MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 78
  1. #51
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    dat zou je denken he....

    http://www.pctunerup.com/up/results/..._273792438.jpg

    ronde 2 10-9 voor Jardine, echt lachwekkend....

    @ Sjorswillems:
    Zuffa heeft hier patent op en komt procentueel veel vaker voor dan bij andere organisaties dat niemand de beslissing begrijpt.
    Links heeft idd 10-9 jardine tweede ronde... wat helemaal nergens op slaat.
    Midden heeft het goed.
    Rechts heeft zoals ik het uitgedacht had 10 - 8 eerste ronde jardine, nou ja die heeft tenminste de laatste twee rondes goed.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

  3. #53
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    dat dacht ik in eerste instantie ook, maar dat was het toch zeker niet.

    Kijk maar eens naar zijn beentjes als ze hem overeind helpen:

    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  4. #54
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    dat dacht ik in eerste instantie ook, maar dat was het toch zeker niet.

    Kijk maar eens naar zijn beentjes als ze hem overeind helpen:

    http://i53.tinypic.com/k0hc2g.gif
    Plus dat hij terwijl hij zat minstens één keer "what happened" zei.

  5. #55
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Plus dat hij terwijl hij zat minstens één keer "what happened" zei.
    oke, dat had ik nieteens gehoord, maar dat is idd wel een dead giveaway.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  6. #56
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Haha, dat vingertje van Diaz ook

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  7. #57
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Mousasi viel me tegen, jammer ben een fan van hem.
    Diaz is toch een koning he, ik weet dat mensen hier hem irri vinden, maar hij is gewoon de beste, hij kan echt alles, ik zie hem graag die lame ass ufc gasten aanpakken.

  8. #58
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    dat zou je denken he....

    http://www.pctunerup.com/up/results/..._273792438.jpg

    ronde 2 10-9 voor Jardine, echt lachwekkend....

    @ Sjorswillems:
    Zuffa heeft hier patent op en komt procentueel veel vaker voor dan bij andere organisaties dat niemand de beslissing begrijpt.
    Voor de wedstrijd hoorde ik Mousasi zeggen, IK moet winnen, ik moet ervoor zorgen als winnnar uit die kooi te komen.
    Als jezo praat, dan verwacht je veel meer, de tegenstander onder druk zetten, zo snel mogelijk afmaken, rondes lang!
    Wat ik zag in de eerst 2 rondes, was een passieve mousasi, pas de 3e ronde ging ie puschen en druk zetten.

    Zie Diaz...meteen vanaf het begin druk zetten en knokken, dat is pas willen winnen ten kos te van alles!!!

  9. #59
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Voor de wedstrijd hoorde ik Mousasi zeggen, IK moet winnen, ik moet ervoor zorgen als winnnar uit die kooi te komen.
    Als jezo praat, dan verwacht je veel meer, de tegenstander onder druk zetten, zo snel mogelijk afmaken, rondes lang!
    Wat ik zag in de eerst 2 rondes, was een passieve mousasi, pas de 3e ronde ging ie puschen en druk zetten.

    Zie Diaz...meteen vanaf het begin druk zetten en knokken, dat is pas willen winnen ten kos te van alles!!!
    ik vind mousasi wel vaker een pasieve houding tonen in zijn gevechten... erg jammer aangezien hij alle tools heeft om een topper te worden (als hij dat nog niet is)... hij is een van mijn favorieten en ik krijg soms de indruk dat hij niet zijn 100% geeft tijdens een gevecht.
    hoe dan ook war mousasi!

    neemt niet weg dat zelfs een achterlijk persoon kon zien dat mousasi had gewonnen

  10. #60
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Voor de wedstrijd hoorde ik Mousasi zeggen, IK moet winnen, ik moet ervoor zorgen als winnnar uit die kooi te komen.
    Als jezo praat, dan verwacht je veel meer, de tegenstander onder druk zetten, zo snel mogelijk afmaken, rondes lang!
    Wat ik zag in de eerst 2 rondes, was een passieve mousasi, pas de 3e ronde ging ie puschen en druk zetten.

    Zie Diaz...meteen vanaf het begin druk zetten en knokken, dat is pas willen winnen ten kos te van alles!!!
    Hij begon idd rustig maar volgensmij doet ie dat altijd (babalu niet inbegrepen) Maar het is toch onzin dat iemand dit aan zou moeten passen omdat de judges zo incompetent zijn dat ze het misschien op het einde van de rit fout zien?

    Omgekeerde wereld, echt waar...

    Ronde 2 was ie toch wel actiever? Nou zelfs die ronde kunnen ze nog fout scoren..... Jardine heb ik na ronde 1 alleen nog 2 takedowns zien maken en verder veel zien rennen.
    Last edited by dirk5; 11-04-2011 at 18:36.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  11. #61
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Voor de wedstrijd hoorde ik Mousasi zeggen, IK moet winnen, ik moet ervoor zorgen als winnnar uit die kooi te komen.
    Als jezo praat, dan verwacht je veel meer, de tegenstander onder druk zetten, zo snel mogelijk afmaken, rondes lang!
    Wat ik zag in de eerst 2 rondes, was een passieve mousasi, pas de 3e ronde ging ie puschen en druk zetten.
    ........alleen moet ik Mousasi wel nageven dat hij 80% van de tijd naar voren vocht en de ring beheerste. Alleen ja agressief ziet hij er niet uit en dat is ook niet echt zijn trademark, dan moet ie wel met een k.o. of submission komen. Ben een fan van Mousasi maar hij zal het lastig krijgen in US met zijn stijl als hij geen k.o/sub maakt. Langs de lijn/cage is het natuurlijk makkelijk praten maar hij had voor de kill kunnen gaan of dacht Mousasi dat hij voorstond qua punten????
    Op papier sowieso een slechte prestatie, Jardine 2 week notice, 5 verliespartijen op een rij?

    Anyway, hoop dat Mousasi k.o. en subs maakt in 2011
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  12. #62
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default

    ik had wel een 2e ronde willen zien tussen diaz vs daley

  13. #63
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    ik vind mousasi wel vaker een pasieve houding tonen in zijn gevechten... erg jammer aangezien hij alle tools heeft om een topper te worden (als hij dat nog niet is)... hij is een van mijn favorieten en ik krijg soms de indruk dat hij niet zijn 100% geeft tijdens een gevecht.
    Misschien ziet het er zo een beetje uit, maar tegenstander alleen maar achteruit loopt en alles probeert te ontwijken, dan valt daar niet al te veel aan te doen.
    Je moet niet tegen een tegenstander als Jardine als een kip zonder kop ernaartoe rennen natuurlijk.

    Mousasi probeerde echt wel agressief het gevecht aan te gaan.

    Heb het gevecht nog een keer gekeken, en toen viel het me pas op hoeveel meters er werden afgelegd

  14. #64
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

  15. #65
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

  16. #66
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Lol @ Diaz... die interviews met hem zijn altijd echt hilarisch
    Is ie wel helemaal goed? Hij praat als n drugaddict.

  17. #67
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Jardine heeft een pak rammel gekregen van Mousasi.
    Alle drie ronden waren over duidlijk voor Mousasi, de takedown Jardine stelde niks voor.
    Het wordt eens tijd dat mma veteranen achter jury de tafels gaan zitten.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  18. #68
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    damm die Diaz is niet te volgen...waarom heeft ie het nou over een suspension?

    en volgens mij zegt het gezicht van keith genoeg...man man wat is die man bont en blauw geslagen.
    Train for perfection but aim for more

  19. #69
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Ik geloof dat Diaz 60 dagen heeft gekregen voor een snee(tje) boven zijn oog, maar in het interview refereerde hij volgens velen naar zijn gedrag richting een of andere cameraman / Daley terwijl deze op de kruk zat.

    Overigens is het tussen die twee koek en ei...

    http://www.youtube.com/watch?v=5JDCpflTu38

  20. #70
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Ik lees op andere fora dat er gesproken wordt over dat Nick niet in topconditie was en dat hij dat achter hielt. Zijn benen deden pijn ofzo, maar dat had hij verzwegen.

    Anderen zeggen dat hij Daley heeft opgezocht na het gevecht of dat hij de camera man heeft gesloopt. lol

  21. #71
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    He thinks he's getting suspended for his antics after he won. At one point you see the camera on him and he pushes it so we can see Paul Daley struggling to get up. Then there was the finger pointing and such. Someone in management must have then mentioned getting suspended in order to calm him down. He reacted similar to a high school student getting suspended for swearing, which is kinda funny.

    Also, he talks about how he gets paid a decent amount but wants more.

    Then he discusses his belief that "they" want him to lose, and they try to make this happen by not giving him proper time to heal from injuries. He mentions the leg kick by Daley because he's implying Daley knew his leg was still injured. To Diaz' credit, I watched the post-fight interview with Daley and Daley said the game plan was a lot of leg kicks.

    He also talks about wanting more time to train for specific fighters instead of taking fights and then having a month to prepare for whoever they throw at him.

    Diaz makes sense to me. Prob cause I worked in a psych hospital for two years with psychologically disturbed drug-abusing adolescents. War Diaz.
    Link: So Why Does Nick Diaz Think He'll Be Suspended??? - Page 2 - Sherdog Mixed Martial Arts Forums

  22. #72
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Van mij mag 't.

  23. #73
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Van mij ook, wat een nare gast is die Nick Diaz, voor zijn gedrag zou hij een levenslange schorsing moeten krijgen

  24. #74
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Van mij ook, wat een nare gast is die Nick Diaz, voor zijn gedrag zou hij een levenslange schorsing moeten krijgen
    Hij gedraagt zich in de ring/cage daar gaat het om. Wat hij daarbuiten doet maakt me niks uit.

  25. #75
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •