MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default Team Calmaro USA in Las Vegas, verslag van Brahim Hakime

    Bijgaand het verslag wat ik kreeg toe gemaild van Brahim Hakime, over zijn ervaringen bij Team Calmaro USA!



    Team Calmaro USA

    De afgelopen 2 weken ben ik in het zonnige Las Vegas USA geweest om te helpen met de voorbereiding van 2 vechters van Marco van den Broek (Team Calmaro USA)

    Namelijk Amir Sadollah (Winnaar Ultimatie Fighter seizoen 7) en Nik ''The Machette'' Fekete , hun vechten beide op zaterdag 26 maart 2011. Amir vecht op UFC fight night 24 tegen DaMarques Johnson. Nik vecht in het Bellator lightheavy weight toernooi (100.000 dollar). Omdat Marco niet op 2 plaatsen tegelijk kan zijn, zal Ray Sefo, Nik Fekete bijstaan in de hoek.

    De training werden gegeven door Marco van den Broek (Team Calmaro), bij Extreme Couture en voor Brazilian Jiu Jitsu gingen wij naar Drysdale waar les werd gegeven door Rodrigo Botti.

    Ik heb gelukkig met heel veel andere toppers mogen trainen zoals : RANDY COUTURE (UFC), VITOR BELFOR (UFC) RAY SEFO(K1 / Strike Force), MIKE PYLE (UFC), VINNY MAGEALHAES(M1), GRAY MAYNARD(UFC) ,BLAGOI IVANOV(Bellator), Maurice Jackson, Claude Patrick (UFC), Robert Drysdale, Anthony Njokuani (UFC) en nog veel meer.

    Ook kwam ik bij Extreme Couture Gilbert Yvel tegen.

    Het MMA hier in Las Vegas is super groot, de sport word door iedereen gerespecteerd. Marco van den Broek doet hier goede zaken om de jongens hier de Nederlandse kickboks stijl aan te leren (dutch muaythai).

    De meeste jongens zijn ook super positief over de manier waarop Marco les geeft en krijgt hier dagelijks heel veel complimenten over van iedereen.
    Het was een super ervaring en de volgende voorbereiding ben ik er weer bij, helaas kon ik niet langer blijven, anders stond ik bij Amir in de hoek.

    Ik wilde deze ervaring even met jullie delen.

    Voor filmpjes kan je terecht op het youtube kanaal van Marco van den Broek en voor nieuws op Marco van den Broek - Dutch Muay Thai - The Ultimate Stand-up Coach en op facebook.

    Met Marco in Amerika en Petra in Nederland gaan jullie nog veel goede dingen horen in de toekomst over TEAM CALMARO.

    USH

    Brahim Hakime (vechter Team Calmaro)
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  2. #2
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    thanks ellen....marco doet het goed daar!

  3. #3
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    44
    vCash
    126000

    Default

    leuk om te lezen.. keep up the good work
    Hendo - Fedor - Mousasi

  4. #4
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    belgie
    Posts
    1.449
    vCash
    126155

    Default

    Fijn dat je me even jaloers maakt ;-)

  5. #5
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    wie vond je de beste vechters van de gasten met wie je getraind hebt? en hoe groot is het niveau verschil tussen NL en USA?

  6. #6
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Kreeg zojuist even een foto'tje binnen van deze heren die momenteel in LV trainen;


  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Leuk verslagje en erg vet om al die toppers daar te zien!
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #8
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    wow dikke shit brahim!! zeker wel dikke verhalen wil ik over horen als je back in helmond bent!

  9. #9
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    88
    vCash
    126000

    Default

    Yoh Brahim,

    De credits voor beide prestaties gaan zeker ook naar jou toe. Het was super dat je hier was en volgende keer ben je er weer bij he...!!!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •