MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default Goudse pestkoppen krijgen straf

    Goudse pestkoppen krijgen straf - RTL Nieuws.nl
    Had nog best wat strenger gemogen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Rokjes omhoog getrokken en onderbroeken omlaag gedaan? En dan slechts dit als straf?

    Hoop dat die mannetjes in de cel nog hard geraped worden, maar dat is wishful thinking, aangezien ze waarschijnlijk de hele dag MTV vanuit hun cel zullen kijken. Om vervolgens na de 4 weken op te gaan scheppen tegen hun vriendjes en hetzelfde gewoon weer door te zetten.

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    tja zijn toch straffen van lik mn reet..
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Baske View Post
    Rokjes omhoog getrokken en onderbroeken omlaag gedaan? En dan slechts dit als straf?

    Hoop dat die mannetjes in de cel nog hard geraped worden, maar dat is wishful thinking, aangezien ze waarschijnlijk de hele dag MTV vanuit hun cel zullen kijken. Om vervolgens na de 4 weken op te gaan scheppen tegen hun vriendjes en hetzelfde gewoon weer door te zetten.
    Ze zijn 13 en 14, kom op.... Jij hoopt serieus dat een 13 en 14 jarige geraped worden in de gevangenis

  5. #5
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Hoe je 't ook wend of keert, of hoe je 't ook verwoord, waar het op neerkomt is dat ik die mannetjes goed gestraft wil zien worden. Nu is t wat grof vertaald, terwijl... ja... ik gun 't ze toch wel eigenlijk, ergens.

  6. #6
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SjorsWilms View Post
    Ze zijn 13 en 14, kom op.... Jij hoopt serieus dat een 13 en 14 jarige geraped worden in de gevangenis
    In elk geval dat hun onderbroek naar beneden wordt getrokken en ze van achter betast worden. Weten ze ook een keer wat dat is.

  7. #7
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    'De ene jongen, van 14 jaar oud, kreeg vijf weken cel met twee weken voorwaardelijk en moet zich onder behandeling laten stellen. Hij was al eerder veroordeeld voor andere strafbare feiten. '
    WTF 14.. doe normaal! Op zo'n jonge leeftijd al 2x veroordeeld. waar moet dat heen?
    Wat beloofd dat voor de toekomst?

  8. #8
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Bartju View Post
    'De ene jongen, van 14 jaar oud, kreeg vijf weken cel met twee weken voorwaardelijk en moet zich onder behandeling laten stellen. Hij was al eerder veroordeeld voor andere strafbare feiten. '
    WTF 14.. doe normaal! Op zo'n jonge leeftijd al 2x veroordeeld. waar moet dat heen?
    Wat beloofd dat voor de toekomst?
    idd ja wtf.......als t mijn kind was kwam ie bij een 1e veroordeling al nooit van zn leven meer buiten

  9. #9
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    ook dan faal je weer focking hard als ouder zijnde

  10. #10
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    1 is ook uit huis geplaatst dus ja die ouders deden ook geen reet om hun kind op het rechte pad te houden. Van die ouders niet meer doen jongen.

  11. #11
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    kut jong verdienen denk ik wel wat meer straf ja! beetje zitten in je cel voor 4 weekjes in een kindergevangenis.... zelfs centerparks is strenger!

    ik weet nog wel toen ik 14 was, toen waren we gewoon lekker buiten aan het voetballen of andere spelletjes spelen.

  12. #12
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    ik weet nog wel toen ik 14 was, toen waren we gewoon lekker buiten aan het voetballen of andere spelletjes spelen.
    Dat doen ze nog steeds or? En óók toen jij 14 was waren er kutjong op straat Enige was, dat vroegâh de kutjong Freek en Henk heetten. Tegenwoordig is 't wat vaker Frehammed en Henkamed, en dan loopt achter dat groepje nog een verdwaalde Kees.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •