MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 15 of 15
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Lightbulb Prijsvraag Heat FC

    Beste fans,

    HEAT Fighting Championships gaat het gala op 8 Mei weer plaatsvinden in Heesch, Noord Brabant.

    Wij willen graag via Mixfight een prijsvraag weggeven, waarbij de volgende dingen te winnen zijn:

    You can win:

    3x Official HEAT FC Fighting Gloves

    &

    3 x 2 Tickets

    Prijsvraag:
    Vertel ons op de meest originele manier waarom jij naar HEAT FC wilt!
    Prijswinnaars winnen dus een ticket + Handschoenen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Nou, ik wilde eerst gaan, maar toen werd mijn cavia overreden en toen zag ik het allemaal niet meer zitten. Ik ben toen een tijd in hongerstaking gegaan, maar ik realiseerde me al snel (1 uur en 37 min) dat ik hem (Engelbert) hier niet mee terug kreeg. Zo graag was ik samen met hem naar HEAT FC in Heesch gegaan! Zijn voorvaders komen hier vandaan.
    De week ervoor nog, zijn we bij zijn grootouders op de thee gegaan en vertelde hij nog uit volle borst hoe zeer hij zich er op verheugde! We zijn die avond rond een kampvuur liederen gaan zingen en oerkreten gaan roepen. *zucht*.
    Helaas mocht het allemaal niet zo zijn. Engelbert heeft het niet gered. De demente over-buurvrouw zette haar trabantje in zn achteruit zonder te kijken... En toen was het te laat.

    Engelbert is niet meer... Uit naam van Engelbert zou ik graag alsnog bij dit event aanwezig zijn, om onder het genot van een nootje of een andere versnapering mijn lieve vriendje te gedenken tijdens dit heugelijke festijn.
    Ik hoop dan ook dat de laatste wens van Engelbert n vervulling gaat... Zeg nou zelf... 1,5 jaar is toch geen leeftijd...

    p.s. Ik heb ook die skelter toen niet gekregen toen ik 3 werd...

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    omdat het evenement in brabant is wil ik graag aan alle aanwezigen laten zien dat t allemaal vooroordelen zijn wat mensen over brabanders denken,is loop namelijk niet in trainingsbroek,heb geen matje en rij geen groene opel mantra,eet geen broodjes bakpou en spreek netjes abn. dus dat is mijn reden KUT.

  4. #4
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    Whahahhahhahahahahahahahahahahahahahaha @ boris whahahahahahahahahahdahaha

  5. #5
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Nou, ik wilde eerst gaan, maar toen werd mijn cavia overreden en toen zag ik het allemaal niet meer zitten. Ik ben toen een tijd in hongerstaking gegaan, maar ik realiseerde me al snel (1 uur en 37 min) dat ik hem (Engelbert) hier niet mee terug kreeg. Zo graag was ik samen met hem naar HEAT FC in Heesch gegaan! Zijn voorvaders komen hier vandaan.
    De week ervoor nog, zijn we bij zijn grootouders op de thee gegaan en vertelde hij nog uit volle borst hoe zeer hij zich er op verheugde! We zijn die avond rond een kampvuur liederen gaan zingen en oerkreten gaan roepen. *zucht*.
    Helaas mocht het allemaal niet zo zijn. Engelbert heeft het niet gered. De demente over-buurvrouw zette haar trabantje in zn achteruit zonder te kijken... En toen was het te laat.

    Engelbert is niet meer... Uit naam van Engelbert zou ik graag alsnog bij dit event aanwezig zijn, om onder het genot van een nootje of een andere versnapering mijn lieve vriendje te gedenken tijdens dit heugelijke festijn.
    Ik hoop dan ook dat de laatste wens van Engelbert n vervulling gaat... Zeg nou zelf... 1,5 jaar is toch geen leeftijd...

    p.s. Ik heb ook die skelter toen niet gekregen toen ik 3 werd...
    Lol, maar dan heb je nog altijd geen bestemming voor dat 2e kaartje !
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Pracht verhaal Boris!!!
    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #7
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Waargebeurd! En ik kan er echt niet mee lachen! Pas, als ik kaartjes win...

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  8. #8
    Join Date
    May 2009
    Location
    Next to the beertender
    Posts
    277
    vCash
    126000

    Default

    ik er vorig jaar geknokt heb in de ring,en het nu van buiten de ring wil zien..
    ik eet wel een broodje bakpouw en loop lekker wel op me adidas slippers I love brabant KUT

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.733
    vCash
    126000

    Default

    Ik wil hier graag heen met m'n beste maatjes, wil ze introduceren in de wereld van Martial arts want ze kennen het bijna niet. Ik ga ze meteen verslaafd maken en ze zullen hier komen posten. De handschoenen zullen goed gebruikt worden, niet als ovenhandschoenen wat mr basterdo zou doen maar waar ze voor gemaakt zijn en dat is rammen rammen rammen.

    Osuuuu maartenjackie

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    In eerste instantie had ik 3 vechters voor dit gala op willen geven, maar door priveomstandigheden en blessures van mijn vechters kunnen we hier niet zijn! Wel zou ik graag als toeschouwer aanwezig willen zijn en dan kan ik alsnog genieten van dit altijd gezellige Gala! De handschoenen zijn een bijkomstigheid.....niets meer en niets minder! Oh ja....en afgelopen maand 287€ aan boetes moeten betalen, dus ff iets minder geld voor kaartjes etc etc......

    Succes Heat FC!

    Osu

    chris

  11. #11
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by maartenjackie View Post
    De handschoenen zullen goed gebruikt worden, niet als ovenhandschoenen wat mr basterdo zou doen maar waar ze voor gemaakt zijn en dat is rammen rammen rammen.

    Osuuuu maartenjackie
    Zeg zeg, dat van die zebra in die oven is nooit bewezen hè! Zijn alleen geruchten...! En dan nog, ik kan het altijd nog met een handdoek doen, dus die vlieger gaat niet op mijnheer Maarten en/of Jackie.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  12. #12
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    119
    vCash
    126000

    Default

    TTT
    Keep m coming!

  13. #13
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Gewoon, omdat het kan. (Ik kan ook wel paar andere meenemen )
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  14. #14
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    110
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou graag naar Heat FC willen gaan om deze 3 redenen:
    1. Ik ben sindskort zelf begonnen met mma, en ik zou graag voor de eerste keer zo'n evenement willen meemaken.
    2. Ik zou graag willen gaan met mijn vriendin, om haar te laten zien hoe de vechtsport en mma wereld precies is. En dat het niet alleen mindless rammen is.
    3. Om een teamgenoot te supporten die misschien moet vechten.

    En wat betreft de handschoenen, 1 paar hou ik zelf. En het andere setje hang ik op in onze dojo (dat vindt de trainer leuk, om het plafond te vullen met mma handschoenen).
    Do today what others won't, so tomorrow you can do what others can't

  15. #15
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Vertel ons op de meest originele manier waarom jij naar HEAT FC wilt!
    Waarom niet?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •