MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default Kampioen Lumpini vs kampioen Raja: Nong-O vs Jomthong

    31 maart vocht Lumpini 130lb kampioen Nong-O KaiyanghadaoGym (voorheen Sit-Or) tegen de 130lb Rajadamnern kampioen Jomthong Chuwattana. Het gevecht was in Rajadamnern Stadium en er was sprake van een 'winner takes all' situatie. De winnaar krijgt 200.000 baht (5000 euro ongeveer?) en de verliezer niks...

    Het is echt een toppartij van ziekelijk hoog niveau. De snelheid van hun trappen is ongelofelijk. In hun vorige ontmoeting trok Nong-O aan het langste eind. Enjoy!

    http://www.youtube.com/watch?v=pgbna...layer_embedded
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Hele mooie partij. Alles zat erin, bokswerk, clinchen (maar niet teveel), ellebogen, harde trappen, goede verdediging.

    Heb een paar keer een actie heel vaak achter elkaar bekeken om te zien hoe hij het nou precies doet. Vooral met worpen.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Thanx Djani!

    Top gevecht

  4. #4
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    wat een mooie partij!

  5. #5
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    339
    vCash
    126000

    Default

    Thnx Djani wat kan Muay Thai toch mooi zijn.

  6. #6
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Dank je Djani. Je bent goed bezig man, met al die Muaythai filmpjes die je post.
    (Wanneer gaan we In Nederland weer op de Muaythai toer. IJdele hoop vrees ik. 'T is de laatste tijd alleen maar K1/Showtime regels wat de klok slaat helaas. Hopelijk komt Slamm nog een keer met een Holland vs Thailand gala.)

  7. #7
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Dank je Djani. Je bent goed bezig man, met al die Muaythai filmpjes die je post.
    (Wanneer gaan we In Nederland weer op de Muaythai toer. IJdele hoop vrees ik. 'T is de laatste tijd alleen maar K1/Showtime regels wat de klok slaat helaas. Hopelijk komt Slamm nog een keer met een Holland vs Thailand gala.)
    Ik hoop het ook. Als Slamm weer n Holland vs Thailand gala organiseert dan bestel ik gelijk kaartjes zonder dat de line up is aangekondigd, want dat zit altijd wel goed.
    Dit soort partijen post ik graag. Elke Muay Thai liefhebber moet deze krakers zien!

  8. #8
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Ongelofelijk technische partij!

  9. #9
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Ik had de winst aan de man met de blauwe broek gegeven wat zijn die trappen snel echt niet normaal.

    mooi partij thanks Djani

  10. #10
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Ik had de winst aan de man met de blauwe broek gegeven wat zijn die trappen snel echt niet normaal.

    mooi partij thanks Djani
    Nong-O was blauw. Was t er vergeten bij te zetten. Ik had de winst ook aan Nong-O gegeven. Alleen toen ik de partij de tweede keer bekeek was wel te zien dat Jomthong op cruciale momenten (met name 4e en 5e ronde, die tellen ook het zwaarst mee) veel scoorde. Maar als je puur ronde voor ronde scoort dan zou Nong-O sowieso de winnaar zijn.

    Nong-O's voetenwerk is echt gestoord goed eh. Wat n snelheid. Hij switcht ook ongelofelijk snel van t ene naar t andere been.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •