MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Is badr hari een miljonair?

Voters
87. You may not vote on this poll
  • Ja

    54 62,07%
  • Nee

    36 41,38%
Multiple Choice Poll.
Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 26 to 50 of 101
  1. #26
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Tuurlijk is hij miljonair. Alleen een B vechter als Ray Sefo is al multimiljonair. Als je publiek trekt verdien je meer.
    Zit Ray Sefo nog niet in de A klasse dan? :P:P:P:P:P:P:P:P:P:P
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Zit Ray Sefo nog niet in de A klasse dan? :P:P:P:P:P:P:P:P:P:P
    Ik wil net zeggen...
    Dat doet die Sefo het als een "b-klasse" wel goed...

  3. #28
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Sefo is de baas!!!!!!
    [SIGPIC]

  4. #29
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Soulbringer320 View Post
    Ik wil net zeggen...
    Dat doet die Sefo het als een "b-klasse" wel goed...
    Quote Originally Posted by knift View Post
    Sefo is de baas!!!!!!
    Sefo is Baas B-klasse!
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  5. #30
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Tuurlijk is hij miljonair. Alleen een B vechter als Ray Sefo is al multimiljonair. Als je publiek trekt verdien je meer.
    Ray Sefo was top en daar leeft ie nu nog van, veel 'b-vechters' zoals jij het noemt die nooit top zijn geweest zullen echt geen miljonair zijn...
    Sefo heeft iig bewezen dat je miljonair kunt worden zonder een K1 titel, dus in dat opzicht kunnen ze zich de hand schudden
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  6. #31
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    55
    vCash
    126125

    Default

    ahah pf veel badr haters hoor
    Ik denk dat Badr wel miljonair is hij rijdt in een bentley t.w.v een half miljoen
    Dan ben je wel miljonair als je het aan mij vraagt

  7. #32
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Erkempo View Post
    ahah pf veel badr haters hoor
    Ik denk dat Badr wel miljonair is hij rijdt in een bentley t.w.v een half miljoen
    Dan ben je wel miljonair als je het aan mij vraagt
    als ik me niet vergis las ik ergens dat hij die bentley als cadeau had gekregen van de prins van marokko ofzo...

    maar on topic... zou wel kunnen dat badr miljonair is... ik denk dat kia hem wel aardig wat centen geeft

  8. #33
    Join Date
    May 2009
    Location
    Enschede
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    we moeten niet vergeten dat ray sefo toch minstens vanaf 94 mee doet aan de k1 en dus al veel langer mee doet dan badr

  9. #34
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    1 ding weet ik wel en dat is dat Badr ook een hoop geld heeft mis gelopen.
    [SIGPIC]

  10. #35
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Op zich goieie vraag, maar dat geldt ook voor een Alistair.
    Zijn deze gasten (Badr/ Ali) financieel onafhankelijk ? ?

  11. #36
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Ahum.......... de FEG is failiet zie de laatste ring sports als onze K1 helden geld binnen halen, dan is het van hun sponsors want de K1 organisatie heeft grote betalingsachterstand..........
    Sefo heeft gelukkig voor hem nog de goede tijd meegemaakt toen was er nog prijzengeld te verdienen

  12. #37
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    ff off topic

    Gaat Ali ooit zijn 400,000 krijgen?

  13. #38
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    De vriendin van Siyar Bahadurzada vertelde me dat hij al ruim 4 ton per jaar maakt. Wat zal Badr dan wel niet verdienen...

    Mijn gok: In de miljoenen...
    Mensen toch...

  14. #39
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Durfal View Post
    Ahum.......... de FEG is failiet
    nee... zijn (nog) niet failliet
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  15. #40
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    19
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    De vriendin van Siyar Bahadurzada vertelde me dat hij al ruim 4 ton per jaar maakt. Wat zal Badr dan wel niet verdienen...

    Mijn gok: In de miljoenen...
    Mensen toch...
    Wie maakt 4 ton, Siyar of Alistair? Het verbaast me ook niets als Alistair meer verdient dan Badr met zijn strikeforce erbij. Dus dan zullen ze allebei wel multi zijn.

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Siyar ? 400k ?? tering.. hij vecht niet eens in the tegen grote namen... lijkt me wel heel erg veel hoor...

  17. #42
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by knift View Post
    1 ding weet ik wel en dat is dat Badr ook een hoop geld heeft mis gelopen.
    ik denk dat meevalt eerlijk gezegd... alistair heeft zijn geld nog niet gehad, en als die niks krijgt en FEG gaat failliet dan is badr eigenlijk niks misgelopen

  18. #43
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    Siyar ? 400k ?? tering.. hij vecht niet eens in the tegen grote namen... lijkt me wel heel erg veel hoor...
    lijkt mij idd ook sterk... hij vocht in 2010 maar 2x... en niet tegen de grootste namen... dan moet hij wel heeeeeeel veel sponsorgeld krijgen wil hij aan de 400k per jaar zitten... maar lijkt mij persoonlijk niet het geval.

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Lekker belangrijk pffff

  20. #45
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Toch raar dat hier mensen zijn die de bankrekening van Alistair in beheer hebben.

    Laatste bericht is van 18 feb dat ie niet betaald was, we zijn ondertussen anderhalve maand verder ..... wie weet heeft ie zijn centen al? ik heb hem er niet meer over gehoord.....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  21. #46
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Toch raar dat hier mensen zijn die de bankrekening van Alistair in beheer hebben.

    Laatste bericht is van 18 feb dat ie niet betaald was, we zijn ondertussen anderhalve maand verder ..... wie weet heeft ie zijn centen al? ik heb hem er niet meer over gehoord.....
    doe nou niet een keer zo naief, jij weet zelf ook wel dondersgoed dat FEG zo goed als dood is en dat alistair zeer waarschijnlijk z'n centen niet krijgt... wij zijn inmiddels alweer ruim 4 maanden verder en nog geen teken te bekennen van een MAX toernooitje, of een HW titel matchup of een dream event en als je leest bv dat ze daar in japan met samenwerking met Showtime nog niets een klein lullig toernooitje kunnen opzetten dan kun je wel concluderen dat het afgelopen is met Japan k1/mma zeker nu net na al die problemen die er in Japan zelf zijn bijgekomen. hoe klote ik het ook vind maar ik verwacht zeker de komende jaren voorlopig geen K1 of Dream event in japan

  22. #47
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    doe nou niet een keer zo naief, jij weet zelf ook wel dondersgoed dat FEG zo goed als dood is en dat alistair zeer waarschijnlijk z'n centen niet krijgt... wij zijn inmiddels alweer ruim 4 maanden verder en nog geen teken te bekennen van een MAX toernooitje, of een HW titel matchup of een dream event en als je leest bv dat ze daar in japan met samenwerking met Showtime nog niets een klein lullig toernooitje kunnen opzetten dan kun je wel concluderen dat het afgelopen is met Japan k1/mma zeker nu net na al die problemen die er in Japan zelf zijn bijgekomen. hoe klote ik het ook vind maar ik verwacht zeker de komende jaren voorlopig geen K1 of Dream event in japan
    Dat weet ik niet, net zo goed als dat jij het niet weet..... gisteren nog op de bankrekening van Alistair gekeken?

    Wanneer je de berichtgeving had gevolgd net zoals het doem verhaal van meneer Rutz dan had je geweten dat Dream bezig is met een reorganisatie die een half jaar in beslag zou nemen. Tel hier een nationale ramp bij op....
    Last edited by dirk5; 04-04-2011 at 13:49.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  23. #48
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    De vriendin van Siyar Bahadurzada vertelde me dat hij al ruim 4 ton per jaar maakt. Wat zal Badr dan wel niet verdienen...

    Mijn gok: In de miljoenen...
    Mensen toch...
    geloof je het zelf 4 ton. hari is ongetwijfeld miljonair en anders wordt hij het nog wel

  24. #49
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Twijfelgeval, zie heel veel slimme opmerkingen hier op het topic, maar we zullen het toch niet met zekerheid kunnen zeggen. Hij geeft graag veel geld uit, dat is niet in zijn voordeel, maar ook de hoge premie van belasting die bij alles eraf moet als je veel verdiend (52%). En wat dacht je van zijn staff, familie e.d.

    Ik denk dat hij niet met geld om kan gaan, maar genoeg geld heeft, misschien ooit gevalletje Mike Tyson oftewel bankrupt

  25. #50
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk niet dat hij miljonair is. Hij zal het wel worden, maar denk niet dat hij nu al zo ver is.
    Vergeet niet dat hij een heel team om zich heen heeft en hij moet t doen met slechts een paar partijen per jaar.
    Kia zal hem ook geen miljonair maken.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •