    Posts
    1.379
    vCash
    126000

    Default

    ik vind het nogal treurig trouwens dat bepaalde individuen op dit medium zichzelf schouderklopjes uitdelen voor het juist voorspellen van een uitslag. Just my two cents....

    Yeah....that uhhhhh...... there's definately uhhhhmm.. some data there...

  17. #42
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    lol @ Lopez86..
    Be a Warrior, not a Worrier

  18. #43
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by MilfhunterMMA View Post
    ik vind het nogal treurig trouwens dat bepaalde individuen op dit medium zichzelf schouderklopjes uitdelen voor het juist voorspellen van een uitslag. Just my two cents....
    Ach ik hou gewoon van een goeie discussie, meer niet.
    Ik heb ook vaak zat ongelijk gehad met uitslagen, even goede vrienden.
    Niet alles te serieus nemen, het is en blijft tenslotte maar een forum
    Fighting is poetry in motion

  19. #44
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    44
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MilfhunterMMA View Post
    ik vind het nogal treurig trouwens dat bepaalde individuen op dit medium zichzelf schouderklopjes uitdelen voor het juist voorspellen van een uitslag. Just my two cents....
    Onzin. Een leeuwendeel van dit forum vond het te vroeg voor Jones, daarnaast zou hij het ook niet verdienen om tegenover Shogun te staan. Dat is Pride-fanboyism (mensen die een zeer subjectieve kijk op de sport hebben - anders geformuleerd, ze basseren alle argumenten op gevechten die 5+ jaar geleden plaatsvonden.. toen Jones nog niet eens aan MMA was begonnen). Zeer kleinerend gedrag jegens Jones, vind het prachtig dat enkele leden op dit forum de oude quotes tevoorschijn halen.. Hoe dom zullen sommigen zich nu wel niet voelen.

    Edit; Shogun is nog steeds mijn favoriete vechter vanwege zijn hart. Enkel ben ik wel objectief genoeg om te erkennen wanneer iemand duidelijk beter is. Toen ik Shogun zag tappen vanwege strikes stond ik op het punt een hartkwaal te krijgen.. maar dat terzijde.
    Last edited by ArtistiC; 20-03-2011 at 19:50.

  20. #45
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArtistiC View Post
    Onzin. Een leeuwendeel van dit forum vond het te vroeg voor Jones, daarnaast zou hij het ook niet verdienen om tegenover Shogun te staan. Dat is Pride-fanboyism (mensen die een zeer subjectieve kijk op de sport hebben - anders geformuleerd, ze basseren alle argumenten op gevechten die 5+ jaar geleden plaatsvonden.. toen Jones nog niet eens aan MMA was begonnen). Zeer kleinerend gedrag jegens Jones, vind het prachtig dat enkele leden op dit forum de oude quotes tevoorschijn halen.. Hoe dom zullen sommigen zich nu wel niet voelen.

    Edit; Shogun is nog steeds mijn favoriete vechter vanwege zijn hart. Enkel ben ik wel objectief genoeg om te erkennen wanneer iemand duidelijk beter is. Toen ik Shogun zag tappen vanwege strikes stond ik op het punt een hartkwaal te krijgen.. maar dat terzijde.
    heel goed verwoord.

  21. #46
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    edit, COCK bedoelde machida

  22. #47
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Reading, UK
    Posts
    1.379
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArtistiC View Post
    Onzin. Een leeuwendeel van dit forum vond het te vroeg voor Jones, daarnaast zou hij het ook niet verdienen om tegenover Shogun te staan. Dat is Pride-fanboyism (mensen die een zeer subjectieve kijk op de sport hebben - anders geformuleerd, ze basseren alle argumenten op gevechten die 5+ jaar geleden plaatsvonden.. toen Jones nog niet eens aan MMA was begonnen). Zeer kleinerend gedrag jegens Jones, vind het prachtig dat enkele leden op dit forum de oude quotes tevoorschijn halen.. Hoe dom zullen sommigen zich nu wel niet voelen.

    Edit; Shogun is nog steeds mijn favoriete vechter vanwege zijn hart. Enkel ben ik wel objectief genoeg om te erkennen wanneer iemand duidelijk beter is. Toen ik Shogun zag tappen vanwege strikes stond ik op het punt een hartkwaal te krijgen.. maar dat terzijde.
    Tsja, jij vind het prachtig, ik vind het maar niks. Beide subjectief. Overigens bestaat een objectieve kijk op deze sport niet. Ik zou in een results topic echter liever de aard van een gevecht willen bespreken en evalueren in plaats van wat een anonieme nobody gezegd heeft. Maarja, het is maar een mening.

    Yeah....that uhhhhh...... there's definately uhhhhmm.. some data there...

  23. #48
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Maastricht
    Posts
    570
    vCash
    126000

    Default

    De dag begon goed (Jones gewonnen) en eindigt in mineur (Ajax verloren).

    Trouwens ik ben ook wel benieuwd naar die Unibet rekening van Petrosyan188 :P

    Overigens zie ik Machida wel een kans maken tegen Jones. Rampage zie ik dus absoluut geen kans maken dan nog eerder Evans.

  24. #49
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Zo zeg... Shogun had echt niks in te brengen. Had ik van te voren echt niet verwacht.

  25. #50
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    mijn rekening zegt niet nieuws veel omdat ik niet heb gebet

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •