MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 36
  1. #1

    Default Bedrijf misbruikt drama Alphen


    UPDATE Het bedrijf Fightstuff uit Almere probeert een slaatje te slaan uit het drama in Alpen aan den Rijn. In een advertentie in de lokale krant 'Almere Deze Week' refereert het bedrijf, dat zelfverdedigingstrainingen geeft, schaamteloos naar de schietpartij.
    Mensen moeten niet piepen en huilen na zo'n schietincident. Ze moeten hun eigen verantwoordelijkheid nemen
    Adverteerder Cuijpers



    'Kansloos in Alphen a/d Rijn? NEE, tijdens een workshop leert Fightstuff je hoe je een dergelijk drama overleeft!', staat in de reclame te lezen over de cursus 'Gun Survival'.
    'Mensen moeten niet piepen en huilen na zo'n schietincident. Ze moeten hun eigen verantwoordelijkheid nemen en stoppen met klagen,' zegt Koos Cuijpers, eigenaar van Fightstuff, tegen AD.nl. 'Zo'n gebeurtenis komt elke week voor en ik wil mensen leren alert te zijn.'

    Cuijpers zegt geen spijt te hebben van zijn advertentie. 'Ik kwets er niemand mee, wel ben ik me bewust dat het hard over kan komen.' Hij is overtuigd dat er minder slachtoffers waren gevallen als mensen hun 'eigen verantwoordelijkheid' hadden genomen. Cuijpers: 'Zelfs iemand in een scootmobiel kan zich strategischer opstellen.'
    (Dolf Hendriks)
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post



    'Kansloos in Alphen a/d Rijn? NEE, tijdens een workshop leert Fightstuff je hoe je een dergelijk drama overleeft!', staat in de reclame te lezen over de cursus 'Gun Survival'.
    'Mensen moeten niet piepen en huilen na zo'n schietincident. Ze moeten hun eigen verantwoordelijkheid nemen en stoppen met klagen,' zegt Koos Cuijpers, eigenaar van Fightstuff, tegen AD.nl. 'Zo'n gebeurtenis komt elke week voor en ik wil mensen leren alert te zijn.'
    Wat een bullshit en wat een kansloos figuur

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    wat een koekwaus
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Had het al gelezen, idioot.. Eens kijken hoe goed hij zich kan verdedigen tegen kogels..

  5. #5
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    bullets, my only weakness, how did you know??

    Opzouten met deze kerel, dit is echt op alle fronten misplaatst.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  6. #6
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    [url]



    'Mensen moeten niet piepen en huilen na zo'n schietincident. Ze moeten hun eigen verantwoordelijkheid nemen en stoppen met klagen,' zegt Koos Cuijpers, eigenaar van Fightstuff, tegen AD.nl. 'Zo'n gebeurtenis komt elke week voor en ik wil mensen leren alert te zijn.'

    Cuijpers zegt geen spijt te hebben van zijn advertentie. 'Ik kwets er niemand mee, wel ben ik me bewust dat het hard over kan komen.' Hij is overtuigd dat er minder slachtoffers waren gevallen als mensen hun 'eigen verantwoordelijkheid' hadden genomen. Cuijpers: 'Zelfs iemand in een scootmobiel kan zich strategischer opstellen.'
    (Dolf Hendriks)
    Die gast is het doodschoppen niet waard!!!
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  8. #8
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Als het allemaal waar is, wat een mafketel zeg.

    Alsof je een omaatje in een scootmobiel gaat uitleggen hoe ze zich strategischer kan opstellen in geval van een schietpartij met dit kaliber wapen:

    Epic fail en behoorlijk kwetsend tegenover de slachtoffers en nabestaanden...


  9. #9
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    wat een mafkees vieze crackhead

  10. #10
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Onbeschoft en respectloos.

  11. #11
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Ik ga mijn woorden hier niet eens aan vuil maken, hij is het niet waard.

  12. #12
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    volledig respectloos na zo'n dramatisch incident.....normaal zou ik zeggen nekschot.....

  13. #13
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Garcia View Post
    Onbeschoft en respectloos.
    x2

  14. #14
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    1
    vCash
    126000

    Default

    Koos cuijpers is NOT Part of frontlinesolutions NOR He Ever Earned Any Krav Maga Or Reality Based Diploma From FLS.
    FLS Strongly Condemems The Action And The Comments That Are Made By This Looser!! FLS Send Condelence To All The Families And Relatives Who Were Victims In This Horrible Nite Mare.

    frontlinesolutions (Huizen)

  15. #15
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by FLS View Post
    Koos cuijpers is NOT Part of frontlinesolutions NOR He Ever Earned Any Krav Maga Or Reality Based Diploma From FLS.
    FLS Strongly Condemems The Action And The Comments That Are Made By This Looser!! FLS Send Condelence To All The Families And Relatives Who Were Victims In This Horrible Nite Mare.

    frontlinesolutions (Huizen)

    netjes!
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  16. #16
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Wat een gast toch weer!! Die gast heeft wel een hele erge grote plaat voor zijn kop.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    iid respectloos .... meer wil ik er niet over zeggen !
    Ush,
    Marco.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  19. #19
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Dus die gast is niet eens legitiem (zoals zoveel). Ben die scams beu van mensen die niet bevoegd zijn les te geven in wat voor martial art dan ook. Dan ook dit nog. Doet me denken aan artikelen die ik op bullshido.com lees. Walgelijk.
    =

  20. #20
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Tilburg
    Posts
    221
    vCash
    126000

    Default

    'Mensen moeten niet piepen en huilen na zo'n schietincident. Ze moeten hun eigen verantwoordelijkheid nemen en stoppen met klagen,' zegt Koos Cuijpers, eigenaar van Fightstuff, tegen AD.nl. 'Zo'n gebeurtenis komt elke week voor en ik wil mensen leren alert te zijn.'

    Cuijpers zegt geen spijt te hebben van zijn advertentie. 'Ik kwets er niemand mee, wel ben ik me bewust dat het hard over kan komen.' Hij is overtuigd dat er minder slachtoffers waren gevallen als mensen hun 'eigen verantwoordelijkheid' hadden genomen. Cuijpers: 'Zelfs iemand in een scootmobiel kan zich strategischer opstellen.'



    Zo'n opmerking is wel een flinke schop na richting de slachtoffers en getuigen.

    Ik kan me ook inderdaad niet voorstellen dat hij van enige legitieme krav maga organisatie afkomstig is.
    Maar goed, dat is niet zo belangrijk op zich. Er zijn wel meer grapjassen geweest die zich krav maga instructeur hebben genoemd.
    Belangrijker is dat hij mensen met een trauma een schuldgevoel aanpraat en daarmee wellicht zelfs hun herstel ernstig kan belemmeren.
    Ik hoop maar dat getuigen en nabestaanden de steun krijgen die ze nodig hebben.
    Kravmagaschool 013
    si vis pacem para bellum

  21. #21
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Ff onopgemerkt naar binnen lopen en met een automatisch geweer en die gast neerhalen! Kijken of ie dan ook Matrix lessen geeft. Kneus!

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  22. #22
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    10
    vCash
    126000

    Default

    Ten eerste wil ik zeggen dat ook ik zeker op dit moment, de advertentie niet zo gepast vind.

    Verder kan ik ook zeggen dat quotes van Koos Kuijpers, door journalisten worden verdraaid, op zijn eigen geplaatste advertentie na dan. Het verdraaien van journalisten blijkt ook wel, gezien zijn video interview op de telegraaf.

    Van een vertrouwde bron heb ik vernomen dat Koos Kuijpers jaren lang heeft gewerkt als oorlogs fotograaf. In details treden hoef ik niet, maar hier zijn heftige dingen voorgevallen waardoor Koos wel uit ervaring spreekt.

    Nogmaals, zijn advertentie is nu niet verstandig, maar laten we ook niet alles geloven wat journalisten schrijven. We weten immers hoe goed zij zijn in dingen verdraaien
    Last edited by levuhh; 14-04-2011 at 10:53.

  23. #23
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Levuhh bedankt voor je bijdrage maar kan je mij uitleggen wat zijn ex-beroep als oorlogsfotograaf te maken heeft met het les geven in Krav Maga? Je zegt dat hij uit ervaring spreekt maar ik zie geen relevant verband? Ben het overigens wel met je eens dat sommige journalisten maar al te graag dingen verdraaien.

    Krav Maga niet tegen een automatisch geweer van afstand, tenzij je zoals el bastardo zegt de matrix limbo-dans doet.
    =

  24. #24
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    FAIL!
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  25. #25
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    10
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ZakKa! View Post
    Levuhh bedankt voor je bijdrage maar kan je mij uitleggen wat zijn ex-beroep als oorlogsfotograaf te maken heeft met het les geven in Krav Maga? Je zegt dat hij uit ervaring spreekt maar ik zie geen relevant verband? Ben het overigens wel met je eens dat sommige journalisten maar al te graag dingen verdraaien.

    Krav Maga niet tegen een automatisch geweer van afstand, tenzij je zoals el bastardo zegt de matrix limbo-dans doet.
    hoi Zakka,
    Zijn beroep als ex oorlogsfotograaf en krav maga staan los van elkaar. Ook weet ik niet of hij certificaties heeft in Krav Maga. Maar in zijn advertentie staat ook niet dat hij een Krav maga cursus geeft, maar een gun survival. Hier wordt door mensen direct de link naar krav maga gelegd, maar dat is niet zeker natuurlijk? ook al geeft hij wel les in krav maga op zijn sportschool, er zijn meedere stylen tegenwoordig bezig met pistolen etc.

    Waar ik op doelde met zijn beroep is dat hij laat ik het zo zeggen in stressvolle situaties heeft gezeten, en dan doel ik niet op het zien van een vuurgevecht.

    Als je zijn interview terugkijkt op sbs6 bij hart van nederland, wordt ook meer duidelijk wat zo'n cursus inhoudt. Volgens mij is hij wel realistisch genoeg om te weten dat je een machine geweer niet ontwapent

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •