MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 91
  1. #1
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Maastricht
    Posts
    570
    vCash
    126000

    Default Dos Santos suggests Lesnar, Overeem use steroids.

    Fighters are often reluctant to name names when they talk about things like steroid use in MMA. Junior Dos Santos isn’t.

    In an appearance on a Brazilian TV show produced by the UFC, the subject turned to Thiago Silva’s admission of drug use around UFC 125. Dos Santos was asked if it is common for fighters to use performance enhancers, in his experience.

    “No I’ve never seen [someone taking steroids] but I think at heavyweight that it happens a lot, for sure. When you see people like Alistair Overeem, Brock Lesnar - look at the size of those guys, they’re really big,” he said.

    “As [referee] Mario [Yamasaki] says, a lot of people use them but a lot of people don’t as well. I’m someone who has never used (PEDs). I think I came in the good phase of MMA and I’ve never used them.”

    Dos Santos’ comments have sparked controversy, especially with him bringing Lesnar’s name into it. Lesnar has been the subject of intense speculation ever since his college wrestling days but has never tested positive for anything.

    Overeem is also frequently the subject of speculation, having added a massive amount of muscle to his frame in the past few years. The speculation was fuelled by his failure to defend the Strikeforce title in that period, fighting outside the US.

    But he finally defended it in May last year, defeating Brett Rogers in St. Louis, Missouri and passing all the tests he was subjected to at the time.

    http://www.fightersonlymagazine.co.u...le.php?id=6567
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Hoe durft hij..

  3. #3
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    ja gelijk heeft die, hoe graag ik zowel ali en brock mag je kunt niet ontkennen dat zij hebben gebruikt, of zelfs nog gebruiken

  4. #4
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Ik schat het gebruik van verboden middelen in de top van de ufc op zo'n 75% van de vechters.

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    pfffff toch niet weer deze discussie...
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Overeem is nooit gepakt en verder heb ik er geen moeite mee. Ik wil gewoon leuke gevechten zien het maakt me niet uit wat ze gebruikt hebben. Hopelijk gaat het niet de kant van wielrennen op in MMA.

  7. #7
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Jongens, niets aan de hand hier. JDS heeft gewoon een vooruitziende blik en probeert vast het vuurtje aan te stoken voor een gevecht tussen hem en Overeem. Brock staat hij tenslotte binnenkort al tegen te knokken en hij weet dat Overeem op een keer in de UFC vecht.

    Of draaf ik nu teveel door?


  8. #8
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Antwerp
    Posts
    812
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Overeem is nooit gepakt en verder heb ik er geen moeite mee. Ik wil gewoon leuke gevechten zien het maakt me niet uit wat ze gebruikt hebben. Hopelijk gaat het niet de kant van wielrennen op in MMA.
    moesten ze bij het MMA controles buiten competitie doen zoals bij het wielrennen; dàn zou je pas verschieten, wees gerust.

  9. #9
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    beetje jammer dat mensen altijd aan de bouw van iemand denken te kunnen zien dat ze steroids gebruiken.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Maakt me niet uit verder, maar als je onkent dat inderdaad zowel Brock en Overeem weleens gesnoept hebben leef je niet in de werkelijkheid...
    niets ten nadelen van deze vechters hoor.. maar come on...

  11. #11
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    of het wel zo is of niet zo is kunnen wij niet met zekerheid zeggen. Als Josh Barnett niet zn hele carriere door de mand was gevallen had niemand hem ooit met steroids use in verband gebracht... best vervelend voor een vechter om altijd maar te blijven horen dat je steroids gebruikt terwijl je nooit positief bent bevonden. Probeer iemand een keer het voordeel van de twijfel te geven totdat het tegendeel bewezen is.

  12. #12
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Belgium
    Posts
    33
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BC1983 View Post
    of het wel zo is of niet zo is kunnen wij niet met zekerheid zeggen. Als Josh Barnett niet zn hele carriere door de mand was gevallen had niemand hem ooit met steroids use in verband gebracht... best vervelend voor een vechter om altijd maar te blijven horen dat je steroids gebruikt terwijl je nooit positief bent bevonden. Probeer iemand een keer het voordeel van de twijfel te geven totdat het tegendeel bewezen is.

    hahahahhahaha..

    grapjas

  13. #13
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    als je als mma vechter op dat niveau niks gebruikt ben je behoorlijk dom. geloof er dus ook niks van wat JDS zegt.
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  14. #14
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    wat grapjas? als je een reactie geeft onderbouw hem dan en hou anders je mond

  15. #15
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    Maakt me niet uit verder, maar als je onkent dat inderdaad zowel Brock en Overeem weleens gesnoept hebben leef je niet in de werkelijkheid...
    niets ten nadelen van deze vechters hoor.. maar come on...
    sluit ik me helemaal bij aan....

  16. #16
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Iemand weer in het "kwade daglicht" zetten, heeft hij het zelf aan Ali en Brock gevraagd, hij moet zich schamen.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  17. #17
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    moeten ze zelf weten.

    Als iedereen hetzelfde gebruikt dan wint uiteindelijk de beste nogsteeds, net zoals bij wielrennen.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  18. #18
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Het valt mij juist op dat Ali de laatste maanden minder gespierd is als voorheen. Het kan zijn dat zijn trainingsintensiteit op een laag pitje stond.

    Insinuaties over steroids en Ali zullen altijd aan hem blijven plakken.

    Ali's antwoord was en is: "don't feed the trolls"

  19. #19
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Het zal mij een worst zijn wie er gebruikt en wie niet.
    Vind het wel erg naief om te denken dat bepaalde vechters nooit gebruikt zouden hebben.
    En nee... een enkele test voor een wedstrijd zegt niks. Je kan er maanden mee getraind hebben.

    Maar zoals ik al zei... t maakt mij niet uit.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    doet me denken aan het wielrennen, je hebt altijd mensen die blijven geloven tegen beter weten in.

  21. #21
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Ja het is alleen jammer (wel logisch) dat juist alleen deze mensen ervan worden verdacht omdat ze zo gespierd zijn , maar komop iemand met wat minder strakke huid om het lichaam (fedor,Saki) die zouden net zo goediets gebruikt kunnen hebben.Wat ik me afvraag of bijvoorbeeld epo niet veel handiger is.gezien je daar meer zuurstof van krijgt.Weet iemand of er daar wel eens iemand op gepakt is?

  22. #22
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Hoeveel controles worden er nou daadwerkelijk uitgevoerd? Daarnaast wordt er niet buiten de wedstrijden om gecontroleert, waarom denken jullie? ....

  23. #23
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Misschien zijn al die paarden aan de anabolen? Dat wist Ali niet dus is het overmacht. Hij vond het al zo'n goede slager

  24. #24
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ReZp View Post
    Ja het is alleen jammer (wel logisch) dat juist alleen deze mensen ervan worden verdacht omdat ze zo gespierd zijn
    Zo gespierd is Barnett helemaal niet.

  25. #25
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Kom op, we weten allemaal dat Overeem aan de steroids heeft gezeten. Als je 3 jaar lang niet in de VS durft te komen voor controles mag je dat best zeggen. Hij zal niet de enige zijn

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •